hoi meiden
na een lange tijd kom ik ook nog eens spieken
hier gaat alles goed , shayenna en ryan doen het uitstekend
hoe gaat het met jullie allemaal ?
ik heb nu niet zoveel tijd om op iedereen te reageren maar wil wel even mijn verhaal vertellen van mijn bevalling van ryan
----------------------------------------------------------------------
meiden ik wil jullie heel graag mijn bevallingsverhaal vertellen van ryan
18 mei
s`nachts word ik wakker met weeèn , best wel onregelmatig maar wel best heftig , ben op dat moment 39,1 weken zwanger . de verloskunde gebelt en we mogen naar het ziekenhuis komen , daar aangekomen , word er door de verloskunde gevoeld hoeveel ontsluiting ik heb , 1 tot 1,5 cm ontsluiting , ze heeft me gestript , maar zonder resultaat , dus we mogen weer naar huis .
19 mei , 39,2 weken zwanger
ik verlies heel veel taai slijm met wat oud bloed erbij , de verloskunde gebelt , ik ben dus de slijmprop aan het verliezen , ze vertelde me dat het nog wel even kon duren , ik ben best een beetje teleurgesteld , want voor mij mag het nu echt gaan gebeuren
wel heb ik veel last van buikpijn en rugpijn
20 mei , 39,3 weken zwanger
ik ben nog steeds taai slijm aan het verliezen
s`morgens ga ik op controlle bij de verloskunde , ze zegt tegen me dat het nu wel elk moment mag komen , nou dat mag voor mij ook wel , want ik kan me amper nog bewegen
ze vertelde me als de bevalling in gang zou komen , dat het dan ook zo gepiept was
s`avonds heb ik weer heel veel last van buikpijn en rugpijn , maar toch heb ik nog steeds niks door !!!
die dag heb ik het bedje van ryan opgemaakt en nog alles grondig gestofzuigd en gedweild , want mijn gedachten waren van , het kan nu voor elk moment zijn
s`avonds zijn we nog op bezoek geweest bij mijn ouders en weer die vervelende buikpijn en rugpijn
zouden het weeèn kunnen zijn waren mijn gedachten , maar ik had ook al veel last van voorweeèn dus ik dacht dat het voorweeèn waren , en blijkbaar achteraf gezien waren het al echte weeèn waar ik al twee dagen mee rond liep zonder ik iets in de gaten had
21 mei 39,4 weken zwanger
s`nachts word ik om 2 uur wakker met weeer onregelmatige weeèn , blijven liggen tot 3 uur , toen uit mijn bed want ik had nodige drang om te gaan poepen , ik begon een beetje licht bloedverlies te krijgen , op eens kreeg ik echt weeèn om de minuut , om 4 uur mijn vriend wakker gemaakt en hem gezegt dat het nu dus wel eens kon gaan komen , hij de verloskunde gebelt want ik kon nog amper praten omdat ik de weeèn moest opvangen
we konden dan ook naar het ziekenhuis komen .
schoonouders gebelt en ze zijn hier heen gekomen om bij shayenna te blijven die lekker lag te slapen
toen we aan het wachten waren op mijn schoonouders , was ik naar buiten aan het kijken en er stond een dikke volle maan aan de hemel , ik had echt zoiets van , hij gaat nu komen , shayenna is ook met volle maan geboren
onderweg naar het ziekenhuis had ik echt het gevoel dat hij er elk moment uit kon vallen want ik had zo`n druk van onder .
in het ziekenhuis aan gekomen om 4.30 uur mocht ik gaan liggen op het bed , de verloskunde voelde hoeveel ontsluiting ik had , nou ik had 7 cm en het zou dus nu elk moment kunnen gebeuren , de verloskunde heeft de vliezen door geprikt en ik moest op mijn zij gaan liggen omdat ryan een sterrenkijkertje was
na een aantal minuten hield ik het echt niet meer vol , ik zei dat ik moest poepen alleen een ander woord , tegen de verloskunde en ik mocht terug op mijn rug gaan liggen , ze heeft de laatste centimeter of halve centimeter weg gemasseerd en ik mocht gaan persen . na 5 minuten lag ryan op mijn buik
hij is om 4.57 uur geboren .
hij is als een sterrenkijkertje geboren , ik was een beetje gescheurd
de nageboorte wou er niet direct uitkomen , na 27 minuten liet hij dan eindelijk los . want ik was echt bang dat de nageboorte er operatief uitgehaald moest worden
ik moest gehecht worden en ik moet zeggen , toen ze er soort tampon of zoiets in stopte ( mijn vriend vertelde dat het een heel groot ding was ) toen dacht ik echt dat ik tegen het plafond aan vloog
na er een twee uur gelegen te hebben moest ik onder de douche , nou dat was dus niet echt een succes want onder de douche ben ik flauwgevallen , ik werd dan ook op een bedje gelegd en na de kamer terug gereden , mijn vriend had echt zoiets van ojeeeee!!!!!
om 9 uur mochten we dan naar huis
ik heb twee super zwangerschappen gehad en twee ontzettende snelle bevallingen
ryan is zijn naam en is geboren op 21 mei 2008 om 4.57 uur