< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » van paard gevallen en misschien zwanger

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
van paard gevallen en misschien zwanger
29/07/2008 @ 10:42
Jojoke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ok, ik zal hier bakken kritiek gaan krijgen, maar ik hoop ergens wel op een positieve noot...

hier komt het, gisteren weesten paardrijden en natuurlijk het ongeluk gehad van er van te vallen.
Ik heb de grootste schok opgevangen met mijn achterwerk maar heb een enorme klap in mijn rug gehad.
Nu ben ik gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld. dus normaliter zou ik nu zwanger zijn ( was bij mijn eerste zwangerschap ook van ronde 1 zwanger).
Zou die schok kwaad kunnen voor mijn eventuele baby?

Hoop dat er toch iemand mij een antwoord kan geven...

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:47

Hoi

Had je dan al ongesteld moeten zijn?
Aangezien je banner aangeeft dat je nog voor je nod zit?
Ik denk dat het niet zoveel kwaad kan hoor zo vroeg in de zwangerschap het kindje is juist het meest beschermt wanneer de moeder nog niet weet dat ze zwanger is.

succes ermee.

Groetjes,
Astrid

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:49
Daisy

Hey Jojoke,

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, vruchtje is goed beschermt hoor. Geniet ervan. Ben je trouwens al zeker dat je zwanger bent? Testje gedaan?

Groetjes, Daisy

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 10:50
Jojoke

Merciekes

voel mij al wat gerustgestelder.
Normaal had ik gisteren ergens mijn regels moeten krijgen.
heb ze nog steeds niet. voel hier en daar wel wat, maar ja je steekt het allemaal in je hoofd natuurlijk (allé ik toch)
En natuurlijk net gisteren val ik ervan hé!
Heb niets in mijn buik gevoeld, enkel mijn onderrug.
maar voel mij schuldig nu...

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:03

Hoi, de dokter heeft mij afgeraden om paard te rijden als je zwanger bent.
Waarom weet ik ook niet, maar dat was de enige sport die ik niet zou mogen doen.
Groetjes en veel succes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:50
Jojoke

tja, die dokter zal het wel ergens voor verbieden zeker?
voor zulke stomme stommiteiten zoals ik gisteren tegengekomen heb...
had beter moeten weten maar ja... die hobby...

merciekes voor de reacties!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 22:41
Letje

Online Status
Hoi!

Denk zekers niet dat het kwaad kan hoor, mocht je zwanger zijn dan zit het nog zo goed beschermd!
Tijdens mijn vorige zwangersschap heb ik nog een aardig tijdje paard gereden, tot plm 22 weken, toen kreeg ik steken tijdens het rijden in mijn buik dus ben er gelijk mee gestopt! Deed op het laatst lekker rustig aan! Over het algemeen wordt het inderdaad afgeraden, maar als je goed kan rijden en een betrouwbaar paard hebt, dan is het risico al een stuk kleiner op een val!....en het lijkt me dat je zelf slim genoeg bent om te beslissen wat het beste voor je is toch!?
Heel veel succes, hopelijk wordt het testje positief!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 23:16
kaya

Online Status Bekijk profiel
Ik mocht van mijn gyn ook gewoon blijven doorrijden hoor! Ik heb hem zelfs de vraag gesteld; wat als ik val? Volgens hem kan het geen kwaad zolang je nog geen buikje hebt en niet plat op je buik valt. De baby zwemt in het vruchtwater en zal misschien wat heen en weer schudden in het water, maar that's it. Zeker als je nog maar zover bent, dan is dat echt nog een heeeeeeel klein vruchtje hoor (vergelijkbaar met een erwt in een beetje water )

Geen zorgen dus! Als je een goed ruiter bent, kun je gerust nog blijven rijden tot die buik naar voor komt. Daarna zou ik het persoonlijk niet meer riskeren, alhoewel er nog vrouwen zijn die rijden tot de dag dat ze moeten bevallen! Als je je er niet goed bij voelt, dan stop je uiteraard beter. Ik verlang tot ik ook weer op een paard kan zitten
Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:25
Ingibjorg

Ik denk niet dat het veel kwaad gedaan kan hebben hoor, het vruchtje zit volledig beschermd in je bekken.

Zelf ben ik toen ik 8 weken zwanger was van de trap gevallen, van helemaal boven tot helemaal beneden, ik maakte me toen ook erge zorgen, maar zoals je aan mn banner ziet voor niets!

Succes en ik voor een positieve test voor je!

Ingibjorg

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 14:26
Jojoke

thx allemaal!!

jullie zijn schatjes!!
en zaterdag ga ik zowieso testen. nog steeds geen !!!!

dikke allemaal!!!!!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]