Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/07/2008 @ 22:06 Tessa ![]() | Sorry Nienke,hij zit er niet tussen! Blijven raden of nog 4 maanden geduld hebben ![]() |
| 25/07/2008 @ 13:20 Tessa ![]() | Nienke,sorry hij zit er niet tussen ![]() Veel plezier op het strand! Trienke,de site van C&N is : http://www.onzemeisjes.babysite.be en van ons 3de meisje is dat : http://www.ons3dekindje.babysite.be Zwembadje staat hier ook klaar.Is nog wat aan het opwarmen in de zon want het water is ijskoud De meiden slapen nog (hopelijk nog een tijdje) dus kan ik ook nog ff rusten.Tot later ![]() |
| 26/07/2008 @ 08:23 Tessa ![]() | Fijne vakantie Nienke! We hopen op een positief berichtje van je |
| 26/07/2008 @ 09:31 Mammie-D ![]() | Fijne vakantie nienke! Ik hoop op goed bericht, en dat jij ook een mooie zwangerschapsbanner mag aanmaken deze vakantie ![]() |
26/07/2008 @ 10:25 ![]() | hey denise mag ik ook de site van levy?? heb de link niet meer vanwege een andere pc grt xxx Trienke |
| 26/07/2008 @ 14:32 Tessa ![]() | Oh wat leuk seg dat hij kan stappen Dan lijken ze helemaal zo groot geworden he.Net zoals mijn meisjes op 14 maanden ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook jong mama worden?

Morgen gaan we weer naar het strand...en zaterdag lekker 3 weken op vakantie.
)

En liever iets te laat dan te vroeg!
Geniet van het mooie weer meiden!
De meiden slapen nog (hopelijk nog een tijdje) dus kan ik ook nog ff rusten.
. Volgende week hoop ik iets rustiger. Het weekend was erg gezellig maar wel druk met mijn nichtje erbij. Misschien ga ik binnenkort met haar naar K3. Lijkt me zo leuk!
er weer zijn
Op naar de volgende ronde
of komende
Hoe is het met z'n stappen?