< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » proberen vanaf januari 2007. Wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
proberen vanaf januari 2007. Wie ook?
24/07/2008 @ 07:00
Pegske07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy, proficiat nog eens , geniet van jullie kleine meid!
En de grote zus is trots zeker?

Karine wat een mooie stoere foto van Morris !

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 08:08
Marylene

Hey meiden,

Hier nog eens een update van mij.

Alles gaat naar behoren. Ik heb meer energie en de misselijkheid is helemaal weg. Ik kan eindelijk beetje bij beetje genieten. Stillekes aan beginnen we alles een beetje te plannen en ik tel nu al af naar den 14de voor mijn volgende afspraak. Het zal dan bijna 10weken geleden zijn dat ik mijn Ukie nog eens gezien heb. Hij/zij zal dan heel veel gegroeid zijn en het zal een beetje verschieten zijn denk ik. Ik begin nu al uit te kijken naar het moment van de geboorte. Ik voel echt het moedergevoel naar boven komen en eigenlijk kan het niet vlug genoeg gaan, anderzijds worden ze zo snel groot en daar zie ik dan toch een beetje tegenop. Maar dat hoort er nu ook eenmaal bij. Mijn ventje doet goed verder in ons huis, ten laatste september wil ik er toch zeker wonen, dan hebben we nog ff tijd om alles op zijn plooien te krijgen voor de geboorte. Op het werk heb ik net 2weken helemaal alleen gezeten. Andere collega had verlof en het was echt super druk. Mijnen verantwoordelijke is me gisteren komen feleciteren, omdat hij echt vond dat ik het goed gedaan heb, en dat was eigenlijk wel eens leuk, want heb me ook voor 200% ingezet. Niet altijd met een grote lach maar heb het gedaan en vooral niets zonder noemenswaardelijke problemen. Moest ik dat 3jaar geleden moeten doen hebben, ik zou het niet aan gekunnen hebben. Volgende week is het mijn ventje zijn verjaardag. Weeral een jaartje ouder... doet toch raar ze, en we zijn dan ook 6jaar een koppel. Ik had eigenlijk nooit gedacht deze zomer met een dikke buik rond te lopen. Maar nu geniet ik er toch wel eindelijk van.

Zo dit was het een beetje in grote lijnen. Zal nu proberen een beetje meer te komen. Maar heb het met momenten echt wel veel te druk

Wendy nogmaals proficiat met je mooie dochter. Hopelijk ben jij vlug beter...

Oja, ik heb een tijdje geleden al eens een mail naar kim gestuurd voor het nieuwe paswoord van de site van rosalie... Maar heb nooit antwoord gekregen. Vond dat wel heel erg spijtig. Ik weet niet of ze hier nog af en toe komt lezen, zou het spijtig vinden moesten het niet zo zijn...

Dikke knuf allemaal xxx

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 09:05
moezimoe

Hey,

Ik zag dat Kim ook helemaal geen profiel meer heeft...jammer hoor, ben gewoon benieuwd hoe het met hun gaat en Rosalie.....
Ach ja.....

Marylene: geniet er maar van hoor, denk nog steeds met een fijn gevoel aan vorig jaar....lekker met een dikke buik....

Moezimoe

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 11:25
Pegske07

Ja ik heb ook nog een bericht gestuurd naar Kim om te vragen naar het paswoord... ook ik geen antwoord spijtig ... vraag me ook af hoe het met haar en Rosalie gaat...

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:54
wendy

hoi

hier ben ik nog effe ,het is hier druk en ikzelf begin nu een beetje beter te worden ,maar ben vlug moe met zita is alles goed ze is al terug boven haar geboorte gewicht ,alleen de nacht is wat waar maar dat zal wel beteren hoop ik ,vandaag hebben ze mijn pleister van de wonde gedaan en deze is al mooi genezen...

Marylene,het begint goed op te schieten bij jouw meid,geniet ervan ...
Pegske hoe is het met jullie meisje?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 15:55
wendy

hoi

hoe kan ik weer de foto veranderen ...?

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:10
moezimoe

Hey,

Hierboven naar foruminstellingen en dan avator wijzigen...

Gaat alles goed met kleine Zita....ja die nachten...hier sliep ze op 8 weken door en alleen vorige week huilde ze een keer 'snachts..verder eigenlijk nooit....heerlijk hoor.....maar die nachten zijn echt zwaar...

Vind het echt jammer van Kim....normaal was hier best wel vaak en nu laat ze helemaal niks meer van zich horen...jammer....

Moezimoe

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:41
wendy

hoi,
dank u het is gelukt...ik heb nog wat foto's bijgezet van Zita,ja met haar is alles goed hoor ze komt goed bij...ze is al 14 dagen wat gaat het snel...

Moezimoe,wat een mooi meisje is jullie dochter,een echt schatje

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:24
Pegske07

Wat is Zita mooi

Moeziemoe , jou kleine meid is ook zooooo mooi ...

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 12:01
Marylène@work

Jullie hebben allemaal heel erg knappe dochters, en Karin een knappe zoon. Als ik dat zie wil ik mijn babytje nu al hebben... Maar laat het maar nog ff groeien in mijn buikje. Ik geniet nu ook enorm van mijn buikje, de eerst plofjes gelijk dat ze zeggen maar die doen soms wel eens pijn... Verder kijk ik elke dag meer en meer uit naar het moment dat ik hem/haar kan vertroetelen en verzorgen. Ben ook volop op zoek naar ander werk. Ik wil op een secretariaat op een school werken. Elke schoolvakantie thuis zijn, mooie uren. Ja dat zie ik helemaal zitten. Heb zoiets gevonden, vnv cv schrijven en mooie geleidende brief. Ik ga eerlijk vertellen dat ik nu zwanger ben, maar je weet nooit dat het toch aanspreekt, en ergens hoop ik moest het nu niet gaan, dat ze iemand aannemen en later onstlaan zodat ik dan wel daar kan komen werken. Mss wreed van mij, maar ik trek me der wel aan op. Ik kijk zo uit naar mijn Ukie, maar wil ook perse ander werk... mss een slecht moment uitgekozen. Maar als ik iets in mijn hoofd steek dan krijg ik het er niet meer uit. Ben der wel zeker van dat er toch iets uit de bus zal komen eventueel voor na mijn zwangerschapsverlof. Zou toch ideaak zijn he

Ja van kim... vind dat ook wel spijtig en vooral omdat ik geen antwoord meer krijg als ik naar haar prive mail stuur... Ik denk om den duur zo van sebiet is er iets gebeurd, maar ze zal gewoon wel niet meer willen praten denk ik ...
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 15:03
cleopita

Marylene, jij zit al bijna in de helft!! Wat gaat het snel! Geniet er maar van hoor want die buik ga je toch wel missen. Ik toch! Als ik nu terug denk aan vorige zomer met mijn dikke buik...

Pegske, Robine is ook al een maand geworden, gaat zo snel hé! Mooie foto trouwens.

Wendy, mooie meid jullie Zita! En een fiere zus mee op de foto. Geef je nu nog bv? Want je dacht die eerste week te stoppen maar heb je dat nu gedaan ook?

Moeziemoe, onze meisjes worden almaar groter hé! Hoe is het met Anna? Al kruipen, stappen?

Hier is Lize superactief!! Ze wil niets anders doen dan zich op te trekken aan vanalles en te stappen! Maar dat lukt nog niet alleen, dus mag mama heel de tijd meestappen met haar. Wel vermoeiend. Ze begint zo ook een eigen willetje te hebben. Als ze niet meer wil verder eten, zit ze met haar hand in haar mond en dan over haar ganse gezicht en haar. Ook in haar bed slapen in de namiddag gaat niet altijd vlot. Ze heeft de twee laatste dagen geweent, geweent! Soms ligt ze wel eens te zeuren maar valt dan in slaap, maar nu was het echt wel huilen. Weer uit bed, een knuffel en op de arm zou ze zo in slaap vallen maar in bed weer huilen. Pff, hopelijk is het weer een sprongetje en is het snel voorbij!
Verder alles oké met ons. Ik ben nu ook de bv verder aan het afbouwen. Ze krijgt enkel nog bv 's morgens en dan om 19u flesje en om 22u ook flesje.

[Laatst gewijzigd door cleopita - 30/07/2008 @ 15:04] - Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 17:51
wendy

hoi

nee,ik geef geen BV meer daar ik 40 graden koorts had is het niet gelukt ,langs de ene kant wel jammer maar nu kan mijn man en ons Noa ook eens een flesje geven,en mijn man heeft een andere band met Zita als bijons Noa want daar kon hij geen flesje geven...

voor de rest alles goed met mij alleen wat moe en Zita heeft s'nachts zoeen 2 uurtjes huilen das vermoeiend voor ons ,ze heeft de hele tijd honger...

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 21:09
moezimoe

Hey,

Inderdaad wat gaat het allemaal snel met de kindjes!

Cleopita: Ik zie BV afbouwen....hier ga ik nog even door, ze drinkt nog zo'n 3 keer per dag. 1 voeding heb ik afgebouwd en als ik weer moet werken ga ik niet meer kolven...zal het wel zien hoe het dan loopt...borsten worden redelijk flexibel na een lange tijd voeden....

Optrekken en stappen doet Anna nog niet...ze kan nu redelijk stevig zitten, doet wel eens een poging om zelf te gaan zitten, gaat ze zo op haar zij liggen, maar komt nog niet omhoog. Kruipen doet ze niet, maar sleept zich razendsnel op de buik de kamer door. Zal wel niet meer lang duren voordat ze kruipt. Misschien doet ze het ook wel niet, dat hoor je ook wel eens...rollen kan ze nu ook als een speer...tijdens de borst ook zeer vervelend,,rolt ze tijdens het voeden naar haar buik en wil dan zo drinken...vind ik zelf niet zoveel aan haahah Nee zie haar nog net snel lopen,maar kan zo veranderen soms gaat het zo snel!

ja je zou gaan denken dat er wat met Kim is gebeurd, vind het zo raar dat ze opeens niet meer wil praten, je deelt toch al een jaar lief en leed.....ze wilde niet meer zo veel tijd doorbrengen op internet, maar echt afscheid heeft ze niet echt genomen en we mochten altijd op haar site kijken, maar ja heb geen pasword ofzo hopelijk leest ze dit nog eens....

Moezime

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 09:05
Marylène@work

Ik heb altijd het paswoord van de site van Kim doorgekregen op mail. Over een dikke 2maand nog eens opgevraagd en heb nooit meer antwoord gekregen. Dit vond ik al zo raar. Ik heb haar in het begin toen ik wist dat ik zwanger was nog gemaild en toen heeft ze wel geantwoord. Ik zal nog eens proberen als ik ff tijd heb, laat het jullie dan wel weten.

Vind dit ook spijtig want ze heeft zelfs geen profiel meer of niets... Ben wel blij dat jullie nog allemaal schrijven. Per slot van rekening zijn we allemaal met hetzelfde doel hier begonnen, en kijk tegen het einde van het jaar hebben we eindelijk allemaal onze kleine uk, al zal het mijne wel nog piepklein zijn en de grote hier al rondlopen en een jaar worden. Maar kijk hierboven is wel eerlijk geweest, we hebben het mogen meemaken om zwanger te zijn en ons babytjes te mogen verwelkomen.

Karin, hoor jij nog iets van Kim, jij weet haar toch wonen? Hebben jullie niet eens afgesproken?

Nu beetje werken, tot later he meiden xxx
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 14:35
cleopita

Moezimoe, op de buik rollen tijdens het drinken... hihi Lize doet het ook. Blij te horen dat ik dus niet alleen ben die constant moet zitten draaien en doen!

Ja van Kim, het was ook wel al eens door mijn hoofd gegaan "misschien is er wat met haar of Rosalie". Maar misschien zijn ze nu gewoon op verlof ook en kan ze dus niet reageren hier. Ik ging ook af en toe even kijken naar de foto's van Rosalie op de site. Maar paswoord is inderdaad een hele tijd terug weer veranderd. Ik vind het ook wel jammer, en Rosalie was hier de eerste baby...

Marylene, je weet toch nog wat we afgesproken hebben hé... als jij je baby hebt, komt er een meeting hoor! Jij ging bevallen in het UZ zeker? Misschien kom ik je wel eens bezoeken, is van hier maar 20 minuutjes rijden.

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:30
Kim

Hoi,

Ja ik ben inderdaad lang niet geweest, maar zoals ik al zei, ik kom gewoon niet meer vaak op internet en afgelopen weken ben ik ook echt druk geweest met andere dingen.

De site die hou ik nu alleen voor familie. Omdat mijn vriend liever niet heeft dat de foto´s van Rosalie open en bloot op internet staan en dat mensen die we niet kennen alles meelezen en bekijken, ik heb dat gerespecteerd.

Hier is alles goed hoor. Rosalie die gaat de hele kamer door, gaat zelf zitten vanuit welke houding dan ook, wil almaar staan. Ze is altijd vrolijk en lacht tegen iedereen, ze eet goed, slaapt goed, groeit goed, alles eigenlijk goed. Dus geen zorgen dat er iets is gebeurd.

Ik lees niet veel meer mee, ik heb het nu zo druk met andere dingen. Ik werk deze zomerperiode heel veel omdat het dan drukker is, ik fiets veel met Rosalie, zwem veel, druk druk.
Maar ik kom heus nog wel eens kijken want ik ga echt niet zomaar weg zonder afscheid te nemen...
Maar echt, internet is nu niet meer zo belangrijk voor mij, maar ik ben af en toe nog wel benieuwd hoe het met jullie gaat.

