< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?
23/07/2008 @ 13:50

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Sofie,
T zit wel goed, we moeten er van uitgaan dat het goed gaat, hoe moeilijk dat soms is. Kijk naar mij, ik had noooooooit gedacht dat ik dit nog zou mogen meemaken, wij hadden het allang opgegeven, het is nu drie jaar geleden van die miskramen. En nu ben ik bijna 15 weken. Het lukt je wel!! Hoe voel je je?
Myrthe,
Hoe gaat het met je?
Joline,
Voel je het nog? De kwaaltjes?

groetjes
Katrien
wij vertrekken naar zee, is hier niet ver, het weer is nog niet echt vast maar het lukt wel.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 14:14

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heb net weer ff een dip gehad. tis raar van de 1 op de andere moment slaat da ier plots over.

sofie.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 23:14
joline

Online Status Stuur bericht
Katrien, gefeliciteerd hoor met de goede uitslag, lekker genieten nu hoor!!

Hier zijn alle klachten verdwenen. Mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben ( geweest? ).

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:03

oepsie mijn banner is verdwenen.

sofie.

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:14

zo daar is ie weer. wilde de code halen voor op onze website en had blijkbaar iets fout gedaan. heb er deze keer een rand rond gedaan want anders was hij nauwelijks zichtbaar op onze site.

sofie.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 22:33
joline

Hier zijn de doorgekomen vandaag, bleeeeh.
Ruim een week kwaaltjes gehad, en het dan toch niet doorzet, baal er enorm van.

Fijn weekend allemaal
houdoe Joline

Sofie, 35 jaar, 3e kindje, cyclus 6 na mk, nod ergens eind maart
Mira, 39 jaar, 1e kindje, 2e IVF mislukt.
Joline, 45 jaar, 1e kindje, cyclus 49 nod 23/8

Zwanger:
Myrthe, 36 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 30/08/08
Katrien, 37 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 21/01/09

Bevallen:
Luna, 37 jaar, 1e kindje op 26/06/06: Evy Daniek
Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06: Demi
Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/01/07: Eline
Dolfijntje, 40 jaar, tweeling op 22/03/07 (?)
Tess, 45 jaar, 1e kindje op 05/04/07
Wina, 38 jaar, 1e kindje op 08/07/07: Noa Mare
Miekje, 36 jaar, 1e kindje op 09/07/07: Jelle
Stephanie, 39 jaar, 2e kindje op 05/08/07

On hold
Dodo, 45 jaar, 3e kindje, nod 15/09
Sofia, 42 jaar, 6e (3e) kindje, cyclus 1, nod 19/10
Luna, 37 jaar, uitgerekend van 2e kindje op 20/0/08
Elle, 37 jaar, 3e (4e) kindje, cyclus 3 na mk, nod 23/02
Yana, 35 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 2/08/08
BeeBee, 36 jaar, 1e kindje (mk juni 2007), ronde? 2jaar, nod 14/06/08
Beele, 45 jaar, nod 28/04

[Laatst gewijzigd door joline - 25/07/2008 @ 22:33] - Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 09:05

ik ga es mijn gegevens in de lijst aanpassen. keb da al nie meer gedaan van in maart...slordig van mij sorry. kwas die lijst gewoon vergeten wel dat joline ze ff erop zet. ben zelfs ondertussen een jaartje ouder geworden.hahahahaha en had dat zelfs nog nie eens aangevuld.lol vind ook raar wa ik moe zetten op de lijst 3e kindje of 4e kindje...voor mijn voelt het als het 4e omdat de vorige zwangerschap voor mijn voelt als het de 3e kindje.

ben nu wa ongerust ondertussen...gisteren een boze bui had op mijn man...meestal krijg ik da zo net een paar dagen voor ik ongesteld word en nu zit ik er mee in dat dit het teken is dat ik de komende dagen ongesteld ga worden.

sofie.

Mira, 39 jaar, 1e kindje, 2e IVF mislukt.
Joline, 45 jaar, 1e kindje, cyclus 49 nod 23/8

Zwanger:
Myrthe, 36 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 30/08/08
Katrien, 37 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 21/01/09
Sofie, 36 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 15/03/09

Bevallen:
Luna, 37 jaar, 1e kindje op 26/06/06: Evy Daniek
Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06: Demi
Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/01/07: Eline
Dolfijntje, 40 jaar, tweeling op 22/03/07 (?)
Tess, 45 jaar, 1e kindje op 05/04/07
Wina, 38 jaar, 1e kindje op 08/07/07: Noa Mare
Miekje, 36 jaar, 1e kindje op 09/07/07: Jelle
Stephanie, 39 jaar, 2e kindje op 05/08/07

On hold
Dodo, 45 jaar, 3e kindje, nod 15/09
Sofia, 42 jaar, 6e (3e) kindje, cyclus 1, nod 19/10
Luna, 37 jaar, uitgerekend van 2e kindje op 20/0/08
Elle, 37 jaar, 3e (4e) kindje, cyclus 3 na mk, nod 23/02
Yana, 35 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 2/08/08
BeeBee, 36 jaar, 1e kindje (mk juni 2007), ronde? 2jaar, nod 14/06/08
Beele, 45 jaar, nod 28/04

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 21:02

Sofie, een dikke proficiat.... probeer toch stillekes te genieten maar het is zeer normaal dat je ongerust ben en die dippen meemaakt! Vergeet niet dat die hormonen daar een enorme rol in meespelen.

Over 10 dagen wordt ons klein man al 1 jaar
Hij kan al kusjes geven in zijn handjes klappen en nu leer ik hem blazen zodat hij volgende week zijn eerste kaarsje kan uitblazen...
voor de rest is het en echt schatje en een zeer braafke als ik dat vergelijk met alle kids van vrienden rondom ons!

Liefs Stephanie

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 13:54

jongens ik kan enkel zeggen pfffff superwarm hier aan de kust in Belgie, maar heel plezant: waterpret en zandpret.
groetjes
katrien

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:40
Myrthe

Hallo dames,

Vorige week donderdag ben ik bevallen van twee zoontjes Ot en Sef (op 34 weken en 5 dagen). Dinsdagnacht braken de vliezen. En na een lange en zware bevalling zijn ze donderdag aan het eind van de middag geboren!!

Sef ligt in de couveuse van het ziekenhuis in Deventer. Hij heeft wat opstart problemen gehad (zijn longetjes waren nog niet genoeg gegroeid), maar hij doet het nu goed.

Ot ligt in het kinderziekenhuis in Utrecht. Hij heeft een slokdarmonderbreking waar hij zaterdag al aan geopereerd is. Gelukkig is de operatie goed gegaan. Ot ligt op de intensive care en hij doet het hardstikke goed.

Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat het heftige dagen zijn geweest. Ik ben dan ook erg moe. Vandaar ook een kort berichtje.

Maar het belangrijkste is dat ik heel blij met ze ben.

Joline ik had zo ontzettend gehoopt dat ik het stokje aan je door had kunnen geven.
Ik heb aan je gedacht. Een dikke .

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - 29/07/2008 @ 21:41] - Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:49

gefeliciteerd Myrthe en bij deze ook veel sterkte in deze heftige dagen zoals je het zelf formuleerd.

sofie.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:58
joline

Myrthe en man, gefeliciteerd met jullie jongens. Fijn dat het al zo goed met ze gaat. Lijkt me moelijk dat ze in verschillende ziekenhuizen liggen, weet je al of dit lang zo blijft?? Zijn ze wel goed op gewicht??
Meid rust lekker uit en geniet van je jongens.

Dank voor je meeleven, had er ook goede hoop, maar het mocht niet zo zijn, helaas.

Mira, wanneer had je een gesprek in het ziekenhuis??

houdoe Joline

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:25
Wina

Myrthe en man, ook namens mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee zonen. Wat een rijk bezit.
Hopelijk kunnen ze spoedig thuis komen.
Als ik het goed begrijp zijn ze op natuurlijke wijze geboren. Ben je er zelf al weer goed bovenop?

Veel liefs van Wina

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:46

Oh zalig,
Wat een prachtige namen. Hoeveel moeten ze wegen vooraleer ze meemogen naar huis? Heel veel feclicaties van hieruit voor jullie alle vier. Herstel je zelf wel ook een beetje, twee ziekenhuizen, nu moet je de hele tijd over en weer tussen de twee. Heel veel geluk toegewenst.
katrien

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 21:27
Myrthe

Hoi dames,

Hier ben ik weer even. Ik ga morgen weer naar huis. Ik wil proberen om één keer per dag naar Sef te gaan en af en toe naar Ot. Als ik naar Ot ga dan willen mijn schoonouders me wel heen en weer rijden. Mijn vriend gaat vanuit zijn werk naar Ot of Sef. Het is wat geregel en we bekijken het per keer hoe we het doen.

Vanmorgen was het even schrikken. Ot is van de beademing af. En toen ik bij hem was raakt hij in ademnood. Het is gelukkig wel goed gegaan. Hij heeft wat ondersteuning gekregen. Ik weet waardoor het komt en ik hoop dat het extra zetje hem zal helpen.

En verder ik zit tegen een borstontsteking aan. Ik weet wat ik er aan kan doen en ik hoop dat ik het zo kan voorkomen. Ik ben erg moe en ik heb nog niet zoveel kracht.
Mijn hemoglobine gehalte is erg laag geweest, ik heb een lange bevalling gehad en hectische dagen erna. Dus het is niet zo gek natuurlijk. Het betekent wel dat ik nog niet met de fiets naar Sef kan, maar een taxi ga nemen. Ik hoop dat ik thuis wat meer tot rust ga komen dat zal ook wel helpen.

Ot lag er net weer rustig bij. Hij sabbelde lekker op een speentje dus dat is fijn.

Liefs, Myrthe

[Laatst gewijzigd door Myrthe - 30/07/2008 @ 21:29] - Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 23:28
mira

Online Status
He lieve Myrthe: GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws dat de beide mannent er zijn! Wel heel vervelend dat ze zo ver uit elkaar liggen, maar hopenlijk heb je ze snel thuis!
Wij hadden maandag ons gesprek in het ziekenhuis, ze geven ons heel erg weinig kans dat het gaat lukken, maar omdat ik toch zwanger was geraakt mogen we een volgende IVF doen. Nu dus afwachten tot mijn volgende menstruatie, dan weer vol de gekte in.
Joline, houdt je nog bij of je een eisprong hebt? Met temperaturen ofzo? Ik ga dat nu wel weer bijhouden, 1 van de dingen die de gynaecoloog zei is dat ze niet snapte waarom ik in al die jaren niet natuurlijk zwanger ben geraakt, en wel 2 x met IVF ( 1e keer was hele vroege miskraam, heb ik zelf niet zo meegemaakt, ik dacht dat ik gewoon twee daagjes later ongesteld werd) We gaan er dus ook weer vol goede moed op de natuurlijke manier tegenaan....

Liefs van Mira
[Laatst gewijzigd door mira - 30/07/2008 @ 23:30] - Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 17:32

hallo iedereen,

keb een wonde onderaan mijn been van dinsdag en da zit nu helemaal rood en ook errond wat rood en het doet wel pijn ook. ja ben ergens tegenaan gelopen en open é.
ben bang der wat aan te doen...je kent dat wel é als je zwanger bent.
daarstraks de huisarts ff gebeld of ik er fucidin zalf mag aandoen want da heb ik liggen maar op de bijsluiter stond dat dit nie mag de eerste 3 maand. die mens viel uit de lucht da da op de bijsluiter sta da je da nie zou mogen gebruiken.
wat een moeilijke beslissing weer of ik er vanavond wat ga aandoen of niet.

sofie.

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 18:31
brandy

Myrthe, van harte proficiat met de geboorte van jullie 2 kapoenen.
Hopelijk mogen ze vlug naar huis toe.
groetjes en nog eens GEFELICITEERD

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 21:48

hoi,
vandaag naar de gyn geweest, alles is in orde. 15 weken en 5 dagen, precies op schema en 10 cm groot. Dit is precies goed. 12 augustus moet ik opnieuw, misschien zien ze dan het geslacht.
groetjes
katrien

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:01

ik moet ook op 12 augustus naar de gyne katrien.
hoop da alles goed is want 12 augustus is mijn papa zijn verjaardag en vorig jaar op mijn mama haar verjaardag(13 september) had ik die bloeding en was alles voorbij.

ik kan gewoon nu al nie meer in mijn kleren. weeg gewoon 70 kg ikke toen ik bevallen was van nand nand nu bijna 3 jaar geleden woog ik maar 55 kg. niet dat ik buitensporig eet nu ze. ik eet enkel smorgens, smiddags, om 16.00 u (omdat de tijd van smiddags naar savonds te langs is om te overbruggen want anders at ik niet om 16.00 u) en dan eet ik savonds een kom soep mee 2 boterhammen. en grootte hoeveelheden eet ik nu ook niet echt hoor.

vandaag mijn foliumzuur vergeten in te nemen.pfffff.

de misselijkheid is nog niet echt beter...wel is de vermoeidheid wat beter.

sofie.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >