Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/07/2008 @ 18:46 SMDJ ![]() | hey iedereen annick jammer dat je weekend zo tegen viel zeg anke ja inderdaad wanneer doe je goed volg je gevoel maar he ![]() |
| 31/07/2008 @ 19:47 SMDJ ![]() | hey iedereen anke fijn dat jelte het zo goed doet he |
| 05/08/2008 @ 11:18 Anke ![]() | Annick, jammer dat je het nu zo beu bent. Kan me van de ene kant wel voorstellen, maar echt, geloof mij, je gaat het zwanger zijn echt nog missen. Geniet echt nog even van het getrappel daar binnen en van het feit dat je gewoon nog even lekker kan doen wat je wil. Ik doe nu een moord voor 8 uur slaap achter elkaar, maar voorlopig gaat dat er niet in zitten. Ben echt super gelukkig met ons mannetje en het is echt het mooiste wat bij ons is gekomen! Zou em ook voor geen goud meer kunnen missen, maar er verandert heel wat in je leven, dat besef je pas als het zover is. En het zwanger zijn, het initieme wat je dan hebt, dat je kleintje nog even helemaal van jou is, dat krijg je niet meer terug. Dus, echt, nog even heel erg genieten want de tijd vliegt voorbij. En maak je niet zenuwachtig om wat dan ook, alles wat er gebeurt, dat doe je omdat je niet weet hoe het zal zijn. Zowel de bevalling als het verzorgen van je kindje. Eergister gingen Jelte en ik lekker douchen, maar eerst had papa nog een mooie foto gemaakt. Hij is echt super sterk in z'n nek, probeert z'n hoofd zoveel mogelijk zelf op te tillen!! [IMG]http://i35.tinypic.com/30s7hhl.jpg[/IMG] |
| 05/08/2008 @ 20:58 Anke ![]() | Zie je, sigaretje was gewoon niet goed ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

wie ook begin 20 en proberen voor eerste

in de tent en slapen geen probleem maar eruit geraken!!
hiraliteit alom!!