< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » angelsound

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
29/07/2008 @ 08:33

Online Status Bekijk profiel
heeft er soms iemand ervaring met het gebruik van de angelsound (of iets dergelijks om het hartje van de baby te beluisteren)?

Vanaf wanneer is het bij jullie gelukt om naar het hartje te luisteren? Ik ban nu dik 9 weken zwanger. Is dit nog veel te vroeg of niet? Ik hen gewoon een moeilijke zwangerschap en maak mij veel zorgen. Als ik het hartje van de baby zou kunnen horen, zou ik misschien geruster kunnen zijn.

Welke toestellen hebben jullie dan gebruikt en waar koop je dat? Ik woon in Belgie.

Alvast bedankt!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 09:49
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meid,

Met een angelsound kan je normaal gezien het hartje horen kloppen vanaf 12 weken.

Op de site van colruyt kan je ze bestellen

Probeer wat te genieten van je zwangerschap en je niet teveel zorgen te maken

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 09:56
Kidnurse

@marjan, ik kon het hartje al horen op 10w! Stelt super gerust. Ik weet niet waar in B je woont maar misschien kan je de mijne 2e hands overnemen? Ik heb er nu geen behoefte meer aan!
Je kan me altijd een privé-bericht sturen.

Greotjes
Joke

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:58

Hoi,
ik ben nu bijna 16 weken en heb nog maar juist, sinds eergisteren, het hartje gehoord.
Je moet wel niet de hoofdtelefoon gebruiken die er bij geleverd is. Gebruik oortjes en best ook eerst je buik insmeren met een olie, amandelolie ofzo (trouwens ook goed voor striemen).
Ik hoord eerst links en recht onder mijn heupkam en snel gesuis. Bij nader inzien bleek dit mijn eigen hartslag.
Nu heb ik dat gesuis ook in het midden van mijn buik(waarschijnlijk van de navelstreng), onder de navel gehoord en vlak daarnaast een heel snel geklop. Je moet wel heel goed luisteren hoor. Soms is het er eventjes en dan is het weer weg. Ik denk dat dat komt doordat de baby hem dan draaid.
Veel succes, maar ik denk dat 9 weken nog wat vroeg zijn om het te horen, maar je kan maar proberen.
Dikke kussen

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:58

sorry voor op andere topic

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:00

blijkbaar toch wel de juiste.
Heb wat last met PC.
Angelsound kan je ook kopen op
http://www.medizon.be

kost 53 EUR incl BTW

Groetjes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:21

Online Status Bekijk profiel
Alvast bedankt voor jullie reacties!

@kidnurse, ik woon in oost-vlaanderen, tegen aalst. Ik ben al op zoek geweest naar tweedehands verkoop, maar die toestellen vind ik niet dikwijls terug op zoekertjessites, dus ben eventueel wel geinteresseerd ja.

Ik zou het wel leuk vinden mocht ik mijn kindje ook al op 10 weken horen, maar besef wel dat dit zeker niet bij iedereen mogelijk is.

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Marjan - 29/07/2008 @ 11:22] - Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 12:52
Mie

Online Status
Ik heb het hartje ook al gehoord op 11 weken. Had de mijne besteld via http://www.medizon.be . Hij kwam wel pas toe op 11 weken, dus misschien had ik het eerder ook gehoord als ik het toestel in huis had gehad. Voor mij was dat ook een keermoment in mijn zwangerschap. Voordien maakte ik me heel veel zorgen, had veel pijn en dacht constant dat het fout zou gaan. Maar daarna ging het genieten veel beter. Bij de minste twijfel zette ik dat ding op mijn buik, en ik hoorde het hartje altijd kloppen. In het begin was het wel even zoeken, maar nu (ben nu 17 weken) hoor ik het vaak over mijn hele buik.

Mie

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 13:00

hier ook

angelsound te koop, onze kleine meid is erg levendig en voel ze goed heel de dag door.

30 € verzending in begrepen.

wie interesse heeft je moet maar mailtje zenden.

petra.meurrens@hotmail.com

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 17:07
Kidnurse

@Marjan, ik woon in Ninove, is ook niet ver van aalst komt wel goed uit denk ik?! Stuur maar een mail en dan kunnen we verder overleggen: garry-joke@telenet.be

Groetjes
Joke

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:53

weet er iemand of je de geleidingsgel bij de apotheek kan kopen?

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:07
Anoniem

Normaal kan je dat bij de apotheek halen ja. Is dezelfde gel als voor gewone hartslagmeters bij het sporten.
Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 17:24

gewoon met amandelolie helpt ook hoor.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]