< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Die hards en we gaan voor 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Die hards en we gaan voor 2008
29/07/2008 @ 10:30
A-ke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag allemaal!

Vieke, welcome back!!! Blij te lezen dat je een deugddoende vakantie hebt gehad! Moet je al onmiddellijk terug beginnen werken? Jammer dat de echo gisteren een beetje in het water gevallen is, maar wel heel tof dat jullie het binnen een paar weken gewoon kunnen overdoen. En een meisje zeg!!! Nu kunnen jullie gericht naampjes beginnen zoeken hé, of zijn jullie er al uit?

Nique, ben jij al vertrokken? In ieder geval, geniet van je vakantie meid!!

Pegske, hoe gaat het met jullie?
Sandy, zoooooooooooo lang geleden, hoe gaat het met je?

Hier alles goed. Het heeft een tijdje geduurd vooraleer m'n eitjes groot genoeg waren, maar zondag kregen we eindelijk groen licht om de pregnyl te spuiten. Er zijn nog 3 embryo's over van de vorige keer dus kunnen we de punctie nu overslaan. Vrijdag is (als er tenminste eentje het ontdooien overleeft) de terugplaatsing, en dan weer afwachten. Het moet wel een keertje lukken hé. Wij blijven dus nog alleszins hier tot vrijdag, 't is nu ook wel zalig weertje hier, maar mocht het volgende week veranderen, zijn we wel weg, we zien wel. Vakantie thuis is leuk, maar 't is toch niet hetzelfde als echt op reis gaan, dus het begint wel wat te kriebelen bij ons alletwee...

Geniet van de zonnige dagen allemaal!!
Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 17:15
vieke

hey A-ke,
ja we waren ook wat ontgoocheld, maar we hebben toch een mooie 2d foto mee naar huis en t geslacht ook he :)
wij hebben al een naam, dus das makkelijk he!
tis vreemd , ik dahct dat het een jongen was en wij waren ook bezig over hij en hem...nu overschakelen, hihi...de papa to be vraagt regelmatig 'en hoe ist met mijn dochter?' gewoon schattig
ik moet terug beginnen werken 6/08 dus nog ff verlof hoor!! mijn ventje daarentegen moet donderdag al terug beginnen...
allee, ik duim heel hard voor jullie vrijdag!! en idd, alst kan, even er tussen uit op reis...geniet ervan zou ik zeggen!!

groetjes

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 10:41
Pegske07

Hallo allemaal alles ok met jullie?

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:45
Nique

Hi meiden, ik ben weer terug van een heerlijke vakantie! We hebben het super gehad, maar het was wel heel erg warm, tegen de 40 graden. Dus we hebben lekker veel bij het zwembad gelegen. En dat vond ik prima, herlijk gerelaxed.
Met de baby @ my belly gaat ook alles goed. Ik heb deze week de 12 weken echo gehad (vandaag ben ik precies 13 weken zwanger) waarbij ik ook de combinatietest heb gedaan. De nekplooimeting was helemaal goed, 0,9mm. De resultaten van de bloedtest volgen over 10 dagen en dan hoor ik de kansberekening, maar het zit er allemaal heel goed uit We hebben tijdens deze echo ook voor het eerst het hartje gehoord. We waren er allebei emotioneel onder, maar dat gevoel kennen jullie, Pegske en Vieke, maar al te goed. De gyn vertelde dat alles er goed uitzag en de groei ook op schema is.
We hebben het nu ook aan iedereen kenbaar gemaakt en de reacties zijn overweldigd, iedereen is zooo blij voor ons.

Vraagje, ik ben me nu aan het orienteren over wat te doen: zwangerschapsgym of zwangerschapsyoga. Waarvoor hebben jullie gekozen? Ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen.

A-ke, hoe is het met jou? Ik wil zooo graag dat je ook zwanger bent, het is zoooo mooi. Het is en blijft een wondertje!

X nique

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 08:48
vieke

nisue,
wat leuk van je vakantie
ja, t hartje, speciaal he!! geniet er maar van hoor!
ik kan je niet helpen ivm gym of yoga...ik heb nog niets gevolgd en ik lijk dat ook niet van plan te zijn :)

Hoe is het met de andere dames hier? tlijkt hier zooooooooooo stil te zijn terwijl ik toch wel nieuwsgierig ben...

groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:48
Pegske07

Nique das heel goei nieuws !!!

Ja hoe gaat het met de andere dames?

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 13:04
A-ke

Dag dametjes!

Ik ben inderdaad heel stilletjes geweest en daar is een goeie reden voor: we zijn dan toch halsoverkop een weekje op vakantie vertrokken naar Italië, en 't was zaaaalig!! Mooie streek, mooi weer, lekker eten en drinken, lekker nietsdoen, zalig rondslenteren in oude dorpjes, 't was heel leuk!!

Blij te horen Nique dat jij ook een leuke vakantie hebt gehad en dat alles goed gaat met die kleine baby van jou!! Jij bent ondertussen ook al 13 weken zeg, wat gaat het vlug allemaal!!! Voel je je goed, niet te veel ongemakjes?

Hoe is het met jullie Vieke en Pegske?

Met mij voor de rest alles prima. Uiteindelijk zijn er vorige week vrijdag 2 embryootjes teruggeplaatst. Onmiddellijk daarna zijn we op reis vertrokken. Nu donderdag is er alweer een zwangerschapstest. Ik durf er gewoon niet meer luidop op te hopen, 't duurt zo vreselijk lang. Ooit zal het wel een keer lukken hé.

Heeft iemand nog iets van Sandy gehoord?

Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 21:22
Pegske07

A-ke wat leuk dat jullie op vakantie zijn geweest !!!
Ik hoop dat deze keer de goede keer is !!! ik duim echt heeeeeeel hard voor je donderdag !!!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 10:01
vieke

hey hey

Ake,
leuk dat jullie nog op vakantie geweest zijn, lekker genieten!!!
ik blijf hier voor jullie duimen...ik ben benieuwd hoor!!!!!

nee, ook niets meer van sandy gehoord...jammer he, k ben nochtans benieuwd hoe het met haar is?

Hier gaat alles zijn gangetje...ik moet eerlijk toegeven dat het wat lastiger wordt, maar dat hoort er allemaal bij.
Vorige week nog bij gyn geweest, alles was vrij ok, behalve dan dat het echt een heel kleintje wordt bij ons.
Tot hiervoor zat ze net onder de gemiddelde curve wat grootte betreft, maar nu zat ze echt op de onderste curve. Volgens gyn moeten we ons nog geen zorgen maken, maar als ze de volgende keer zo laag blijft of lager, dan zal hij de doorbloeding van de placenta bekijken...
Ik mag nu nog gaan werken, maar moet zoveel mogelijk plat liggen om die doorbloeding goed te voorzien...als de volgende keer blijkt dat ze echt wel te klein wordt...zal hij nagaan wat t probleem is, kan zijn slecht doorbloedde placenta of slecht werkende placenta en ofwel betekent dit platliggen ofwel betekent dit vroeggeboorte...maar we maken ons nog geen zorgen (zo weinig mogelijk eigenlijk).
Ik lig nu iedere avond neer, in t weekend gans t weekend (saai dat dat is!) maar alles voor onze kleine meid he!

tot de volgende

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 22:50
Pegske07

Alles ok met jullie allemaal ?
Hier alles in orde

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 09:24
A-ke

Dag allemaal,

Zwangerschapstest was vorige week alweer negatief. Gelukkig lieten mijn regels niet lang op zich wachten en mag ik ondertussen alweer opstarten voor de tweede IVF. Hopelijk deze keer meer geluk.

Vieke, jammer van je verplichte rust... Maar als dat nodig is, kan je niet anders hé. Nog een paar weken op je tanden bijten en dan honderduit genieten van jullie kleine meid!!!

Hoe gaat het met de andere dametjes, Nique? Pegske, hoe gaat het met jou en met Robine?

Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 14:58
vieke

Ake,
pff, wat beu meid, ik had nochtans nog zo geduimd hoor!!!!!
maar...ik blijf duimen!!
HOe gaat het met jullie? kunnen jullie het allebei wat plaats geven, want k kan me inbeelden dat het niet leuk aankomt!

jaja, die verplichte rust hoort erbij he, kwas precies wat in mijn klagen die dag van die post, hihi...

groetjes

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 15:38
A-ke

Dag Vieke,

Da's toch helemaal niet klagen, hier mag je je gedacht zeggen hé!

Met ons gaat het wel hoor. Maar 't duurt lang hé. Soms is dat wachten wel zwaar, en de ontgoocheling iedere maand ook natuurlijk. Ik heb het dit weekend ook voor de eerste keer verteld aan een paar goeie vriendinnen, en dat was wel best lastig. Maar tegelijk ook een opluchting, ik was het eens kwijt hé. Maar binnenkort hebben we weer een nieuwe kans, we moeten vooruit kijken hé.

Groetjes,
A-ke
Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 16:03
vieke

A-ke,

ja tis dubbel he, dat vertellen...
Maar t moet heel veel deugd gedaan hebben om het eens tegen iemand anders kwijt te kunnen, zo heb je weer nog een aantal mensen die jullie kunnen steunen he!!
knuf hoor meid!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]