< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » het gevoel dat je zwanger bent van 2?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
het gevoel dat je zwanger bent van 2?
20/07/2008 @ 10:43
Alyssa

Online Status
hallo allemaal

het feit dat ik op dit forum rondneus zegt al veel denk ik

ik ben nu 7,2 weken zwanger maar sinds het begin de schrik erin dat het er 2 zijn, ik weet echt niet hoe dat komt? het is gewoon een gevoel, heb nog geen echo gehad. mijn hcg waarde op 6,6 weken was
30 000. denk dat dat wel een normale hcg waarde is?

ik heb al van vóór mijn NOD hevige bandenpijn, een paar keer zo erg dat ik even niet kon stappen. ook zeer pijnlijke borsten, en het rare is dat ik nog steeds erg pijnlijke borsten heb. als mijn zoontjes er per ongeluk aankomen crepeer ik van de pijn. ik doe echt met alle moeite een beha aan .

en de hele dag door misselijk, van 's morgens tot 's avonds. bij mijn zoontjes had ik het helemaal niet zo erg. zo even 's morgens en dat was het. heb nu wel nog niet moeten overgeven maar soms hoop ik dat het er gewoon es uitkomt, misschien dat ik me dan beter zou voelen

shoppingcenter kan ik ook al vergeten! één keer geweest en werd echt zo misselijk dat ik er ook draaierig van werd, al die geuren door elkaar, van pizza tot sterke parfum

ik ben ook al 2 kilo bijgekomen terwijl ik normaal pas tegen 12 weken begin bij te komen.

heeft iemand ook deze symptomen en gevoel gehad dat het er 2 waren en dat het er toch maar één was?

in tegenstelling tot velen zou ik echt liever maar ééntje krijgen, heb mijn handen al vol aan mijn andere twee bengels.
dus tis meer schrik dan hoop eigenlijk!

dank bij voorbaat voor de antwoorden!

xxx

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 12:45
Barbara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kijk eens naar de topic: "Hoe wisten jullie het zeker?"...
Ik had ook nooit gedacht dat ik blij zou zijn met tweeling. Had op voorhand gezegd: "Als het zo is, dan ween ik mijn dood!" Had een ideaal beeld van een "achterkomerke", mijn derde en laatste kindje, daar zou ik dubbel en dik van genieten! En toen... Ik denk dat ik nog nooit zo snel "de knop het omgedraaid"! Ik word mama van 4 kindjes en voel me een echte gelukzak!!!

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 19:46
kaya

Online Status Bekijk profiel
Typisch is inderdaad dat je de kwaaltjes veelal dubbel hebt. Alhoewel ik nog nooit zwanger geweest ben van 1tje, kan ik dat toch wel beamen... Vooral die misselijkheid dan, echt vreselijk!

Ik wist het zeker bij een echo op 6 weken, maar voordien had ik al een heel sterk voorgevoel. Voornamelijk omdat ik in de 2 weken dat ik wist dat ik zwanger was al 3 keer gedroomd had over een tweeling. Het was gewoon zo'n voorgevoel en bleek dan ook te kloppen!

Laat eens weten wanneer je een echo gehad hebt!! Ik ben mee nieuwschierig
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 21:39
San

zeker geen 'schrik' hebben als het echt zo is! het is gewoonweg zalig :)

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 13:35
Ingeske

Online Status Bekijk profiel
Ik heb ook tegen m'n man gezegd voor de eerste echo dat ik dacht dat het er twee waren. Het was ook zo... Maar...

Ik denk dat iedere mama dat wel een denkt en als het dan zo is zullen ze zeggen: zie je wel! Dus ik geloof niet dat je er zo vroeg iets van kan merken. Iedere zwangerschap is anders.

Langs de andere kant moet je geen bang hebben. Je bent al twee keer mama dus heb je genoeg ervaring om twee bengels gelijk groot te krijgen hoor. Ok, het is soms een chaos maar dat moeten we er allemaal maar bijnemen. Iedere dag doorkomen gelijk het komt en voor je het weet zijn ze groot!

Veel succes!

Vermoedelijke bevalling op 01/11/2008.
Al 43 weken zwanger (107.55% ver), nog 3 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 19:29
Mama_Kim

Al een tijdje ( een week denk ik ) liep ik met het gevoel dat ik zwanger ben. Liep constant met mijn hand op mijn onderbuik en ik had naar mijn gevoel de innesteling gevoeld. En wat blijkt, ik had gelijk! Wel een vage test en doe er maandag of dinsdag nog 1, want er was wel een streepje maar zo dun als een haar en heel licht, je moest best goed kijken.
Nou zat ik me te realiseren, laatst waren wij in het babypark in gouda kijken voor een meegroei stoel voor in de auto voor onze eerste ukkepuk. Ik stond te kijken naar twee-ling kinder wagens en waarom weet ik niet. Gewoon een voorgevoel denk ik?
we gaan het zien he, als maandag of dinsdag de test ook positief is, dan bel ik de verloskundige en de gynaecoloog voor een echo en dan weten we hoe en wat en wanneer ik precies uitgerekend ben...
Meer mensen hier ervaring mee?
Zou het wel spannend vinden 2. Heb al een zoon en ik heb altijd 3 kinderen gewild en een twee-ling. Dus dat zou dan 2 vliegen in 1 klap zijn niet?

liefs,
Kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]