Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/07/2008 @ 11:03 nefertiti ![]() | Ik kwam (gelukkig bijtijds) tot de ontdekking dat de afspraak voor morgen staat. |
| 17/07/2008 @ 12:56 hanan | haha morgen dus he nou nog een dag in spanning zitten maar dan kunnen we nog meer duimen wie weet helpt het ![]() ga zo naar super , vanmorgen lekker taart gehad met hubbie en kids was gezellig straks komt mij vriendin eten ,dus moet nog wat dingetjes kopen tot laters |
| 18/07/2008 @ 08:00 Nicole | Nefertiti, hoe was je afspraak bij de gyn? Ik hoop dat hij/zij iets goeds te melden had. Afgelopen woensdag naar de huisarts geweest, volgens hem ben ik uitgerekend op 18 maart 2009. Ach ja, dat maakt maar 2 dagen uit. Laat de banner zo staan. Heb op 7 augustus echo ! Volgende week eerst op vakantie. Heb het gevoel dat helemaal niet naar, ben zo met zijn bezig . Over 3 weekjes dus een echo, hoop dat alles goed is ..wel spannend.-x-x- Nicole ![]() ![]() |
| 18/07/2008 @ 20:20 hanan | ach lieve nefertiti balen zeg , had toch ergens op beter nieuws gehoopt maar meid ik heb toch nog heel goeie hoop bij jou hoor , je hebt al 3 wondertjes op wereld gezet dus het zit niet helemaal fout en kan nog een wonderen erbij komen ,ik duim heel veel voor jou en zal straks een kaarsje branden en hopen dat nu echt spontane wonder gaat gebeuren bij jullie ![]() nicole je zal zeker gemist worden op forum ,maar probeer zo veel genieten van je vakantie en lekker veel slapen , ik had eerste 4 maanden echt heel erg ,lag op 8 uur gewoon slapen tot volgende dag ,en hele dag moe moe maar dat is allemaal voor goeie doel he ![]() fijne vakantie meisie , waar gingen jullie heen? |
| 21/07/2008 @ 13:49 nefertiti ![]() | Fijn dat je je zo goed voelt Karli. Lekker genieten in Ghana, ik moet nog drie weken geduld hebben. |
| 23/07/2008 @ 11:19 cindy ![]() | Meiden...ik ga jullie voor 2,5 weken verlaten want ik vertrek morgenvroeg naar Portugal op vakantie. Tot binnenkort. ![]() |
| 23/07/2008 @ 14:50 hanan | hoi meiden hier weinig te vertellen , we zouden naat italia gaan maar hellas niet door gegaan , we hebben ook te druk met alles huisjes kijken enzo dus beter geen vakantie deze jaar cindy geniet van je vakantie en kom vrolijk terug ![]() nicole je ook proberen te genieten van je vakantie en geniet van je beeb ![]() karna je ook lekker op vakantie nou genieten hoor ik ga zo flesje geven dan even wandelen met kids ,het is eindelijk mooie weer hier nefertiti hoe is het nou ????? dikke knuff voor jou ![]() veel liefs xxx |
| 24/07/2008 @ 09:37 musje | Wat een uittocht hier. Iedereen op vakantie.. Wij niet hoor!! Ook, net een nieuw huis, baby.. tis wel even welletjes. Gelukkig nu super mooi weer (maar voor hoelang ![]() Hier alles okay. We zijn gister naar een pretpark geweest.. echt.. nooit meer!!! Dochter vond het wel leuk. Om 5u werd ik echt gek van al die gillende kinderen en overgewicht -nederland die frikandellen naar binnen stouwden, geen fatsoenlijk eten te vinden in heel dat park, dus zijn we 'gevlucht' naar het strand. Heerlijk.. die rust.. dat briesje.. zonnetje.. NORMAAL eten.. En als ik nu aan dochterlief vraag wat ze leuker vond, zegt ze ' het strand'. Ik denk dat het een van de laatste keren was. Verder alles okay, ik blijf vandaag lekker thuis. Heb een super leuk opblaasbadje gekocht, dus die ga ik zo opzetten. Kan zoontjelief lekker veel slapen in zijn eigen bedje, en wij lekker poedelen in de tuin. Vanavond lekker even in de stad eten met mijn vent. Leuk! Aan alle vakantie gangers: veel plezier, en geniet lekker. Aan alle thuis blijvers: ook lekker genieten van het ene (2??) dagje mooi weer!! |
| 29/07/2008 @ 09:40 musje | Spannend!! Ik duim mega voor je.. het moet toch een keer raak zijn????!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

nou nog een dag in spanning zitten
maar dan kunnen we nog meer duimen wie weet helpt het 
zijn bezig 
en
!! Ik duim voor jullie en strooi wat hormoontjes over het forum, heb er op dit moment meer dan genoeg van.
is niet zo leuk voor mijn omgeving.
ik zal jullie wel missen hoor, kan ik mijn verhaaltjes niet kwijt en nog belangrijker, kan ik jullie mails niet lezen.