Liefs van ons
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:48
Kim

Online Status
De reden dat ik niet gereageerd had op de vraag op het pasword was omdat ik er nog niet overuit was of ik het zou geven of niet. Maar ik heb gewoon met mijn vriend afgesproken het niet open en bloot op internet te zetten.
Ik heb verder geen mailtjes ofzo gehad van jullie, anders had ik echt wel gereageerd. Jullie hadden altijd kunnen mailen, en dat kan nog steeds trouwens, die bekijk ik vaker als dit forum.

Ik kan het niet laten ons mooie meisje te showen, dus even tijdelijk mijn profiel ingevuld.

Wat zijn de kindjes groot geworden he!

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 08:54
moezimoe

Hey,

Kim leuk wat van je te horen! Tuurlijk snappen we het allemaal wel! We waren alleen best bezorgd omdat we zo lang niks van je hoorden en je niet echt afscheid had genomen...gelukkig gaat alles goed en wat is Rosalie gegroeid! En haar haartjes groeien ook al goed, hier nog steeds vergrootglas erbij halen......Maar we snappen het wel...en na de vakantie krijg ik het megadruk op school en zal ik ook minder tijd doorbrengen op internet, want het is best verslavend, maar wel lekker ontspannend zo'n uurtje op internet!

Hier een primeur: Anna zegt haar eerste woordje: POES...zo lief.....

We zaten eergisteren in het zwembad en toen kwam poes er al aan, dus ik zei al hé daar is poes. Zei Anna opeens poes ik denk hoor ik dat nu goed...maar ze kan het...als je het voorzegt,maar als ze poes ziet, zegt ze het ook. We hadden al een wedstrijdje lopen wat zal ze eerst zeggen mama of papa...het is poes die gewonnen heeft!
Nou vind ik ze echt groot worden.....

Goed ga weer eens wat doen!

Groetjes Moezimoe

En Kim af en toe nog wel eens komen hoor..!

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 11:41
cleopita

Ooh, Kim, fijn dat je komt piepen. Zoals je kon lezen was iedereen gewoon wat ongerust. Ik had me ook voorgenomen om minder op internet te zitten en meer tijd voor ons gezinnetje te nemen. Want zo'n kleine uk en dan opruimen en zo erbij... Maar nu met het verlof heb ik toch weer wat meer tijd. Zoals bij Moezimoe, eens school weer gestart is, zal ik er ook minder zijn. Maar goed dat we weten dat je af en toe nog langs komt. En blijven doen dan, af en toe je profiel even openen om ons Rosalie te laten zien! Mooie meid, ziet er inderdaad altijd vrolijk uit hé!

Moezimoe, Lize is hier ook bezeten van de poes maar zegt het nog niet. Bij haar blijft het bij de "a" woordjes: mama, papa, tada en nè (nee) kan ze ook! Wij hadden ook gegokt op wat ze eerste zou zeggen. Maar eigenlijk is ze zowat gelijkertijd begonnen met papa en mama. "papapapa" zei ze dikwijls overdag tijdens het spelen en we dachten dat het niet echt wat te betekenen had. Maar als ze verdiet had of honger was het ineens "mamamama". Dus duidelijke verdeling voor haar papa= spelen met Lize en mama= knuffelen en eten geven. Hoewel ik meer met haar speel maar blijkbaar vindt ze de wilde spelletjes van papa wel leuker...

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 13:30
Kim

Online Status
Ja ik zal nog wel eens komen spieken, maar mailen kan dus ook! Ook voor fototjes te laten zien enzo. Want ik haal ze nu weer weg zoals afgesproken met mijn vriend.

Rosalie zegt ook al een tijdje mama, papa en bah. Ze klapt ook al een tijdje in haar handen en zwaait en geeft luchtkusjes, geeft speelgoed aan ons (zo lief). Ze worden echt langszaam een peutertje. Ze wil almaar staan aan de hand, maar optrekken dat moet nog komen, ach, het gaat allemaal al snel genoeg he.
Ineens tijgerde ze de hele kamer door en ging ze zelf op de billen zitten, van de een op andere dag. Het is verbazend hoe snel het gaat.
Ze gaat ook zovaak op handen en voeten staan en kruipt al af ent oe een paar pasjes naar voren op handen en knieen dus het zal niet lang meer duren alvoor ze echt gaan kruipen.

Rosalie was met 9 maanden 70 cm en 8240 gram. Lang en slank dus. Echt een poppetje.

Nou dat was het dan weer, dan zijn jullie op de hoogte en weten jullie dat alles goed gaat hier! En mail gerust, daar kijk ik wel regelmatiger op he.

groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >