Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/07/2008 @ 11:48 liza | HOi, Ben vandaag lamgs mn dokter gegaan en hij heeft meteen geregeld dat ik maandag naar mn eigen ziekenhuis mag en onderzocht word,een gesprek krijg en nog een echo en dan eventueel meteen die zelfde dag gecuriteerd word. Ben er erg blij mee want zoals ik gister behandeld ben in het Ikazia is niet goed en zag er natuurlijk ook erg tegenop om daar behandeld te worden. Groetjes Liza |
| 29/07/2008 @ 20:28 liza | HOi Hoi, Ben gisteren uiteindelijk gecuritteerd(weet niet hoe je het schrijft). In mn eigen ziekenhuis ,is snel gegaan werd om 13.00 opgenomen en ging om 14.00 de ok in en met een korte narcose werd ik om 15.00 wakker,ik mocht om 17.00 weer naar huis en het is me echt 100 proc meegevallen.Heb nog wel s ochtends een echo gehad en nu was vooral goed te zien dat het vanaf het begin af aan geen goede zwangerschap is geweest,de vruchtzak had allemaal punten en hoeken en hoort normaal rond te zijn.Het was nu allemaal duidelijk te zien.Ben toch 12 weken geweest dus dat klopte wel al die tijd. Heb weinig pijn en het bloeden is nu al zo goed als over. Ben blij dat het nu eindelijk achter de rug is,die onzekere periode. Groetjes Liza |
29/07/2008 @ 22:02 ![]() | Ach meid Wel naar voor je die curretage, maar van de andere kant zoals je zegt met die onzekerheid doorlopen is ook te gek voor woorden. Sterkte ermee... Veel liefs van Sacha |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Op 29/05 positief getest maar op 17/07 niks te zien HELP!

branden.