Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 21:14 | hoihoi allemaal, zie dat er weer mensen terug van vakantie zijn? Word het misschien weer een beetje drukker hier! haha Hoe gaat het met de zwangeren? kunnen jullie het nog een beetje volhouden?? Hier gaat alles prima, lars die groeit als kool en is erg makkelijk! hij begint al te spelen in de box en reageert zooo leuk! Hij giert het uit! Ons manneke heeft eigenlijk altijd goede zin! Heb lars deze week al stiekum een paar hapjes groenten gelepelt, hij vind het heerlijk en blijft echt met zijn mondje open kijken van: krijg ik nog wat meer? Een genot om te zien. Luke en Lynn reageren erg goed op Lars, geen spoortje jaloezie! De drukte valt me erg mee, het is goed te doen. Natuurlijk is het wat drukker geworden maar ik kan niet zeggen dat het zwaar is. de zwangeren onder ons veel toitoi (jemig, lijkt voor mij erg lang geleden, terwijl het eigenlijk nog best kort is) een vierde? nee, ons gezinnetje is compleet! haha hoop gauw weer es wat van jullie te horen! liefs chantal |
| 09/09/2008 @ 19:09 | carootje, proficiat met jullie kindje Lander! Horen we gauw wat details??? ben benieuwd! gr chantal |
| 15/10/2008 @ 13:14 | haihai, inderdaad erg rustig hier de laatste tijd! kijk geregeld of er al wat nieuws is maar dan helaas.... hier gaat alles prima! Lars groeit hard en word al een echte vent! Hij begint nu hevig met omrollen, om de haverklap maar helaas kan meneer nog niet terugrollen (ook vervelend in de nacht) de drukte valt erg mee, geniet intens! manlief begon van de week al over een vierde maar voor mij no way! Ik vind het heerlijk zo en geniet nu met volle teugen! heerlijk! chrisje, ben erg benieuwd! toitoi!!! hoe gaat het met carootje? danielle, is er voor jullie al meer duidelijkheid?? nou, tot horens (hopelijk duurt het niet te lang) haha groetjes chantal ![]() |
| 24/10/2008 @ 22:28 | hallo.... nog steeds geen nieuws??? ![]() grtz chantal |
| 27/10/2008 @ 20:18 | chrisje en fam, van harte gefeliciteerd met jullie dochter sofie! Fijn om te horen dat het verder goed gaat, hoop binnenkort snel meer te horen! geniet ervan...... liefs chan |
< vorige pagina | volgende pagina >

Begin volgend jaar voor een 3e!!

. Nummer drie komt hier nu wel vaker ter sprake. Praktische gezien zijn we bezig met enkele toch wel rigoreuze stappen voor de zaak van mijn man, maar wat ook meteen heel handig zal zijn als nummer drie er zou komen. Dus verwacht ik eigenlijk dat we er voor het eind van het jaar voor gaan. Maar dan moet ik wel 100% zeker zijn. Gevoelsmatig ben ik dat wel, praktisch ook.... maar ben zo bang dat ik er zelf niet mee zal kunnen omgaan. Dus de twijfel heeft toegeslagen.
...

)