< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
24/07/2008 @ 21:15
Nienke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heerlijk zeg dit weer!!! Isa heeft weer lekker gezwommen in haar zwembad in de tuin... Morgen gaan we weer naar het strand...en zaterdag lekker 3 weken op vakantie.
Ik zal heel soms even een internetcafe zoeken om jullie op de hoogte te houden als er hele belangrijke dingen zijn....(menstruatie of test?)

Ohhh Tessa ik ga raden hoor!
Eerst eens even denken....
He Denise, weet jij het soms al???

Sara, hopelijk heeft die vrouw een wondermethode om Jelte te laten eten...ik ben erg benieuwd! Succes...

Anja, het maakt toch niet uit hoe je het doet! Als het voor jullie maar genoeg betekenis heeft, een huwelijk is een huwelijk...!
Wat doe je met je achternaam?
Tegenwoordig laten bijna alle vrouwen hun meisjesnaam vallen en nemen de naam van de man aan. Ik heb mijn eigen naam ook gehouden. (dit is natuurlijk alleen voor officiele documenten)

Dikke kus Nienke

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 21:32
Nienke

Komt ie hoor Tessa: (ik vind ze niet allemaal mooi hoor, maar ja, je weet het niet...)

Inas
Feya
Luca
Seda
Lian
Elin
Isis
Esin
Zina
Jade
Dewi
Juna
Eden
Gina

Ik ben er vanuit gegaan dat jullie niet nog een keer a-a (cara) of o-i (nomi) hebben gekozen!

(zeg je het wel als de goede naam ertussen zit?)

Dikke kus Nienke

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 22:06
Tessa

Sorry Nienke,hij zit er niet tussen!
Blijven raden of nog 4 maanden geduld hebben

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 08:37
Nienke

Ik heb mijn banner even aangepast want heb het idee dat ik heel duidelijk mijn eisprong heb gevoeld en dit was niet op dag 15 maar op dag 19 dus heb hem even verlengd. Anders begin ik straks veel te vroeg met testen... En liever iets te laat dan te vroeg!

Tessa, ik ga gewoon nog eens raden...zit ik wel in de goede richting?
Zita
Zora
Rory
Vita
Yade
Rica
Aimy
Xena
Yona
Tila
Kiki
Mika
Rune
Ohna
Angy
Nou dit was mijn repertoire wel zo'n beetje hoor...pfff

Zo, wij gaan vanmiddag lekker naar het strand, heerlijk! Geniet van het mooie weer meiden!
Dikke kus Nienke

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:10

hey meiden

hier alles goed
alleen onze pc naar de filistijnen
maar nu een nieuwe pc
alleen ben ik mijn favorieten kwijt
waar dus ook van sommigene v an jullide site van de kids bij stonden
willen jullie die weer aan mij geven??

dan kan ik ook weer fotos gluren hihi

weet van heel veel de favorieten sites niet meer
dus dat wordt nog heel wat zoekwerk

ow ja met esther alles goed
ze is het hier alleen zat
(niet bij ons)
maar dat gezeur

heb der net ff gesproken op msn

meiden ik ga ff druk aan de was

grt xxx Trienke

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 13:20
Tessa

Nienke,sorry hij zit er niet tussen
Veel plezier op het strand!

Trienke,de site van C&N is : http://www.onzemeisjes.babysite.be en van ons 3de meisje is dat : http://www.ons3dekindje.babysite.be

Zwembadje staat hier ook klaar.Is nog wat aan het opwarmen in de zon want het water is ijskoud De meiden slapen nog (hopelijk nog een tijdje) dus kan ik ook nog ff rusten.

Tot later

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 20:59
Nienke

Nou Tessa, dan geef ik het maar op! Misschien hebben de andere meiden nog ideeen...

Het was vandaag heerlijk op het strand! Lekker in het water en in het zand spelen...het zand zat zelfs IN haar zwembroek dus thuis gelijk maar even douchen...

Morgen lekker op vakantie, dus ben hier niet meer elke dag komende 3 weken. Maar ik kom soms gewoon even snel bijlezen en héél snel iets plaatsen. Je weet nooit wat voor spannende ontwikkelingen hier zijn en ik ben van nature erg nieuwsgierig!

Liefs Nienke

ps: duimen jullie mee dat ik tijdens mijn vakantie een positieve test in handen heb en in het internetcafé een banner aan mag maken...?

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 08:23
Tessa

Fijne vakantie Nienke! We hopen op een positief berichtje van je

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 09:31
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Fijne vakantie nienke! Ik hoop op goed bericht, en dat jij ook een mooie zwangerschapsbanner mag aanmaken deze vakantie

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 10:25

hey denise

mag ik ook de site van levy??
heb de link niet meer
vanwege een andere pc

grt xxx Trienke

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 11:41
sara

Nienke, een beetje laat, maar toch nog een hele fijne vakantie gewenst! Ik hoop dat je met heel goed nieuws terugkomt!

Tessa, ik ga niet raden, het wordt mij veel te moeilijk. Zou je het wel zeggen als we het goed raden???

Even een kort bericht, want we gaan zo weg naar sanjes fertier. Is een soort ballorig maar dan binnen en buiten. Ik ga met mijn schoonmoeder en jelte zijn beide nichtjes. Die logeren daar en vanavond logeert de oudste bij ons. Wordt weer lekker druk.

Misschien tot morgen!

Liefs sara

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 12:19
Mammie-D

Sara veel plezier!

Trienke je hebt een PBtje.

Ik kom even trots vertellen dat mijn mannetje kan lopen! Het begon deze week ineens met los staan voor een langere tijd en gister stond hij los, en liep hij ineens weg! Van de schuifpui naar de tafel in de tuin bij mijn moeder. We keken allemaal enorm verbaasd haha! En vanmorgen heeft ie ook al stukjes gelopen, in het winkelcentrum kleine stukjes, dan houd ie ons heel schattig vast aan een vinger, hij leunt er niet op puur voor de zekerheid dat als ie valt hij ons vast kan grijpen. Zo schattig! Hij wordt nu echt groot *snik*

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 14:32
Tessa

Oh wat leuk seg dat hij kan stappen Dan lijken ze helemaal zo groot geworden he.Net zoals mijn meisjes op 14 maanden

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 20:15
Tessa

"Esther,sorry moest je dat gevoel gehad hebben.Wauw,3 meiden! Denk dat wij hier ook zo'n meidenbende gaan hebben.Ik ben zeker dat ons nr 3 ook een meisje zal zijn."

Dit las ik net terug in het archief ergens in mei vorig jaar.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 19:53
sara

Hallo allemaal,

Zo rustig zeg hier. Ik heb het zelf ook druk gehad en het was natuurlijk prachtig weer dus ook geen zin om achter de pc te zitten.

Tessa, heeft je gevoel het toch juist gehad!!

denise, Wat goed dat levy kan lopen!!! Dan voel je je zo trots hé! Bij jelte gaat het ook telkens beter, dus ben benieuwd hoelang het nog zal duren.

Hier gaat het zijn gangentje. Weer 2 werkdagen achter de rug. Nu 1 dagje vrij en dan nog 1,5 dag. Volgende week hoop ik iets rustiger. Het weekend was erg gezellig maar wel druk met mijn nichtje erbij. Misschien ga ik binnenkort met haar naar K3. Lijkt me zo leuk!

Ik ga even relaxen, tot morgen!!

liefs sara

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:37
Tessa

Hey allemaal,

het is hier inderdaad rustig.
Genieten jullie allemaal zo van het mooie weer?
Wij zijn gisteren met een vriendin en haar meisjestweeling naar het park geweest.Daar was het zaaaaalig koel onder de bomen.
Verslag en foto's op de babysite.

Nog 6 dagen en we mogen ons kleine meisjes weer gaan bewonderen

Tot de volgende

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 20:36
Nienke

Zo, ik kom even snel spieken hoor...
Denise gefeliciteerd met je grote man, knap hoor!

Hier gaat alles perfect! Heerlijk weer dus elke dag naar het strand of in het zwembadje.
Isa vindt het zwembadje nog een beetje eng omdat het water best koud is, maar de zee vindt ze geweldig! Ze rent gewoon echt de zee in en ook de golven vindt ze niet eng!
Ook heeft ze natuurlijk al een lekker kleurtje opgelopen...
Nou meiden, ik kom snel weer eens spieken!

Dikke kus vanuit Texel!
Nienke & Isa

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 14:54
Mammie-D

Hey dames!

Ik zat hier donderdag wéér met een ziek mannetje. Hij moest overgeven, had heel papa's auto onder gespuugd, zo zielig joh!
Gister heeft ie alles binnen gehouden, alleen melk borrelt nog omhoog dus dan maar geen melk...
gister naar CB geweest, hij moest eigelijk prikken maar die hebben we even opgeschoven, ik word het zo beu om elke vrije dag die ik heb met een ziek kindje te zitten. Hij is nu 80 cm en 11200 gr. mooi op zijn curve.
Ik voel de baby sinds een paar dagen heel duidelijk bewegen! Gister was het kindje zo ontzettend druk!!! Heerlijk weer dat gevoel!

Nienke, ik duim heel veel voor je meissie en hoop dat je je gauw ook mag aansluiten bij de zwangeren!
Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie, geniet er maar van!

Tessa, leuke foto's weer op de site! Zijn jij en jens het nu een beetje eens over de schrijfwijze van jullie kleine meisje?

Sara, spannend wanneer jelte zijn eerste stapjes zal maken! Hoe is het nu met hem? Doen de homeopatische middeltjes een beetje goed hun werk??

Liefs!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:10
Tessa

Hoi,

Sara,ik zie dat je er weer zijn Op naar de volgende ronde Alles goed met Jelte?

Nienke,nog veel plezier in Texel! Voel je al iets van een of komende Ik hoop het eerste.Hou ons op de hoogte he.

Mammie D,oh was hij weer ziek? Nu zou je zeggen het is zomer dus minder zieke kindjes Hoe is het met z'n stappen?
Leuk he,de baby voelen stampen
Neen nog niet eens over de schrijfwijze

Overmorgen weer naar ons meisje gaan kijken

Tot de volgende

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:57
sara

Hallo allemaal!!

Daar ben ik weer eens.

Zoals jullie zien helaas weer de op bezoek. Wordt er een beetje moedeloos van, maar het zal toch eens moeten lukken niet???

Nienke, fijn dat het zo leuk is op vakantie. Hoe staat het ervoor? Kan je ons al goed nieuws vertellen??? Vind het nu wel spannend worden hoor!

Denise, wat super dat je de baby al kan voelen. Zalig gevoel of niet?
Is levy ondertussen weer wat opgeknapt? Met Jelte gaat het goed de laatste tijd. Ik heb geen idee of fe middeltjes werken, maar hij is nog niet weer ziek geweest.

Tessa, spannend zeg weer jullie meisje bekijken. Hopen dat het dan nog steeds meisje is

Hier gaat alles zijn gangentje. Druk met werk enzo. Ben nu eventjes alleen thuis heerlijk! mijn man is met even met jelte weg ook wel eens lekker. Jelte begint al aardig te stappen. Hij stapt soms kleine stukjes van 3 stapjes van de bank naar de stoel bijvoorbeeld. Het zal dus niet lang meer duren denk ik.
Vanmiddag komt er weer een mevr van het cb praten over jelte zijn eetgedrag , Ik ben benieuwd...

liefs sara

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >