[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 19:46 | geen zorgen Ik heb juist hetzelfde van jou te horen gekregen op 36 weken.Mijn kleintje was te klein en met ondergewicht....Zelfs de dag dat ik uitgerekend was,vond hij het kindje naar de kleine kant.Wel,ik ben 5 dagen overtijd gegaan en bevallen van een gezonde knul van 50 cm en 3.190 kg. Maak je dus maar geen zorgen. Ze zijn nooit juist met hun schattingen en de laatste weken zijn de moeilijkste om een schatting te maken want uw kindje ligt met zijn benen opgetrokken waardoor dat ze de lengte en gewicht dus moeilijk kunnen zien. Groetjes Tessa ![]() |
| 24/07/2008 @ 13:28 petitje | ik kreeg op 33 weken te horen dat er een serieuze groeiachterstand was, als beebje zo verder deed zou ie op 40weken amper 2kg halen... ik ben toen elke week 2x op controle moeten gaan want als beebje een 4 dagen niet bijkwam werd ie gehaald. Ik ben er toen enorm van geschrokken, heb meer moeten rusten en ons pruts is uiteindellijk op 40 weken gehaald ( om alle risico te vermijden) en woog toch netjes 2700, goed geschat van de gyn want die zei altijd tussen 2,5-3kg haha wel ruime marge natuurlijk. Afgevallen tot 2,5kg en zo mee naar huis gemogen na 48u. Nog geen zorgen maken, je goed laten opvolgen, beebjes kunnen best nog goed bijkomen de laatste weken |
[Reageer]

2 weken achter met gewicht

) Na een weekje waren we alweer thuis!