volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2008 @ 07:32 Line ![]() | WOOOOOW, da's al lang geleden !!Hoe gaat het hier met jullie dames??? Komen jullie nog piepen??? Ben eigenlijk wel benieuwd ![]() dada, x |
| 01/08/2008 @ 13:26 Line ![]() | Da's inderdaad al een goede start he! Op de 2e echo zal je nu wel al een stuk meer kunnen zien... geniet ervan he meid!! |
| 04/08/2008 @ 12:30 Astrid_Lauwers ![]() | Hey Line! Al nieuws? Groetjes, Astrid |
| 06/08/2008 @ 08:28 Line ![]() | Hoe gaat het met jou??? Voel je intussen al aan je lichaam dat je zwanger bent??? |
volgende pagina >

Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?

!!

!!

... Och ja, dan is het zo en dan stoppen we er voor eventjes mee... ik heb trouwens ook een nieuwe jobaanbieding aangenomen, dus terug een nieuwe uitdaging om me op te smijten...
!!
. Ik hoop dat je genoeg afleiding hebt, zodat je er niet constant mee bezig bent. Een rustpauze kan goed doen. Stort je maar even volledig op jullie huis. Ik denk trouwens dat Jette wel een goed idee is. Je zal misschien ook meer vertrouwen hebben in die dokters. 
! Mijn volgende echo is op 12 september.