< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » kindje verloren bij 17 weken zwangersch

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
kindje verloren bij 17 weken zwangersch
23/07/2008 @ 22:46
@nneke

Online Status Stuur bericht
Cindy geniet ervan!
En idd hopelijk veel goed nieuws bij je terugkomst.

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 08:46
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nog geen

maar temp. wel ietsje gezakt (van 36.8-36.9 naar 36.7)
maar ik heb gisteren wel een zwaar fesstje gehad, kan dus ook van dat zijn.

we zien wel.

ik ga jullie een weekje in spanning laten want ik vertrek morgenvroeg voor een weekje turkije.

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 20:51
liesje

Engelmama en Cindy, goei verlof!!!

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 11:51
Anne-Sophie

Prettig verlof allemaal en heb er veel deugd van!
Liefs,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:59
lizzie

Hoi,

Heb de laatste dagen niet veel meer laten horen, want was eventjes héél moe (de warmte!) en voelde ook minder beweging. was erg ongerust eigenlijk...Sinds gisteren terug meer beweging gevoeld...
Wij vertrekken ook voor n 18tal daagjes naar Zuid-Frankrijk... de eerste keer kamperen met de caravan van mijn ouders...

Tot na 17 augustus!

Fijne 'verderzaetting' van de vakantie en ... geniet allemaal van het warme weer!

Lizzie

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:19
ENGELMAMA

op vakantie

ik ga door naar ronde 10

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:26
nathalie

Online Status
ach,
we hadden er allemaal zo voor geduimd!
Maar ik ben er zeker van dat je ooit opnieuw het geluk zult hebben, misschien wanneer je het niet verwacht;
Vannacht was het aan het gieten en nu schijnt toch al weer de zon ; zo zal het ook bij jou wel eens zijn.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:59
@nneke

Hey engelmama,

We blijven duimen hoor. Ik vrees dat we zelf ronde 2 in gaan. Wat had ik nu gewild. Deze morgen toch niet kunnen weerstaan aan een testje. Negatief :(. Alhoewel nog geengezien. Heb nu echt geen zin in onregelmatige cyclussen.

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 19:49
liesje

he anneke, blijkbaar toch zwanger! proficiat!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 09:41
cindy

Hey meiden...ik ben terug van Portugal! Heb echt genoten van het mooie weer en het lekkere eten, mijn batterijen zijn weer effe opgeladen.
De familie ginder was superblij met het nieuws van de zwangerschap, ook de zus van mijn man is sinds 2 maand aan het proberen om terug zwanger te worden, als het vlug lukt zal het bij de volgende vakantie een baby-invasie zijn

Met mij en ons kleintje is alles ok, mijn buik is echt kei-hard aan het groeien...mijn moeder schrok gisteren toen ze me terugzag na 2,5 weken!
Ik voel ons beebje ook heel veel bewegen, net zoals met ons Zara. Weer zo'n klein druktemakertje
Morgen moet ik terug naar de gynecologe, ben benieuwd voor de echo.
Ik ga nu effe bijlezen en reageer later wel meer.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 14:18
liesje

He Cindy,

Welkom thuis. Tof dat je zo een fijne tijd gehad hebt!

Ook hier is het buikje al goed aan het groeien. Ben 4 kg bij. Afgelopen week last gehad van harde buiken maar da's nu toch terug een pak minder. Had wel het begin van een blaasontsteking. Denk dat dat er voor iets moet tussen gezeten hebben. Zakje Monuril genomen en nu is het weer beter. Jij opnieuw een echo? Super! Ik moet wachten tot ik 22 weken ben. Dan ga ik nog eens langs bij prof Decatte.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:40
cindy

Vandaag weer een fantastische echo gehad!
Ons ukkie is al 20 cm en weegt 263 gram en lag dubbel gevouwen in de baarmoeder, met de benen naast het hoofd. Geen gemakkelijke houding lijkt me maar daar scheen het zich niks van aan te trekken.
Zo grappig om te zien.
Ook alle orgaantjes waren prima in orde, geen open ruggetje of hazelipje...perfect ok dus!

Mama en papa zijn dus weer heel opgelucht en blij...

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:54
ENGELMAMA

leuk cindy,

en nu opnieuw volop genieten van je wondertje in je buik.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:30
cindy

Hoe zit het eogenlijk met de rest van de dames??

Ik heb al een hele tijd niks gehoord van An en ook Lizzie heeft zich al een tijd niet laten horen.

Ik hoop dat alles ok is met jullie

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 22:16
Anne2

Online Status Bekijk profiel
hoi meiden, kom me ook weer even melden...

hier gaat alles goed, inmiddels 10 weken.
Afgelopen woensdag een echo gehad kindje ligt mooi op schema wb de groei dus dat is positief he.
krijg met 12 weken nog een echo en dan weer met 20 weken...
oefff daar zit wel erg lang tussen he
het is wel erg spannend probeer me niet te veel te stressen maar dat is soms best moeilijk... hoe doen de andere meiden dit???

liefs Anne2

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 16:41
An

Lieve mama's,

Daar ben ik dan eindelijk weer eens. Het werd me even een beetje veel hier op het forum en ik voelde me door het lezen hier vaak nog onzekerder over mijn zwangerschap. Tot de uitgerekende datum van Roos* (22 juli) had ik het wel zwaar hoor. Ik was op die dag ook nog eens even ver zwanger... Ik heb dus ff niks van me laten horen maar alles is goed hier! Sinds een paar weken voel ik de kleine elke dag en vorige week op de 20-wekenecho zagen we dat alles heel goed gaat met ons kleintje. We weten niet wat het is nog want er zat steeds een voetje in de weg. We zijn nu druk bezig met de babykamer en eindelijk durf ik weer een beetje verder vooruit te kijken. Ik voel me goed en heb ook zin om er 12 weekjes tegenaan te gaan op school in groep3. Half november lekker met verlof en dan maar zien hoe de feestdagen zullen zijn he?

Ikke, ik schrok enorm toen ik jouw verschrikkelijke nieuws las. Meisje, dat je dit nu toch twee keer mee moet maken en ook nog rond dezelfde tijd. Ik wens je héél veel sterkte toe!

Engelmama, ik hoop toch echt dat jij hier de eerstvolgende bent met mooi nieuws hoor! Ik duim voor je!

Anneke, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Liesje, al bijna 19 weken nu. Alles goed met je?

Lizzie, ik zie dat je hier ook lang niet bent geweest. Ik hoop dat alles verder goed met je gaat?

Cindy, wat fijn dat alles goed met je gaat en dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. Durf jij er al wat meer op te vertrouwen dat het nu wel goed zal gaan?

Anne2, fijn dat alles bij jou ook goed is. Zoals je kunt lezen was het voor mij ook erg lastig om erin te blijven vertrouwen dat het wel goed zou gaan. Het heeft mij wel geholpen om hier een tijdje niet te zijn, even afstand te nemen. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Dat was het maar weer eens meiden,

groetjes Anne

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 21:48
lizzie

Hoi allemaal,

We zijn net gearriveerd van ee korte 3 weken Zuid-Frankrijk met de caravan... Hele belevenis : telkens twee daagjes onderweg n de auto met onze meisjes (2 keer 5 uur gereden in totaal) en daarna zalig genieten met 6 bevriende koppels én kindjes. Het was enorm ontspannend. Ook het weer zat de eerste tien dagen goed mee: wel 35 graden of meer . daarna twee keer een heel erge onweersbui gehad en daarna wat kouder en af entoe bewolkt.
Ons kleintje doet het heel erg goed enk ik. Morgen gaan we naar de gyne. Het heeft al duidelijk erg sterke spiertjes gekregen en draait er lustig op los.

Ik kom morgen nog ns piepen, maar ga nu wat rusten... mijn ribben doen pijn van de hele tijd stilzitten en tegelijkertijd stampjes voelen...

Tot morgen,

Lizzie

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:57
cindy

Lizzie, ben blij dat alles ok is met jou en je ukkie

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 19:58
liesje

Cindy, leuk dat je nog een echo gehad hebt en fantastisch nieuws dat alles goed loopt!

Anne2, ja da's lang he tussen 12 weken en de 20 weken. Ik heb mijn echo ook op 12 weken gehad en de volgende is bij 22 weken. Dus dat vind ik enoooooooooooorm lang! Maar ja, als je je baby'tje goed voelt bewegen, dat werkt ook zeer geruststellend. Ook ik zit soms te stressen hoor en de vieste gedachten in mijn hoofd te halen. Heeft vooral te maken met het feit dat ik veel horror verhalen lees op het net. Ik wil aan de ene kant een steun zijn voor mama's die nu hetzelfde meemaken als wat wij hebben meegemaakt maar aan de andere kant, maak je jezelf er alleen maar gek door.

An, al 21 weken! De 26 weken grens nadert, da's toch altijd geruststellender als je die over bent. Niet?

Lizzie, jij zit nog een pak verder. 29 weken! Da's bijna de kaap van de 30. Da's mijn tweede streefdoel, na het doel van de 26 weken ;-)

Met mij, ca va, al word ik soms bevangen door angst. Maar puur fysiek bezien, gaat alles goed tot nu toe.

Groetjes
Liesje

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:08
lizzie

Hoi allemaal,

Fijn om van verschillende kanten toch nog steeds goed nieuws te horen met de prille zwangerschappen! Volhouden zo!
Het blijft nog altijd bang hopen ... ook nu soms nog bij ons hier hoor. Ons kleintje beweegt heel regelmatig nu, is verschillende keren per dag goed wakker en ... die kleine bewegingskes, kleine stampjes (hij/ zij doet me niet echt pijn alle geluk!), de 'hik',... vertederen met telkens weer.
Ik was maandag bij de gyne en alles is nog steeds O.K. Ons kleintje was de hele tijd aan het geeuwen.. Hopelijk wordt dat een goed slaperke. ik begin nu stilaan toch meer en meer te denken dat ik me echt geen zorgen meer hoef te maken en ... dat doet echt deugd.
Hopelijk bereiken jullie ook die 'kaap' en ... kunnen jullie ook zo positief zijn.
Toch blijft het nog afwachten,... ook de bevalling, daar zie ik nu meer tegenop dan bij onze meisjes (stel dat er iets fout loopt...)

Ik begin stilaan terug aan school te denken en ga de komende dagen wat werken ook. De start zal wel erg relaxed zijn, want het is enkel voor zo'n 8 weekjes! Dat zal vlug om zijn!

Zo, allemaal ... dikke duimen omhoog hé en ... kop op!

Dikke knuffel, Lizzie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >