< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Begin volgend jaar voor een 3e!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Begin volgend jaar voor een 3e!!
24/07/2008 @ 15:52
daniëlle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ook wij zijn terug van weggeweest. het was heerlijk aan het Gardameer. En nee, wij hebben geen noodweer gezien. dagelijks 30-37 graden. Kindjes vonden het buitenleven ook zalig.
We hebben nog steeds geen knopen doorgehakt en laten alle mogelijkheden nog open. Misschien ana het eind van het jaar???
Hoe is het verder met de zwangeren en de verse mama's?
xx

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 15:02
Carootje

Hoihoi,

wij ook nog eens!

Hier gaat alles goed op de moment! Geen klagen, van mij mag het zo gaan tot de bevalling

Senne heeft zich ondertussen aan zijn eerste stapjes gewaagd, is wel nog wat onzeker maar één van de dagen is hij echt weg!

We hebben gisteren ook de geboortekaart gekozen en besteld. Dat is ook weer iets dat in orde is. 9 augustus kunnen we de proefdruk gaan bekijken en zien of er nog iets aan moet veranderen of niet.
De kinderkamers zijn ook aangepakt en alles staat klaar. De kleerkast van de baby wordt stilletjes aan gevuld, heb alles al gewassen en af en toe strijk ik een deeltje. Alles op 't gemakske
Donderdag heb ik weer echo, ben benieuwd!! Als de baby goedligt, kunnen we een 3D nemen van het gezichtje, kijk er naar uit!!

Hoe gaat het met de andere zwangeren? Niet teveel last van het warme weer hoop ik? Heb alleen een beetje vocht ik mijn voeten en ben sneller buiten adem als ik iets doe.

En hoe gaat het met onze kersverse mama's? Al helemaal gewend aan het nieuwe ritme en nieuwe kleintje in jullie midden?

Tot later!
Liefs, Carootje.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 10:22
Chrisje

Hallo meiden!!

Hoe gaat het met jullie??
Hier gaat alles goed. Ben wel wat moe, maar dat lijkt me niet meer dan normaal!
De babykamer is ook klaar! En ik ben super blij met het resultaat!

Hoop snel nog een keertje iets van jullie te horen, het is hier zo stilletjes!!

Fijn weekend! Liefs Chris

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 15:23
daniëlle

Hey Chrisje en alle anderen,

Wat goed om te lezen dat het met de zwangeren goed gaat. Alles al weer in gereedheid voor de komst van nummertje 3.

En de de trotse mama's van drie hebben 'zo te lezen' genoeg om handen.

Hier alles okay. ben weer in afwachting van de . Nummer drie komt hier nu wel vaker ter sprake. Praktische gezien zijn we bezig met enkele toch wel rigoreuze stappen voor de zaak van mijn man, maar wat ook meteen heel handig zal zijn als nummer drie er zou komen. Dus verwacht ik eigenlijk dat we er voor het eind van het jaar voor gaan. Maar dan moet ik wel 100% zeker zijn. Gevoelsmatig ben ik dat wel, praktisch ook.... maar ben zo bang dat ik er zelf niet mee zal kunnen omgaan. Dus de twijfel heeft toegeslagen.
Gelukkig op 2 van de 3 items 100% zeker.....
Morgen weer voor het eerst werken. Weet nog niet of ik het leuk moete vinden. beloofd gelijk een druk weekje te worden. Nog even en dan zijn we ook door die drukke periode heen van verbouwen en werken.
Hopelijk komt dan ook de rust die ik (we) nodig heb(ben) om er 110% voor te gaan...
xx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:14

Online Status
hoihoi allemaal,

zie dat er weer mensen terug van vakantie zijn? Word het misschien
weer een beetje drukker hier! haha

Hoe gaat het met de zwangeren? kunnen jullie het nog een beetje volhouden??

Hier gaat alles prima, lars die groeit als kool en is erg makkelijk!
hij begint al te spelen in de box en reageert zooo leuk! Hij giert het uit! Ons manneke heeft eigenlijk altijd goede zin!
Heb lars deze week al stiekum een paar hapjes groenten gelepelt, hij vind het heerlijk en blijft echt met zijn mondje open kijken van: krijg ik nog wat meer? Een genot om te zien. Luke en Lynn reageren erg goed op Lars, geen spoortje jaloezie!

De drukte valt me erg mee, het is goed te doen. Natuurlijk is het wat drukker geworden maar ik kan niet zeggen dat het zwaar is.

de zwangeren onder ons veel toitoi (jemig, lijkt voor mij erg lang geleden, terwijl het eigenlijk nog best kort is)

een vierde? nee, ons gezinnetje is compleet! haha

hoop gauw weer es wat van jullie te horen!

liefs chantal
Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 09:43
Chrisje

Hallo allemaal.

Dacht ga nog maar eens kijken hoe het met iedereen is. Erg rustig hier.
En wat zie ik, Carootje gefeliciteerd met de geboorte van Lander. Hopelijk is alles goed gegaan en alles goed met jullie!!

Chantal wat fijn om te horen dat het zo goed bij jullie gaat!!

Hier zitten de kids op het moment in een lastige periode, veel ruzie, huilen en niet luisteren.
Met mij gaat alles best goed. Het word wel allemaal wat zwaar. Ben steeds behoorlijk moe. En echt lekker zitten of liggen lukt me ook niet meer. Ben tot nu toe zo 18 kilo aangekomen (had ik in mijn vorige zwangerschappen ook)
De kleine doet het goed in mijn buik. En ook dit keer zal het geen kleintje worden, heeft de verloskundige me al gezegt. (lotte was 8 pond en Tren 8,5 pond)
Het is wel heerlijk om de kleine te voelen bewegen. Kan er echt van genieten.

Danielle, spannend hoor ben benieuwd of jullie er nu over een poosje echt voor gaan?
Winnie hoe is het met je?

En hoe is het verder met iedereen??

Groetjes Chris

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 19:09

Online Status
carootje,

proficiat met jullie kindje Lander!

Horen we gauw wat details??? ben benieuwd!

gr chantal
Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 22:16
daniëlle

Nou ja zeg, ben hier eergisteren nog even komen piepen, maar had er niet aan gedacht om de banners te checken...
Carootje, van harte meid! Leuke naam ook!
Chris nog even volhouden. Het eind komt in zicht....en onze d-day zo langzamerhand ook.....
xx

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 18:45
Carootje

Hoihoi,

bedankt dames!!

Ik zal jullie even op de hoogte brengen...

Toen ik bijna 37 weken was, ging mijn bloeddruk ineens omhoog en wou niet meer zakken, had véél vocht in mijn voeten en benen, eiwit in mijn urine... Er werd gevreesd voor zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloed was gelukkig nog goed, en de baby deed het uitstekend, dus mochten we nog even wachten. Het ging met mij alleen steeds slechter, ik voelde me echt miserabel. Toen ik op 37 weken en 4 dagen opnieuw naar de gyn ging, beefde ik tijdens de echo over heel mijn lichaam, kon bijna niet meer stappen van de dikke voeten... De gyn heeft dan nog eens alle laatste metingen bij de baby gedaan en het gewicht werd +3kg geschat. Hij vond het dus tijd dat de baby kwam, we wilden nu ook geen risico's meer nemen, want het zag er naar uit dat het toch een beginnende zwangerschapsvergiftiging was.
Ik moest dus meteen naar de materniteit van bij hem (voor die ene keer dat we mijn koffer niet bijhadden LOL )

Op de materniteit aangekomen en heel goed onthaald, veel uitleg gekregen en tegelijk een tabletje opgestoken gekregen om de verweking van de baarmoederhals en de ontsluiting wat te stimuleren. Dat was rond 20u Rond half 11 kwam de wissel van nachtdienst en kreeg ik gelijk nog twee tabletjes: 1 achter de baarmoederhals en 1 erin Deed niet echt deugd maar kom... Ik voelde constant harde buiken, zat van bij de gyn al met harde buiken om de 8 minuten. Davy is mijn koffer gaan ophalen en tegelijk gezorgd dat de jongens bij de grootouders terecht konden. Ik heb dan nog kunnen slapen tot een uur of 3 's nachts en dan werd ik wakker omdat de weeën scherper begonnen te worden en iets dichter op elkaar. Davy lag lekker te slapen, dus ik heb hem gelaten. Tegen half 5 zaten ze erg kort opeen en ben ik zelf even gaan timen tot 5u: om de 3 minuten. Ik heb toen Davy wakker gemaakt en samen de vroedvrouw even geroepen. Er was duidelijk al wat veranderd: ruim 2cm aan de buitenkant en bijna geen baarmoederhals meer en 1 losse vinger opening binnenin. Ik mocht dus nog even zo verderdoen en om 7u met de komst van de dagploeg, zouden ze nog eens controleren en de gyn bellen. Tegen 7u waren mijn weeën duidelijk sterker geworden, eerst gingen ze fel omhoog en dan weer meteen weg, nu bleven ze al iets langer aanhouden. De vroedvrouw controleerde en ik had op die twee uurtjes nu mooi een ruime 3cm volledig rond, dus geen baarmoederhals meer! De gyn vond het dan ook niet nodig nog tabletjes te steken en ik mocht gewoon verder mijn arbeid doen. Ik ben dan in bad gegaan omdat ik enorm veel rugweeën had en scherpe buikweeën onderaan. Dat was dus echt ZALIG!!! Heeft me zo goed geholpen, ik voelde meteen mijn rugweeën bijna niet meer! Davy heeft met de sproeier op mijn buik gesproeid en dat deed enorm goed tijdens een wee, je kon die douchekop op massage stand zetten en dat heeft me echt goed geholpen. Ook de vroedvrouwen (een vaste en een stagaire) hebben me enorm ondersteund en geholpen. Tegen een uur of half 10 werden de weeën nog krachtiger en had ik bijna 5 cm ontsluiting. Mijn vliezen voelden ze tijdens een wee papierdun worden en de baby duwde goed mee, maar ze waren zo sterk dat hij ze n iet kon breken. Dus ben ik uit bad gegaan en mocht de vroedvrouw van de gyn mijn vliezen breken. Dat was tegen 10u en daarna is het erg snel gegaan. Tegen half 11 had ik 7 cm ontsluiting en 5 min later 9.5! Enkel nog een boordje! Die laatste momenten voor ik mocht meepersen waren erg heftig moet ik zeggen, ik wist niet dat ik zoveel kracht ik me had Ik mocht al lichtjes meepersen en de gyn was tegelijk onderweg naar de materniteit maar ik dacht bij mezelf, ik wacht niet zenne LOL Toen hij toekwam zat de baby zijn hoofdje al goed onderaan en kon het geboren worden, nog een keer flink geperst en dan nog eens voor de schoudertjes enz en onze Lander was er! 't Was de eerste keer dat ik zonder epidurale ben bevallen en dat is echt zo intens...ben zo blij dat ik het gedaan heb! Davy heeft de navelstreng mogen doorknippen en dan is Lander bijna 2 uur bij mij blijven liggen, huid op huid. Hij heeft dan ook al een eerste keer goed aan de borst gedronken. Na de twee uurtjes zijn ze hem komen wegen en meten, eerste pampertje en kleertjes aan gedaan en dan heeft hij bij papa knus gelegen.

We hebben er echt van genoten! Pas in de namiddag hebben we onze ouders gebeld, één omdat we niet wisten hoe groot hij was en hoeveel hij woog en twee omdat we even zelf wilden genieten.

Maandag mocht ik van de kinderarts en gyn naar huis, ik had het gevraagd.
Was blij dat ik mocht gaan. Ik moet wel nog veel rusten, want mijn bloeddruk staat nog redelijk hoog. De vroedvrouw die aan huis komt had hem vrijdag nog eens genomen en toen stond hij nog steeds 145/105 Vooral de onderdruk is te hoog, als dat blijft aanhouden, zal ik waarschijnlijk een tijdje medicatie moeten nemen... Voor de rest gaat het met mij prima!

Lander doet het ook erg goed, is maar 160 gram afgevallen en was vorige woensdag al 60 gram weer bij! Hij is een erg rustige baby, slaapt enorm veel. Soms moet ik hem wakker maken om te eten en hem dan ook wakker houden
's Nachts valt het ook erg mee, hij eet 2 à 3 keer en slaapt direct weer in zijn eigen bedje (bij ons op de kamer natuurlijk) Van donderdag op vrijdag heeft hij zelfs eens 5 uur aaneen geslapen! Laatste voeding was rond half 3 en hij liet zich pas weer horen om half 8!

De jongens reageren erg fier op hun broertje, Senne kan met momenten wel wat jaloers zijn, vooral als Lander bij mij op schoot ligt of ik hem BV geef. Joram is erg zorgzaam en wil heel de tijd kusjes geven en hem strelen. Senne is ook wel erg geïnteresseerd, alleen is hij nog een beetje bruut, maar hij is zelf ook nog klein dus hij snapt dat zo goed nog niet hé.

Chrisje, jij kan ook stilletjes aan gaan aftellen hé! Die laatste loodjes zijn idd het zwaarst hé... Als de kids dan even niet meewillen...ik weet perfect wat je bedoelt, de laatste dagen voor Lander geboren werd, voelden ze precies dat er wat in de lucht hing: druk zijn, huilen om het minste, niet luisteren...erg vermoeiend allemaal. Nog even meid, en jij kan ook van je kleine beebje genieten!!

Daniëlle, gaan jullie er deze maand voor? Of gooi je de pil binnenkort de prullenbak in? Ik duim in ieder geval voor je!!

Hoe gaat het met de andere mammies hier?

Tot later nog eens!
Liefs, Carootje.

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 22:31
daniëlle

Jeetje Carootje, wat een ellende die laatste dagen als ik dat zo lees. Super dat je dan zonder epidurale bent bevallen. Inderdaad heeeeel intens (2x zo bevallen). Maar bij mij alleen uit angst voor epi.
Heerlijk voor jullie dat Lander en zijn broertjes het zo goed doen en tijd hebben om van elkaar te genieten. moet je moederhart toch ook telkens doen smelten, niet?
De pil slik ik al een jaar of 7 niet meer. Wij combineren condooms, met v.h.z.d.k.u., periodieke onthouding of doen aan natural familyplanning......hahaha kortom eigenlijk vanalles wat, maar dankzij zeer regelmatige cyclus met duidelijke tekens voor ons dus geen hormonen of zo. We hoeven er zo gezegd maar echt voor te gaan.
Maar deze maand zeker niet hoor! Zitten in verbouwing en moeten nog een nieuwe auto zoeken en de andere twee verkocht zien te krijgen.
Mijn ventje zei in de zomer 'misschien is december een mooie maand.' Mijn ongi's doortellend zou de eventuele 'laatste' keer ook daadwerkelijk starten op 1 december.. Dus nog even geduld.... wij zitten nog steeds in de denk- en besluitfase....
Houd ons dus vooral op de hoogte hoe het is met drie van die lekkere mupkes in huis.
xx

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 13:33
daniëlle

Halllloooooo.....????....

Chris hoe gaat het met je. Inmiddels een wolk van zoon/dochter in jullie midden of aan de bekende laatste loodjes bezig?

Hoe is het met de andere kersverse mama's van 3?? Moet wel enorm druk zijn, gezien de reacties de afgelopen periode

xxx

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 20:18
Chrisje

Hallo
Ja het is inderdaad heel erg rustig geworden hier.
Ik ben nu aan de laadjes loodjes bezig. En ons kleintje mag nu echt wel komen, we zijn er helemaal klaar voor!! En de kids hebben nu herfstvakantie dus vooral voor mijn dochtertje zou het super zijn om helemaal mee te kunnen helpen als de kraamhulp er is.
Ze vraagt ook vaak wanneer de baby komt? Tja lastig uit te leggen dat het elk moment kan gebeuren of misschien nog wel 3 weken duurt..
Heb af en toe wat oefenweeen maar verder gebeurt er nog niet veel.
Hoe is het verder met iedereen??

Liefs Chris

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 13:14

Online Status
haihai,

inderdaad erg rustig hier de laatste tijd!

kijk geregeld of er al wat nieuws is maar dan helaas....

hier gaat alles prima! Lars groeit hard en word al een echte vent!
Hij begint nu hevig met omrollen, om de haverklap maar helaas kan meneer nog niet terugrollen (ook vervelend in de nacht)
de drukte valt erg mee, geniet intens! manlief begon van de week al over een vierde maar voor mij no way!
Ik vind het heerlijk zo en geniet nu met volle teugen! heerlijk!

chrisje, ben erg benieuwd! toitoi!!!

hoe gaat het met carootje?

danielle, is er voor jullie al meer duidelijkheid??

nou, tot horens (hopelijk duurt het niet te lang) haha

groetjes chantal
Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 22:28

Online Status
hallo....

nog steeds geen nieuws???

grtz chantal
Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 14:12
Carootje

Hoihoi,

weer een hele tijd geleden, maar het is hier ozo gezellig druk
Ik ben echt de hele dag in de weer, maar zo gaan de dagen echt wel lekker vooruit! Van de weekends genieten we dan ook volop, met z'n allen heerlijk samen

Met Lander gaat alles prima!! Hij doet het erg goed! Is traag op gang gekomen, maar nu is hij echt weg hoor! Vorige dinsdag woog hij al 4kg080! Hij was op een kleine 2 weekjes zo'n halve kilo bijgekomen! Hij kijkt nu ook al erg actief rond en probeert te lachen, soms lukt het al goed! Héérlijk gewoon! Heb er jammer genoeg nog geen foto van, want het is nog wat moeilijk om hem te doen lachen als hij mijn gezicht niet ziet. 's Nachts slaapt hij nu zo'n 6 uurtjes door, soms langer. Ik heb zeker geen klagen!

Met Senne gaat het ook prima! Hij is een echte flinke peuter! Een erg ondernemende jongen en hij is voor niets bangHij heeft erg veel inzicht in hoe dingen werken enz, 't is echt een slimme jongen! Praten zit er nog niet zo erg in, kleine woordjes dat wel of "watisda" "watdoetda" "waaristda" enz Hij is vooral met zijn motoriek enorm bezig. Hij heeft dit weekend ook voor het eerst pipi op het potje gedaan! Ik moest het eens proberen van K&G omdat hij al zijn pipi en kaka ophoudt voor tijdens zijn dut of 's nachts. Hij snapt het alleen nog niet echt, het nut van het potje, denk ik. Deze week ga ik eens proberen om Joram het hem voor te laten doen, mss als hij het ziet, dat het dan beter gaat.

Met Joram gaat alles prima. Volgende maand beginnen zijn testen. Ben benieuwd wat eruit gaat komen, maar ga ook blij zijn als we het eindelijk een naam kunnen geven. We beginnen 6/11 met een intelligentietest, best spannend allemaal. Daarna komen ook nog een kleutervaardigheidstest, taaltest, motorische en medische test en een spelobservatie. Duimen jullie mee dat alles goed gaat? Op zijn nieuwe school doet hij het erg goed, we hebben afgelopen donderdag oudercontact gehad. De juf heeft hem erg graag in de klas en ze vindt hem erg fantasierijk en creatief (verkleed zich graag in de klas met alles erop en eraan lol) Zo was hij op het halloweenfeestje woensdag verkleed als sneeuwwitje

Met mij gaat het ook goed, ben al goed gewend aan het nieuwe ritme.
's Avonds ben ik wel blij als de twee grote jongens slapen, dan heb ik even wat meer tijd voor mezelf en kan ik uitblazen. Wat ook wel nodig is

Ondertussen is Lander alweer wakker en hongerig! Dus is het tot een volgende keer!!

Liefs en tot later!
Carootje en de jongens

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 19:40
Chrisje

Even snel een klein berichtje!
Ik ben zondag 26 okt. bevallen van een dochtertje ze heet Sofie. Ze is 4085gram en 53 cm lang. De bevalling is vrij snel gegaan, 5 uurtjes intotaal. Op het moment heb ik veel last van mijn knip maar dat komt vanzelf wel goed. Sofie is tot nu toe een heel rustig meisje, en heeft ons de eerste nacht heel erg goed laten slapen.
Binnenkort kom ik vertellen hoe alles is verlopen!

Liefs Chris

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 19:45
Carootje

Van harte een dikke proficiat Chrisje!!!!
Ik wens jullie veel geluk en plezier toe met jullie dochtertje Sofie!
Geniet ervan meid, want het gaat snel hoor!!!
Ik kijk uit naar je verhaal!
Maar rust eerst maar goed uit!
Veel liefs, Caro.

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 20:18

Online Status
chrisje en fam,

van harte gefeliciteerd met jullie dochter sofie!

Fijn om te horen dat het verder goed gaat, hoop binnenkort snel meer te horen! geniet ervan......

liefs chan
Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 23:03
daniëlle

Chrisje, Lotte en Tren en natuurlijk de papa niet te vergeten...van harte gefeliciteerd met jullie zusje. Fijna dat je vrij snel bent bevallen en dat jullie meisje het de eerste dag zo goed heeft gedaan! Hopelijk blijft dat zo.

Een hele fijne kraamtijd gewenst!
xx

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 18:07
Chrisje

Bedankt voor jullie felicitaties!!

Hier even mijn bevallingsverhaal.
de nacht van zaterdag op zondag werd ik rond drie uur wakker door een redelijk pijnlijke weeen, maar daarna ben ik weer is slaap gevallen en werd ik weer af en toe wakker door een nieuwe wee. Rond 4 uur kon ik niet meer slapen. Van 4uur tot een uurtje of half zes bleven de weeen zeer onregelmatig en had ik nog steeds het idee dat het niet echt serieus was begonnen. Vanaf half 6 kwamen de weeen steeds tussen de 2 tot 4 minuten maar voor mijn gevoel waren ze niet echt sterk. Toen toch maar om 7 uur de verloskundige opgebeld en mijn moeder ingeschakeld om de kids op te vangen.
Ik had echt het gevoel dat de verloskundige ging zeggen dat het nog wel een helepoos ging duren. Maar toen ze kwamen rond kwart voor 8
had ik al 5 cm ontsluiting. Dus gelijk naar de openverloskamer toe.
Ik vond het eigenlijk wel een rare ervaring bij Lotte en Tren was het nacht toen ik naar het ziekenhuis ging en nu was het licht buiten.
In het ziekenhuis had ik rond 9 uur 8cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken.
Daarna werden de weeen een stuk heftiger maar het laatste stukje schoot niet echt op.
Om 10.25uur mocht ik eindelijk starten met persen. Om 10.33uur is Sofie geboren. Toen het hoofdje eruit was bleek ze de navelstreng om haar nekje te hebben en niet 1 keer maar drie keer, dus die gelijk doorgeknipt. Daarna is ze helemaal geboren en werd ze gelijk op mijn buik gelegd.
Ze zag flink blauw en het duurde een tijdje voordat ze ging huilen.
Het heeft ook even geduurd voordat de placenta los kwam en ik heb aardig wat bloedverloren.
Er is ook een knip gezet dus ik moest ook nog gehecht worden.
Uiteindelijk mochten we om 14.00uur naar huis.
Lotte en Tren begonnen helemaal te stralen toen ze Sofie voor het eerst zagen. Ze waren gelijk stapelgek op haar.
Sofie heeft de eerste nacht super goed geslapen en was alleen wakker om te drinken en ik voelde me maandagmorgen ook erg goed. Maar vanaf 's avonds begon ik veel last te krijgen van mijn hechtingen. Ik kan bijna niet zitten en lopen. Soms gaat het wat beter en dan gaat het weer helemaal niet. Ik ben nu echt aan het aftellen tot morgen want dan worden ze eruit gehaald!! En hopelijk kan ik vanaf dan weer meer dingen doen en eens echt lekker gaan zitten om mijn meisje te knuffelen.
Ik heb deze bevalling veel bewuster meegemaakt dan de vorige twee. En ik ben ook wel af en toe bang geweest of het allemaal wel ging lukken. Dus het was echt een super gevoel toen mijn meisje op mijn buik lag en haar eerste kreetjes liet horen.

Tot snel Liefs Chris

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >