< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
21/07/2008 @ 21:40
tam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ben vergeten te vertellen dat samuel vandaag zich heeft omgerold van rug naar buik.
knap he.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 10:06
Nea

Ingrid, lekker buurtje he… Ben overigens blij dat ik daar niet meer woon.

A3, naar dat je een burn-out hebt, maar de erkenning is inderdaad goed. Zo kun je heel gericht aan de slag met jezelf. Waar het allemaal aan ligt? Precies wat je zeg… allemaal… Je hebt waarschijnlijk op alle fronten wat teveel hooi op je vork gehad en dat een te lange tijd. Dat breekt elk gezond normaal mens een keertje op. Wandelen (maar sowieso bewegen, dus zwemmen en fietsen ook) is inderdaad erg goed nu.

Tam, fijn dat Samuel zich nu omrolt.

Gistermiddag ongi geworden. Heb ongelofelijk buik-, rug- en hoofdpijn. “Wordt minder als je eenmaal moeder bent”, riep men altijd. Nou, ammenooitniet, het is echt niet minder. “Het lijken wel weeën”, heb ik in het verleden gezegd. “Tsssss, weeën zijn veel erger hoor,” zei men. Nou, ik weet nu dat mijn ongi-pijn heel erg veel op weeën lijkt. Straks ga ik dat kleine mannetje in bed knikkeren en mezelf ook. Als ik vandaag niet vrij was geweest, had ik me ziek moeten melden.
Afgelopen nacht heeft Luca er een potje van gemaakt. En precies nu ik zelf niet lekker ben. Om 0.15 uur, 2.45 uur en 5.45 uur werd hij wakker en heeft hij even bij ons gelegen en bij mij gedronken. Toen ik hem om 3.00 uur terug legde, heeft hij daar echt een drama van gemaakt. We hebben hem maar even z’n gang laten gaan, want de hele nacht oplopen, is gewoon geen optie. Vanochtend na 6.00 uur deed hij ook een beetje lastig, maar toen koos hij eieren voor z’n geld en ging vlot weer slapen.
Mannetje is vanochtend in bad geweest, daar genoot hij enorm van. Het afdrogen en aankleden was een drama. Doet hij altijd wel moeilijk over, maar na zo’n nacht extra moeilijk. Zucht… Dat kun je dan precies niet hebben als je zo’n buikpijn hebt.
Zo, Luca is nu echt een beetje vervelend aan het doen. Ik ga hem (en mezelf) in z’n nestje kieperen. Hij zal zelf ook wel voelen dat hij een rare nacht achter de rug heeft.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 18:42
Marjan op een geleende compute

a, ha, daar ben ik weer!
Even heel kort want ik ga zo dadelijk Anna naar bed brengen. Maar dankzij Ingrid hebben we dus weer een computer. We mogen een computer van hun lenen. Fijn he?

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties voor Christa haar 1e verjaardag. We hebben een fijne dag gehad. Hoewel het bericht van Susan over haar man Brian er wel in hakte.
Gisteren met Christa naar het cb geweest. Christa is nu net zo groot als Anna destijds. Dat is 75 cm. Ze weegt 9.130 gr. Daarmee zit ze iets onder het gemiddelde (lengte erop) maar nog steeds goed. Ze doet het gewoon goed.
Vandaag hebben mijn schoonouders op Christa gepast en zijn we een dagje met alleen Anna weggeweest. Naar een kinderpretpark voor kinderen van 2 t/m 12 jr. Het heet Tivoli. En het was zo enorm leuk. Echt een heel leuk park voor jonge kinderen. We hebben zo genoten!
Morgen mijn gesprek met Eleos over ADHD. En hopenlijk wordt het lekker warm.

Zo ik moet gaan. Later zal ik wat socialer zijn maar ik heb nauewelijks bijgelezen...

Liefs, Marjan
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:49
Anne

Online Status Stuur bericht
Ha meiden,

Ik wil ff iedereen een hele fijne vakantie wensen. Ik ben de komende 5 weken niet zoveel online.

Vandaag een leuke en drukke dag gehad. Thomas is 4 jaar geworden... Waar blijft de tijd.

Allemaal een dikke knuffel, ik lees af en toe mee. Tot later

Anne

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:38
Nea

Marjan, niet alleen je internet werkt niet, maar de hele pc is naar de galemiezen? Nee toch? Fijn dat jullie een computer kunnen lenen.
Dat ziet er goed uit van Christa, netjes in gewicht en lengte. Luca is langer dan gemiddeld en qua gewicht tegen de onderlijn aan.
Fijn dat jullie met z’n drietjes zo’n leuke dag in Tivoli hadden.

Anne, vakantie? Wie? Wat? Waar? Hahaha. Niet iedereen heeft vakantie hoor… Wij werken de zomer door. Wij hebben eind mei/begin juni 2 weekjes gehad en hebben eind september/begin oktober nog 2 weekjes tegoed.
Gefeliciteerd met Thomas. Wat gaat dat toch hard, meid!
Geniet lekker van jullie vakantie!

Ik heb vanochtend (net als Luca) geslapen. Hij van 10.00 tot 12.45 uur en ik van 10.15 tot 12.30 uur. Dat had ik hard nodig. Niet alleen vanwege slaaptekort, maar ook omdat ik me echt naar voelde van de ongi. Het gaat nu wel wat beter. Luca maakt duidelijk een sprongetje door. De afgelopen nacht was een soort van mini-drama en vandaag was hij de hele dag jengelig, hangerig en huilerig. Hij probeerde ook allerlei nieuwe dingen uit, maar niet alles lukte, dus hij was ook steeds snel gefrustreerd. Hij wilde vooral samen met mama spelen. Maar mama had enorme buik-, rug- en hoofdpijn en moest echt af en toe wat anders doen. En dan heb ik het minimale gedaan… Zo ken ik mijn kleine mannetje helemaal niet. De andere sprongetjes maakte hij toch ietsje makkelijker door. Alleen het boodschappen-doen ging vrij ontspannen. Dat vindt Luca toch altijd erg gezellig en hij heeft dan genoeg te zien om zich heen.
Was blij toen manlief thuiskwam. Maar bij hem had de afgelopen nacht er goed ingehakt. Hubbie ligt al op bed en ik ga er over een kwartiertje ook in. Hopelijk gedraagt Luca zich de komende nacht ietsje socialer…

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 21:46
Marjan (met dank aan Ingrid)

Nea; wat enorm vervelend dat je zo'n last van de menstruatie hebt en dan ook nog een hangerige Luca.
Vind je het erg vreemd dat hij zo is? Enig idee wat het kan zijn? Het kan ook iets anders dan een sprongetje zijn hoor! Misschien een tandje wat doorkomt of zo? Of een combinatie ervan. Maar niet leuk he? Ik hoop echt voor je dat hij het vannacht beter doet. Sterkte hoor!
Trouwens bij ons is Christa ook 's nachts wel eens wakker maar dan ligt ze te kletsen of zit rechtop. Gelukkig huilt ze bijna nooit 's nachts. We boffen maar op dat gebied met beide meiden. Ze doen het allebij altijd erg goed 's nachts. Des te meer bewondering heb ik voor moeders en vaders die er wel geregeld af moeten. Bij ons is dat 1 tot hooguit 2 keer omdat Anna moet plassen of omdat Christa even klaarwakker is. Maar dan kunnen we wel direct weer doorslapen.
Weet je; Christa heeft nu ook al een kies en de tweede is op komst. Niet te geloven he? Ze heeft 8 tanden en 1 kies nu al!

Oooh dat park Tivoli is zo geweldig. Kan ik iedereen echt zo aanraden! Ben er nog vol over.
Zo nu duik ik weer in mijn doos met spullen van vroeger. Echt dingtejes (schriftjes, werkjes, tekeningen etc) vanaf mijn kleutertijd zo ongeveer). Heerlijke nostalgie!

Groetjes en slaap lekker lieve internetbuis vrienden! En snaveltjes toe!
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:40
Nea (vanaf werk)

Marjan, gelukkig slaapt Luca de laatste weken weer gewoon door. Af en toe wordt hij ’s nachts wakker, dan drinkt hij even bij mij en kan ik hem na een kwartiertje weer terugleggen. Met hem hebben we eigenlijk bijna nooit ’s nachts opgelopen. Die keren kunnen we op 1 hand tellen (incl. de eerste – kraam – weken vanwege krampjes). De nacht van maandag op dinsdag was dan ook echt uitzonderlijk. Om 3.15 uur ging hij flink huilen uit protest dat hij terug werd gelegd. En dat hield hij 20 minuten vol. Valt dan eigenlijk ook nog wel mee, he? En een kwartiertje later ging hij weer wat (zachter) huilen. En rond 4.30 uur hoorden we hem weer even piepen (nog zachter). Dat is voor hem zeer ongebruikelijk. En daarom lagen wij er van wakker.
Inmiddels ken ik Luca aardig en weet ik zeker dat hij nu midden in een sprongetje zit. Met tandjes reageert hij heel anders. En als hij ziek is, merk ik dat ook. Hij vertoont nu ook alle kenmerken van het ’13 maanden-sprongetje’. Nee, geen twijfel mogelijk, Luca is aan het ‘springen’. Ik hoop dat het niet al te lang duurt.
Wat een hoop tanden en kiezen heeft Christa al. Voor zover ik kan zien en voelen, heeft Luca 3 boventandjes en 3 ondertandjes.

Afgelopen nacht sliep Luca heerlijk. En wij dus ook. Om 2.00 uur moest hij even huilen, toen heeft hij even bij mij liggen drinken. Daarna sliep hij zo weer verder. En ik ook. Hubbie werd niet eens wakker. Vanochtend voelden we ons weer een stuk fitter dan gisteren. Gelukkig… En Luca was vanochtend ook een stuk rustiger. Ben benieuwd hoe het vandaag op het kdv gaat.
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 10:15
ingrid

Leve het veranderde schema hier.
Wij waren dus een van de ouderstellen die er soms vier keer uitmoesten omdat er 1 wakker was.

Levi slaapt nu totaal anders en hij tukt nu door en wel toyt 6.30, wat een weelde.

Hier gaat alles goed, maar ik heb maar de laatste drie of vier berichten gelezen.
Het is hier druk, te eigenlijk.

Maarre nog even de berg opklimmen en dan gaan we van start met het kamp, ik zie er als een berg tegenop en als ik er eenmaal ben dan is het goed.
Maf he!

Marjan, heb jij nog het recept van de salade met rijst?

Ingrid

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 18:34
Marjan

Anne; nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas. Het spijt me dat ik dat vergeten ben. Echt dom van me. Maar echt nog van harte. Hebben jullie een fijne dag gehad?

Nea; wat fijn dat je beter hebt kunnen slapen. Heerlijk hoor!
Maar noem je dat nou geen vakantie? Jullie zijn er toch al een keer tussenuit geweest en gaan nog een keer. Dat is toch ook vakantie?

Anna is al sinds vorige week dinsdag ziek. Steeds verhoging, koorts, verhoging, koorts. Gaat maar door. Het arme meisje. Kees is maandag met haar naar de huisarts geweest. Weer een oorontsteking. Nu is het zo dat ze er eigenlijk nier veel minder fit door was maar dat wordt nu toch wel zo. Ze heeft vandaag al twee keer op de bank liggen slapen en ik heb haar zojuist al op bed gelegd. Dit terwijl ze al vanaf maandagmiddag antibiotica heeft. Vind het een beetje gek dat ze nu juist zieker lijkt te zijn. Is toch AB die ze al wel eerder heeft gehad. Maar goed. Ik kijk het wel even aan...
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:21
ingrid

Anne, ook is het bij mij tussen de oren doorgeschoten. De verjaardag van jouw zoon. Toch nog gefeleciteerd.
Een fijne dag gehad?

Ingrid

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 11:18
a3

ik ben bepakt en bezakt en ga tot dinsdag naar mijn ouders.
ik wens iedereen fijne, zonnige en warme dagen

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 11:50
Nea

Ingrid, fijn dat Levi nu zulke mooie nachten maakt.
Gaan jullie allebei met het kamp mee. Welke leeftijd is dat? En nemen jullie de kinderen mee? Gaat het van de kerk uit?

Marjan, oh ik klaag ook helemaal niet hoor. Het was heerlijk in mei/juni in de Ardennen. En we vinden het ook heerlijk om september/oktober nog 2 weekjes weg te gaan.
Maar het was zo grappig dat Anne hier iedereen een goede vakantie kwam wensen, terwijl mijn hoofd helemaal niet met vakantie bezig is. Ik ben juist extra druk met de voorbereidingen voor onze gemeentedag half september en ik ben gewoon aan het werk. De rest van de gemeentedag-commissie is straks met vakantie (gisteravond bij mij voorlopig de laatste vergadering gehad), dus de meeste acties liggen de komende 4 weken in elk geval op mijn bord. Als de andere 4 personen terug zijn van vakantie is de gemeentedag al bijna daar, dus dan gaan we de laatste puntjes op de i zetten.
Maar nogmaals, begrijp me goed, ik ben niet ontevreden over onze situatie. Ik vind het heerlijk dat ik niet in het hoog-seizoen met vakantie hoef. Ben blij dat wij nu (nog) buiten het seizoen om kunnen.
Arme Anna… Hoe gaat het nu met haar?

A3, fijne tijd bij je ouders. Maar waarschijnlijk lees je dit niet meer…

Wat een fantastisch weertje vandaag!
Vanochtend was ik om 9.00 uur al in de supermarkt te vinden. Bij thuiskomst de keuken gesopt, terwijl Luca lekker aan het spelen was. ’t Kleine mannetje om 10.15 uur in bedje gelegd en toen m’n ramen gedaan, beneden lekker alles schoongemaakt en gestofzogen en gedweild. Boven gesopt en gedweild. En nu ff achter de pc.
Vanmiddag ga ik met Luca lekker een stukje fietsen en heerlijke dingen halen bij de slager, de bakker, de groente- en de visman.
Vanavond komen vrienden bij ons eten. Omdat het zulk heerlijk weer is, heb ik besloten dat we gaan barbecuen. We leggen eerst de kids (zij hebben 2 meiden, 4 jaar & bijna 1 jaar) op bed en dan duiken wij lekker de tuin in met al die heerlijkheden. Mmmmm, af en toe is dat zo lekker he, eten...
Hoe het met mijn lijn gaat? Ahum, niet teveel over nadenken. Hihi…

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 13:02
Marjan

He Nea; het is goed hoor! Het was ook niet aanvallend bedoeld. Meer vragend. Wat heb jij het dan nog druk zeg! Zo met een gemeentedag voor de boeg. Knap dat je dat er nog bij doet!

Gisteravond nog met Anna naar de huisartsenpost geweest. Nadat wij boodschappen hadden gedaan (de buurjongen heeft even opgepast) had ze 39,8 graden koorts. Veel te veel. Toch maar de huisartsenpost gebeld. Het komt niet van de oorontsteking. Gedacht wordt aan een hardnekkig virus. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter. Anna gaat alleen steeds maar door en door. Tot ze er dus letterlijk zowat bij neervalt. Kon ze nu maar tot rust komen. Maar er gaat zoveel bij haar om in dat koppie van haar...

Willen jullie nog een keer bidden voor Susan? Ze redt het nauwelijks meer nu Brian in het ziekenhuis ligt. De epilepsie begint weer bijna de kop op te steken. Ik ben erg bang dat ze een aanval krijgt terwijl er nu niemand is. Met Brian gaat het redelijk. Maar zijn spraak is erg slecht en ook heeft hij bijna geen gevoel in zijn linkerarm. Hij moet via het ziekenhuis door naar een revalidatiecentrum.
Vanmiddag hebben ze het gesprek met de arts. Om 16.30 uur. Ik hoop zo dat het meevalt. En ik hoop ook dat Susan voor zichzelf maatschappelijk werk gaat aanvragen want het gaat niet lang goed meer, vrees ik...
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 16:21
ingrid

Er wil er een niet slapen en ik nog positief melden dat het zooooo goed ging, maar meneer had er even geen zin.
Dan maar boodschappen voor de bbq gedaan, de ah had nu eens alles wat ik nodig had.

Dus nu zitten we te genieten van spetter op de tv, mag gelukkig even in de vakantie.

En ik heb nog geen bal nagelezen hoor,

Ingrid

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 16:22
karin

Marjan, wat naar zeg voor je buren. En Anna zo druk... ben je al naar Eleos geweest (of waar ging je heen?) en heeft Anna dan misschien niet hetzelfde als jou omdat ze zo druk is.

Nea, klinkt lekker vanavond. Hier betekent bbq-en: Men neme 6 hamburgers en 4 hotdogd, gooit ze op de barbeque, dan in een pan, neemt ze mee naar binnen en eet ze. Niet echt mijn idee van een bbq, maar he...

Tamara, wat fijn dat Samuel om kan rollen.

Ingrid, wanneer is het kamp?

Brrr we hebben wespen in ons schuurtje. Eerst allemaal kleine nestjes, maar nu ook 2 grotere, daar mag hubby vanavond weer eens achteraan. Ik vind het maar enge beesten.
Ik ben eindelijk weer eens normaal ongsteld, dus de pil is toch ergens goed voor zullen we maar denken.

Voor de rest gaat het wel, Alex is wat lastig. Veel huilen, steeds bij me zitten. Hij gaat nu regelmatig alleen staan (laat de tafel los) en pakt ook over van bank naar tafel, tafel naar mij, mij naar vensterbank.

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 17:28
ingrid

Jippie, de pippie ik heb Leef om zien rollen. Hij deed het natuurlijk altijd als ik er niet bij was en ik heb het nu een paar keer gezien.

Dus de rest komt er ook aan,

Ingrid

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:33
tam

nea jee wat naar dat je zo'n last hebt van je ongi.
gelukkig is dat wel minder geworden sinds ik mama ben.
nu alleen de eisprong wat minder.
wat sneu dat luca zo'n wakkere nacht heeft gehad.
klinkt goed de plannen die je voor vanavond hebt.
veel plezier.

marjan hoe was tivoli?
lees dat het helemaal geweldig is.
ach die arme anna hopelijk knapt ze nu snel weer op.
hoe is het gisteren gegaan met het gesprek?
tuurlijk bidden we hier nog voor susan door.
hopelijk krijgt ze goed nieuws en hulp.

anne van harte met thomas ik hoop dat hij een leuke dag heeft gehad.

ingrid mischine wat laat maar veel plezier op het kamp.
fijn dat je leef nu hebt zien omrollen.

a3 heel veel rust momenten bij je ouders.

hier gaat het ook heel goed.
alleen was isabelle ontzettend huilerig vandaag.
wel grappig ik had beide meiden twe staarjes gemaakt
zet ze in de box en ze trekken bij elkaar de staarjes eruit.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 08:22
ingrid

Hoi, hoi, hier een halve jarige jet. Ik heb het luxe dit jaar: ik vier drie keer mijn verjaardag. Het nadeel maar gelijk ook wel weer een voordeel, voel je tenmninste echt jarig.

En nee ik ga niet vertellen hoe oud ik ben want dan voel ik me echt de oudste hier, dus Marjan mondje dicht hoor.

Een goede vriendin belde net: geen file te bekennen, ik kom eraan. Fijn, fijn, fijn.

Ik ga nu maar eens de boel een beetje aan kant maken,

Enne Leef krijgt er maar niet genoeg van en beweegt de hele kamer door,

Ingrid

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 09:25
Nea (vanaf werk)

Marjan, ach zo heeft iedereen toch zijn/haar taken in de gemeente… Bij de meesten is het meestal in de zomer rustig. Bij mij is het dan vaak topdrukte.
Heftig zeg, die situatie bij jou buren!
Sterkte ook met Anna.

Karin, de barbecue gisteravond was heerlijk en erg gezellig. Lekker buiten zitten tafelen. We hadden garnalen-spiezen, wilde zalm-spiezen, kleine steaks, Joegoslavische worstjes en een kip-spies. Ik had een rucola-salade met zwarte zoute olijven, mozzarella, tomaatjes, pijnboompitten en een kruiden-dressing gemaakt. En ik had een vleessalade met wat augurkjes opgemaakt. Verder nog komkommer en fruitsalade erbij en stokbrood met tapenades en een paar lekkere sauzen. Begeleid door een biertje (heren) en witte wijn (dames). Dat noem ik een barbecue! Hahaha.
Maar als we met z’n tweetjes barbecuen pakken we ook wat minder uit hoor…
Wespen, oh jakkes!
Alex wellicht een sprongetje? Dan zie je vaak ook dat je kindje nieuwe dingen gaat doen. Zoals het ‘los staan’ en ‘overpakken’ van Alex…

Ingrid, leuk dat Levi nu in jouw bijzijn ook omrolt.
Ben je jarig? Of half? Hoe bedoel je? Volgens mij is Marjan 35 jaar. En jij had het erover dat je de oudste bent hier, dus ik denk dat je 36 of 37 wordt.

Het was gisteravond erg gezellig. Zie stukje bij Karin.
Gisteravond om 22.30 uur (toen onze vrienden net weg waren) werd Luca wakker en wilde even bij ons zitten en bij mij drinken, daar komt hij altijd van bij. Vannacht om 3.00 uur bouwde Luca een feestje. Heeft even bij ons gelegen en bij mij gedronken. Daarna was hij echt niet blij toen ik hem teruglegde. Protesteerde hevig. Na 10 minuutjes viel hij in slaap. En vanochtend om 6.15 uur was hij er weer.
Ben toch wel een beetje moe van die rare nachten...
Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 09:53
Marjan

Karin; Oooh bah! Wespen. Echt niet fijn. Kennen ze daar bij jullie niet ook een bestrijdingsdienst zoals hier in Nederland? Zou mijn hobby ook niet zijn om ze weg te krijgen. En wat doet Alex het toch goed zeg! Super hoor!

Tamara; wat leuk zeg van de meiden, dat ze bij elkaar zo de staartjes eruit trokken!

Ha, Nea. Wanneer mag ik komen bbq-en? Dan zijn mijn bbq-tjes maar kinderspel. Wij gaan zondag met onze vrienden uit Rhenen bbq-en. Ik heb porq-spinners, iets van een hamburgertje en iets van een beefgehaktstaafje aan een stokje en ik ga zelf sate maken van kip, annanas, paprika, ui en annanas. Voor de kinderen maak ik stokjes van stukjes frikadel met paprika en ik denk ook wat annanas. Dan stokbrood met tzaziki, kruidenboter en een salade van tomaten en mozzarella. Maar dat is het dan ook wel hoor!
Kan me voorstellen dat je wat gaar wordt van zulke nachten. Hoop voor je dat het snel weer beter gaat.

Ja, ik denk ook wel dat als ik ADHD heb, Anna het ook heeft. Toen ik woensdag in het het gesprek vertelde hoe druk Anna kan zijn, zei de arts al dat een onderzoek dan geen kwaad kan. Het gaat ons ook echt na aan het hart om te zien hoe druk Anna is. Ze kan zo druk zijn in bewegen en in haar hoofd. Even rustig zitten kan Anna echt bijna niet. Nog steeds heb ik regelmatig de beugel van de tripp trapp stoel erop om zo haar wat te beperken. Ze wordt er zelf ook moe van. Dat kun je zien maar toch kan ze het niet goed stoppen. In haar slaap draait ze ook heel veel en ze tandeknarts en praat ook regelmatig. En als ze wakker is, is ze ook direct goed wakker. Eerlijk gezegd is dat soms best heel erg vermoeiend. Zelfs Kees heeft er moeite mee. En toch houden we zoveel van haar zoals ze is. Maar het verschil tussen Anna en Christa (Christa kan nu al heel goed spelen en zichzelf vermaken en is een stuk rustiger en oogt ook veel evenwichtiger) is enorm groot. Daardoor moeten we voortdurend oplettend niet te veel te vergelijken.
Als ik daadwerkelijk ADHD heb, dan laten we haar toch ook onderzoeken.

Het gesprek van Susan en Brian was ergens heel goed. Maar het gekke is dat er op een MRI-scan niets te zien is van een beroerte terwijl hij er zeker een heeft gehad. Dat vinden de artsen ook vreemd. Het enige positieve kan zijn dat hij misschien daardoor ook sneller geneest. Ook mag hij ondanks dat er een enorme wachtlijst blijkt te zijn, maandag al naar Klimmendaal in Arnhem. Dat is erg goed nieuws.
Het lijkt er sterk op dat God hier bezig is...
Wat wel heel verdrietig is. Is dat Brian nauwelijks affectie toont naar Susan. Hij begrijpt en beseft niet onder welke druk Susan staat en toont geen enkel begrip en waardering voor Susan. Nu kan dat met de beroerte te maken hebben maar het doet haar toch enorm pijn. Zeker als je erbij denkt dat hun huwelijk niet erg goed is en ze twee weken geleden nog bij hem weg wilde. Een hele verdrietige situatie...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >