< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Jonge meiden die ervoor gaan!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Jonge meiden die ervoor gaan!
09/07/2008 @ 18:40
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ben juist van de trap gevallen, gelukkig gaat het wel... had me hard verschrokken wel... en pijn in enkel en elleboog en pols

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 12:38
snuitje

helaas, ik besef het nog niet goed dat ik echt zwanger ben... ik heb enkel een bloedafname gekregen vandaag, geen echo... er was toch nog niets te zien, pas over 2 weken krijg ik echo.

mijn hcg was maandag 191, en dat was heel goed, vandaag om half 2 moetk bellen, en dan zou het minstens 300 moeten zijn anders is er iets mis.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 11:57
Tamsie

k ben heel erg blij voor je, snuitje, je verdient het echt hoor meid. ik hoop dat alles goed blijft gaan. enne je moet je adres maar eens via pb doorsturen, dan stuur k je een cadeautje op.

euhm hier tja, k weet niet wat k er van moet denken.
k zou normaal woensdag mn regels gehad moeten hebben. maar nog niks, t blijft 37.2. k heb eigenlijk geen idee of dat ik een eisprong heb gehad.
k ga nu twee weken op vakantie en als het daarna nog niks is ga k mss eens testen.
ma voor dat die mmm begon had ik heel lange cyclussen dus.

snuitje een heel erg dikke proficiat.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 16:01

Online Status Bekijk profiel
Snuitje, ik snap dat het allemaal onwerkelijk is voor je.. maar meid je bent echt zwanger!!!!!!
een streepje is een streepje hoe minimaal en hoe dun dan ook, positief is ie! ben echt blij voor je.

En Tamsie, ik denk nog steeds aan je en duim ook nog steeds

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 17:33

Hoe gaat het ?????

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 18:50
snuitje

heel goed gaat het, zo goed dat ik me moeilijk kan blijven laten geloven dat ik zwanger ben. Ik voel echt niets van kwaaltjes... af en toe gevoelige tepels als ik eraan kom, maar meer echt niet...

ben toch benieuwd naar 25 juli, eerste echo, of ik dan wel echt goed zwanger ben.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 17:04

natuurlijk meid, komt allemaal goed

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 17:18
snuitje

hoe voel jij je?

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 15:58

wel goed hoor!
Begin nu wel steeds meer last van maagzuur te krijgen.. Maar ja als dat alles is
daarstraks ook weer bij de verloskundige geweest en alles was goed, hartje weer gehoord en de uitslagen van de 20weken echo gekregen en alles zat op het gemiddelde.
Ik loop 'volgens de boekjes' zeggen ze dus dan is het goed hè

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 09:56
snuitje

das goed ja !

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 18:09
snuitje

Tamsie hoe is het met jou?

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 10:44
Tamsie

wel het is hier druk geweest de eerste dagen na de vakantie.

nog is een dikke proficiat snuitje, en hoe was je eerste echo?

k heb dus uiteindelijk mijn regels gekregen, denk ik toch. op 38 dagen. ze duurden welgeteld 2.5 dag, enorm kort ma ja.
k ben ondertussen aan het temp. en vo mn regels was mijn temp 36.9 tot 37.1. en nu is ie nog steeds niet gezakt. meestal 36.9.
tja, mn rare lichaam he
iig, als ik tijd heb stuur k je iets opgoed.
dikke knuf ik denk aan jullie alletwee.

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:47
snuitje

eerste echo was bijna niets te zien, wel het kloppende hartje zien knipperen waar we zo angstig naar uitkeken... helaas niet gehoord (ze heeft geluid niet opgezet, en ik had er niet aan gedacht om dat dan te vragen)...

hopelijk gaat alles goed, ze zei meeste miskramen tussen 6 en 8 weken... volgens mijn berekening hier op internet ben ik morgen 8 weken, maar volgens haar bereikening ben ik nog maar 7 weken en 2 dagen morgen.

raar zeg jouw lichaam, hopelijk komt alles vanzelf op zijn plooitjes, dat mag nu wel eens haast gebeuren hé

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:57
Tamsie

rustig maar, het komt wel goed, je hebt er zo lang op gewacht dus het zal wel goed zijn he.

hier alles oke, denk ik we zien wel he. vandaag bij de dr geweest. in oktober gaan de wijsheidstanden er uit. eindelijk.
dikke knuf

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:06
snuitje

heb je er last van dan? dat is minder

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 22:34
Tamsie

tja ma ben blij dat ze er uit gaan. wanneer moest je terug naar de gyn?
dikke knuf
tamsie

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:29
snuitje

14 augustus

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:48

Leuk snuitje, een bevestiging!!!!!
Je moet dan de datum van de Gyn aanhouden, maar met 12weken stellen ze de uitgerekende datum vast.
Bij mij was dat ook een weekje eerder want volgens mijn berekening zou ik nu 25weken zijn.

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:55
snuitje

wij zijn gister bij de gynae geweest, bloedafnames en gekozen om de triple test te laten doen.

Ons prutske deed het goed denk ik, want we zijn toch weer terug uitgeteld voor 13/03/2008 (en niet voor 18/03/2009 - en dus vandaag exact 10 weken, precies zoals mijn banner het zei).
We zagen het hartje weer kloppen (horen gaat niet met haar echotoestel, op 12 weken andere gynae die mijn 3 terugbetaalde echo's doet...en die heeft wel geluid, we kijken er al naar uit, nog een kleine 3 weken ! )

En we zagen ook 1 armpje en 1 beentje en het hoofdje en het knipperende hartje dus... onze pruts is nu 2.70 cm. Vorige keer 6.6mm.

Ben zo verliefd erop al , maar ik moet toegeven dat het nog steeds onwerkelijk aanvoelt... zo gek dat dit in mijn buik groeit, en zo vreemd dat na al die miserie nu alles zo goed gaat... ik straal echt zegt mijn mama

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 09:39
Tamsie

hoi hoi allebei, tis op de moment effe moeilijk hier, ma k denk nog vaak aan jullie. k vrees dat k binnenkort helemaal niet meer ga komen, ma k biljf aan jullie denken
dikke knuf

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >