Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 19:42 | hoi iedereen Gisteren dus naar de gyn geweest. Weer met 2 uur vertraging buitengekomen. Maar alles was OK, wel moet ik veel meer rusten voor mijn bekken want anders ziet hij mij in een rolstoel belanden binnen dit en een maand. En zoveel mogelijk afwisseling in bewegen (zitten, staan en liggen). Gemakkelijk gezegd als je kantoorwerk doet. Dus heb ik de vrijgezellenavond van morgen maar afgebeld. Gemakkelijk gezegd als je kantoorwerk doet. Onze kleine spruit weegt ongeveer 1kg 200 en had zich terug in stuit gedraaid. Die nieuwe bloedklonter zat er nog steeds maar de gyn zei dat alles OK was dus ik geloof hem wel. Zo nu ga ik aan de mosseltjes beginnen. Ikzelf lust dat niet maar de kids en mario des te liever. Tot later |
| 28/07/2008 @ 21:56 petra ![]() | Enenenenenenen Sandry ??? |
| 30/07/2008 @ 21:07 ineke ![]() | hey bedankt voor het berichtje sandry en geniet van de vakantie tot over 2 weekjes dan ben je alweer half weg het gaat toch snel he groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

! Heb inmiddels ook een afspraak gemaakt voor met 17 weken (30 augustus)
. Ik denk dat we er nog meerdere gaan doen, ook nog eentje aan 23 weken en aan 27... Bij sommige echo bureaus kun je zo'n voordeel pakket krijgen (weet niet of dit hier zo is?). Ik heb nog een tip gekregen van iemand die ik ken en die was in Oirsbeek bij Babyvieuw geweest. Dat was wel een stuk duurder... Ik geloof 130 euro voor 2x...
. Heb jij het bij Valentina ook gedaan?
...
! Het is gelukkig inmiddels alweer wat beter maar hij is erg moe, slaapt zo'n 5uur per dag
. Tjah, zal van de antibiotica zijn...
! Ik heb zelf dit keer echt geen flauw idee van wat het is, iedereen denkt een meisje omdat mijn zwangerschap zo anders is als bij Vic. We zien wel he?!
. Gaat het beter?

. Meneertje weet nu verduiveld goed hoe em op de zetel moet klimmen, en mama was aan het koken dus ik hielt hem efkes niet in het oog. Dus ik kijk om te zien wat hij aan het doen is, staat em rechtop tegen de leuning van de zetel en hij valt achteruit PATAT met zijn hoofd op onze salontafel
. Het rare is dat ik het nu 's middags krijg en tot ik ga slapen heb, of ik nu eet of niet. 't Maakt geen verschil... Gelukkig niet meer overgegeven...
? Ik neem meestal wel een Dafalgan 500 als het te erg word...