Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 21:49 Donna | Gefeliciteerd!!! En wat heerlijk dat het zo snel is gegaan! Hoe vinden Jason en Luna het? Fijn dat jullie het goed maken! Geniet ervan!! Tussen mij en pascal is trouwens alles weer koek en ei! Liefs donna |
| 04/07/2008 @ 15:21 Donna | Hey Samantha, Hoe is het met jullie? Maakt Kiara het goed? Kiara is toch nog 100 gram zwaarder als Kayleigh met de geboorte, gek dat ze dachten dat Kiara aan de kleine kant was. Hier gaat ook alles goed, Kayleigh drinkt goed en groeit ook goed. afgelopen dinsdag 1 juli woog ze al 3615 gram. Gaat snel he! Megan slaapt al bijna 2 weken erg slecht, elke keer als ze naar bed moet was het huilen huilen huilen. nu sinds 3 dagen gaat ze overdag weer gewoon meteen slapen, alleen 's avonds gaat het wat moeilijker. Ach het is een periode en we hopen maar dat het snel over gaat. Ze is niet jaloers op Kayleigh gelukkig, het huilen begon nadat Pascal en ik die grote ruzie hadden. Hoe gaat het met Jason en Luna? ze vinden hun kleine zusje zeker ook helemaal geweldig!? Liefs Donna |
| 05/07/2008 @ 18:54 | Hey Donna, Nog bedankt voor de felicitatie's. Hier gaat alles gelukkig goed. Kiara doet het fantastisch en Jason en Luna zijn apatrots op hun kleine zusje. Kiara krijgt borstvoeding en tot nu toe gaat het erg goed. Bij Jason en Luna moest ik helaas na een week stoppen vanwege allerlei problemen met mijn borsten maar nu gaat het gelukkig erg goed. Kiara krijgt woensdag haar eerste gehoortest, ben benieuwd of het deze keer meteen goed gaat, bij Luna moesten we 3 keer terug omdat het niet meteen lukte. Morgen is Kiara alweer 2 weken, wat gaat de tijd toch snel eigenlijk. Maar hoe is het verder met jou? Gelukkig hebben jij en pascal het uit kunnen praten en zijn jullie weer samen. Vervelend dat Megan zo slecht slaapt momenteel, ik hoop dat ze snel rustig wordt en weer lekker rustig kan gaan slapen, dat is voor haar ook een stuk prettiger. De kleine meid groeit ook erg snel lees ik, nou ja gelukkig gaat het verder allemaal goed met haar. Ik kom snel weer even kijken liefs samantha |
| 06/07/2008 @ 21:36 | Ik heb een nieuwe banner aangemaakt voor Kiara en wil even kijken of deze werkt |
| 07/07/2008 @ 11:52 Donna | Hey Samantha, Fijn te horen dat alles goed gaat! Fijn dat de borstvoedingook goed gaat, Kayleigh krijgt ook borstvoeding en dat gaat ook nog steeds goed. Vanmiddag moet ik voor het eerst naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoe lang ze nu is, voor het gewicht ben ik 2 x eerder keer langs geweest maar toch ben ik ook weer erg benieuwd hoeveel ze nu al weer weegt. Doen ze bij jullie de gehoortest dan niet gelijk met het hielprikje? Dat doen ze hier wel namelijk. Maar hoop dat het goed is! Ja wat gaat het toch snel he! Kayleigh is vandaag alweer 4 weken! Bij Megan gaat het slapen alweer wat beter, het is nog een uurtje huilen en dan slaapt ze, elk kwartier kijk ik ff bij haar zodat ze weet dat ik er nog ben en dat gaat supergoed, hoop dat het snel helemaal over is. Liefs Donna |
| 22/07/2008 @ 23:44 | Hey Donna, Hoe gaat het inmiddels. Sorry voor de late reactie, maar met 3 kinderen kom ik niet echt meer toe aan andere dingen. Hopelijk slaapt Megan alweer lekker rustig in haar eigen bedje. En hoe is het met Kayleigh? De gehoortest van Kiara was gelukkig goed. Vandaag heeft zij haar eerste bezoek aan het consultatiebureau gehad en ze weegt nu 3775 gram en is 53 cm. Ze doet het erg goed en gelukkig gaat het ook nog steeds lekker met de borstvoeding. Jason en Luna hebben inmiddels zomervakantie en we hebben allemaal leuke dagen weg gepland met het gezin. Zo gaan we een dagje moviepark en plopsaland, daarnaast nog een dagje dolfinarium en zo verder. Hebben jullie nog plannen deze zomer? liefs samantha |
| 30/07/2008 @ 11:55 Donna | Hey Samantha, Ja ik kan me heel goed voorstellen dat het druk is! Megan slaapt gelukkig weer goed, het was waarschijnlijk gewoon even een periode. Met kayleigh gaat het ook goed, ze is nu 7 weken en 2 dagen, je ziet al echt dat zo onwijs gegroeid is, ook lacht ze al! Wat leuk dat jullie allemaal dagjes weggaan zeg! allemaal leuke dingen las ik! Wij gaan 9 augustus voor 2 weekjes naar overijsel naar een kindercamping. We hebben er onwijs veel zin in. Dit jaar gaan we maar even niet naar het buitenland omdat kayleigh nog even te klein is dus dachten we, we gaan lekker in nederland, en niet al te ver, wij wonen zelf in noord-holland. En dan willen we volgend jaar lekker naar Italie. Daar verheug ik me nu eigenlijk ook al op haha! prachtig land en mooi weer en heerlijk ijs!! Nou veel plezier de komende tijd en geniet ervan! Liefs Donna |
| 07/10/2008 @ 09:58 | Hey Donna, Dat is al weer lang geleden zeg! Hoe is het met je? Ik hoop dat je nog meeleest op het 9 maanden forum. Hoe is het met de meiden? Hopelijk gaat alles goed en kun je lekker genieten van je kids. Hier gaat het lekker. Het is druk met 3 kids maar wel heerlijk genieten zo. Jason en Luna zijn nog steeds helemaal verzot op Kiara. En Kiara zelf groeit als kool. Met mij gaat het gelukkig ook goed, heb lange tijd last gehad van vermoeidheid, maar ben inmiddels ook daar vanaf aan het komen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je nog meeleest ben wel erg benieuwd hoe het met jou en je gezinnetje gaat. liefs samantha |
| 23/10/2008 @ 23:57 | Donna???? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Gezegend met 2 kindjes kort op elkaar.