< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
21 &gestopt met pil, Nog jonge (toekomstige) mama's?
24/07/2008 @ 11:43
Ellen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Geniet van je dagje zon, zee, strand!
Woon je vlakbij de zee?

Ik denk dat het water wel nog maar frisjes zal zijn nu!

Ik verf alleen de logeerkamer hoor, ik moet vandaag nog 1 muur voor de tweede keer doen en dan kan ik dat kametje inrichten!
De kinderkamer verven we pas over een paar weken!

Manuke, hoe is het nu bijjou in je nieuwe huis? Ben je al goed gesetteld daar?

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:55
lucy

ik woon in oostende de zee was goed, in begin beetje fris da wel
groetjes!!!

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:34
manuke

ja hoor ellen, zijn het al goed gewoon!!
de kamer verven met verf op waterbasis is geen probleem, wij hebben de kinderkamer geverd toen ik 30 weken was en de gyne zei toen dat die verf helemaal niet schadelijk is, ook niet tijdens een vroege zwangerschap!

vandaag in de halve maan in diest geweest! zalig zonnen, beetje verbrand maar ook lekker bruin ! het water was wel heeeeeeeeeeel koud! maar goed als afkoeling hoor!!

xxx

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 13:55
manuke

hey dames,
jullie genieten vast allemaal van het zonnetje zeker? hetis hier zo rustig!

ben zo kwaad op mijn ventje, hij wou persee naar een plaatselijk buitenzwembad hier een paar dorpen verder, ik en chelsea konden niet mee, er is geen zand om te spelen, geen speeltuintje voor chelsea , niks, en het water is er ijzig koud! maar hij wou er persee heen, dus nu zitten ik en chelsea thuis bij dit zalig weer! het zwembad waar we gisteren waren was keileuk, en maar een kwartier extra rijden dan het andere maar hij vind het te ver!!!!!!! ben zo kwaad he, hij zei altijd dat als hij verlof heeft we dan veel samen gingen doen, maar in de week de nu gepasseert is zijn we nog maar 1 keer samen weg geweest!!!

sorry ,moest even van mijn hart!

xxx

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 15:43
dreamcatcher

Online Status
Hoi dames,

Hier ben ik weer.
Wat een lekkere weer zeg. en vandaag was ik lekker bij.
nog 2 weken werken en dan heb ik 3 weken zomervakantie, ik kan niet wachten.
Afgelopen zondag hebben wij het aan mijn schoonouders vertelt dat ik zwanger bent van hun 1ste kleinkind. hun reaggerden gelukkig heel blij. mijn schoonmoeder is zo blij dat zij elke dag samen met mijn schoonzus iets kopen voor de kleine.
ik heb veel kleren en veel knuffels gekregen.
die baby krijgt zelfs zijn eigen schommel lig/stoeltje er komt muziek uit het kan bewegen van voor naar echteren maar ook van links naar rechts echt leuk en je kan het zelf in stellen hoe hard je het wilt, er komt zelf muziek uit en die knuffels die er bij komen verstoppen zich achter blaatjes en dan gaan ze zingen het liedje van kiekkeboe.
in totaal zijn er 7 liedjes. echt een grappige ding.
ik vond het wel prijzig 190 euro. mijn schoonouders zeiden ja maak je maar geen zorgen daar hebben het voor over ( onze klein kind komt er aan). wel leuk allemaal.

ik heb een buik dat je gewoon kan zien dat ik zwanger ben en ik ben maar vandaag 11 weken???
ik vind het wel appart om zwanger te zijn het voelt heerlijk.
mijn man is zo blij hij kus mijn buik elkedaag en ook veel aaieen.
echt leuk.

wel doei doei iedereen en geniet van het mooie weer

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 20:59
manuke

wel dreamcatcher, ik ben blij dat het zo goed gaat met je, en zeker dat je schoonouders zo leuk reageerden!

xxx

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 20:00
manuke

hey dames,
zijn jullie allemaal op vakantie ofzo???
waar zijn jullie? toch niets ergs hoop ik!

morgen lekker feesten! word weer een dagje ouder, 23 jaar al, begin mij al oud te voelen!

xxx

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 11:20
lucy

hallo!! dat is met dat mooi weer é manuke! ben eergisteren naar planckendael geweest en gisteren weer naar strand geweest...
hopelijk heb je deze week een betere week manuke! en kan je nog veel leuke dingen doen samen met je man en kindje,hij moet zich ook een beetje plooien naar jou é!

dreamcatcher wat tof dat je familie zo reageert das leuk é!

bye! moet straks gaan werken...

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 12:11
Ellen

Manuke, gelukkige verjaardag! Goed vieren hé! Ga je iets speciaals doen voor je verjaardag? laat je maar goed verwennen!

Lucy je gelooft het nooit maar weet je waar wij zaterdag geweest zijn? naar Planckendael!
Ik was daar samen met mijn vriend en mijn kleinste nichtje.
Ik heb veel zwangere vrouwen gezien daar, wie weet was jij wel één van hen die ik gezien heb
Ik ben daar samen met mijn nichtje (ze is 4 dus te klein om alleen te gaan) op dat gigantische touwenparcours geweest. Amai ik was moe toen ik weer beneden op de grond stond, geen aanrader voor zwangere vrouwen dus hihi

Mijn nichtje is hier een weekendje komen logeren, en ik vond het best vermoeiend maar wel enorm leuk! Sommige mensen dachten dat het mijn dochtertje was. Sommige mensen zag ik soms echt denken van "amai zo jong en al een kind en nu weeral zwanger", wij hebben gelachen hoor!

Manuke, ik hoop dat je vriend nu wat meer met jullie wilt doen de komende dagen of wanneer hij verlof heeft. das toch altijd gezelliger als je met z'n 3 kunt gaan hé Volgende keer verplicht je hem maar

Dreamcatcher, amai jij hebt het lang kunnen verzwijgen voor je schoonouders! Misschien maar goed of je had nu al een heel kamertje vol met baby-spulletjes

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 19:38
Keun

Online Status Bekijk profiel
Gelukkige verjaardag manuke !

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 20:14
manuke

hey , dank jullie voor jullie felicitaties!

ellen, we hebben niets speciaals gedaan hoor, ventje was gaan werken! ben mijn mama langs geweest en hebben daar in het zwembad gelegen!
heb een leuke cadeau gekregen! een boormachine! ik had erom gevraag!, omdat mijn ventje niet handig is en ik alles zelf wil doen, nu kan ik dus beginnen klussen!

mijn ventje is ook bijgedraaid, volgende week een dagje zee, en ook eens een dagje fantasialand in duitsland!

keun,lucy, leuk om jullie nog eens te horen!

xxx

p: nog geen tekenen van te zien of voelen, maar ook geen kwaaltjes! we blijven dus hopen op een laat maar plezant verjaardagscadeau!!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:32
lucy

manuke, happy birthday to you!!!!! en hopelijk krijg je gauw goed nieuws en is het een laat verjaardagscadeau! dus manuke jij bent een leeuwtje van horoscoop! net als ik, hihi leeuwtjes geven niet op die zetten door é!

ow my god ellen!! we hebben waarschijnlijk wel mekaar tegengekomen! zo grappig zeg! dat moet er echt om doen é! had ik dat geweten... vandaag ga ik naar dentergem naar de oma van mijn man en mijn schoonma gaat daar ook zijn. morgen weer werken en hopelijk overmorgen naar strand dat ik veel kan zwemmen, tschijnt dat de baby dat graag heeft

bye!!!! tot de volgende , xxx

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 16:13
Amelienos

Heykes iedereen,

Kan het mij ni laten e
Ben elke dag al komen lezen!

Maar ik wou toch Manuke een hele gelukkige verjaardag wensen!
Wel een dagje te laat, maar het is gedacht dat telt e!

Voor de rest alles goed iedereen?

Bij mij valt het mee. We proberen niet te veel aandacht te besteden aan de groene periode en ik moet zeggen ik heb enkel nog maar gevreën als ik echt zin had!

En daarbij, er je druk om maken helpt toch niets e!
De natuur moet zijn gang gaan.

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:07
manuke

dank jullie amelienos en lucy, voor jullie felicitaties!

ik heb gisteren een geweldige dag gehad! ben met ventje en schoonouders naar nederland geweest, ze hebben daat al even geleden een zwemspa gekocht (een jacuzi met zwembad!) en omdat hij eindelijk aangekomen was zijn we gaan kijken hoe hij eruitzag! en stel jullie voor, mijn ventje en ik hebben er een jacuzi gekregen! hij word binnen 3à4 weken al geleverd! wat een verjaardagcadeau seg!

bij mij sijn nog steeds geen in zicht dus ik blijf hopen, ga straks wel effe een testje in huis halen!

hoe is het met de rest? keun, goed geklust hoop ik?

xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:47
lucy

wow das wel een leuk kado é manuke! veel plezier ermee zou ik zo zeggen!

amelienos blij nog iets van je te horen! goed dat je er nie meer mee bezig bent meid! veel sucses!!!!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 11:41
Ellen

Wow een jacuzi! Nu ben ik toch wel jaloers hoor
Echt een mooi verjaardagscadeau!
En nu nog hopelijk een positieve test en je geluk kan niet meer stuk!

Amelienos, goed dat je er minder mee bezig bent! Ik ben ervan overtuigd dat da de ideale manier is om zwanger te worden!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:45
manuke

mensen, ik kan het niet geloven maar mijn verjaardag kan echt niet meer stuk! zei daarstraks dat ik een paar tesjes in huis ging halen en kon me natuurlijk niet inhouden, en ja hoor na 3 min dubbele streep! ik kan het niet geloven!

ik hoop dat het goed blijft gaan!

xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 15:11
Keun

Online Status Bekijk profiel
proficiat meid !

blijven er nog 2 niet zwangeren over

Ik ben het echt regelrecht beu voor de moment
Ni ontgoocheld maar gewoon lichtelijk gefrustreerd

[Laatst gewijzigd door Keun - 30/07/2008 @ 15:12] - Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 15:15
manuke

ik begrijp je helemaal hoor keun, was bij mij vorige maand ook zo, heb daarstraks de test tans ook gedaan met de ingesteldheid dat het deze maand weer niks zou zijn!

ik hoop dat je snel mag volgen! ik blijf en jes branden voor je!

xxx

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 15:21
Ellen

Manuke, super!!
Proficiat meid!
Ik had net al zo'n voorgevoel dat ik een zwangerschapsbanner bij je zou zien!!
Ik ben echt blij voor je!
Wat ga je nu doen? Naar de dokter voor bloed te laten trekken of direct een afspraak maken bij de gyn?
Geniet ervan!

Keun, voor jou is er toch ook nog kans hé deze maand? Je nod is niet meer zover weg! Wie weet test je ook positief deze maand!
We duimen voor jou hoor!
En voor Amelienos natuurlijk ook!!

[Laatst gewijzigd door Ellen - 30/07/2008 @ 15:22] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >