< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Voor het eerst naar de gyn geweest

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Voor het eerst naar de gyn geweest
04/06/2008 @ 21:18
Jinx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Viekemieke: Wat prachtig.., nog een meid!!
Dat is echt leuk!! Hoe staat het met de voorbeidingen.. Is er een nieuw kamertje voor de baby?! Moet je nog veel doen?!

Eitje.., veel rust nemen. Dat heb ik ook gedaan bij de zwangerschap. Zo houd je het nog even vol door de dag

Hier gaat alles goed. Morgen ben ik alweer een jaar getrouwd! Wat gaat die tijd toch snel.
Christine staat wel (met hulp). Ze word heel boos als je haar op de grond legt.
Sinds vorige week is tandje nummer 7 door.. En 1 Juli moet ik weer op het consultatie bureau zijn voor nog een inenting.
Zwanger ben ik niet.. Ik ben nu wel sinds Maandag gestopt met BV. Ik vond dat het nu wel lang genoeg was geweest
Dit gaat heel goed, alleen heeft ze wel nog de neiging om meteen naar de borst te grijpen zodra ik haar vast heb hahaha

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 07:45
Jinx

hoi hoi allemaal

Viekemieke hoe is het met jou?

Eitje: Heb je al de 12 weken echo gehad?

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 11:49
Eitje

Online Status Stuur bericht
Nee volgende week donderdag om 9.20 uur en dan rond 10.00 uur hebben we hopelijk ons laatste gesprek bij ons verwijzende gyn. En dan op naar een verloskundige. Ik zal eens ff kijken welke hier ene beetje goed aangeschreven staat in het hoge drenthe, hihi.
Verder is alels goed heb alleen ontzettende last van obstipatie, en dat is echt niet leuk, veel last van krampen daardoor.

Gisteren heb ik bloed laten prikken. voor bloedgroep, en de rest.....

Hoets verder bij jullie??

Groetjes

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 11:09
Jinx

Eitje: zijn jullie al aan het kijken voor een baby kamer? Hoe gaat het met werken?

Hier gaat alles goed. Christine heeft nu tandje 8 al door. Ze doet in haar handjes klappen. Ze doet onze katers na als die mauwen en ze wijst heel veel met het vingertje en brabbelt erbij.. Echt leuk om te zien En verders komt ze overal aan waar ze niet aan mag komen. Als je haar dan er op wijst begint ze heel lief te lachen, probeer dan nog maar eens serieus te blijven

Groetjes, Jinx

[Laatst gewijzigd door Jinx - 22/06/2008 @ 11:10] - Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 11:07
Eitje

Ja zulke reacties ken ik idd van mijn schoonzusje, hihi.

nog 2 dagen en dan hebben we de echo. Eens kijken hoe alles is gegroeid en of alles oke is, dat is toch wel het belangrijkste en dan hopelijk voor de laatste keer bij een gyneacoloog voor afspraak komen.
Ja op het werk gaat het vanaf woensdag niet zo lekker, woensdag had ik erg pijn in mijn buik kan het niet echt omschrijven, wat bovenin. Waarschijnlijk heb ik gewoon te veel zware bewoners uit bed gehaald en dat had ik niet moeten doen. Die bewoners doe ik nu dus niet meer en ga af en toe maar eens zitten want dan begin ik toch naar alle waarcshijnlijkheid, mijn banden te voelen. En mijn buikje begint nu te groeien dus alles moet een andere plaats in nemen. Nou goed zal allemaal wle loslopen en we kijken wel hoe het verlopen gaat. Eeesrt maar eens donderdag zien hoe alles ervoor staat.

Liefs van

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 18:34
Eitje

vandaag precies 13 weken zwanger, een hele goede uitslag van de nekplooimeting en verder zag alles er ook goed uit. Een zeer beweeglijk kind voor maar 7 cm, hihi, wat super gaaf om te zien op zo`n echo. Heerlijk, kunnen we het van de daken schreeuwen.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:35
Jinx

Wooow super om te horen!!!

Nu mag/kun je zeker lekker genieten van je zwangerschap..
Dat is altijd iets moois zo'n nieuw wondertje

Jinx

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:50
viekemieke

Online Status Bekijk profiel
Dames, ik was jullie kwijt geraakt.

Eitje, een goede echo gehad, geniet nu maar ten volle. De niet zo fijne eerste drie maanden zijn door en nu is het genieten. Wanneer krijg je een volgende echo?

Jinx, plezante leeftijd dat je dochtertje nu heeft, hè. Ik heb de indruk dat mijn dochtertje op een moeilijke leeftijd is nu. Ze heeft wel overal een beetje last van : verkoudheden, hoest, doorkomende tanden (ik weet echt niet hoeveel, maar er staan ook verschillende kiezen, maar het is op eigen risico als je je vinger in haar mond steekt). Verder doet ze moeilijk als ik haar 's morgens in de crèche achterlaat; zo'n gehuil. Ik heb het er toch moeilijk mee. Ze zit vermoedelijk nu al in haar peuterpuberteit. Als ze in haar badje zit, is er geen enkel probleem, maar als ik haar eruit haal, schreeuwt ze verschrikkelijk en overstrekt ze haar, zodat ik er niks meer mee kan aanvangen. Zelfs een pamper aandoen is dan onmogelijk. Ze doet nu tegenwoordig bijna altijd overdreven moeilijk als ik haar wil verversen of kleertjes wil aandoen. Maar ik ga zeker niet altijd haar zinnetje geven, hoor.

Met ons is alles ook goed. Volgende week heb ik nog een controle bij de gyn en ik hoop dat er niet te veel gewicht bij is, maar ik vrees ervoor. De week erop krijg ik nog een extra echo om de niertjes nog eens te controleren, vermits er wat stuwing was.

Ik ben al wéken bezig met ideeen zoeken voor doopsuiker en geboortekaartjes. Ik ben er nog niet uit. Zoveel kaartjes, maar toch moeilijk om mijn zin te vinden. Ach, ik heb nog even tijd, maar tegen dat ik 30 weken ben, wil ik wel de kaartjes besteld hebben.

Verder ben ik nog na aan het denken over een naam en dat is nog het moeilijkste van allemaal (is ook het belangrijkste, hè, want daar moet het kind een heel leven mee). Misschien dat we de naam laten drukken op de doopsuikerdoosjes, dus dan moeten we wel helemaal zeker zijn van de naam. Ik ga mijn favoriete namen hier (in spiegelschrift) schrijven (je weet maar nooit wie er meeleest) : Enile, EsiuoL, Eiléma.

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 19:22
Eitje

Hihi viekemieke, leuke namen heb je bedacht. Ja wij zijn morgen alweer 15 weken zwanger. Alles gaat goed alleen gisteren echt weer zo`n vermoeidheidsaanval gehad, lag al om half 9 gisteravond op bed. Verder is alles oke.

Ik heb 8 augustus de volgende echo en 7 augustus voor de 2de keer naar de verloskundige. Ben vorige week vrijdag voor het eerst geweest, want hoef niet meer naar de gyn. Leuk om het hartje te horen zeg. Daarnma direct doorgereden naar babyzaken net als de volgende dag trouwens, sjonge jonge wat een dag zeg. En wat kan het nog gaan worden denk ik dan. hihi

groetjes

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:10
Jinx

Hoi viekemieke: Dat zijn mooie namen die jullie hebben uitgezocht. dat wordt nog een moeilijke keuze.

Christine ligt nu ook niet meer stil met het verschonen van haar pamper. Dat is af en toe een heel geworstel om haar te verschonen.

Eitje: Ben je niet misselijk van de zwangerschap?

Hier gaat alles goed. Christine begint nu door te krijgen dat ze zich kan optrekken. Maar ze heeft wel nog steun nodig. Zitten doet ze nog steeds niet. Maar ze is wel een lieve meid.

Ik ben er over na aan het denken om toch weer terug naar de dieetist te gaan. Want we willen zo graag een tweede kindje. En op mijn eigen lijnen gaat toch niet goed. Ik ga van de week maar eens bellen dan

Volgende week wordt Christine 1!!!!

Boh wat is de tijd snel gegaan..

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 20:14
Eitje

He dames, hier alles oke, vermoeidheid lijkt wel wat minder te worden.
Ben nu alleen op zoek naar orginele ideeen voor de babykamer, niet van die standaard babykamers met beertjes en van die randen, das niets voor ons.

Hebben jullie leuke ideeen vanuit jullie zelf of vanuit jullie omgeving???

Zelf had ik al 2 ideeen opgedaan, 1 is met 2 banen van een groene ster

http://www.behangwereld.nl/?menu=article&, dit is van de een en dan zeg maar dat we het wiegje tussen 2 banen met sterren in doen de rest wit in de kleur van die ster

het andere idee is

een hele donkere vloer, petrol baluw behang en dan zilver accenten als accesoires. Kan die afbeelding nie kopieren das jammer.

dus als jullie nog leuke orginele ideeen hebben graag.

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:14
Jinx

Hoi Eitje: als ik op de link klik, krijg ik de tekst: uit de collectie gehaald... te zien!

De kamer van Christine is aan 3 muren gewoon wit, en 1 muur is lime groen. met een echte houten vloer. Zelf heb ik er geen thema van disney figuren van gemaakt, zodat ik tenminste niet ieder jaar hoef te veranderen van verf (behang).

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:47
Eitje

ah das ja stom, flauw hoor.

Ik denk dat we gewoon wachten tot we de meubeltjes hebben en dan gaan kijken hoe we het neerzetten en dan eesn naar een behangwinkel bij ons in de stad gan die zelf ook heel kunstig zijn met behangen. Misschien dat die nog leuke ideeen hebben voor ons.

Nunog lekker drie en halve dag werken dan dan eindelijk vakantie, JOEPIE. Ik hbe dan bijna 4 week vakantie en die eerste week is al volgepland met verjaardagen, shoppen, verloskunde en de 19 weken echo, joepie.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 06:50
Jinx

ohh dat is leuk.., dan heb je al iets om naar uit te kijken.
Maak je een foto voor je profiel als het kamertje af is?

Christine is ondertussen 1 jaar geworden
Wij hebben het lekker onder ons 3tjes gehouden. We zijn met haar naar de dierentuin geweest. En ze vond dat echt super leuk. Thuis hadden we pannenkoeken gegeten (voor het eerst voor haar) en dan natuurlijk was er een leuk versierde prinsessen cake. Die ze heel erg netjes op at vond ik

Viekemieke: Hoe gaat het met jou?

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:37
Eitje

Ja idd van harte gefeliciteerd. Wat gaat het snel he zo`n jaar dan.

Natuurlijk laat ik een foto zien van hoe het is geworden.

Eerst maar eens heerlijk genieten van mijn, vind ik zel, wel verdiende vakantie. Heerlijk zeg.

we gaan nog een weekje naar Reuver dat is in het noorden van Limburg. Hopelijk blijft het weer een beetje mooi en hebbenw e het in ieder geval droog die week.

Mara donderdag gaan mijn moeder en ik eerst naar de verloskundige, ben benieuwd hoe het is met de kleine en dan hebben we vrijdag de 20 (19) weken echo. Spannend hoor ben echt wel super benieuwd hoe het met ons kleine mannetje of vrouwtje gaat.

Liefs

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:28
Jinx

Eitje: Ik geloof dat ik het al een keer gevraagd heb.... Maar wil je weten wat het wordt? Of blijft het tot het laatst een verrassing?

Wat een goed vooruitzicht is dat. Een paar weken vakantie. En wat leuk dat je naar Reuver gaat. Dan ben je niet zover vandaan waar ik woon Ontspan je maar lekker en geniet maar van al het moois op je vakantie. Dat doet altijd goed.

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:24
Eitje

Vandaag de 20 (19) weken echo, spannend hoor hoe zal het zijn met ons kleine moppie.
Nee wij willen niet weten wat het gaat worden.

Ja zo`n vakantie doet altijd goed hahaha, en voor die tijd hebben we heel wat te regelen en na die tijd ook dus, een weekje er tussenuit zal ons goed doen.

Grappig dat wij dan bijna bij jou zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:59
Jinx

Hoi eitje, Hoe was de echo gegaan??

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 15:01
Eitje

Ja de echo was prima. Allles zag er goed uit, geen gekke dingen. Behalve dat mijn navelstreng maar 2 aders heeft maar dat was verder geen probleem. Al kan het kindje een kleine groeiachterstand hebben en als de verloskundige dit voelt dan kunnen we met 30 weken nog een extra echo hebben om te kijken of alles oke is. En we gaan een 3 en 4d echo laten maken.
Maandag moeten we weer naar de verloskundige en ben ik benieuwd hoeveel kilo`s erbij zijn gekomen want mijn buikje is nu echt lekker ana het groeien, hihi. En ik kan het goed voelen en mijn aanstaande man kan het ook al voelen. Super geweldig.
Aanstaande man zul je wle denken, ja we hebben heel romantische samen besloten om te gaan trouwen voor de kleine er is. Dus dat wordt een dikke buiken bruiloft ergens in november.
Hoe is het verder bij jullie. Grappig dat ik nu steeds minder op het forum kijk dan een aantal maanden geleden toen ik bijna elke dag wel ff keek.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:23
Jinx

hahaha ik denk ieder van ons dat wel heeft.
Alhoewel ik toch 3 x in de week dit onderwerp bezoek.
Ik zit nu ook te typen met Christine op mijn schoot.

Hier gaat alles goed. We hebben er weer een neefje bij!
Christine is nu echt bezig om te proberen met lopen. Maar alleen kan ze het nog altijd niet.
Ik ben zelf bezig om die overtollige kilo's nu eindelijk eens kwijt te raken.

Ook is mijn kleine meid bezig met haar kiesjes. Er zijn alweer een aantal huilerige dagen voorbij

Viekemieke hoe gaat het met jouwn laatste loodjes?

groetjes, Melis

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >