< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
11/07/2008 @ 10:11
Sandry

Online Status Bekijk profiel
Hallo!!!

Petra leuk dat je ook een afspraak gemaakt hebt! Het is de eerste keer dat ik een pretecho ga doen, bij Valentina heb ik alleen al haar 2d echo's op Dvd.
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht en net zoals jij denk ik dat het een jongen is omdat deze zwangerschap zo anders is dan bij Valentina.. Kan er natuurlijk ook niets mee te maken hebben zegt mijn vriendin omdat zij bij de eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes heeft gehad en bij de de tweede heel misselijk en uiteindelijk heeft ze 2 meisjes. We zullen zien hé!

Liesbet, slaap je nog steeds slecht? zo schrikkend wakker worden is helemaal niets hé. Gaat het beter?

Ine, leuk dat Mila begint te stappen!!! Tegen diareee weet ik je ook niet veel raad te geven, haar veel laten drinken is wel belangrijk. Ik hoop dat het ondertussen al over is.

Valentina haar 4 kiestandjes zijn er ook door en nu zie ik dat 2 hoektanden beginnen door te snijden, 14 tandjes binnenkort, wat een tandjes allemaal!
Vorige week zaterdag zijn we naar de Antwerpse zoo geweest, was wel heel leuk!!! Vorige week zondag waren de winkels in Maastricht open, hebben we daar ook wat geshopt, maar ik had niet veel gevonden... dus ben ik in de week eens alleen terug gegaan en eindelijk eens kleertjes alleen voor mij gekocht! Alee, ook wel een een leuk bloesje en mooi zwembroekje voor Valentina, ik kon het niet laten!

xxxxxxxxxxxxxx

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 17:33
ineke

hey

hoe is het met de zwangeren?
lijkt me wel leuk ja een pretecho heb ik bij mila niet gedaan
wie weet bij de volgende wel.
sandry dan weet je volgende week misschien het geslacht
als het een jongen is zou je dit duidelijk moeten zien he

nee ze heeft nog steeds geen normale stoelgang nog altijd platter maar t'is niet echt water gewoon platter , eten en drinken gaat goed en ze is heel vrolijk dus ik hoop dat het met de tanden te maken heeft maak me nog niet zoveel zorgen wacht nog effe af.
ze loopt nu officieel nu kan ze echt het hele huis door grappig om te zien ze valt wel dikwijls en t'is soms nog stuntelig ze kan nog wat oefening gebruiken.

wanneer gingen jullie weer allemaal op vakantie?
dit weekend gaan we een weekendje naar nederland ik had nog zo'n bongo box van mijn verjaardag.

ah ja nog een vraagje hoeveel slapen de kleintjes nog bij jullie
mila is aan het minderen als ze voormiddag lang slaapt wil ze namiddag niet meer gisteren heeft ze van 13 uur tot 21 uur niks meer geslapen misschien ook weer en fase

groetjes

ine en mila

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:28
Sandry

Hallookes!

Ine, gaat het beter met Mila? Valentina haar stoelgang is de laatste dagen ook wat 'slappekes', geen diaree gelukkig.. maar ik maak me daar geen zorgen meer om, dat heeft ze iedere keer wanneer er een tandje door wil.

Voor de rest gaat hier alles goed, gisteren een sollicitatie gesprek gehad in een bedrijf voor een tijdelijke opdracht van half augustus tot half december, t'is heel goed meegevallen. Hij vond het zelfs ideaal dat ik zwanger was (meeste willen natuurlijk met optie vast werk), waar ik echt van verbaasd stond! Ik vind gewoon geen werk door mijn zwangerschap, ook al gaat het om lange tijdelijke opdrachten.
In ieder geval, in de 2 eerste weken van augustus zal ik iets te weten komen.

Wij vertrekken 1 augustus op vakantie, joehoeeeeeeeeee!!! Ik kijk er echt naar uit en we komen dan de 18de terug. We gaan naar zuid italie, we blijven een beetje bij mijn schoonouders en we hebben ook een weekje in een hotel geboekt altijd in zuid italie.

Ine, Valentina slaapt hier al een tijdje maar 1x dag, ze doet nu altijd bijna haar dutje na het middageten, en dan slaapt ze ongeveer een 1,5 uur.

Hoe gaat het met de andere bolle buikjes?

xxx

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 19:42

hoi iedereen

Gisteren dus naar de gyn geweest. Weer met 2 uur vertraging buitengekomen. Maar alles was OK, wel moet ik veel meer rusten voor mijn bekken want anders ziet hij mij in een rolstoel belanden binnen dit en een maand. En zoveel mogelijk afwisseling in bewegen (zitten, staan en liggen). Gemakkelijk gezegd als je kantoorwerk doet. Dus heb ik de vrijgezellenavond van morgen maar afgebeld. Gemakkelijk gezegd als je kantoorwerk doet. Onze kleine spruit weegt ongeveer 1kg 200 en had zich terug in stuit gedraaid. Die nieuwe bloedklonter zat er nog steeds maar de gyn zei dat alles OK was dus ik geloof hem wel.

Zo nu ga ik aan de mosseltjes beginnen. Ikzelf lust dat niet maar de kids en mario des te liever. Tot later
Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 18:12
petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hellow !!!

Sandry ik heb nu ook een afspraak gemaakt in Lommel, voor de pretecho, 30 augustus mogen we. De mevrouw zei wel dat het dan nog niet zeker was of we het geslacht al konden zien (ben dan 17 weken)... Maarja, anders is het op de 20 weken echo hé?!
Gefelicteerd hoor met je job!!!

Helemaal super Ine dat Mila loopt !! Hier vlot het nog niet zo, allez, het gaat elke dag beter en beter, maar echt alleen lopen dat is toch nog niet voor morgen denk ik... Hij gaat nu wel vlot van bv de salontafel naar de zetel (1 pasje los). Grappig om te zien haha!
Is het beter met de stoelgang?

Wij vertrekken 2 september op vakantie, lekker een weekje naar Zwitserland -Zinal- . Ik zie die heerlijke appelstrüdel al helemaal zitten !!!

Amai slapen jullie meiden maar 1 keertje meer per dag? Vic heeft de 2 keer echt nog nodig, anders is hij slechtgezind... Hij slaapt 's ochtens nog 2uur en na de middag nog eens 2uur! Een echte slaapkop haha!

Met Vic gaat het echt helemaal super, hij is echt zo lief en aanhankelijk de laatste weken ! Iedereen krijgt knuffels en kusjes (lekskes!).
Vorige vrijdag wel serieus verschoten . Meneertje weet nu verduiveld goed hoe em op de zetel moet klimmen, en mama was aan het koken dus ik hielt hem efkes niet in het oog. Dus ik kijk om te zien wat hij aan het doen is, staat em rechtop tegen de leuning van de zetel en hij valt achteruit PATAT met zijn hoofd op onze salontafel !!! Manmanman ik kon mezelf wel slaan! Gelukkig begon hij direkt te wenen en was hij het hele voorval na 5 minuten vergeten . Pffffffff!

Met beebje is ook alles goed denk ik . Mijn buik begint al wat te groeien en volgende week woensdag hebben we de 12 weken echo! ik kijk er echt alweer naar uit !!! Ik heb wel nog steeds erg veel last van duizeligheid en de misselijkheid is ook weer terug . Het rare is dat ik het nu 's middags krijg en tot ik ga slapen heb, of ik nu eet of niet. 't Maakt geen verschil... Gelukkig niet meer overgegeven...

[Laatst gewijzigd door petra - 20/07/2008 @ 18:14] - Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 12:16
ineke

hey

we zijn sinds gisteren terug van ons weekendje
is goed meegvallen alleen het weer verschrikkelijk
en mila was de eerst dag superlastig

sandry amai ik hoop voor je dat je kan beginnen
dan slaapt valentina niet veel meer he
hier is het terug voor en namiddag zo'n 1.5 uur ook een slaapkop
anders ook slecht gezind
stoelgang is iets beter ook niet echt diarree maar gewoon platter ik denk dat er misschien nog een tand aan het duwen is normaal heeft ze dat altijd met tanden maar omdat het nu al lang duurde vond ik het raar.
fijn bijna vakantie en je pretecho komt er ook aan niet?
we zijn beneiuwd naar het geslacht hoor

petra zo begint het lopen hoor dat was mila haar begin ook en dan 2 a 3 stapjes los en zo meer nu kan ze heel het huis door ze valt wel regelamtig maar gaat echt een stuk vlotter
zij kan ook op zetel en kan er ook weer af maar toch steeds opletten he want ze ziet het gevaar niet.
gelukkig heeft vic er niks aan over gehouden
niet plezant die misselijkheid he

liesbeth fijn dat alles goed gaat met de baby al een mooi gewichtje niet ?

groetjes

ine

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 19:54
Liesbet

Hoi iedereen,

Juist een telefoontje gekregen van de vroedvrouw. Even verschieten want ik had haar helemaal niet aan de telefoon verwacht. Blijkbaar is de suikertest een beetje tegengevallen. En aangezien ze geen risico's willen nemen daar mijn papa diabetes heeft, mag ik nu vrijdag een volledige suikertest gaan doen. Dus een hele voormiddag in het geboortehuis en om het uur bloed laten nemen

Nu ga ik snel spaghetti maken. Tot morgen

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 13:53
petra

Hoi!

Whiiii ik heb echt een superprachtige echo gehad gisteren! Ben nog druk aan het nagenieten! Ons stuitertje was nu 5 cm en lag helemaal op schema. Neusbeentje was aanwezig, maagje, hartje klopte en de nekplooi was 1.3, heel goed dus. Uitslag van de triple test was 1/31000 (mongolisme) en 1/100000 (trisomie 18).
Ben er echt helemaal blij van, wat bijzonder om te zien hoe groot ons kleintje weer was geworden en hoe hij/zij trapte met de beentjes. Zoooo cute!!! Ik ben echt al helemaal verliefd !!!
Het viel me al meteen op dat hij/zij hetzelfde neusje heeft als de grote broer. Een lief wipneusje!
We zijn lekker verwend, 3 mooie fotootjes hebben we meegekregen...

Nu is het wachten op de pretecho, over een dikke 5 weken! Hopelijk kunnen we dan het geslacht "spotten" want we zijn enorm benieuwd!

Wat jammer Ine, dat het weer was tegengevallen !
Hebben jullie nog andere leuke dingen gedaan?

Liesbet hoe gaat het nu?

Sandry wanneer weet je of je de job hebt? Hoe voel je je? Nog 4 daagjes en dan weten jullie het geslacht misschien!!! Wat spannend!

[Laatst gewijzigd door petra - 24/07/2008 @ 13:55] - Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 14:54
Sandry

Hallo meiden!

Petra, spannend dat je gisteren je echo gehad hebt!!!! Geniet er nog maar van!!!! Bij mijn laastste echo zag men ook heel duidelijk een wipneusje, so cute!! Yep, binnen 4 dagen hebben we EINDELIJK onze pretecho. Hopen dat spruitje goed ligt en wie weet gaan we het geslacht weten!!! Volgende week dinsdag heb ik terug een onderzoek bij mijn gyn en dan stillekes aan de valiesjes inpakken want volgende vrijdag begint onze vakantieeeeee!!!

De eerste of tweede week zal ik te weten komen of ik de job heb. Eigenlijk heeft hij bij onze sollicitatie gesprek gezegd dat het voor hem ok is en dat ik mag beginnen, maar het probleem is.. Ik zou iemand vervangen die al een tijdje ziek is en hij weet pas in de eerste weken van augustus of ze langdurig ziek blijft, zo ja, dan is de job voor mij! Dus hopen van wel, sorry..!!

Voor de rest is met spruitje alles ok. Vandaag heb ik alleen weer wat hoofdpijn... toch vrij dikwijls de laatste tijd. Valentina heeft weer een lastige periode met het slapen, haar tweede hoektandje is door aan het komen en daar heeft ze last van.

Ga eens door!!

Doeiiii

[Laatst gewijzigd door Sandry - 24/07/2008 @ 14:56] - Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 15:32
ineke

hey

petra wat spannend he
goed dat de kleine spruit het prima stelt
ja we zijn op weekendje gaan zwemmen en naar binnenspeeltuin vond ze wel fijn met de andere kindjes

sandry ja aftellen het is te hopen dat jullie het kunnen zien he
je blijft toch benieuwd ook al is het de 2 de keer
moet je het ons ook even laten weten he wat het wordt
en dan vakantie super ik ben ook al aan het aftellen heb er heel veel zin in.

liesbeth oei dan zal je het wat rustiger moeten doen
hoe is de test meegvallen vandaag?

groetjes en geniet van het mooie weer

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:01
petra

Heeyheey iedereen!

Jippieieie ben 12 weken vandaag !!! Is toch altijd fijn als je die grens bereikt, een geruststellend gevoel!
Ik heb een angelsound gekocht, en nu luister ik iedere dag voor het slapengaan even naar beebjes hartje ! Dat is zooo mooi! Meestal zit het rond de 160/170... Nu weet ik niet meer precies wat het fabeltje zegt? Is het dan een jongen of een meisje???

Sandry heb je ook al zo'n last van hoofdpijn? Ik heb het ook gehad, de laatste dagen is het beter. Ambetant wel hé ? Ik neem meestal wel een Dafalgan 500 als het te erg word...
Morgen jullie pretecho ! Ben al héél benieuwd in jullie plaats ! Laat ons rappekes iets weten hé?!

Ja Ine, ik kijk ook heel hard uit naar de vakantie . Zal blij zijn als het zover is, maar moet nog even geduld oefenen hihi...
Wat fijn dat Mila zich zo heeft geamuseerd in de binnenspeeltuin ! Ik wil er eigenlijk ook al een poosje heen met Vic, maar jammer genoeg zijn er hier niet zoveel hé?

Liesbet? Alles oké met jou en het kleintje?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:56
petra

Enenenenenenen Sandry ???

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 07:26
Sandry

Hallooooooooooooooooo

Heb het gisteren wat drukjes in huis gehad, maar hier ben ik dan!
De pretecho was fantastisch en ongelooflijk hoe spruit er al uit ziet als een mini mensje!! En..........we weten het geslacht!!!
Voordat ze begon zei ze 'Het is te vroeg maar moest ik het geslacht zien wil je het weten? Ik ja natuurlijk!! Ze heeft maar even de echo tegen mijn buik gezet en daar was spruit al klaar om ontdekt te worden, met het poepje naar boven en beentje wijd open!! Net als bij Valentina!
Maar... zoals ik al verteld had (denk onze meeting) gaan we het aan niemand vertellen en ging zien of ik het jullie kon zeggen.. probleempje is dat een vriendin weet dat ik op deze topic schrijf... sorry meiden!!

Gisteren naar de gyn geweest voor een onderzoek en alles was prima!

Petra, leuk zo'n angelsound!! Ja, ik heb enorme last van hoofdpijn de laatste week, bijna iedere dag. Mijn bloeddruk is ok, het zal wel het slechte slapen zijn 's nachts.. Deze nacht heb ik eens eindelijk goed geslapen, Valentina heeft door geslapen en deze morgen geen hoofdpijn.

Zo, ik ga eens zien of ik wat 3d fotootjes op profiel kan zetten en dan beginnen strijken, moet de valiesjes klaar maken!
Jullie hebben ook allen een pbtje ontvangen.

Doeiiiiiiiiii
Sandra, valentina en 'spruit'

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 21:07
ineke

hey

bedankt voor het berichtje sandry
en geniet van de vakantie
tot over 2 weekjes

dan ben je alweer half weg het gaat toch snel he

groetjes

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 12:03
petra

Hallokes!

Ja Sandry thanx voor je berichtje ! Je bent intussen al vertrokken op vakantie maar : geniet ervan !

Hoe gaat het Ineke en Liesbet?

Hier ziet het er toch naar uit dat Vic gaat beginnen lopen, vanaf gisteren heeft hij door hoe hij alleen kan blijven staan en hij houd al erg goed zijn evenwicht . Als je hem eerst een handje geeft voor te wandelen en het dan wegtrekt loopt hij een paar pasje verder ! Zooo schattig om dat te zien, net een waggelend kaboutertje ! Zelf gaan staan lukt ook al aardig, ook zonder zich ergens aan op te trekken .

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:32
ineke

hey

petra amai dan gaat het niet meer lang duren
zo is mila ook begonnen met vallen en opstaan
nu loopt ze echt al vlot ik vind dat dat heel snel is gegaan

ik ben eergisteren tante geworden mijn schoonzus is bevallen van een tweeling
noah en lore ze liggen wel nog in couveuse waren maandje te vroeg maar stellen het goed.

liesbeth hoe gaat het met jou?

groetjes
ine

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:46
petra

Proficiat Ineke met je "tanteschap" !!! Zijn het 2 meisjes of 1 jongen en een meisje (ik ken een Noah dat een meisje is en ook jongentje). Moeten ze nog lang in de couveuse?

Liebset alles oké? Het is al zolang geleden dat we iets hoorden ...

Onze kleine uk is weer een klein woelwater! Als ik luister met de doptone doet hij/zij niks anders dan shotten en bewegen ! Heel grappig, ik denk intussen ook echt dat het een ventje zal zijn ! hopelijk kunnen we het zien, de 30ste !!!

[Laatst gewijzigd door petra - 06/08/2008 @ 11:48] - Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:53
Liesbet

hoi iedereen,

hier zijn we ook nog eens. T is hier druk druk druk. met mijzelf gaat het niet zo goed. ik heb constant hartkloppingen en val vaak flauw. Dus ik zou het nu echt rustiger aan moeten doen. Maar ik moet volgende week nog werken en daarna heb ik lekker 3 weekjes verlof. Tijdens dat verlof moet ik de 2 oudsten terug schoolklaar krijgen. Dus nieuwe kleren, boekentassen kopen enz. verder is er dan Arne zijn verjaardagsfeestje met 10 bengels buiten mijn kids, een trouw en een dagje blokarten, een verjaardagsfeestje en een avond ergens gaan eten die dan nog op het programma staan. Daartussen hoop ik om nog ergens te kunnen rusten zodat ik die laatste 2 werkweken nog aankan nadien.

Sandry, wat leuk dat die echo zo is meegevallen en bedankt voor het pb-tje

ineke, proficiat met het tante-zijn. Doen de ukjes het goed?

Petra hopelijk kunnen jullie dan het geslacht zien.

Zo nu maar weer aan 't werk. tot later

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:08
ineke

hey

petra amai vic is goed gergoeid en bijgekomen?
ik was gisteren bij de kinderarts geweest ze had fel uitslag en de stoelgang nog steeds platter
maar niks aan de hand volgens hem ze was nu 78cm en 9050 gram

t'is een jongen en meisje en ze moeten 2a3 weken in het ziekenhuis blijven. vanavond gaan we nog eens op bezoek

spannend nog effekes geduld dan weten jullie het misschien denk je een jongetje?

liesbeth
amai dan ga je niet echt aan rusten toe komen als ik dat zo hoor
wat er nog allemaal op de planning staat?
hoe doet het babytje het?

ik ben serieus aan het aftellen nog 1 weekje werken en over 2 weekjes zijn we weg

groetjes en geniet van het weer

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:17
Liesbet

ineke met was alles OK. Volgende week mogen we terug op controle. de 14de eerst bij de gyn en dan de 16de bij de vroedvrouw. Op 17/07 woog hij toch al 1kg 300 dus hij zit goed op schema

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >