< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(Toekomstige) mama's uit Kampenhout of omgeving
29/07/2008 @ 14:21
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Naar waar gaat jullie kindje dan?
Ik heb echt geen idee wanneer we aan nrtje 2 beginnen, moet vandaag weer solliciteren en moest er iets uit de bus komen dan wil ik nog wel ff wachten.
Wil er ook geen datum op plakken, want da's dan weer te veel stress. En met Joren moet ik er zeker niet over praten, want dan wordt die weer volledig gek!
2 kindjes bij Anita is financieel dus niet haalbaar... dus moeten sowieso iets anders vinden.

Ja maandag mag Joren het vragen... hihi...

Zo dadelijk gaan solliciteren, ben eens nieuwsgierig wat dat gaat worden!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 15:03
Isabelle

onze Junior gaat gewoon naar een andere kribbe

waar ga je solliciteren? Succes in elk geval!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 15:59
ABke

In Mechelen, bij audi-volkswagen. Daar zoeken ze een hulpboekhouder.
Enja bij auto'tjes sluit wel aan bij wat ik graag wil doen. Want normaal start ik in september aan een cursus automechanica

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 16:34
Isabelle

olaaaaa - da's nie echt wat ge vaak hoort bij een vrouw hé

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:23
ABke

Gesprek was goed! Morgenvroeg gaan ze iets laten weten. Ben eens benieuwd! Als het ja wordt, dan moet alles deze week nog in orde gebracht worden.
Is wel fulltime, dus dan moet Senne ook 's woensdags naar Anita. Dat ga ik wel missen, alhoewel als ik terug met plezier ga gaan werken zal dat ook wel meevallen.

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:21
Isabelle

en abke, al nieuws?

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 20:58
ABke

Ik ben bij de favorieten, om nu snel, snel te gaan beslissen wilden ze niet. Dan zou het pas oktober zijn dat ik daar kan beginnen (tenzij ze me vroeger laten gaan), maar dat was dan hun probleem zeiden ze.

Waarschijnlijk volgende week terug op gesprek enja dan zien we wel hé!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:08
Isabelle

Hey ABke,

Goed weekend gehad? Terug aan het werk vandaag?
Nog nieuws gekregen vd garage, wanneer moet je nog eens op gesprek?

Senne terug naar Anita vandaag?

Groetjes!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:59
ABke

Hey! Weekend was druk maar leuk. Senne was zaterdag wel lastig door de drukke dag van vrijdag.
Vrijdag is mijn moeder getrouwd, maar hij heeft zich echt VOORBEELDIG gedragen! Hadden het reisbed mee als box en slaapplaats en dat ging ook wel goed. Mits hij rondkruipt is zo'n plaatsje waar je hem ff kan wegzetten toch handig hoor

Vandaag terug naar Anita. In het boekje stond dat we nog pampers moesten meebrengen. Had een fles + doosje poeder in de zak gestoken voor deze avond bij Joren thuis. Bleek dat het doosje poeder leeg was... Had ook vanalles in het boekje geschreven, maar weer niks terug...
Daar heb ik dus een hekel aan, eerste dag terug werken, terug Senne weg en dan 's avonds NIKS weten! Om gek van te worden!

Van Garage heb ik nog niks gehoord. Vandaag wel een mail gestuurd met een referentie. De verantwoordelijke voor ons dossier van het boekhoudkantoor wou hun wel ff te woord staan..
Vorige week was de eerste dag met sollicitaties, dusja is nog ff afwachten he. Vind het wel spannend hoor.

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:24
ABke

Hey Isabelle!

Mijne zoon heeft weer wa gedaan zenne :p
Senne had sinds de vakantie overdag geen tut meer, enkel om te slapen. Nu bij Anita ook, maar Senne gaat dus alle tutten van de kindjes afpakken Sinds gisteren krijgen de andere kindjes dan ook geen tut meer. Maar naar 't schijnt da er gene ene klaagt, dus des te beter he

[Laatst gewijzigd door ABke - 06/08/2008 @ 08:25] - Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 13:58
Isabelle

Wat een sloeber, die Senne

Mika kreeg bij mijn ouders overdag ook geen tuut, en dat proberen wij ook te doen. Tuutje blijft nu 's morgens in zijn bedje liggen.

Wat een super weertje gisteren hé. Mijn papa is afgekomen en heeft het gras afgereden. Mijn zusje (die van 10) en Mika hebben bijna de ganse tijd in het zwembad en plonsbad gespeeld

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 22:21
ABke

Gisteren was het schitterend weer! Maar ik heb gewoon binnengezeten. Senne is gisteren naar Anita geweest. Zo eens ff rust, was wel nodig hoor! Hij begint nu ook terug wat ritme te krijgen, dus da's wel goed

Uw papa... die is dan met Mika helemaal van de zee naar hier gekomen?
Wel fijn om zo toch Mika hier te hebben op een vrije dag. Wel fijn dat het zo goed gaat met een zusje. Is denk ik ook wel fijn naar Mika, dat hij iemand heeft om naar op te kijken

Grommelen kan Senne intussen ook al. Gisteren een stuk of 5x neen gezegd en de laatste keer draaide hij zich om, keek boos en brabbelde zoiets heel kwaad... We zijn er nu wel zeker van dat Senne een sterk karaktertje en een eigen willetje heeft

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 10:11
Isabelle

Hey ABke,

Alles goed daar?
Wat een mooi weertje hé vandaag

Alles goed met Senne? Hoe stelt hij het bij Anita?

Danielle, van jou hebben we ook alweer een tijdje niet meer gehoord!
En ikke, van jou ook niet?

Hopelijk alles ok met jullie!

O trouwens ABke, ik weet niet of ik het jou al had verteld, maar Mika krijgt een zusje

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 11:15

Online Status Stuur bericht
Hey allemaal,

Ben net 3 weken met verlof geweest en niet echt de kans gehad om op de computer te komen.
Hier nog altijd geen beebje onderweg. We hebben besloten om er niet meer zo veel mee bezig te zijn en gewoon de natuur zijn gang laten gaan. In september zijn we wel een jaar bezig!!

Wat leuk dat je een dochtertje krijgt. Hoe reageert Mika?

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:50
ABke

Hey! Hier gaat alles goed hoor! Senne heeft wel het begin van een valling, maar met een beetje aerosol en echinacae gaat het precies toch wel over. Het wordt alvast niet slechter...
Vandaag laatste dagje gewerkt, nu een lekker lang verlengd weekend!

Bij Anita gaat alles heel goed! Was echt nodig dat Senne terug kon gaan, heeft een weekje geduurd voor hij het ritme terug gewoon was

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:33
Isabelle

Hey,

Zo rustig hier? Alles goed met iedereen?

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 15:29

Hallo,

Hier zijn deze morgen de doorgekomen. Op naar ronde 12 .

Hopelijk mogen wij binnenkort toch een positieve test in onze handen houden want het begint toch een beetje zwaar te worden.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 16:58
ABke

hey allemaal!!

Hier alles in orde.

Isabelle: hoe gaat het ginder? En met Mika? Vindt hij het nog altijd leuk aan zee?

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:55

Amai het is hier echt stillekes!! Hoe gaat het met iedereen?

Wij zijn er sinds gisteren terug ingevlogen! Weet er iemand van jullie wanneer je je zorgen moet maken als het zwanger worden maar niet wil lukken?
Ondertussen zijn wij dus een jaartje aan het proberen!!

Groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:14
Isabelle

Hoi allemaal!

Zooo rustig hier! Al meer dan een maand niks meer geschreven...!

Ikke, hoe gaat het met jou? Ondertussen al naar een gyne gebeld, of ga je nog wat wachten.
Persoonlijk vind ik dat je na 1 jaar vruchteloos proberen toch best eens naar de gyne stapt hoor.

ABke, jou heb ik nog via sms "gehoord" hé onlangs
Ik wil zeker nog es afspreken om naar Planckendael te gaan. Misschien dit weekend als het weer het toelaat (alhoewel, ik heb sterk m'n twijfels )
Ik kan wel niet lang en ver meer stappen hoor, buik is echt gigantisch en bovendien heb ik sinds een paar weken een enorme druk daar beneden. En het wordt alsmaar pijnlijker

Danielle, hoe is het met jou??? En de meisjes?? Het begint ook te korten hé, binnenkort heb je ook je meid in je armen!

Allé, kom es wat meer kletsen terug hé dames

Groetjes,
Belle

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >