Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/07/2008 @ 12:59![]() | natasja welkom hier!!! veel succes |
24/07/2008 @ 11:20 ![]() | hoi als het dinsdag er niet is wordt ik ingeleid ![]() |
28/07/2008 @ 08:01 ![]() | beseffen bwoa nee ni echt mja dat komt nog wel hé, morgenvroeg zal het andere koek zijn denk ik hihi.Veel plezier in Duitsland!! |
28/07/2008 @ 09:44![]() | jambalaya veel succes morgen, je laatste dag met je bolle buikje ![]() morgen heb je je in je armen ![]() |
| 28/07/2008 @ 23:01 LiLLeBi ![]() | We supportereeeeeeeeeeeeeeeeeeen !!!! Hup hup hup ![]() |
| 29/07/2008 @ 08:13 LiLLeBi ![]() | Go jambalaya go !! ![]() Strax nog een kindje erbij ![]() |
29/07/2008 @ 20:05![]() | jambalaya zal verzekers nu toch wel al bevallen zijn!!! weer een forumkindje bij ![]() ![]() |
| 29/07/2008 @ 20:57 sandra ![]() | Ik hoop voor haar dat ze haar dochterke in haar armen heeft en dat alles goed gegaan is. Ben benieuwd, spannend hé!!! |
01/08/2008 @ 11:15![]() | lillebi ja zeg wel! das ook al een hele tijd geleden he!!! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nieuw hier - jonge mama's gezocht

het gaat vast een trotse broer worden!!!
ben es curieus naar jullie antw 

.