< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » Wat doen als je man "jouw" naampje niet goed vindt

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
Wat doen als je man "jouw" naampje niet goed vindt
27/07/2008 @ 10:48
Tania

Ook hier hetzelfde meegemaakt!
Ik wilde al altijd een 'Mathis', zelfs al voor die naam zo erg in trek kwam, maar uiteindelijk werd het een 'Robbe', en nu ik hem zie liggen, dan ben ik mijn vriend nog elke dag dankbaar dat hij me niet heeft toegelaten om mijn zoontje Mathis te noemen, want die naam zou totaal niet bij hem passen.
Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 11:00
saar

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
goh, ik zou de naam nog regelmatig laten vallen, en misschien dat hij de naam dan wel mooi vind, maar bereid je toch maar voor op het idee dat het die naam niet zal worden

had het heel hard op de naam louise, en mijn vriend absoluuuuuut niet, maar na die een paar keer herhaald te hebben en een meisje ontmoet te hebben die zo noemde vond hij die dan toch weer mooi

nu ben ik er weer helemaal niet meer zeker van, dus oft dan ook een louise zal worden weet ik niet

maar als hij die naam echt niet mooi vind zou ik er ook niet over blijven doordrammen, als hij met een naam afkomt die jij echt niet mooi vind ga je die ook niet willen

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 07:27

Dank je voor jullie reacties hoor!
We zijn er ondertussen nog niet uit, maar ik heb ondertussen Warre naar de achtergrond geschoven en ik besef dat het deze naam niet gaat worden. Vorige week waren de kindjes op vakantie en waren we met ons tweetjes en hebben we wat zitten praten over verschillende namen, maar we hebben nog steeds niet echt iets gevonden. We hebben nog Arne, maar dat vindt hij dat niet mooi als je het verkleint "Arneke" klinkt niet zegt hij. Dan hoor ik ook graag Jenne, hij vindt dan Jelle mooier. En dan kwam hij af met Tobe. Op zich wel een mooie naam en zeker uniek, ik hoor het ergens wel graag...maar dan begon ik plots te twijfelen...is dit geen rare naam? Als hij 40 is, dan noemt hij Tobe...lukt dat wel?
We zullen er wel geraken! We hebben nog vier maandjes...

En van ons andere twee ook nooit geen problemen gehad hoor. Ik hoorde graag Rune en hij zei meteen dat hij het ook erg mooi vond. En toen ik zwanger was van nummertje twee hoorde ik graag Fenne voor een meisje. Toen het dus ook een jongetje bleek te zijn, maakte mijn vriend er Ferre van en dat vond ik meteen ook heel erg leuk!
En nu hadden we ook meteen een meisjesnaam waar we mee overeenkomen, maar de jongensnaam dus niet. We komen er wel uit...beebje moet toch een naam krijgen hé!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:35
Wendy

Online Status Bekijk profiel
Heel veel succes bij jullie naamkeuze! Jullie komen er wel uit!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 13:18

En het wordt dus toch een Warre!

Het is een lang verhaal hoor! We hadden dus eindelijk een lijstje gevonden met 5 namen: Warre, Robbe, Arne, Jesse en Thobe. We hadden onze jongste zoon een naampje laten kiezen door ze in een potje te steken en hij had Robbe eruit genomen. Dus beiden tevreden en het werd dus Robbe.
Een dag later gaan we naar de winkel en voor ons staat een mama met haar zoontje en ze zegt: "Kom Warre..."
Mijn oudste zoontje meteen: "Dat kindje noemt ook Warre, hé mama!" En mijn kleinste zoontje: "Warre, Warre..." Ik zei zo tegen mijn ventje: "Zie wel, het is een voorteken dat ons prutske ook zo moet noemen!" Sorry, maar kon het niet laten om het te zeggen! Mijn ventje reageerde er eigenlijk niet op.
In de namiddag gingen we naar de speeltuin en deden we een gezellig terrasje terwijl onze kindjes speelden. En plots zegt mijn ventje dat het eigenlijk wel in orde was om Warre te nemen. Ik vroeg dat hij heel zeker was, of hij er dan geen spijt ging van hebben en toen zei hij door die naam bij dat ander kindje te horen dat hij het eigenlijk ook wel mooi vond... En het zal er ook wel iets mee te maken gehad hebben, dat het een heel schattig kindje was! Venten hé! Dus na een paar weken geruzie, is het dan toch nog een Warre geworden!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]