Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 15:04 leen ![]() | beertje, Ik maak mij ook geen zorgen om mijn kg die ik verlies!!! Bij Iander was een ik een paar kg onder mijn startgewicht, toen ik beviel!!! |
15/07/2008 @ 18:18 ![]() | Gisteren is Jade geboren, om 12u05 zag ze het levenslicht... ze woog 3220gr en 49cm... |
| 15/07/2008 @ 20:49 cindy ![]() | Oh Els, ik ging juist efkes op je profiel kijken. Die grote foto, is dat Jade of Luna? In ieder geval een heel mooi babytje ![]() |
| 15/07/2008 @ 21:55 Katrien ![]() | Hoi dames, ik ben ook van limburg. Maandag positieve test gehad! |
| 16/07/2008 @ 21:40 Katrien ![]() | @ Cindy: we zijn van Zonhoven en het is idd ons 1e kindje. |
| 17/07/2008 @ 13:46 Lies | hallo allemaal Els proficiat met je dochtertje!!! Met mij gaat het redelijk... heel druk de laatste tijd, weinig slaap soms voel ik me schitterend en momenten voel ik me rotslecht. Er zijn dagen dat ik om het minste kan beginnen te wenen, maar ik hoop dat dat vlug betert! hoe verloopt het met de zwangeren? Nog alles Groetjes Lies |
| 18/07/2008 @ 14:06 beertje308 ![]() | hallo els proficiat met uw dochter en geniet er nog van ik mag volgende week weer naar de gen gaan ik hoop dat alles vlot gaat vooral dat hij juist om zit nu |
| 20/07/2008 @ 16:54 | Hallo, Lies, Is ook wel een beetje normaal dat je er nog wat last van hebt eh.. Je hebt redelijk laat een miskraam gehad, dus je begint je toch stilaan te hechten aan dat kindje en elke week wordt dat meer en meer eh.. Gun jezelf maar de nodige tijd om het te verwerken, en trek je maar niks aan van andere mensen!!! Hoe gaat het met de bouw, zijn jullie ondertussen verhuisd?? Katrien, FIjne vakantie gehad??? Naar waar zijn jullie geweest?? Cindy, Bij jou begint het nu ook te korten eh.. Weten jullie het geslacht eigenlijk?? Ben wel benieuwd ![]() En hoe zit het met de werken, alles gedaan gekregen wat gedaan moest zijn?? Wij hebben een druk weekendje, gisteren hadden we feest van mijn ouders, die waren 30 jaar getrouwd.. En seffes gaan we naar de kermis hier in Neerpelt, zijn blijven slapen gisteren, zodat Iander vandaag bij omi en opi naar de kermis kan.. Hopelijk blijft het nu wel droog, het is al de hele dag zo wat wisselvallig, maar nu schijnt de zon toch en is het toch al enkele uren droog.. groetjes xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger en van limburg

Mooie naam! Hoe is de bevalling verlopen? Kom inderdaad maar snel een foto op je profiel zetten, we zijn nogal nieuwsgierig

soms voel ik me schitterend en momenten voel ik me rotslecht. Er zijn dagen dat ik om het minste kan beginnen te wenen, maar ik hoop dat dat vlug betert! 
.. We hebben 6 augustus onze 20weken echo, ben wel benieuwd om ons prutsje dan weer te zien..
.