< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
18/07/2008 @ 10:34
Tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Pfff het is hier al sinds 4h vannacht onophoudelijk aan het regenen En dat voor onze laatste dag...

Natte groetjes uit Italie

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 19:00

hey meiden!!

ik zie dat sarah en nienke druk moeten klussen aankomende dagen!!
veel suc-6 meiden!!

ow ja jayden zijn 2e tandje is zo goed als door!
ik zie hem duidenlijk
en zal meniet verbazen dat hij er morgen er hellemaal is
staat zo lief hii!!

meiden spreek jullie snel
ow ja denise

mooi dat je keeltje al aan het opknappen is

en sneu voor jelte dat hij minder kleurstoffen enzo moet!!
hahha weet je waarom
ik heb dat ook gehad
plus mijn broers en zussen!!

vresenlijk!!
dat smaakt zo smerig
jakkes
ik proef die hagelslag nu nog
ieuwwwwwwww zo smerig

maar goed dat jelte het nu mag
ik was een jaar of 8 dnek ik

dus dan weet je heel goed hoe alles HOORT te smaken!!

ach ja
zolang het maar helpt niet dan??

meiden ik ga de kleine jonge man ( die morgen alweer 7 maand is
ff in bad doen en dan lekker naar bed!!

grt xxx Trienke

[Laatst gewijzigd door Trienke - 18/07/2008 @ 19:00] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 20:28
sara

Hallo allemaal,

Trienke, schattig die eerste tandjes. Staat altijd zo lief. Vooral als ze straks een beetje groter zijn.
Jelte merkt er nog niet veel van dat hij geen klerustof krijgt, want hagelsag enzo krijgt hij toch nog niet. In diksap zit volgensmij geen kleurstof en suiker dus dat is ie al gewend. Hij mag nu alleen geen chocopasta meer op brood, maar dat kreeg hij van mij toch al niet. Alleen mijn man gaf dat wel eens. En snoepjes enzo krijgt hij ook nog niet, alleen rozijntjes maar dat mag wel. Ik moet alleen wel ander koekjes kopen zonder suiker. Maar mag ik vragen waarom jij geen kleurtsof mocht hebben?

Denise, het middeltje dat jelte voor zijn weerstand heeft is: Floradix, Vita-kruidenelixer. Kun je krijgen bij gezondheidswinkels of natuurwinkels misschien. Ik kan nog niet vertellen of het helpt, want hij gebrukt het nog maar net. Hoe is het nu met levy? Nog onder de vlekken.
Enne, tijd voor een nieuwe buikfoto!!!

Jelte is gelukkig niet meer ziek geworden, alleen hij eet nu nog minder dan normaal. Hij heeft vandaag maar een half stukje brood gegeten. En fruit ook maar weinig en warm eten natuurlijk ook niet. Alleen een beetje toetje en een liga. Nouja, misschien is ie nog niet helemaal fit. Morgen maar weer eens proberen.

Nou ik ga even lekker tv kijken.

xx sara

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 19:54

hey!!

ja mijn moeder wou het een x uitproberen
of we wat rustiger zouden worden

maar ja als je 4 kinderen valk achter elkaar hebt
dan is dat ook wel druk

we waren niet te druk ofzo hoor.
gewone normale kinderen.

maar we merkten ook niet echt verschil hoormet of zonder kleurstoffen

en idd jelte krijgt niet veel van dat soort dingen
waar je dan zonder kleurstoffen moet gaan halen

jayden krijgt ook gewoon pasta
gewoon een klein beetje op smeren

net zelfs patat gehad
zachte franse frietjes
2 stukjes
heerlijk vondt hij het

ik zei dus gister dat meneer zijn 2e tandje bijna door was
nou na het badderen bleek hij al door te zijn!!
dus dat was wel grappig!!
sòchtens nog niks en sàvonds duidelijk voelbaar en zichtbaar!!

jayden krijgt ook al ysthee ranja en rosivicee
enz...
en een fles thee met melk en wat suiker
vindt ie ook heerlijk!!

ben ook best makkenlijk met dingen geven
niet te hoor
hij heeft ook al gister met de pot meegegeten
een kinderbordje vol
denk dat het net wat meer was als een normaal potje (8 mnd)

brocoli met aardappel en klein beetje jus en groente saus
heb dan geen zout bij het eten gedaan
dat doen berry en ik altyd na het koken
de meiden krijgen dan ook geen zout (vragen ze ook nooit om)

dus ik let wel op dingen
maar ben niet te!!!

zoals snoepen mag best voor een kind
mijn kids kunnen op verjaardagen best ff lekker snoepen
maar thuis krijgen ze eigenlijks meer het weekend eens wat lekkers
door de week bijna nooit
en thee daar zijn ze dol op!!
en warme hap ook (gezond)
en fruit
dat eten we meer als tussendoor
ipv een koekje

mijn man is de grootste snoeper
en waar laat hij het hihihi!!

ach ja ieder zo zijn ding!!
ken alleen moeders die daar teveel mee bezig houde
en ik ken dat gewoon niet

wij kregen ook alleen va huis uit
uit schoot thee met een koekje
en vrijdagavond mochten we opblijven en dan mochten we voor die avond omste beurten wat lekkers uitkiezen.

en zondags kregen we chips en een lekkere koek!!
en kochten we prik hebben

door de weeks gewoon ranja en thee

dus zo doen wij het nu ook
soms krijgen ze woensdags ook wel chips

en als ze een vriendinnetje hebben spelen krijgen ze ook een x wat lekkers
en als ze netjes alles samen opruimen zoals de slaapkamer
dan mogen ze nog een klein snoepje!!

zo wat een verhaal alweer
hihi

ik ga ff jayden in bad doen
hij is het zat

meiden ik spreek julie snel weer!!

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 21:11
Nienke

Zo meiden, daar ben ik weer. We gingen onverwacht toch even een weekendje naar Texel. Alvast wat spullen naar de caravan brengen voor volgende week. Veel regen gehad, vooral 's nachts, maar overdag was het tussendoor heerlijk en strakblauw dus we hebben zelfs een lekker kleurtje opgelopen!

Isa is donderdag weer een dag ziek geweest met hoge koorts, maar op vrijdag wisten we al waar het van kwam, ze heeft nu ook 2 boventandjes! (echt precies tegelijk!)

Tessa, al weer terug? Is het weer nog opgeknapt?

Sara, als het goed is kunnen ze idd pas na 8 a 10 dagen na de prikken ziek worden, dus het zal bij Jelte wel een andere reden hebben gehad...
Hoe is het nu met hem?
Tja Isa volgt haar groeilijn nog steeds vanaf haar geboorte! Echt een rechte lijn dus de arts was helemaal trots op haar... En toch is het geen dikkertje...haar lengte en gewicht passen gewoon goed bij haar.

Denise, gelukkig kunnen we dinsdag komen! Waarschijnlijk gaat Femke met Dayo ook mee... Je weet wel die ook op Isa haar verjaardag waren. Levy heeft nog een tijdje met Dayo zitten spelen, hij is van maart. Kunnen ze lekker met z'n 3en spelen!
Je ziet me wel verschijnijn! Wij hebben er zin in!

Liefs Nienke

[Laatst gewijzigd door Nienke - 20/07/2008 @ 21:12] - Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 22:17
Tessa

Hey,

we zijn sinds vannacht terug.Ik reageer morgen ofzo wel want ben moe en kruip zo meteen al in bed.

Tot later

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:01
Anja

Hey dames!

Ik heb eindelijk eens tijd om wat bij te lezen en te reageren .

Ik ben weer eens lekker op dreef met die cyclus van mij . Zit alweer op dag 50... En ik durf wedden dat die duiveltjes er gaan zijn de dag dat ik trouw. Natuurlijk zal dat zo zijn, mijn naam is Anja en dat is soms gelijk aan de wet van Murphy .
Met ons kleine meid gaat alles prima trouwens. Ze eet vrij goed, zelfs de brokjes gaan er goed in. Ook boterhammen lust ze nu heel graag. Wat doen jullie allemaal op de boterham? Ik heb enkel nog maar smeerkaas gegeven of gewoon met een beetje boter.
Voor de rest babbelt ze erop los hihi. Alle klanken passeren de revue . Ik probeer altijd haar 'mama' te laten zeggen maar als ik dat doe begint ze gewoon heel hard te lachen precies of ik zeg iets heel grappigs...

Sara ik hoop dat Jelte zich nu snel sterker zal voelen. Want een ziek kindje is niet zo leuk natuurlijk.

Trienke, Jayden heeft al tandjes! Hier nog niets te bespeuren hoor. Volgens Roy zijn mama moest ik al lang naar de dokter gegaan zijn met haar want volgens haar is het niet normaal dat Gitta nog geen tanden heeft. Ik vraag mij af of dat mens eigenlijk weet wat normaal is... Heb gelezen dat het kan duren tot 15 maand eer het eerste tandje er is.

Denise, tijd voor een foto hoor van je mooie buik! En het is idd lang geleden dat Esther en Sofie nog geweest zijn... Bij Esther is trouwens haar profiel gewist... Ik hoop dat er niets mis is!

Nienke, zielig hé die prikken . Gitta is er gelukkig nog enkele maanden vanaf. En Isa gelukkig ook .

Tessa, proficiat met jullie kleine meisje! Ik dacht nochtans dat het een jongen zou zijn maar ik heb het eigenlijk altijd al mis gehad. En jammer genoeg ook al terug van vakantie. Dat gaat veel te snel hé. Hier is mijn verlof ook al om. Gelukkig heb ik in augustus nog een dikke week doordat ik trouw. We krijgen daarvoor 3 dagen. Heb er nog 2 dagen verlof achter genomen en dus ben ik thuis van de 8ste tot en met de 17e.

Ik heb hier trouwens de folder al gekregen van mijn werk met de Sinterklaas cadeaus. Is wel vroeg vond ik maar heb maar meteen haar cadeautje aangevraagd. Heb een Bumbapakket genomen. Er zit een knuffel van Bumba in, een houten puzzel en een plastieken boekje voor in bad.

Ben terug weg want ik moet nog naar de winkel achter een brood en moet een beetje verder dan anders want de bakker is met verlof hier.

Heel veel liefs, Anja

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:21

hey anja

nou geloof me je hoeft echt niet naar de dokter met je meid hoor!!
met je meid!
mijn vriendin haar dochtertje (11 juli net een jaar) heeft ook net pas 2 tanden!

dus er zit gewoon veel verscvhil in!
de meiden waren met 5 maand al gezegd met 2 tanden!

hier zijn we vroeg met tanden!!

ach verschil moet er zijn

ook jayden eet graag brood (nu ben ik hem ook een broodje pasta aan het geven
doe ook wel eensleverpatei
smeer er dan ook maar ene klein beetje op
alleen voor de smaak!

en hapjes van 8 maand (met stukjes) eet hij ook lekker op!
en hij heeft al brocoli meegegeten
en van de week probeer ik macaroni!
dat prak ik gewoon extra met een vork

ja ben ook wel benieuwd hoe het met sofie en esther is
vreemd ja dat haar profiel weg is

denise weet jij er misschien wat van?? (esther)

meiden ik ga jullie laten
ff verder broodje eten!!

grt xx Trienke en de kids

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:54
Tessa

Hoi,

Anja,ach laat ze maar zeggen! Ons meisjes waren rond de 9 a 10 maanden wanneer hun eerste tandje erdoor kwam.Mijn broer was al over het jaar wanneer hij z'n eerste tand kreeg!
Begint te korten voor jullie huwelijk he

Ik heb Sophie nog "gehoord" via onze babysite.En Esther zal druk aan het werken zijn zeker?

Verder alles goed met iedereen en de kindjes?

Hier een super hevige buikbaby Ik voel haar bijna de ganse dag door.Het zijn echt hevige stampen aan het worden.Je ziet de buik soms echt al op en neer gaan Gelukkig is ze 's nachts wel rustig,hopelijk blijft dit zo.
Ik voel haar meer dan ik de 2 meiden voelde.Bij hen waren het eerder plaatselijke schopjes terwijl deze meid alle plek heeft.

Jens is de zolder aan het afwerken en we hopen dat C&N eind augustus naar hun nieuwe kamer kunnen verhuizen.Dan kunnen we de meubeltjes gaan halen en in elkaar zetten voor de nieuwe spruit.We hebben voor het witte kamertje van Ikea gekozen.Dat met die boogjes.Vond ik zoooooo mooi dat ik stiekem al hoopte op een meisje.Voor een jongen had het iets anders geworden.
Ik kon me niet meer inhouden en ben de bekleding van de wieg al beginnen wassen Nog enkele weekjes wachten en dan gaan we ze zetten.

Oh ja,we denken ook een naam te hebben gevonden.Enkel over de schrijfwijze zijn we het niet eens

Groetjes

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 18:07
Nienke

Ohhh Tessa nu word ik toch wel heel nieuwsgierig!!! Zullen wij hier onze mening anders even geven over de schrijfwijze?

Anja, rond Isa haar 1e verjaardag zat haar 1e tandje eraan te komen, dus op haar verjaardag had ze nog niets! Maak je alsjeblieft geen zorgen want jij hebt gelijk, sommigen krijgen de 1e tand pas met 15 maanden!
Oh ja, Isa eet 's morgens meestal een broodje met boter en pindakaas en 's middags met smeerworst of smeerkaas.
Trouwerij komt nu wel dichtbij he? Alles geregeld en klaar?

Denise en Levy, wij vonden het echt SUPERgezellig vandaag in Ballorig! Isa was gesloopt en kon gelukkig in de auto wakker blijven zodat ze thuis heerlijk in haar bedje 2,5 uur heeft geslapen!
De foto's zijn ook erg leuk (tja al die kleurtjes daar ook!) Ik zal even kijken of er leuke van Levy bij zijn en dan mail ik ze naar je... Maar je had natuulijk ook zelf je fototoestel bij je...

Als ik terug ben van vakantie dan spreken we snel weer af!
Ohhhh en ik ben verliefd op je mooie buikje...

Ehm even over Esther, ik heb op verschillende topics heftige discussies gezien, dus denk dat ze haar profiel zelf verwijderd heeft... Mensen vielen haar (onterecht!) aan op haar verhaal over haar miskramen... De meeste topics zijn volgens mij ook door Eva gesloten...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:48
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
ffies snel: er staat een nieuwe buikfoto op levy's site. site vbn brusje heb ik opgeheven, heb er geen tijd voor om 2 sites bij te houden
Vandaag naar de vk geweest en een kloppend hartje gehoord!

Nienke, was super gezellig vandaag! (wel enorm druk haha!)

Op de rest kom ik later terug, ga nu mijn bed in want moet morgen om 7.15 op werk zijn

Kuss!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 15:48
Tessa

Denise,mooi buikje!!! Echt helemaal naar voor he

Nienke,leuke foto op je avatar!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:02
Nienke

Tessa, ja Isa was daar met haar papa aan het spelen. Hij zat op de computer met de grote koptelefoon op. En alles wat papa heeft, wil Isa ook...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:24
Mammie-D

Anja, hoe zit het met de ?? Je hebt al een behoorlijk lange cyclus he.

Nienke, als je wil, kan je dan wat foto's doormailen want die van mij zijn echt lelijk geworden En levy draait elke keer zijn hoofd weg. Ik PB je mijn mailadres wel eventjes.
Lekker dat Isa zo lang heeft geslapen haha! Ze was wel moe he hihi! Levy had maar anderhalf uurtje geslapen, was wakker geworden door het geboor van de liftrenovatie

Tessa, superleuke foto's op jullie site! Zo zien hebben jullie het reuze naar de zin gehad! Viel het mee voor het eerst in een tent?

Trienke, fijn dat Jayden zo'n goede eter is!

Sara, hoe is het ondertussen met jelte? Eet ie al wat beter?

Kussies!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:56
Nienke

Denise, ik zal morgen even kijken of er leuke foto's van Levy bijzitten...dan mail ik ze gelijk.
(ik zit nu op de laptop en de foto's staan op de computer...)

Dikke kus

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:37
Anja

Hey dames!

We zijn gisteren naar K&G geweest en Gitta is goed bijgekomen en gegroeid! Ze weegt 9760gr en is 75cm. Op een kleine 3 maand een 1kg500 en 7cm gegroeid dus.
Er is hier nog steeds geen enkel spoor van de . En alweer op dag 52 . Ik had eergisteren getest maar was mislukt. Er kwam geen teststreep op dus de test was niet betrouwbaar. Wou dat dat wel het geval was want de streep die aangeeft of je zwanger bent was overduidelijk . Ik heb nu natuurlijk geen test meer in huis anders had ik meteen een andere gedaan! Mijn langste cyclus tot nu toe was 87 dagen dus valt dit nog mee .

Nienke, onze trouw stelt eigenlijk niet veel voor hoor . Is gewoon met enkele vrienden daarachter iets gaan drinken en iets gaan eten. We hadden altijd gezegd dat we 05-05-05 gingen trouwen maar dat is er toen niet van gekomen (we woonden nog niet eens samen). Dan 06-06-06, tja, dat spreekt voor zich waarom niet denk ik. Vorig jaar dan, 07-07-07, dan was ik zwanger en waren we bezig met de bouw van ons huis. En daarmee dus nu op 08-08-08 . We zijn trouwens op 5 augustus 10 jaar samen .

Denise, weet jij iets van Esther? Ik maak mij een beetje zorgen om haar... Als je haar hoort doe haar veel groetjes van ons!

Veel liefs, Anja

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 10:08
sara

Hallo allemaal!!!

Zo eindelijk weer wat drukte hier op het forum. Het was telkens zo rustig.

Anja, zo Gitta is echt goed gegroeid! Ze doet het maar goed. Wat vreemd zeg van die test. Bij mij is er nog nooit eentje mislukt. Heb je hem te kort in de urine gehouden misschien. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een nieuwe test kopen...

Denise, prachtig buikie hoor! En fijn dat het hart zo goed klopte. Ben je weer even gerust gesteld!

Tessa, wat spannend zeg al een naam voor jullie meisje. Zal wel weer niet een alledaagse naam zijn of wel? Cara of Nomi had ik ook nooit kunnen raden omdat ik die namen eerder nog nooit gehoord had. O trouwens krijgen cara en nomi nu een peuterbedje of laat je ze nog in hun ledikantje slapen?

Trienke, Jayden is echt een goed eter zeg! Vond hij de macaroni ook lekker? Ik had gister voor jelte wat spagetti, maar ook daar wilde hij niets van weten helaas. Volgende week komt een vrouw van het cb langs met een nieuwe methode om kinderen te laten eten. Ik ben errug benieuwd.

Hier gaat het allemaal wel prima. Vanmiddag weer eventjes werken en dan weekend. Ik heb gisteren mijn vinger tussen de garagedeur gehad. Jeej wat deed dat zeer zeg. De nagel is helemaal blauw en er zit een druk op. Zal er wel af gaan denk ik. Niets aan te doen.
Het is eindelijk weer eens mooi weer. Jelte heeft weer lekker in zijn zandbak gespeeld.
Ik ga nog ff nietsen en dan straks aan het werk. Misschien tot vanavond!

groetjes sara

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:22
Tessa

Hallo iedereen

Anja,wat een flinke meid heb je daar seg
Vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt.Ken er alles van! Als ik niet aan de pil ben ben ik ook vreselijk onregelmatig.Ik heb geen (of bijna nooit) een natuurlijke eisprong.

Denise,het viel héél goed mee in de tent! Zoals je misschien al hebt gelezen was het in de dag wel super warm binnen.'s Avonds koelde het wel heel goed af zodat we 's nachts goed konden slapen.Als de financieen het toelaten volgend jaar gaan we nog eens een weekje.

Sara,heerlijk weer dat weer (rijmt nog ook!)
Het wordt inderdaad weer geen alledaagse naam De naam die we nu in gedachten hebben heeft ook weer 4 letters.Begin maar te raden he...

Fijne avond

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 20:49
Mammie-D

Tessa, mag ik ook meeraden? Haha!

Sara, oei je vinger knel! Lekker dat jelte zo leuk heeft gespeeld in de zandbak!

Wij gaan morgen heel misschien naar het buitenzwembad... mits armand op tijd genoeg thuis is... Verder weinig bijzonders

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:09
Tessa

Raden maar

Hier ga ik het zwembadje morgen zetten denk ik.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >