< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Op 29/05 positief getest maar op 17/07 niks te zien HELP!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Op 29/05 positief getest maar op 17/07 niks te zien HELP!
25/07/2008 @ 11:48
liza

Online Status
HOi,

Ben vandaag lamgs mn dokter gegaan en hij heeft meteen geregeld dat ik maandag naar mn eigen ziekenhuis mag en onderzocht word,een gesprek krijg en nog een echo en dan eventueel meteen die zelfde dag gecuriteerd word.
Ben er erg blij mee want zoals ik gister behandeld ben in het Ikazia is niet goed en zag er natuurlijk ook erg tegenop om daar behandeld te worden.

Groetjes Liza
Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 12:25

Online Status Stuur bericht
Hey Liza

Het is inderdaad goed dat je nog is een echo krijgt in een ander ziekenhuis. Ik ben blij voor je, hopelijk begeleiden ze je daar beter. Want zoals in het vorige ziekenhuis is echt een schande!
Ik ga in ieder geval een branden.

Ik duim voor je hoor meid!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 12:50
Mama-2

Hoi Hoi,

ik wil ook even van mij afschrijven.
Ik heb dus ook een hele vroege miskraam gehad zonder dat ik het einglijk wist.

Ik zou vandaag eigenlijk 9 weken en 1 dag zwanger zijn, maar bij 4 a 5 weken eenbloedinkje gehad, stelde niet veel voor, ook wat oud bloed erbij,niet overdreven veel buikpijn...
Die weken erna voel ik me echt zwanger...JOEPIE het was een innesteling dacht ik....
MAAR gisteren mocht ik voor een echo maar er was helemaal NIETS te zien, terwijl ik mij echt 100% zwanger voel!!!!
vanmorgen naar het ziekhuis weer een echo...nee echt niets te zien..bloed laten prikken vanmiddag uitslag...
Gatsie wat kan je lichaam je ontzettend in de maling nemen zeg!!!!
We gaan zo op vakantie...ik ga genieten maar ik vind dit echt niet leuk, je kunt het wel beter nu hebben dan als je al veeeel verder bent...maar toch...

Ik bloed nu al dus geen 4 weken meer wanneer komt je cyclus op gang????

Ik je sterkte meid

Liefs Christel

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 13:02

Ik heb vorig jaar ook een vroege miskraam gehad. Bij mij heeft het imens lang geduurd voor men cyclus weer op gang kwam. Ik was dan bovendien zo onregelmatig dat het heel moeilijk was om terug zwanger te worden. Daarvoor heb ik dan samen met mijn gynaecoloog beslist om terug enkele maanden de pil te nemen. Heb de pil langer ingenomen dan eigenlijk nodig was omdat we ondertussen beslist hadden om te trouwen.
Ben gestopt met de pil en was meteen terug zwanger.

Hopelijk komt bij jou je cyclus snel terug op gang.

Veel liefs
Kelly

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 22:15

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi

Meid echt verschrikkelijk voor je dat je zo vervelend behandelt bent.
Bel maandag maar gelijk een ander ziekenhuis voor een afspraak bij de gyneacoloog. Je hoeft hier in Nederland echt niet altijd hetzelfde ziekenhuis te hebben hoor. Je belt de gynea gewoon op en zegt dat het gaat om een termijn echo. De secretaresse zal voor jouw dan een afspraak inplannen. Mocht ze dan eventueel nog zeggen dat je geen patient bent daar, wat bijna niet zal zijn, dan kan je nog altijd zeggen dat in jouw ziekenhuis een behoorlijk wachttijd was bij de gynea. De verwijskaart haal je dan nog even op bij de huisarts. En wil je niet bij je huisarts langs dan zeg je gewoon bij de balie dat je de verwijskaart hebt vergeten.
Soms is het niet erg om voor jezelf te gaan hoor.
Ik weet nog goed bij Iris, op 4 weken was ik dus nog geen 6 weken toen op 6 weken toch een hartactie en op 9 weken kreeg ik een bloeding.
Maar de verloskundige wou me niet eens doorsturen voor een echo.
Tja zegt ze toen ik haar beldde je bent toch nog zo vroeg zwanger dan zie je vanzelf of het misgaat, en wacht maar tot de volgende afspraak, die ik dus had bij 12 weken.
Ik gek worden, dus wij naar de spoedeisende hulp.
Ik zeg ik heb zo´n buikpijn wordt helemaal gek en ik ben zwanger.
Dus hun een gynea geregeld en ik kreeg een echo.
Er was een klein bloedinkje geweest maar Iris zat nog lekker rond te zwemmen. Ik weer gerust. Stel dat ik dan 3 weken in de onzekerheid had moeten zitten...das toch niet te doen

Nou ik hoop dat je er volgende week wat wijzer op gaat worden en misschien nog een klein beetje hoop.
Maar inderdaad als je er zelf nog niet helemaal overtuigd van bent dat er echt niks zit dan moet je nog zeker wel een echo hebben om er zeker van overtuigd te zijn dat het ook echt niks is.
Anders laat je dadelijk een curretage doen en dan blijf je de rest van je leven rond lopen met allemaal vragen.

Trouwens nog even een berichtje voor A.
Ik heb dat in mijn eerste miskraam ook gehad, 2 vruchtzakjes.
Ik weet nu pas van jouw dat dan dus een tweeling had geworden.
Nooit geweten, 2 van die rondjes aan elkaar maar geen baby´s.
Goh zeg...

Sterkte XX Sacha

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:28
liza

Online Status
HOi Hoi,

Ben gisteren uiteindelijk gecuritteerd(weet niet hoe je het schrijft).
In mn eigen ziekenhuis ,is snel gegaan werd om 13.00 opgenomen en ging om 14.00 de ok in en met een korte narcose werd ik om 15.00 wakker,ik mocht om 17.00 weer naar huis en het is me echt 100 proc meegevallen.Heb nog wel s ochtends een echo gehad en nu was vooral goed te zien dat het vanaf het begin af aan geen goede zwangerschap is geweest,de vruchtzak had allemaal punten en hoeken en hoort normaal rond te zijn.Het was nu allemaal duidelijk te zien.Ben toch 12 weken geweest dus dat klopte wel al die tijd.
Heb weinig pijn en het bloeden is nu al zo goed als over.
Ben blij dat het nu eindelijk achter de rug is,die onzekere periode.

Groetjes Liza
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:02

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ach meid

Wel naar voor je die curretage, maar van de andere kant zoals je zegt met die onzekerheid doorlopen is ook te gek voor woorden.

Sterkte ermee...

Veel liefs van Sacha

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]