Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/07/2008 @ 12:12 jenny | Hier is de inseminatie weer achter de rug, afwachten maar weer, NOD valt op 23 juli. Tja, Maris kon iemand ons maar vertellen wat er mis is. Geniet in ieder geval van je vakantie en probeer je gedachten een beetje te verzetten. Groetjes Jenny |
| 09/07/2008 @ 12:20 Musje ![]() | Jenny, goed dat je weer een ronde doet. De romantiek is er wel af, maar hopelijk kan je snel varen op een roze wolk! Ik duim voor je, het is je zo gegund... |
| 10/07/2008 @ 17:04 Bloem | heel veel liefs van bloem uit costa! Hier geen bloedverlies of miskraam. Dus ga eigenlijk wel uit van een curretage na de vakantie. Af en toe een mega dip, maar probeer wel van de vakantie te genieten. Na de vakantie ga ik ook een afspraak maken bij de gyn voor onderzoeken. Maar mijn hartje is nu wel heel erg bang en erg verdrietig. |
| 20/07/2008 @ 13:37 jenny | Hoi meiden, Hier is alles rustig, ik probeer niet te veel op het forum te komen en het een beetje te laten rusten. Ik moet dinsdag ongie worden, en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Ik laat het wel weten, hierna gaan we 2 "rust"maanden in zonder medische molen. Groetjes Jenny |
| 23/07/2008 @ 13:00 jenny | Ik ben weer eens ongesteld geworden, voor de verandering. IUI-poging 2 is mislukt. De moed is me in me schoenen gezakt, en ik vraag me af of het ooit gaat lukken. |
24/07/2008 @ 14:18 ![]() | Bloem, ik wens je nog heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie door de onderzoeken snel meer duidelijkheid krijgen. Dikke knuffel Elke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Ik begin het stilletjes aan beu te geraken...

gekomen!!
voor jullie!
zijn denk'k... Nu alleen nog maar hopen dat alles goed blijft gaan...