Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 22:21 mariska | Hallo, Jenny, wat een treurig nieuws weer, onbegrijpelijk. Bloem, heb je nog wel een beetje van je vakantie kunnen genieten? Veel sterkte bij de gyn morgen. Hier gaan het hem ook niet worden hoor, ik heb mijn ei volledig gemist. Wr zien wel weer. Ik hoef pas woensdag ongi te worden. Volgende maand zal ik de testjes weer optijd bestellen, het is toch wel fijn om wat zekerheid in deze onzekere periode te hebben. Groetjes Mariska |
| 24/07/2008 @ 23:15 Leen | Musje, heb ook het kolven moeten stoppen, want tepels en het volledige tepelhof waren er te erg aan toe. Ben dus aan het afbouwen, er zit intussen al 48u tussen de kolfsessies dus ik zal het bijna volledig kunnen laten denk ik. Wel jammer hoor, maar er is niets aan te doen. Hoe gaat het bij jou? Ben op nacontrole geweest bij gyn, maar wat een vervelende bedoening zeg! Dat speculum inbrengen deed immens veel pijn, vreselijk. Was dat bij jullie ook zo? En mss effe genant vraagje, maar hoe lukt vrijen? ![]() |
| 04/08/2008 @ 16:25 jenny | Hoi meiden, ik was even niet langgeweest ivm vakantie en mijn gedachten verzetten. Ben dus de afgelopen 2 weken helemaal niet bezig geweest met het zwanger worden. Al zijn er in mijn omgeving weer 3 kindjes geboren, en dat blijf ik dus wel moeilijk vinden. Maar ik heb de moed weer bij-elkaar geraapt, ik kan moeilijk blijven treuren... Inge, gelukkig is je cyclus weer normaal op gang gekomen, hopelijk heb je met de clomid snel weer succes. Bloem, sterkte alvast voor overmorgen.... ![]() Maris, ben je al ongie?? Hopelijk heeft de vakantie iets opgeleverd.. Hier vandaag dag 13 de eerste ovutest, en deze is al bijna positief!!! Dus zal ik wel donderdag mijn ei hebben, helaas heb ik een stressweek, dus ik hoop dat dat er geen invloed op heb. Nou meiden succes allemaal..... Jenny |
| 04/08/2008 @ 22:27 mariska | Hallo, ik ben ook afwezig geweest, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van dit forum niet echt vrolijk word. Klink niet aardig, maar er is te weinig goed nieuws zal ik maar zeggen. Het wordt tijd voor goed nieuws hier .Wij gaan voor ronde 13, de datum moet ik nog effe kijken. Bloem heel veel suc6 in het ziekenhuis, ik vind eigenlijk dat ze voor de zekerheid nog een echo moeten maken. De laatste keer bij jouw slecht nieuws echo, was je nog niet erg ver toch? Jenny, ik ga heel hard voor julie duimen weer, maak er een leuke gezellig laatste vakantie week van. Musje, balen zeg dat het met Julyan nog niet zo lekker gaat. Je heb het toch nu wel verdient om te genieten. Ga je nog ergens heek met de vakantie? Groetjes Mariska |
| 05/08/2008 @ 08:58 Bloem | dag meisjes, ik heb al een echo gehad hoor! Die vrijdag dat ik bij de gyn was. Ze maken altijd daar eerst nog een echo voor de zekerheid. Morgen eindelijk afscheid nemen en een hoofdstukkje weer een beetje kunnen afsluiten. Ik zit eigenlijk helemaal niet meer op het forum. Bevalt me eigenlijk wel. Ik kom heel af en toe even piepen. liefs Bloem |
| 06/08/2008 @ 20:31 mariska | Hallo bloem, hoe gaat het met je. Knuffel van Mariska |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Dus dat moet ik dus nog een poosje uitzingen. We krijgen een chromosonenonderzoek en ik een bloedstollingsonderzoek. Misschien gaan we naar de curretage even goed meteen (na 1x ongesteld te zijn geweest) weer proberen, maar daar ben ik nog niet over uit!
Ik heb nog steeds bloedverlies, ben morgen 12 weken gelden bevallen...
Gelukkig is hij meestal wel content.
Dus zal ik wel donderdag mijn ei hebben, helaas heb ik een stressweek, dus ik hoop dat dat er geen invloed op heb.
.

Hopelijk heeft ie er niet te veel last van...