Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 08:27 RARARA | hallo WijTwee, Ik wil jullie de moed niet ontnemen, maar ik heb deze zwangerschap al 2 keer in het ziekenhuis aan het infuus gaan liggen. De eerste keer 5 dagen opname, de 2de keer 4 dagen opname in het ziekenhuis. Ik voelde me een vod, er zat niets meer in mij, ik deed niets anders dan overgeven, kon zelfs geen water drinken zonder het over te geven. Halfweg juli ben ik weer 3 dagen ziek geweest en het enige dat echt helpt is rust, volledige rust. Ik ben altijd gezegd geweest in het ziekenhuis, probeer met beschuiten te eten, hou je dat niet binnen dan moest ik naar het ziekenhuis om aan het infuus te liggen. En eens opgenomen werd ik gezegd veel te rusten en geen bezoek (behalve mijn man en ouders en mijn zoontje dan) Ben nu bijna 18 weken ver en voor het ogenblik gaat het toch beter, geen last van misselijkheid voor het ogenblik, maar wil het nog niet te luid zeggen. groetjes |
| 01/08/2008 @ 19:24 WijTwee | het is natuurlijk altijd even afwachten hoe het gaat. Hoop wel voor je dat het beter blijft gaan. Ondertussen hebben de pilletjes van de huisarts hun werk voorzichtigan gedaan. Wel gewoon iets misselijk maar niet meer zo extreem erg. Kan nu weer redelijk normaal eten. Hopen dat het zo blijft dus..... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

7 weken zwanger en kots misselijk!!