Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 10:34 Tessa ![]() | Pfff het is hier al sinds 4h vannacht onophoudelijk aan het regenen En dat voor onze laatste dag...Natte groetjes uit Italie ![]() |
| 20/07/2008 @ 22:17 Tessa ![]() | Hey, we zijn sinds vannacht terug.Ik reageer morgen ofzo wel want ben moe en kruip zo meteen al in bed. Tot later ![]() |
| 23/07/2008 @ 15:48 Tessa ![]() | Denise,mooi buikje!!! Echt helemaal naar voor he ![]() Nienke,leuke foto op je avatar! |
| 23/07/2008 @ 20:02 Nienke ![]() | Tessa, ja Isa was daar met haar papa aan het spelen. Hij zat op de computer met de grote koptelefoon op. En alles wat papa heeft, wil Isa ook... ![]() Liefs Nienke |
| 23/07/2008 @ 21:56 Nienke ![]() | Denise, ik zal morgen even kijken of er leuke foto's van Levy bijzitten...dan mail ik ze gelijk. (ik zit nu op de laptop en de foto's staan op de computer... )Dikke kus |
| 24/07/2008 @ 21:09 Tessa ![]() | Raden maar ![]() Hier ga ik het zwembadje morgen zetten denk ik. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook jong mama worden?

En dat voor onze laatste dag...

En toch is het geen dikkertje...haar lengte en gewicht passen gewoon goed bij haar.
.
. Zit alweer op dag 50... En ik durf wedden dat die duiveltjes er gaan zijn de dag dat ik trouw. Natuurlijk zal dat zo zijn, mijn naam is Anja en dat is soms gelijk aan de wet van Murphy
.
.
Ik voel haar bijna de ganse dag door.Het zijn echt hevige stampen aan het worden.Je ziet de buik soms echt al op en neer gaan 

?? Je hebt al een behoorlijk lange cyclus he.
En levy draait elke keer zijn hoofd weg. Ik PB je mijn mailadres wel eventjes.
.
Lekker dat jelte zo leuk heeft gespeeld in de zandbak!