< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor een kindje in mei '08?
24/07/2008 @ 14:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
snuitje: hahaha lastig he dat afwachten. Ik was ook altijd zooooooooo ongeduldig....trouwens dat ben ik nog steeds. hihihi

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 18:20
snuitje

ik hoop gewoon keihard dat alles goed is !

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 23:59
Kim 1975

jaaaaa dat ongeduldig zijn dat kennen we goe he :-) ik ook hoor ..

snuitje .. positieve gedachten blijven houden meisje !!! Je hebt eigenlijk geen reden om iets anders te denken momenteel he! Je HCG was goed dus .. optimisme! Stress is nergens goed voor :-)

Ben jij nu ook ongeduldig naar wat die kleine ukjes nu weer allemaal nog gaan kunnen? Ze kan nog wat lachen en maakt geluidjes ons kleine meisje .. nu wacht ik op de moment dat ze uitgebreid gaat kirren en de moment dat zij voor de eerst keer mama gaat zeggen .. Ik denk dat ik me dan echt mama ga voelen .. nu is het soms nog altijd echt abstract voor me ..; raar he .. het is soms nog niet wezenlijk .; al ligt ze hier en ben ik zoooooo zot van haar .. Ik kan gewoon niet geloven dat ik een moeder ben van een zo'n prachtig meisje :-)

slaaplekker lieve dames ..

NOG 1 KEER SLAPEN SNUITJE !!!! :-) tegen dat je dit leest moet je waarschijnlijk niet meer gaan slapen maar ben je al opgestaan :-) Laat ons gauw weten hoe het was hoor .
Hoe laat moet je bij de dokter zijn?

knuffel en wees maar gerust mijn duimen zullen overtime doen morgen.

JA trouwens .. snuitje .. wij gaan er snel aan beginnen maar dat wil niet zeggen dat ik snel zwanger zal zijn he ..;

Dada voor nu

xx knufff

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 09:33

snuitje:

kim: ik had dat met Anouk eerst heel erg dat ik me nog geen mamma voelde. Nu voel ik me natuurlijk al mamma van Anouk dus voel ik me ook mamma van Nikki. Ik was met Anouk ook heel ongeduldig tot ze weer wat nieuws kon, maar met Nikki niet hoor. Ik vind het nu allemaal zo snel gaan, laat haar maar lekker nog even klein blijven. Maar ik denk dat dat het verschil is met een tweede

Gistermiddag waren we naar een verjaardagsfeest en Nikki vindt alles zooooooooooo interessant om te bekijken, dat ze vrijwel niet heeft geslapen. Ja hazeslaapjes van een half uurtje telkens en daarna moest en zou ze weer op schoot de boel gaan verkennen. Er hingen ook hele mooie vlaggetjes die op en neer wapperde van de wind. Hihihi....dus gisteravond is ze in slaap gevallen en hebben we haar om 23.00 nog een flesje gegeven en daarna heb ik haar pas weer om 6 uur een flesje gegeven. Ze was zelfs nog niet eens zo wakker om 6 uur, maar uit voorzorg heb ik haar alvast even een flesje gegeven. Zo moe was ze dus. Heb dus ook heerlijk geslapen.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:31
snuitje

ik ben net terug van eerste echo, er was een kloppend hartje maar volgens gynae ben ik nog geen 7 weken, maar maar 6 weken en 2 dagen..uitgerekend voor 18 maart 2009. Ik weet niet op welke datum ik me nu moet baseren? want ze rekent dat uit door te meten hé, als je 1 mm verkeerd meet scheelt direct een week hé... moet ik banner nu best aanpassen?
Over 3 weken mag ik terug, aangezien ze zei dat de meeste miskramen (maar dat is maar 1/10, dus 9/10 kansen dat het goed gaat benadrukte ze!) voorkomen tussen 6 en 8 weken ... dus donderdag 14 augustus mogen we terug, dan ben ik 9 weken ongeveer volgens haar dus.
en mijn 12 weken echo is bij een andere gynae op maandag 1 september.

