Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 23:28 mira | He lieve Myrthe: GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws dat de beide mannent er zijn! Wel heel vervelend dat ze zo ver uit elkaar liggen, maar hopenlijk heb je ze snel thuis! Wij hadden maandag ons gesprek in het ziekenhuis, ze geven ons heel erg weinig kans dat het gaat lukken, maar omdat ik toch zwanger was geraakt mogen we een volgende IVF doen. Nu dus afwachten tot mijn volgende menstruatie, dan weer vol de gekte in. Joline, houdt je nog bij of je een eisprong hebt? Met temperaturen ofzo? Ik ga dat nu wel weer bijhouden, 1 van de dingen die de gynaecoloog zei is dat ze niet snapte waarom ik in al die jaren niet natuurlijk zwanger ben geraakt, en wel 2 x met IVF ( 1e keer was hele vroege miskraam, heb ik zelf niet zo meegemaakt, ik dacht dat ik gewoon twee daagjes later ongesteld werd) We gaan er dus ook weer vol goede moed op de natuurlijke manier tegenaan.... Liefs van Mira |
| 31/07/2008 @ 18:31 brandy ![]() | Myrthe, van harte proficiat met de geboorte van jullie 2 kapoenen. Hopelijk mogen ze vlug naar huis toe. groetjes en nog eens GEFELICITEERD ![]() |
| 08/08/2008 @ 17:20 mira | hoi hoi, Tess, ik was inderdaad benieuwd hoe jij dat ervaart. Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe je jouw miskraam hebt kunnen verwerken. Ik heb inderdaad ook vaak het idee dat het zoooooo onrechtvaardig is en zoooooo oneerlijk. Ook tel ik soms nog steeds, ik zou nu zo'n 3 maanden zijn en het aan de wereld kunnen vertellen......Ik hoop echt voor jou dat je nog een wonder gegund is. Ook voor Joline, wij wachten al zo lang, nu is het echt wel onze tijd! Vreemd he, dat je voelt dat er 'iets' is geweest. Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik ben inderdaad al naar het ziekenhuis geweest, omdat de beide IVF's aangeslagen waren ( allebei miskraam) gaan ze nog door met ons. Ze geven osn wel heel weinig kans op een ( gezonde) zwangerschap en hameren er wel op om ons leven er niet op vast te pinnen. Na ja, na bijna 4 jaar doe je dat ook niet echt meer. Myrthe; kan me voorstellen dat e.e.a. je zwaar valt, maar vergeet ook niet te genieten he meid!!! Wina, echt heel onwerkelijk dat je meisje alweer een jaar oud is, ik kan me nog heel goed herinneren dat wij hier als 'eersten' op dit forum aan de klets waren..... Nou meiden, veel liefs weer van Mira! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Ik ga morgen weer naar huis. Ik wil proberen om één keer per dag naar Sef te gaan en af en toe naar Ot. Als ik naar Ot ga dan willen mijn schoonouders me wel heen en weer rijden. Mijn vriend gaat vanuit zijn werk naar Ot of Sef. Het is wat geregel en we bekijken het per keer hoe we het doen.