< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Graag een 2de, maar man wil niet

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Graag een 2de, maar man wil niet
26/07/2008 @ 20:06
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ ka, mijn ventje zou er niet mee kunnen lachen als ik zomaar ineens beslis om geen anticonceptie meer te gebruiken.

@ mama, die 30 is niet slecht bedoeld hé

Hier ook geen echt nieuws,
alleen mijn ventje zijn zus gaat onze meisjesnaam gebruiken voor haar dat in oktober wordt geboren.
Dacht dat de wereld verging toen ik het te horen kreeg. Maar blijkbaar stel ik mij aan... Ach ja, alles went zeker...

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 19:21
kk

Online Status
oh ja mijn man weet dit hoor. Toen ik hem leerde kennen gebruikte ik ook niets, ik was er juist mee gestopt omdat ik er niet tegen kon, constant hoofdpijn, en dat is het niet he. maar ben dan terug begonnen met weer eens een ander pil, dat werd erger en erger, ik kon zelfs aan mijn borsten niet komen, en ik zat in een dansschool waar ik mij moest laten vallen, op mijn borsten dus, dus dat ging dan ook niet. En dan hebben we besloten om niks te nemen, maar wel opletten, dus op tijd er uit he . Nu dat ging wel, en dat deden wel alleen als het risico er was he. Na mijn bevalling heb ik dan een mirenaspiraal laten zetten, ik kreeg enorm VEEL acne, maar wist niet dat het van dat was, pas na een 15 maanden teweten gekomen, dus die ging er uit, want dat was niet een leuke tijd, constant met puisten rond lopen. dus de vaginale ring, maar tijdens de daad, voelde ik hem zitten, hij heeft ze zelfs een keer verder geduwd, denk ik en ergens tegen, want dat deed SERIEUS veel pijn, de tranen kwamen er zelfs uit, dus die keren daarna was voor mij niet aangenaam omdat ik telkens schrik had dat dat weer ging gebeuren. de zin was ook veel minder. Dan dacht ik dat ik zwanger was, mega teleurstelling. Ik heb dan ook alles tegen hem gezegt (die laatste puntjes hier) en hij heeft er niet zoveel over gezegt dat ik stopte. we hebben het zolang zonder iets gedaan, dus, maar ik hoop toch dat ik rap zwanger zal geraken. Hij weet goed genoeg wanneer er een risico op zwanger zijn is, dus hij beslist dan wel mee he, trouwens ik zal het ook nog altijd eens zeggen, want ik doe echt niet graag stiekem, ik zeg hem alles.

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 19:38
mama

@K'tje : Wat jammer nou van die naam. Maar binnen 2 jaar heb je misschien wel iets mooiers gevonden, wie weet dat je van gedacht verandert tegen dan.

@ka : blij te lezen dat je man en jij elkaar goed begrijpen op dat vlak. Zoveel te beters hé. Want moest het dan opeens toch zover zijn, dan kan hij je geen verwijten maken hé !. Hij is op de hoogte.

Pff wat was het warm hé vandaag. Gelukkig dat we nu niet hoogzwanger rondlopen.
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:04
moni

Online Status Bekijk profiel
HOi

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Zit ook al een half jaar te vragen achter een 2de en hier blijft het echt nee! Ik was vorige week alle kleertjes per maat in een doos aan het steken en de spulletjes die we niet meer gebruiken en dan krijg ik direct een reactie van verkoopt ze maar. Geeft soms wel een steek. En een vriendin is dan pas bevallen en toen ik haar dochtertje vast had dacht ik echt dit wil ik nog eens meemaken. Maar ik vrees dat ik het stilletjes aan echt moet aanvaarden. Maar is toch niet gemakkelijk, ik moet nog maar eens toegeven.

groetjes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:23
mama

@moni : ik begrijp volkomen wat je doormaakt. Ik had ook zo het gevoel van "waarom moet ik toegeven ? " Ik had nooit gedacht dat ik graag een 2de zou willen. Maar ondertussen is mijn zoontje 4 jaar en merk ik dat hij me minder nodig heeft. En daardoor voel ik me klaar voor een 2de. Dit terwijl mijn man zegt : we zijn nu op ons gemak.
Gelukkig is het tij hier stilletjes aan het keren. Wie weet hoe jouw man binnen een jaar denkt. Blijven hopen !!!
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 14:14
moni

Online Status Bekijk profiel
Hey

Ik denk niet dat hij van gedachte gaat veranderen. Wij zijn zwanger geraakt na een ivfpoging. Dus als we voor een 2de gaan moeten we ook weer terug naar de kliniek. En mijne man heeft schrik dat hij een 2de niet gaat aankunnen. En zolang hij nie van die schrik vanaf geraakt zal er geen 2de komen. Ik hoop alleen maar dat ik heb vlug ga kunnen plaatsen want anders kan dat wel eens een bommeke worden dat onverwacht gaat springen.

Mama ik ben blij dat jouw man zich al aan het bedenken is.

groetjes

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 14:42
mama

@ moni : ik hoop dan echt voor jou en je relatie dat je dit een plaatsje kunt geven. Geniet dan maa dubbel zoveel van je kapoen.
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:18
mama

Hey, lang geleden !!!

Vandaag gehoord dat een kennis zwanger is.
Ik was heel blij voor haar toen ik het hoorde. Echt niet jaloers of zo. En toen van mijn zus wel. Raar hé.

Mijn man was deze namiddag aan het kijken naar de Olmpische spelen. Hij was de namen van de buitenlandse atleten luidop aan het zeggen. Ik vroeg waarom hij dat deed. Je weet maar nooit dat er een leuke naam tussen zit, zei hij. Ik vroeg waarvoor. Hij begon te grienen.
Dat gaf me een leuk gevoel vanbinnen.
Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:08
mamaatje

En vandaag vroeg hij wat ik zou doen moest het niet direct lukken.
Of ik in de medische mallemolen ging of ik me er eventueel kon bij neerleggen dat we niet zwanger geraakten.

En dit allemaal zonder dat ik er ook maar met één woord heb over gerept.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]