[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 20:40 MamaA ![]() | Hallo! Iemand een idee waar je zo'n zwemband voor je baby kunt kopen in NL? Mag gewoon een simpele zijn, wel met zo'n soort 'broekje' eraan. Alvast bedankt! ![]() |
| 23/07/2008 @ 21:48 linda'84 ![]() | Bij de babywinkel, Prenatal en zo. Op grotere zwembaden zelf verkopen ze hem ook. (wij verkopen hem wel in ieder geval) groetjes linda |
| 23/07/2008 @ 23:24 hil | hoi.. ik heb hier in NL overal gezocht om een juist passende zwemband voor mijn kleine(6kilo)maar alles is hier overal uitverkocht!!! ![]() wat er nog wel ligt is voor oudere(zwaardere) kinderen ,dus veel te groot voor mijn meisje gr hilde |
| 24/07/2008 @ 21:08 karen ![]() | Ik heb nu zo'n zwemband voor mijn zoontje van swimtrainer en dat is echt fijn. We zijn vandaag nog gaan zwemmen en hij ligt dan echt in het water zoals je ligt als je zwemt en kan dus met zijn voetjes bewegen. Ik had ook zo een met een broekje maar die heb ik niet zo veel gebruikt. Je kan eens kijken op http://www.Swimtrainer.de Groetjes Karen ![]() |
| 27/07/2008 @ 16:47 saske | Zelf heb ik vanalles bij intertoys gekocht waaronder een leuk zwemvest enz. Ik heb gezien dat ze er ook zwembanden verkopen, en dit alles voor baby`s. En soms liggen er bij het kruitvat ook als ze aanbiedingen hebben, ik zou zeggen ga er gewoon eens kijken en wie weet liggen er nog. Veel zwemplezier gewenst. |
| 04/08/2008 @ 14:54 saartje79 ![]() | waten jullie waar je de zwemband van swimtrainer kan kopen? Lijkt me wel een leuke zwemband... |
| 04/08/2008 @ 14:59 Astrid ![]() | Ik heb hem bij de intertoys vandaan. |
[Reageer]

zwemband