< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
24/07/2008 @ 15:05
Aiko

Online Status Bekijk profiel
Ook van mij veel sterkte toegewenst aan Bloem en Jenny!
Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en ook mogen genieten van een klein wondertje.
Ik bewonder jullie om jullie kracht en doorzettingsvermogen, dit moet absoluut niet gemakkleijk zijn.
Dikke

Aiko

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 22:21
mariska

Hallo,

Jenny, wat een treurig nieuws weer, onbegrijpelijk.

Bloem, heb je nog wel een beetje van je vakantie kunnen genieten? Veel sterkte bij de gyn morgen.

Hier gaan het hem ook niet worden hoor, ik heb mijn ei volledig gemist. Wr zien wel weer. Ik hoef pas woensdag ongi te worden. Volgende maand zal ik de testjes weer optijd bestellen, het is toch wel fijn om wat zekerheid in deze onzekere periode te hebben.

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 23:15
Leen

Online Status
Musje, heb ook het kolven moeten stoppen, want tepels en het volledige tepelhof waren er te erg aan toe. Ben dus aan het afbouwen, er zit intussen al 48u tussen de kolfsessies dus ik zal het bijna volledig kunnen laten denk ik. Wel jammer hoor, maar er is niets aan te doen. Hoe gaat het bij jou?

Ben op nacontrole geweest bij gyn, maar wat een vervelende bedoening zeg! Dat speculum inbrengen deed immens veel pijn, vreselijk. Was dat bij jullie ook zo? En mss effe genant vraagje, maar hoe lukt vrijen?

Vermoedelijke bevalling op 05/06/2008.
Al 64 weken en 2 dagen zwanger (160.77% ver), nog 24 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 15:22
bloem

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik kan 6 augustus pas voor een curretage gaan Dus dat moet ik dus nog een poosje uitzingen. We krijgen een chromosonenonderzoek en ik een bloedstollingsonderzoek. Misschien gaan we naar de curretage even goed meteen (na 1x ongesteld te zijn geweest) weer proberen, maar daar ben ik nog niet over uit!

liefs bloem

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 22:07
stefke

hey lieve bloem, ik heb met je te doen hoor meid
moet je nog dik anderhalve week wachten zeg...
ik kan je jouw gevoel niet voorstellen maar ik geloof dat je op den duur wel helemaal bent opgebrand

een hele dikke knuf en tot gauw xxx

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 10:24
Aiko

Veel sterkte Bloem, ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt hoor meid!
Leen, ikzelf vind het ook nog altijd een beetje pijnlijk het vrijen, misschien dat deze ook op 1 hand te tellen zijn sinds mijn bevalling Ik heb nog steeds bloedverlies, ben morgen 12 weken gelden bevallen...

Groetjes,

Aiko

[Laatst gewijzigd door Aiko - 26/07/2008 @ 15:34] - Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 14:00
els

hey,
bloem, veel sterkte!
Hoe is het met Quentin?
Bij ons is vrijen ook op 1 hand te tellen hoor!
Na Heleen haar bevalling heb ik ook lang nagebloed, deed het ook fel pijn bij 't vrijen, bij Hanne niet.
Hangt er heel fel vanaf hoe goed je bent genaaid!!!
Hanne is in behandeling bij een ostheopaat, werd elk uur wakker 's nachts en kreeg haar door de dag niet in slaap in bed, bleek dat haar nekje vasy zat door de bevalling en dat dit pijn deed. Ze is nu al 2x behandeld en het vegint te beteren, joepi!
groetjes

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 15:39
Aiko

Met Quentin gaat het goed. Ik heb de indruk dat hij mij letterlijk leeg eet. Vraagt de laatste dagen erg veel. Nu is hij ook goed bijgekomen, hij heeft z'n gewicht al meer als verdubbelt. Hij komt in de buurt van de P3
Als ik hem nu in z'n bedje leg dan slaapt hij wel niet meer onmiddellijk, moet altijd even wenen en s 'nachts wil hij niet meer zo graag in de draagmand, hij ligt liever bij mij in bed maar daar ben ik dan weer niet zo gelukkig mee. Ik probeer toch van er geen verwend bazeke van te maken maar de langs de andere kant hem ook op tijd te troosten, niet altijd gemakkelijk de juiste middenweg vinden Gelukkig is hij meestal wel content.
Oh ja, ik was niet geknipt of gescheurd...

[Laatst gewijzigd door Aiko - 26/07/2008 @ 15:39] - Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 16:20
inge

hallo allemaal

wat goed om te lezen dat het met de kindjes allemaal goed gaat.
jammer voor de moeders die geen borstvoeding kunnen geven.

bloem wat verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten op een curretage
zou je niet alvast met tabletten kunnen beginnen?
kwa pijn raad ik het je niet aan maar daar kan je pijnstillers voor nemen
je mag dan gewoon naar huis
ik zou het ook heel erg vinden om zo lang te wachten.

ik heb even jullie mening nodig.
ik heb gelukkig een mooie cyclus van 31 dagen gehad na mijn miskraam
daarna mocht ik direkt beginnen met de clomid, waar de vorige keer mijn cyclus 27 dagen van werd.
nu heb ik aan het vruchtbare slijm gemerkt dat ik mijn vruchtbare periode afgelope week had.
het slijm is nu niet meer doorzichtig maar wit cremig.
ik heb dus het idee dat mijn eisprong is geweest.
maar ik krijg nog steeds geen temperatuur stijging
dat is toch iets wat wel moet?
of kan dit ook veel later gebeuren dan de eisrpong?
waar moet ik nu van uitgaan het slijm of de temperatuur?

liefs inge

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 11:53
Aiko

Hoi Inge, jammer die onduidelijkheid.
Ik denk dat je het beste van de temp uitgaat, de maand dat ik zwanger was was dat ook heel duidelijk te zien. Mijn vruchtbaar slijm wat altijd een tijd voor de eisprong.

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:08
els

hey,
aiko, voor 3mnd kan je hem niet verwennen, je moet er gewoon geen gewoonte van maken want daar wennen ze aan. Ik heb mijn meisjes veel bij mij in bed genomen de eerste maanden en Hanne nog als het niet gaat. Daarna hebben we de regel, als ze ziek zijn mogen ze bij ons in bed. Dan slapen ze rustiger en meer waardoor het hun alleen maar deugd doet!
Ons Hanne had de gewoonte om 's nachts veel meer te drinken dan in de dag, zijn het nu aan't doorbreken en begint na 2 dagen en 1 nacht al te lukken! Joepi!! Ben ook begonnen met pompoenpap, maar dat vindt ze maar niets hoor,... Wilde eigenlijk langer bv geven, maar als ik in sept terug moet gaan werken moet ze groente en fruitpap eten en wil het niet vlug vlug doen, dus krijgt ze een paar hapjes en daarna nog mamamelk. groetjes

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:56
Bloemetje

Heyla,

Ik moet hier dringend nog eens bijlezen!
Aan alle vrouwen die nog steeds proberen, ik denk veel aan jullie en blijf met m'n duimen draaien. Ik hoop dat jullie de moed niet opgeven hoor, en dat het snel aan jullie is!

Aan alle mama's met kleine babytjes, oh wat snak ik terug naar die tijd! En proficiat ook natuurlijk.

Hier gaat alles prima, aanstaande maandag start ik terug met werken, zal wennen worden voor mij én de kindjes.
Maura krijgt nog steeds bv, maar dat wordt minder met de dag nudat ze tanden heeft (auw!) en sinds ze 6 maand is krijgt ze ook groentjes. Fruit begint nu ook goed te gaan, dus ze drinkt eigenlijk alleen 's morgens en 's avonds een goede voeding. Overdag krijgt ze al een beetje flesvoeding.

De kindjes zijn hier wakker, ga me wat met hen bezig houden in het zwembad denk ik

Ik spring hier één van de dagen nog wel eens binnen

Bloemetje

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 16:25
jenny

Hoi meiden, ik was even niet langgeweest ivm vakantie en mijn gedachten verzetten. Ben dus de afgelopen 2 weken helemaal niet bezig geweest met het zwanger worden. Al zijn er in mijn omgeving weer 3 kindjes geboren, en dat blijf ik dus wel moeilijk vinden. Maar ik heb de moed weer bij-elkaar geraapt, ik kan moeilijk blijven treuren...

Inge, gelukkig is je cyclus weer normaal op gang gekomen, hopelijk heb je met de clomid snel weer succes.
Bloem, sterkte alvast voor overmorgen....

Maris, ben je al ongie?? Hopelijk heeft de vakantie iets opgeleverd..

Hier vandaag dag 13 de eerste ovutest, en deze is al bijna positief!!! Dus zal ik wel donderdag mijn ei hebben, helaas heb ik een stressweek, dus ik hoop dat dat er geen invloed op heb.

Nou meiden succes allemaal.....Jenny
Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 20:15
Musje

Ben ook lang afwezig. Nog steeds heel druk met een huilende Julyan. Reflux is vastgesteld, maar de medicatie werkt niet echt. Hij blijft huilen. Nu wordt zijn urine onderzocht op een infectie... Pfff...

Nura is van het weekend 2 geworden. Was een leuk feestje. Dat hadden we wel even nodig. Volgende week eindelijk vakantie!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:27
mariska

Hallo,

ik ben ook afwezig geweest, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van dit forum niet echt vrolijk word.

Klink niet aardig, maar er is te weinig goed nieuws zal ik maar zeggen.

Het wordt tijd voor goed nieuws hier .

Wij gaan voor ronde 13, de datum moet ik nog effe kijken.

Bloem heel veel suc6 in het ziekenhuis, ik vind eigenlijk dat ze voor de zekerheid nog een echo moeten maken. De laatste keer bij jouw slecht nieuws echo, was je nog niet erg ver toch?

Jenny, ik ga heel hard voor julie duimen weer, maak er een leuke gezellig laatste vakantie week van.

Musje, balen zeg dat het met Julyan nog niet zo lekker gaat. Je heb het toch nu wel verdient om te genieten. Ga je nog ergens heek met de vakantie?

Groetjes Mariska
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 07:29
stefke

hey

bloem, ik wil je even heel erg veel sterkte toewensen in het ziekenhuis en ik hoop dat het allemaal goed mag verlopen! en zoals maris zegt, mss kunnen ze beter eerst nog een echo maken

musje, wat triest dat je manneke zoveel huilt...ik heb hier ook de eerste 3 weken een huilende Fayth gehad, ze huilde zo een 7 uur per dag, na elke voeding, tot aan de volgende voeding en slapen deed ze bijna niet overdag, snachts viel het nogal mee...
het is zeker energievretend zo een huilende baby en het ergste is, dat je ze met niets kan troosten want die kindjes hebben gewoon pijn en die kan je niet wegnemen van hen
welke medicatie neemt hij?
hier heb ik zantac voorgeschreven gekregen en dat helpt wel!
nu heeft ze nog haar huiluurtje savonds maar door haar om half 8 haar badje al te geven is de avond snel om voor haar en kunnen wij ook nog een beetje genieten van ons 2 savonds
was je ook al terug aan het werk?

Fayth is al wakker van 6 uur en kreeg die dus niet meer in slaap (alleen bij mama in bed de laatste dagen maar daar wil ik geen gewoonte van maken) dus zit ik al op van 6 uur vanmorgen
ze ligt nu naar haar mobiel te kijken maar heeft nog slaap...het is een vechter tegen de slaap overdag!
gelukkig slaapt ze snachts door

ga maar eens piepen naar mijn kleine want ze is het beu

liefs

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 08:58
Bloem

dag meisjes,

ik heb al een echo gehad hoor! Die vrijdag dat ik bij de gyn was. Ze maken altijd daar eerst nog een echo voor de zekerheid. Morgen eindelijk afscheid nemen en een hoofdstukkje weer een beetje kunnen afsluiten. Ik zit eigenlijk helemaal niet meer op het forum. Bevalt me eigenlijk wel. Ik kom heel af en toe even piepen.

liefs Bloem
Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 13:29
els

hey,
Stefke, ben je al eens naar een osteophaat geweest? Hier was het net hetzelfde, fel reflux en maar wenen (lees, schreeuwen) avonden aan een stuk dat de buren kwamen klagen!!!
Vandaag ben ik voor de 4de keer naar een ostheopaat geweest, sids ik ga heb ik een ander kind. Blijkbaar zat er iets in haar nekje en heupje vast en weende ze daardoor zo fel en geraakte ook niet in slaap en werd veel wakker omdat ze pijn had als ze in dezelfde houding lag!!Ze werd elk uur wakker 's nachts!!!!! Nu nog 2-3 keer! Ze wil haar laatste voeding ook vrij vroeg, ik stelde dat uit en daarom weende ze ook fel, ze wilde slapen, dus om hoe laat ze ook heeft gegeten, om 20.30 stipt wil ze eten en slapen!
Bloem, veel sterkte!

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 10:19
Luna

Voor alle meiden die hem nodig hebben
Dat we maar weer snel leuk nieuws mogen lezen hier!!!

Hier weinig nieuws...Alles gaat heel goed, Raven is vorige week 3 geworden...Pfff...groot al hoor...Gaat me veel te snel! Marino is precies 2 maanden vrijdag...ook die gaat veel te snel! Grr! Morgen moeten de kids allebei naar het cb. Marino krijgt dan ook zn eerste spuiten Hopelijk heeft ie er niet te veel last van...

Meiden tot snel weer!

[Laatst gewijzigd door Luna - 06/08/2008 @ 10:20] - Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:31
mariska

Hallo bloem, hoe gaat het met je.

Knuffel van Mariska
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >