Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 20:55 lucy ![]() | ik woon in oostende de zee was goed, in begin beetje fris da wel![]() groetjes!!! |
| 25/07/2008 @ 15:43 dreamcatcher | Hoi dames, Hier ben ik weer. Wat een lekkere weer zeg. en vandaag was ik lekker bij. nog 2 weken werken en dan heb ik 3 weken zomervakantie, ik kan niet wachten. Afgelopen zondag hebben wij het aan mijn schoonouders vertelt dat ik zwanger bent van hun 1ste kleinkind. hun reaggerden gelukkig heel blij. mijn schoonmoeder is zo blij dat zij elke dag samen met mijn schoonzus iets kopen voor de kleine. ik heb veel kleren en veel knuffels gekregen. die baby krijgt zelfs zijn eigen schommel lig/stoeltje er komt muziek uit het kan bewegen van voor naar echteren maar ook van links naar rechts echt leuk en je kan het zelf in stellen hoe hard je het wilt, er komt zelf muziek uit en die knuffels die er bij komen verstoppen zich achter blaatjes en dan gaan ze zingen het liedje van kiekkeboe. in totaal zijn er 7 liedjes. echt een grappige ding. ik vond het wel prijzig 190 euro. mijn schoonouders zeiden ja maak je maar geen zorgen daar hebben het voor over ( onze klein kind komt er aan). wel leuk allemaal. ik heb een buik dat je gewoon kan zien dat ik zwanger ben en ik ben maar vandaag 11 weken??? ik vind het wel appart om zwanger te zijn het voelt heerlijk. mijn man is zo blij hij kus mijn buik elkedaag en ook veel aaieen. echt leuk. wel doei doei iedereen en geniet van het mooie weer ![]() |
| 26/07/2008 @ 20:59 manuke ![]() | wel dreamcatcher, ik ben blij dat het zo goed gaat met je, en zeker dat je schoonouders zo leuk reageerden! xxx |
| 28/07/2008 @ 19:38 Keun ![]() | Gelukkige verjaardag manuke ! ![]() |
| 30/07/2008 @ 09:47 lucy ![]() | wow das wel een leuk kado é manuke! veel plezier ermee zou ik zo zeggen! amelienos blij nog iets van je te horen! goed dat je er nie meer mee bezig bent meid! veel sucses!!!! |
| 30/07/2008 @ 15:11 Keun ![]() | proficiat meid ! ![]() ![]() blijven er nog 2 niet zwangeren over ![]() Ik ben het echt regelrecht beu voor de moment ![]() Ni ontgoocheld maar gewoon lichtelijk gefrustreerd ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

de zee was goed, in begin beetje fris da wel
ben zo kwaad op mijn ventje, hij wou persee naar een plaatselijk buitenzwembad hier een paar dorpen verder, ik en chelsea konden niet mee, er is geen zand om te spelen, geen speeltuintje voor chelsea , niks, en het water is er ijzig koud! maar hij wou er persee heen, dus nu zitten ik en chelsea thuis bij dit zalig weer! het zwembad waar we gisteren waren was keileuk, en maar een kwartier extra rijden dan het andere maar hij vind het te ver!!!!!!!

te zien of voelen,
we blijven dus hopen op een laat maar plezant verjaardagscadeau!!
dus manuke jij bent een leeuwtje van horoscoop! net als ik, hihi leeuwtjes geven niet op die zetten door é!
... vandaag ga ik naar dentergem naar de oma van mijn man en mijn schoonma gaat daar ook zijn. morgen weer werken en hopelijk overmorgen naar strand dat ik veel kan zwemmen, tschijnt dat de baby dat graag heeft

jes branden voor je!