Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 16:10 Fietje | Hi lieve meiden, Hier ben ik ook nog eens! Sorry dat ik niet eerder kon passeren maar ik heb drukke en vermoeiende dagen achter de rug. Garnaaltje, ik hoop dat je eerste werkdag een beetje is meegevallen? Lukt het een beetje om terug in de werkwereld te vertoeven? Ivm je vraagje over Finn zo vroeg uit zijn bedje te halen....eerlijk gezegd lijkt me dat niet zo'n goed idee. Ik denk dat zo'n klein kindje er geen goed aan heeft om zo vroeg uit zijn bedje geplukt te worden. Ik denk dat hij daar heel ambetant van zal zijn. Kunnen je schoonouders niet tot bij jou komen en zo voor Finn zorgen? Mijn vriendin haar kindje moet elke morgen om 6u00 op omdat zij om 7u00 in de creche moet afgezet worden, en dat is echt vreselijk ambetant voor haar kindje en super vermoeiend. Hoe voelen wij ons niet als we om 4u30 moeten opstaan. Ik hoop dat je eruit geraakt met je man. Kan je me trouwens eens de foto's van de uitstap doormailen? Akiki, ik heb maandagavond nog aan je gedacht! Mijn man en ik zijn naar de Gentse Feesten geweest en toen we de Overpoort binnen reden, denk ik dat we je vriend met de fiets hebben zien rijden. Was zo rond 21h30. Goed zo dat Jasper het zo flink doet en dat je zo'n leuke interactie hebt met hem! Mmmm, en dat krijsen voor het slapen gaan...ik heb hier ook zo eentje. Ik kan Leander met niets ter wereld troosten, zelfs knuffels wil hij niet aanvaarden op dat moment. Slaapt Jasper ondertussen goed door 's nachts? Wanneer ga jij terug werken Akiki? Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben de voorbije dagen vaak op stap geweest naar Gent: maandagavond naar de Gentse Feesten en vanmiddag gaan eten met mijn collega's vanuit Gent. Leander heeft ook genoten van alle aandacht vanmiddag. Mama is daarentegen erg moe voor het moment...waarschijnlijk een combinatie van teveel weggaan en Leander. Leander draait zich de laatste dagen constant op zijn buik...met als gevolg: al huilend wakker worden omdat hij niet terug kan draaien. Om de paar uur huilt hij dus in zijn slaap en mag mama hier opstaan om hem terug goed te leggen. Iemand raadde mij een slaapzak aan, maar zelfs daarmee kan hij zich draaien. Heeft iemand advies hieromtrent? Ik ben ook volop bezig met de voorbereiding van Leander zijn doop. Heeft iemand tips wat te geven qua eten op een doop? Geef je in feite een cadeau aan de meter en de peter? Leander doet het voor de rest prima: een erg vrolijke en lieve baby die nu af en toe toch wat verlegen begint te worden als mensen hem aankijken....erg grappig hoe hij zich telkens wegstopt in mijn haren. Binnen een paar weekjes vertrekken we op vakantie dus dan ga je me ook eventjes niet meer horen. Allez, ik ga wat in onze vijvers gaan ploffen! Het is daar lekker fris. Liefs Sophie |
| 31/07/2008 @ 12:45 Fietje | Mercikes voor de tip Akiki. Ik heb zo'n puckababy eens gezien in een winkeltje in Brugge, maar weet niet meer waar. De vraag is natuurlijk of Leander zich daarmee ook op z'n buik zal kunnen draaien of niet...met een zomerslaapzak lukt het hem zonder probleem om zich te draaien. Ik had ook al gedacht aan m'n borstvoedingskussen, maar had wat schrik om dat te doen omdat er velen zeggen dat je geen kussens in hun bedje mag leggen. Ah, ik heb dus toch goed gezien ivm je vriend! Mijn man was dus nog meer razend benieuwd naar jullie en vroeg: 'zouden we niet eens binnenspringen bij hen'. Maar 'k vond dat wat raar om te doen om zo onverwachts aan je deur te staan. De volgende keer zal ik je een smsje sturen ofzo. Wanneer moet je normaal gezien naar je oude werkgever terug? Nog in augustus ofzo? Leander blijft net zoals Jasper tot rond 23h00 wakker 's avonds. Deze nacht had ik terug een erg onrustige nacht: om het uur moeten opstaan omdat hij niet meer goed lag in zijn bedje. Mijn wallen zijn dus te zien van hier tot in Australië :-). Leander was ook afgemat vanmorgen want heb al een fikse huilbui achter de rug met hem van meer dan 1 uur. Wat spannend trouwens van Jasper! Hij is echt aan het ontdekken waarvoor hij zijn armen en benen kan gebruiken hé! Draait hij zich al van buik naar rug en omgekeerd? Hoe gaat het nog met de andere meisjes hier? Het is hier inderdaad kalm. Iedereen is waarschijnlijk op vakantie. Allez, k ga Leander zijn patatjes gaan klaarmaken. Liefs Sophie |
| 31/07/2008 @ 18:59 akiki (op pc ouders) | hoi, Fietje, ja hoor, Jasper kan zich al draaien van buik naar rug en omgekeerd. Hij doet het niet zo vaak hoor, maar hij kan het dus wel. Vannacht was ook een ramp, dus ik ben ook terug erg moe aan het worden. Jasper lag weeral es een uur te babbelen in zijn bed, klaarwakker was hij. Tsja, met die warmte slaapt hij nogal veel overdag, en op die manier wisselt hij precies dag en nacht om. In je vorige berichtje vroeg je ook tips voor de maaltijd op het doopfeest? Wat wij hebben gedaan, was simpel, relatief goedkoop maar toch erg lekker: we hebben gewoon pistolets en stokbrood gekocht, maar wel vanalles vers gemaakt voor erbij: aardappelsla, eiersla, garnaalsla, surimisla, wortelsla, pastasalade, enz. En dan een heleboel verse groentjes. En allerlei soorten kaas en vlees voor op de pistolets. De mensen waren tevreden hoor. Garnaaltje, laat je nog es weten hoe het gaat op je werk? Nog een dagje, en je eerste werkweek zit erop. Eindelijk weekend he!! Ga je trouwens ook naar de rommelmarkt dit weekend (rond de st-bernadettestraat)? Wij gaan zaterdag! Groetjes, Akiki |
| 01/08/2008 @ 16:08 Fietje | hoi hoi, Akiki, Leandertje doet het constant zich zo omdraaien. Ik word er eerlijk gezegd soms gek van want hij zit dan de ganse straat bijeen te krijsen ![]() Deze nacht was het ook terug een ramp bij ons. Ik ben bij 8 keer vergeten verder te tellen hoeveel keer ik ben opgestaan. Leander blijft slapen maar huilt omdat hij niet goed ligt. Mijn hulpmiddel vandaag is nu het borstvoedingskussen...wordt dus vervolgd! Vannacht lag Leander ook te babbelen in zijn bedje...en het volume werd telkens hoger en hoger. Soit, is misschien een periode waardoor hij moet maar de mama begint serieus moe te worden zo. Bedankt voor je tip voor het doopfeest! Ik vind dat nog een goed idee en klinkt in ieder geval erg lekker! Straks eens voorleggen aan mijn man als die thuis komt. Allez, ga wat verder werken aan het doopboekje terwijl mijn kleine man aan het slapen is. Wij gaan vanavond naar Klinkers, dus wie weet mocht je nog bij je ouders zijn dat je daar ook naartoe gaat. Liefs Sophie |
| 01/08/2008 @ 22:26 akiki ![]() | oh ja, garnaaltje, ik zend je fietje's emailadres direct door!! x |
| 04/08/2008 @ 15:22 Cindy ![]() | ff nog... ik wil graag de foto's delen met iedereen maar ik kan alleen naar sunshine een pb sturen?! Hoe kan ik jullie anders nog bereiken? Liefs Cindy |
| 04/08/2008 @ 21:00 Cindy ![]() | Akiki, dat is fijn als je dat kan doen?!Want er zitten leuke foto's bij hoor! ![]() Liefs Cindy |
| 07/08/2008 @ 13:02 anoniempje | Wat een goed nieuws dat iedereen van het forum bevallen is of zwanger (Fropsel, ik ben ontzettend blij voor je en kan me je onzekerheid heel goed voorstellen!). En ik las dat jullie elkaar ontmoet hebben in Gent en dat dat heel goed bevallen is. Leuk dat jullie nu ook "gezichten" hebben bij alle namen hier op het forum en jullie elkaars prachtige beebjes hebben kunnen bewonderen. Voor de mama's die net weer aan het werk zijn of binnenkort weer moeten: het is in het begin heel zwaar om je kleintje te moeten missen, maar veel afeleiding op het werk helpt en de dagen dat je wel bij je kleintje bent is dubbel en dwars genieten!!! En zorg voor opvang waar je goed op kan vertrouwen. Ik heb een hele goede opvang waar ik veel vertrouwen in heb en dat scheelt echt enorm! Met mijn mannetje gaat het super goed. Is inmiddels alweer 7 maanden, het gaat zo enorm vlug. Hij is nog steeds een ontzettend vrolijk ventje en zijn grootste hobby is eten. Hij is sinds kort begonnen met een boterhammetje en smult in no time een hele boterham weg. verder probeert hij te gaan kruipen en duurt het denk ik ook niet meer zo lang tot hij gaat ziten. En hij heeft sinds hij 5 maanden is twee (hele scherpe ) tandjes!Met mij gaat het wat minder...Ik zit thuis met een postnatale depressie . Heb via de psychiater medicatie gekregen. Was net aan een nieuwe baan begonnen en in de proeftijd "ziek" geworden. Baan dus ook kwijt, maar vindt dat op zich niet het ergste, want ben ik nu wel veel tijd bij mijn kleine manneke en zo'n heerlijk ventje is toch het beste medicijn, he . Anoniempje |
< vorige pagina | volgende pagina >

miskraam bij eerste zwangerschap

Ik vond het eerst wel spannend maar toen ik jullie eenmaal ontmoette had ik echt het gevoel dat ik jullie al jaren ken!Het was wat jammer dat wij niet zo lang konden blijven, we hopen daarom zeker in de toekomst weer eens af te spreken en dan kunnen we langer blijven!
) tandjes!
. Heb via de psychiater medicatie gekregen. Was net aan een nieuwe baan begonnen en in de proeftijd "ziek" geworden. Baan dus ook kwijt, maar vindt dat op zich niet het ergste, want ben ik nu wel veel tijd bij mijn kleine manneke en zo'n heerlijk ventje is toch het beste medicijn, he
Anoniempje
ik werk nu van smorgens 9 tot aan ongeveer 3. Maar ik ben dan zo enorm moe!Gelukkig is mijn vriend nog anderhalve week thuis en ik ben volgende week donderdag vrij!Dat is 14 augustus en dan zou eigenlijk onze Sam* geboren moeten worden.Om te zorgen dat de dag niet te verdrietig is gaan we daarom voor het eerst met zijn 3en naar de diergaarde hier in Rotterdam!Ik heb daar echt heel veel zin in!