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 10:36

snuitje: JOEPIE! goed nieuws.
Ik was ook minder ver volgens de eerste echo. geloof toen 3 of 4 dagen minder ver, daarna bij de tweede echo weer 2 dagen minder ver en toen bij de derde echo was ik weer 3 dagen verder. Geen touw aan vast te knopen dus.

Denk dat de kans erg klein is dat het bij jou mis zal gaan hoor, omdat er al een kloppend hartje is. Maar het blijft altijd spannend. 9 maanden lang hoor, geloof mij maar. Maar je bent al zo ver gekomen, die 9 maanden komen ook goed!

Wel leuk dat je donderdag 14 augustus weer een echo krijgt. Ik keek er ook altijd zo naar uit!

Maandag 1 september...brrr....lang duurt dat nog he?

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 14:33
Kim 1975

oooh snuitje dat is hartstikke goed nieuws!!!! een kloppend hartje gezien .. ontroerend toch he! ...

Bij mij was er ook altijd wat verschil op de datum hoor .. op een bepaald moment zeiden ze zelfs dat ons lilli ging komen eind mei .. terwijl ze voor 9mei was uitgerekend en ook op 9 mei geboren is. Inderdaad geen touw aan vast te knopen.

Je ken je vasthouden een je datum die je zelf dacht en die van de gyn in gedachten houden natuurlijk he .; Of omgekeerd :-) Doe waar je jezelf het beste bij voelt hoor!

Heel goed dat ze je niet te lang laten wachten voor een volgende echo! 14augustus aftelkalender dus nu :-)

Ja Marloes dat kan ik me goed voorstellen dat je nu natuurlijk al meer mama voelt. Je bent inderdaad al mama.. een tweede keer zal je alles wel wat anders beleven ...rustiger ook denk ik .. of niet?

JAaaa dat wakker blijven om erbij te zijn ken ik hier ook al hoor. Vorige maand deed ze niet liever als op stap gaan om lekker te slapen.. nu gaat ze nog graag mee op stap maar vooral om goed wakker te blijvenen en alles te zien ... en mee te maken hihihi ..
Ons Lilli heeft vannacht geslapen van 23.30 tot 6u .. lekkerrrrr hoor :-) Ze mag dat vaker doen. Ik ga haar badje toch nog even rond 22u blijven geven nu of half tien ofzo. Ik voel me zelf ook heel anders als ik uitgeslapen ben.

snuitje .. bereid je maar voor op je kwaaltjes nu hihihihi .. raar maar waar zelfs daar ga je op een rare manier zelfs vangenieten ... hihihihi .. ik toch in ieder geval. als het niet TE erg wordt natuurlijk... :-)

KNuffie allebei ... en tot gauw !!
xx

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 16:23

kim: nikki heeft ook van 23.30 tot 6 uur geslapen vanancht. heerlijk. Wat grappig dat de beide meiden het allebei zo lang hebben geslapen zeg

Ik ben zeker weten een stuk rustiger met een tweede. Je gaat ook niet bij elke huilbui of piepje kijken. Je voelt wat beter aan of het ernstig is of niet. Bij Anouk ging ik echt bij elke huil kijken en heb ik haar menig maal in slaap hebben moeten wiegen 's avonds

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 20:35
Kim 1975

ja ik ga inderdaad wel bij elke huil kijken nu ... maar niet altijd van de eerste seconde hoor ..
ALs ik weet dat alles in orde is .. haar net verschoond heb en eten gegeven heb enz ... dan laat ik haar wat langer liggen voor ik ga kijken of ik geef haar tutje en ga terug door .. :-) toch al flink van mij he ..

ALs ze echt krijst dan ga ik onmiddellijk dat laat ik niet toe .. EN tjah .. soms .. laat ik ze ook even huilen als ik aan het eten ben .. het lijkt wel of zij altijd honger heeft wanneer ik ook net ga eten ...

hihihi ja inderdaad grappig dat wij evenveel nachtrust hebben gekregen vannacht :-)...

knufje
kim

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 21:04

kim: wta goed...je bent gewoon een natuurtalent. hahaha. Ik was echt bij elke huil bij Anouk. Ik moest dat echt afbouwen. Ze was het zo gewend dat ik haar met elke huil oppaktte dat ik op een gegeven moment moest laten huilen als ze ging slapen. Dat ging bij mij echt door merg en been.

Nikki wil absoluut geen tut. Ze vertikt het. Zodra ik hem in haar mond doe blijft ze hem eruit duwen. Hahaha...ze is nu al eigenwijs. Ze vindt wel haar vuistje erg lekker, daar sabbelt ze dan wel eens op.

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 23:31
Kim 1975

hoi hoi ..

ik had graag gehad dat ons lilli geen tutje wilde maar ja .. dat is niet gelukt. nu ze heeft het niet zo vaak nodig hoor. Meestal bij een huilbui omdat ze moe is om in slaap te vallen... verder eigenlijk niet echt .. tjah .. ik wilde liever niet dat ze haar duim gebruikte dus moesten we wel iets he ..

vandaag een uitstapje gemaakt naar de stad en onze eerste barbeque gehouden ... gezellig .. alleen na het eten bij de schemer naar binnen gevlucht voor de muggen amai .. We werden opgvreten :-)

Ons lilli was heel de dag heel flink maar heeft wel echt afgezien van de warmte ocharme. Ze ligt nu al een tijdje in haar bedje.. heeft nog een lekkere voeding gehad rond 22u of ietsje vroeger en ik ga eens kijken tot hoe laat ze nu gaat slapen. Ik kruip seffes ook lekker mijn bedje in en als ze mij dan wat vroeger nog wakker maakt .. dan zal dat wel lukken. Morgen toch lekker zondag. Ik moet toch ooit weten of ze kan doorslapen of niet he ..En ze was zo moe dat ik hara nu niet meer ga wakker maken. Als ze echt nog honger heeft zal ze normaal rond 2u weer vragen .. We zullen zien ..

En hebben jullie leuke zomerdingen gedaan op deze zonnige dag? En zijn er nog leuke plannen voor morgen?

en snuitje .. hoe gaat het met de kwaaltjes??? :-)

knufje
kim en lilli

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 01:40
snuitje

pijnlijke borsten en moe... maar minder moe dan de afgelopen week... dus ik klaag niet... kijk nu maar hoelaat ik nog op ben

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 22:12
Kim 1975

pfffffffffffffffffffffff warm he ............

ons meisje weet ook van de warmte hoor ... amai nog ni ...
ocharme ...

meer komt er niet uit hier vandaag ....

knufje
kim en lilli

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 08:39

snuitje: en hoe is het nu met je? Alles goed?

Ik zit nu op mijn werk. het is mijn tweede dag. Snik snik. maar ja....het gaat weer door he.

kim: hoe is het met lilli nu?

Gisteravond beetje mot gehad met mannetje. Pffft...over de financieen. Ik word er soms niet goed van hoe snel het geld op is. Zoals van loesje: aan de einde van mijn salaris hou ik altijd een stuk maand over. PFFFT. Ik weet gewoon niet hoe ik het anders moet aanpakken dat we beter uit komen. Ga er maar eens met mannetje goed aan tafel zitten om erover te hebben. In ieder geval was het gisteravond niet gezellie.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 00:28
Kim 1975

hoi dames

sorry dat ik even niets liet horen ... zit in een dipje ..
ben zeer emotioneel weeral .. Ik begin zelfs te denken dat ik zwanger ben nu net omdat ik het nu nog niet wil zijn..
Ben verschrikkelijk misselijk en heb geen eetlust .. nu ja ik weet dat dat op zich niets wil zeggen natuurlijk ach ...

mijn vriend probeert goed te doen door grapjes te maken en te zeggen ... ik zou het leuk vinden als je nu zwanger bent enz .. Hij maakt het alleen maar erger zo voor mij eigenlijk ... of maak ik er nu een groter iets van ... ik weet het ook niet ...

ik voel me gewoon ... pfffffffffffffffffffffffffff

viel het een beetje mee voor je eerste week terug op het werk marloes?
Dat is niet fijn als je over financiële zaken lastig moet doen met elkaar. Eens goed uitpraten zal inderdaad wonderen kunnen doen denk ik hoor meisje! Hopelijk hebben jullie ondertussen samen al een oplossing bedacht ..

met lilli gaat het best ok ... ze kan al flink rechtop blijven zitten met hulp en ondersteuning .. ze kan haar hoofdje al lang recht houden en ik heb het idee dat ze al goed bijgekomen en goed gegroeid is.
Alleen heeft ze nog steeds zes voedingen per dag nodig waaronder altijd een nachtvoeding en aangezien ik een nachtraaf ben .. eist dit nu zijn tol. Eigen schuld ik moet maar vroeger in mijn bedje kruipen zeker.

We zitten al twee weken zonder auto en het ziet er naar uit dat het nog langer zal zijn. Ze kunnen er pas terug iets aan doen ten vroegste op 08/08/// ik ben al zo verwent met die auto dat ik me opgesloten voel nu zonder. Ik ken hier in onze gemeente niet zoveel volk en de meeste mensen wonen elders dus is het niet zo simpel om even in de auto te springen en naar daar te gaan ..
Niet te vergeten ... denk ik ook al aan de kosten die dat weer gaat meebrengen ai ai ai ...

alles ok met jullie :-) snuitje ....

knufjes
kim en lilli

[Laatst gewijzigd door Kim 1975 - 04/08/2008 @ 00:51] - Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 21:42

kim: kan je niet voor de zekerheid een testje wagen? Dan weet je meteen of het zo is of niet. Het verklaard wel de buien en de misselijkheid.

het werken is me reuze meegevallen eigenlijk. Kon die maandag dat ik moest beginnen wel huilen, maar nu lig ik voornamelijk de hele dag in een deuk, zowel om mijn collega's als mijn werk. Weer erg gezellig. En ook erg lekker dat ik maar 3 dagen werk. Zo krijg ik ook geen stress van mijn werk en huishouden. Over het geld hebben we niet echt verder meer gepraat. We gaan proberen om nog zuiniger te doen en wat meer op onze centjes te letten. Verder zien we wel hoe het in de toekomst gaat lopen, maar ik zou wel dolgraag drie dagen ipv vier dagen willen blijven werken.

Nikki kan ook al goed zitten. En ze wilt zelfs graag op haar beentjes staan, terwijl dat uiteraard helemaal niet gaat, maar ze vindt het helemaal geweldig. Ook begint ze nu te schaterlachen. Zo leuk is dat om te horen. Ben echt nog helemaal verliefd op haar! Mijn kindjes zijn mijn allesjes hoor.

Pffft wij hebben ook even een tijdje geen auto gehad waar we met zijn allen in konden. Zo konden we nooit met zijn allen ergens naar toe. Maar nu gelukkig weer wel. Zelfs heb ik aleen geen rijbewijs. Dus ik ben redelijk beperkt en waar ik wil gaan en staan. Maar op zich kom ik met het openbaarvervoer al een eind.

Moet donderdag naar het ziekenhuis voor een buikecho. Heb last van enorme pijnaanvallen in mijn bovenbuik. Is waarschijnlijk een galsteen en dat gaan ze donderdag bekijken. Helaas heb ik dan alleen geen oppas voor de kinderen en ga ik gezellig met mijn twee kinderen naar het ziekenhuis. Ben benieuwd.

Snuitje: hoe is het nu met jou zeg. blijf je banner erg mooi vinden hoor. Hoe voel je voor de rest?

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:01
Kim 1975

tjah die avondvoeding verzetten werkt blijkbaar niet echt ... als ik om 11u eten geef is ze er om 3u terug om 12 eten is om 4u terug enz .... MAAR .. vannacht heb ik een trukje geprobeerd .. ze is gisteren om 22u gaan slapen ... om vier uur was ze wakker maar nog zeuren zo'n beetje en met oogjes toe ... DUS ik heb gewoon haar tutje gegeven en ze heeft tot half zes doorgeslapen .. misschien is dat de truk eh ... EN natuurlijk haar overdag niet teveel laten slapen .. ale wel veel lmaar niet te lang .. anders denkt ze dat ze haar nacht al gekregen heeft .. :-)

dit wilde ik even delen ... nu moet ik even iets gaan doen maar ik kom strakjes nog wat meer vertellen ..

ja snuitje waar ben je .... hoe gaat het ....?? laat ons nog wat mee genieten van jouw verhalen daar hoor !!!! :-) zelfs van je kwaaltjes hihihihi ....

tot strakjes
xx knufje

ps dipje is sinds gisteren weer een beetje beter ... testje zullen we nog wel zien .. ach ..

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 13:02

kim: ja dat trukje had ik geloof ik ook bij Anouk uitgeprobeerd. Alleen Nikki heeft geen tutje... GRRR. maar ik zat vannacht te denken om te kijken of ik het toch een beetje kan uitstellen. Ik spring namelijk bij de eerste kreet al uit bed. Kan natuurlijk ook gewoon even wachten

Ben je nu ook niet meer misselijk kim? ik ben toch wel een beetje benieuwd of je stiekum zwanger bent

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 23:17
Kim 1975

die misselijkheid is met vlagen en momenten ... ik voel me al wat beter en ga dus niet echt gaan testen ... het moet al lukken .. Ik heb mijn regels niet .. en van een ongelukje ineens raak ..JA het ZOU kunnen ik weet het maar .. dan zal mijn lichaam mij gauw genog waarschuwen denk ik ..
Ga er maar van uit dat het niets is marloes :-)

en als het wel zo ver is laat ik jullie het zeker gauw weten hoor .. Momenteel wil ik nog even wachten ..

pfffffffff warm weer he ... niet te doen hier ... het mag afkoelen hier zene ... graag .. ons lilli slaapt .. weer vanaf half tien al dus ben benieuwd wanneer ze wakker wordt; Vannacht was ik nog wakker dus heb ik haar om half twee nog eten gegeven .. om vijf uur werd ze weer wakker maar toen heb ik haar tutje gegeven en toen werd ze pas om 6u of iets later weer wakker ... tis beter dan niets .. Ze heeft heeeeeeeel veel buikpijn en kan bijna niet kaka doen .. ocharme dat kindje. Ze is al vijf dagen niet geweest ... en maar scheetjes laten en pijn hebben .. ik heb vandaag wat siroop gegeven en geprobeerd om een suppo te geven maar dat is me neit gelukt .. pfffff dat is zoooo erg om dat zo'n kindje aan te doen .Ze huilde harder dan voor de buiken om die suppo erin te krijgen pfffff hoe ga ik daar ooit in lukken pfffff TIPS????? Welkom hoor ..

Lukt de stoelgang goed bij jouw meisjes?

Vele groetjes
knufjes
Kim en Lilli

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 23:24

Online Status Bekijk profiel
Hey Kim1975,

Sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar las toevallig dat je kindje last heeft van haar stoelgang...

Mijn dochtertje heeft dat ook gehad en ik deed altijd wat vaseline aan haar poepje voor moesten de 'stenen' toch naar buiten komen dat dat al geen pijn doet... Voor de rest is plat op de rug leggen en met de beentje pompen of fietsen stimulerend... Ook kan je i.p.v. een suppo op te steken gewoon met een doekje een beetje over de aars wrijven, duwen, soms lukt het dan ook. Ik heb zelfs toen Marieke maar een drie maanden was, ook eens haar stoelgang moeten helpen eruit te halen en er dus echt moeten uitpeuteren, trekken... Was zo zielig en kan zo pijnlijk zijn, maar ja, moet eruit hé...

Veel laten drinken, misschien door het warme weer dat ze wat meer verdampen...

Veel succes hoop dat het een beetje helpt!

Dikke kus,
Sofie X (mama van Marie)
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >