Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 18:59 akiki (op pc ouders) | hoi, Fietje, ja hoor, Jasper kan zich al draaien van buik naar rug en omgekeerd. Hij doet het niet zo vaak hoor, maar hij kan het dus wel. Vannacht was ook een ramp, dus ik ben ook terug erg moe aan het worden. Jasper lag weeral es een uur te babbelen in zijn bed, klaarwakker was hij. Tsja, met die warmte slaapt hij nogal veel overdag, en op die manier wisselt hij precies dag en nacht om. In je vorige berichtje vroeg je ook tips voor de maaltijd op het doopfeest? Wat wij hebben gedaan, was simpel, relatief goedkoop maar toch erg lekker: we hebben gewoon pistolets en stokbrood gekocht, maar wel vanalles vers gemaakt voor erbij: aardappelsla, eiersla, garnaalsla, surimisla, wortelsla, pastasalade, enz. En dan een heleboel verse groentjes. En allerlei soorten kaas en vlees voor op de pistolets. De mensen waren tevreden hoor. Garnaaltje, laat je nog es weten hoe het gaat op je werk? Nog een dagje, en je eerste werkweek zit erop. Eindelijk weekend he!! Ga je trouwens ook naar de rommelmarkt dit weekend (rond de st-bernadettestraat)? Wij gaan zaterdag! Groetjes, Akiki |
| 01/08/2008 @ 22:26 akiki ![]() | oh ja, garnaaltje, ik zend je fietje's emailadres direct door!! x |
| 04/08/2008 @ 15:22 Cindy ![]() | ff nog... ik wil graag de foto's delen met iedereen maar ik kan alleen naar sunshine een pb sturen?! Hoe kan ik jullie anders nog bereiken? Liefs Cindy |
| 04/08/2008 @ 21:00 Cindy ![]() | Akiki, dat is fijn als je dat kan doen?!Want er zitten leuke foto's bij hoor! ![]() Liefs Cindy |
< vorige pagina | volgende pagina >

miskraam bij eerste zwangerschap

Ik vond het eerst wel spannend maar toen ik jullie eenmaal ontmoette had ik echt het gevoel dat ik jullie al jaren ken!Het was wat jammer dat wij niet zo lang konden blijven, we hopen daarom zeker in de toekomst weer eens af te spreken en dan kunnen we langer blijven!