Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/07/2008 @ 14:14 ![]() | heb net weer ff een dip gehad. tis raar van de 1 op de andere moment slaat da ier plots over. sofie. |
| 23/07/2008 @ 23:14 joline ![]() | Katrien, gefeliciteerd hoor met de goede uitslag, lekker genieten nu hoor!! Hier zijn alle klachten verdwenen. Mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben ( geweest? ). |
24/07/2008 @ 09:03 ![]() | oepsie mijn banner is verdwenen. sofie. |
28/07/2008 @ 13:54![]() | jongens ik kan enkel zeggen pfffff superwarm hier aan de kust in Belgie, maar heel plezant: waterpret en zandpret. groetjes katrien |
29/07/2008 @ 21:49 ![]() | gefeliciteerd Myrthe en bij deze ook veel sterkte in deze heftige dagen zoals je het zelf formuleerd. sofie. |
| 30/07/2008 @ 23:28 mira | He lieve Myrthe: GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws dat de beide mannent er zijn! Wel heel vervelend dat ze zo ver uit elkaar liggen, maar hopenlijk heb je ze snel thuis! Wij hadden maandag ons gesprek in het ziekenhuis, ze geven ons heel erg weinig kans dat het gaat lukken, maar omdat ik toch zwanger was geraakt mogen we een volgende IVF doen. Nu dus afwachten tot mijn volgende menstruatie, dan weer vol de gekte in. Joline, houdt je nog bij of je een eisprong hebt? Met temperaturen ofzo? Ik ga dat nu wel weer bijhouden, 1 van de dingen die de gynaecoloog zei is dat ze niet snapte waarom ik in al die jaren niet natuurlijk zwanger ben geraakt, en wel 2 x met IVF ( 1e keer was hele vroege miskraam, heb ik zelf niet zo meegemaakt, ik dacht dat ik gewoon twee daagjes later ongesteld werd) We gaan er dus ook weer vol goede moed op de natuurlijke manier tegenaan.... Liefs van Mira |
| 31/07/2008 @ 18:31 brandy ![]() | Myrthe, van harte proficiat met de geboorte van jullie 2 kapoenen. Hopelijk mogen ze vlug naar huis toe. groetjes en nog eens GEFELICITEERD ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

).
doorgekomen vandaag, bleeeeh.
.
Ik ga morgen weer naar huis. Ik wil proberen om één keer per dag naar Sef te gaan en af en toe naar Ot. Als ik naar Ot ga dan willen mijn schoonouders me wel heen en weer rijden. Mijn vriend gaat vanuit zijn werk naar Ot of Sef. Het is wat geregel en we bekijken het per keer hoe we het doen.