[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/07/2008 @ 14:16 Loekie ![]() | Wat gebeurd er tijdens deze controle? Moet 15 juli gaan maar weet niet wat te verwachten... ![]() Loekie PS: Ik ben met ks bevallen. |
| 08/07/2008 @ 09:59 Saartje | Bij mij heeft de gynaecoloog een inwendige echo genomen en een uitstrijkje en dat was het... een borstonderzoek heeft hij niet gedaan omdat ik borstvoeding geef, maar dat doet hij anders ook denk ik. |
| 08/07/2008 @ 15:10 Karin | wat een uitgebreide nacontrole krijg je in belgie zeg! hier in nl is t alleen een gesprekje hoe t gaat en hoe je de bevalling hebt ervaren.geen klachten,dan sta je zo weer buiten.ik denk dat ik dit keer niet eens ga als ik geen vragen of klachten heb.t was me de moeite van t inladen van de baby niet waard . |
| 12/07/2008 @ 16:30 Hanna ![]() | euhm... En na een keizersnede dan? Wat kan je dan verwachten van een nacontrole-bezoek? Gr, Hanna |
| 12/07/2008 @ 19:40 Tiny | Ben eind mei bevallen van een dochter d.m.v. een spoedkeizersnede. Na 6 weken op controle geweest. Gyn heeft men gewicht gecontroleerd, en men bloeddruk. Verder ook een uitstrijkje, borsten gecontroleerd (had borstonsteking gehad), gevoeld of de baarmoeder terug haar normale grootte heeft aangenomen en het litteken nagekeken. Nacontrole is toch ook belangrijk om anticonceptie te bespreken ook, vind ik. Verder heeft ze ook nog gezegd dat ze er nog altijd niet van over kan dat ik zo'n grote en stevige dochter op de wereld gezet heb! ![]() xxx |
13/07/2008 @ 20:18 ![]() | hier gewoon ff inwendig onderzoekje, borsten gecontroleerd en een uitstrijkje. verder gewoon wat vragen gesteld... groetjes melis |
| 24/07/2008 @ 09:16 reb | @ jojo uitstrijkje wordt hier in België aangeraden om jaarlijks te laten nemen voor het vroegtijdig opsporen van baarmoederhalskanker!! De na-controle is een geschikt moment hiervoor. ![]() |
[Reageer]

Postpartum controle

, hopelijk gaat alles goed!
.
En omdat ze niet af kon eten, werd ze humeurig en was flink aan het huilen.....