< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » September 2008-Club » op de valreep in september?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » September 2008-Club
op de valreep in september?
29/07/2008 @ 12:41
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tammie, probeer het toch wat rustiger aan te doen, als je kan!! Zeker als je al ontsluiting hebt. Ik weet dat het niet gemakkelijk is en soms onmogelijk, want hier in onze B&B is het nu ook superdruk en moet ik ook veel doen, zeker nu Michel weer aan het werk is. Gelukkig was mijn poetsvrouw hier vanmorgen en heeft zij de kamers gedaan, want ik kan er echt maar één per dag doen en dan moet ik serieus uitrusten
Zeg, zo heb je 10 dagen gewonnen, leuk!!
Succes bij de cardioloog!

Ik mag vanavond onze prinses nog eens gaan bewonderen! Verlang al...

Groetjes, An &

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:23
Mem?

Online Status Bekijk profiel
Hallo!!

An, was het leuk om je kleintje weer even te zien? Helaas geen echo's meer voor ons, dus ik verheug me extra op live! kijken, nog een paar weken geduld!
Hoe is het met je bekken? bij mij is het aardig te doen, nog een paar diensten werken en dan volgende week donderdag echt verlof!

Tammie, zoals An ook zei, probeer toch wat extra rekening met je lichaam en baby te houden! Die paar weken die nu nog komen zijn erg belangrijk voor je kleintje! Succes ermee.

Leentje,wat leuk dat je eindelijk je pasfoto van de baby hebt!!

Houden jullie het nog wat vol met de warmte?? Hier is het nog te doen, overdag duik ik het zwembad in( lekker opblaasbad in eigen tuin), heerlijk luieren op het luchtbed, maar ik vind het 's avonds wel lastiger, slapen wil niet meer op de zij, want onze kleine begint dan echt keihard tegen m'n ribben te schoppen en stampen, net zolang tot ik weer op mijn rug ga liggen, maar dan kan ik niet slapen! Dat schiet niet op!
Op mijn werk is het wel afzien, daar is het nogal benauwd, zweten dus!
Nog even volhouden!

Genieten allemaal nog even van onze mooie zwangere buiken !!!!
doei!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 10:36
An

Heila iedereen,

Gisteren mocht ik dus naar de gyn, maar ik heb ons prutsje maar 2 sec. kunnen zien, want hij werd weggeroepen voor een bevalling, maar alles is perfect in orde en ze weegt nu 1.777gr. Ze is geschat op 3.500gr als ze geboren wordt! Ze is 500 gram zwaarder dan Alix toen zij nog in mijn buik zat! Ben echt benieuwd!!

Mem, mijn bekken is behoorlijk stabiel, dankzij de buikband die ik moet dragen!
ik heb wel last van urinaire infecties, wat niet echt een pretje is. Ik moet na de zwangerschap mijn nieren laten controleren

Ik heb het ook behoorlijk warm, maar ik ga iedere middag naar het strand, daar is het nog altijd het aangenaamste om te zitten!

Straks dus ook! Doei doei

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 22:04
Mem?

jammer, An, dat je maar zo kort naar jullie meisje kon kijken, maar wel super dat alles goed gaat natuurlijk!
En hoe zwaar was Alix bij de geboorte?
Wel vervelend van je nierproblemen, kun je er nu niks tegen doen?

Wij gaan volgende week weer voor controle naar de huisarts.
Vandaag weer heerlijk in ons zwembad gedobberd, zo is het wel uit te houden!
Vandaag ook allemaal babykleding en andere spulletjes van een vriendin gekregen, dus onze baby heeft inmiddels een uitgebreidere garderobe dan wijzelf! haha

groetjes van mem

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 11:11
leentje

héy an leuk hé je meisje terug te zien?
niet lang misschien maar goed dat alles in orde is hé.
gelukkig zijn je bekken stabiel. die urinaire infecties heb je die ook gehad van alix? moet echt geen pretje zijn.
hier ook te warm buiten en de kindjes lastig.
heb hun haar goe kort lmaten doen en steek ze bijna de hele dag in het zwembad maar vandaag willen ze liever binnen zitten.
heb daar zeker geen probleem mee want met de rolluiken dicht is het hier lekker fris

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:39
An

Alix woog bij de geboorte 2.790 gram. Ze was een klein, fijn poppetje! Ze was wel 10 dagen te vroeg en moest ik haar uitgedragen hebben zou ze 3 kg gewogen hebben. Dat was de schatting. En nu weegt onze miss al 400 gram meer dan Alix in de tijd!Heb de echo's een keer vergeleken. Hopelijk krijg ik haar eruit

Ik heb nu pilletjes om de infecties een beetje tegen te gaan, maar veel mag je niet nemen, hé! Bij Alix heb ik dat niet gehad. Zij zat hoger en duwde zo niet op mijn blaas.

Ik ga weer naar het strand vanmiddag, want daat is het nog altijd het frist! Wij hebben een tamelijk fris huis, maar dat begint nu ook serieus op te warmen!

Groetjes, An

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:37
tammie 32

hoi,
ben blij te horen dat het met iedereen ok gaat.
Ik ben gisteren aan de rust begonnen en het doet me goed.
Bij cardioloog was alles ok.Maar moest gisteren naar de gyn om 17.45 uur. en hij is er niet door gekomen ik maar wachten en wachten hij zat in vergadering ergens.
Ik was om te ontploffen maar mag nu vanavond gaan das ook al iets he.
Ik heb gisteren de babykamer in elkaar gezet en de kleding gewassen en gerommeld.
Nu hoop ik dat de dagen wat vlug gaan want als je ineens zo stil valt na dat harde werk gaan ze maar traag vooruit he.
ik laat jullie weten hoe het bij gyn was vanavond
grtj tammie en

[Laatst gewijzigd door tammie 32 - 06/08/2008 @ 14:37] - Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:33
An

Tammie, fijn dat alles in orde was bij de cardioloog!
Laat iets weten hoe het was bij de gyn!

Groetjes, An

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 15:19
leentje

hey iedereen,

tof te horen dat het hier nog met iedereen goed is.
mijn schouder is genezen en kan terug alles doen.
hé!
onze meid beweegt hier nog goed mijn buik gaat van de ene kant naar de andere.kan er uren naar kijken
de zolderkamers doet mijn ventje en ze zijn bijna klaar.
het begint hier ook af te korten zeg!

groetjes iedereen kga nog wat poetsen.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 22:31
Emma

Hoi dames!

Het is al een heel tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben, maar nu de bevalling dichter bij komt en ik wat meer tijd heb, kom ik me graag terug bij jullie voegen
Zoals je ziet ben ook ik op de valreep voor september, al is mijn datum al geschoven naar 24-09 maar dat verandert nog al eens he?
Ik lees hier heel wat kwaaltjes etc die ik zeker herken, de laatste loodjes zijn inderdaad de zwaardere, zeker met dat warme weer
Maar goed, ik vind het ongelooflijk spannend allemaal en kijk echt uit naar de geboorte

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 13:44
tammie 32

hoi
ben bij gyn geweest en naar het schijnt heb ik heel weinig vruchtwater.
maar dat zou niet iets zijn om me druk te maken dus zullen we dat maar niet doen he.
verder voel ik me redelijk maar wel moe ondanks dat ik nu niet echt veel doe.
Ik heb nog enkele dagen dat ik ga moeten inspringen in de zaak zoals vrijdag moederdag is super druk.
en zaterdag is het katastroof optreden.zal blij zijn als dit weekend achter da rug is.
en dan echt rusten.Mijn princessje houd er van om vooral s nachts heel actief te zijn dus dat belooft ook voor na de geboorte.is verder bij iedereen alles in orde?
grtj tammie en

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 13:49
Katja

hoi allemaal,

ik ga donderdagavond pas terug naar de gynaecoloog, dus dan pas heb ik weer nieuws ! 't kan toch lang duren hé

ben echt benieuwd hoeveel hij is bijgekomen, en of alles nog op schema zit.

van mij mag hij ook gerust wat vroeger komen, want jullie klachten herken ik zeker ook.

ben heel blij dat de spelen bezig zijn, zodat ik 's nachts tussen 3 en 5 toch iets kan doen !

veel succes allemaal, en morgen is het alweer woensdag !!

blijven aftellen

Katja

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:30
An

Heila,

Katja, ik ben ook blij dat de spelen op tv zijn! ik heb al heel veel gezien!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 20:31
tammie 32

hoi dames.
Ik heb vrijdag naar zundert geweest naar baby image de meeste zullen het wel kennen denk ik.
vermits in nederland de wetten anders zijn kan je daar gewoon ook 3 d echo s laten maken.
Nu was dat een super lieve dame die me geholpen heeft ik heb echt heel mooie 3 d fotos van mijn kleine meid.
Maar zei vertelde me ook dat ik echt een heel kleine baby heb het zou maar 36 cm zijn.maar het zou wel al 2kg en 013gr wegen dus op de foto s was het echt een klein bolletje. nu heeft zei metingen gedaan die mijn gyn ook doet zoals de hoofdomtrek die was bij mijn laatste controle 8.3 cm zei vertelde mij dat die nu maar 8.5 wat ik heel weinig vind.
heeft er iemand ervaring met de bpd en kan iemand mij van september zeggen hoeveel het bij haar baby is nu. Ik moet 22/8 terug naar de gyn maar weet niet wat te doen.
Ik kan hem toch moeilijk bellen en zeggen dat ik me ongrust maak over de schedel omtrek.
zei wist mij ook te vertellen dat mijn bevallingsdatum door groeiachterstand verschoven is naar 21/10 wat blijkt dat het een maand verschil is. dus ofwel groeit mijn kindje echt niet ofwel zit er iemand verkeerd met de metingen.
help voel me er eigenlijk wel ongrust bij.
ik trek me op aan de mooie dvd die ik heb van daar en de foto s van men meisje.
iemand ervaring mee of iemand die me wat meer kan vertellen want snap er echt niets meer van nu.
grtj tammie en

[Laatst gewijzigd door tammie 32 - 17/08/2008 @ 20:33] - Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:01
An

Tammie, ik kan je niet echt helpen! Als je je echt ongerust maakt, zou ik toch bellen, hoor, naar je gyn! Daar zijn ze tenslotte voor, hé!

Alix kwam ook altijd achter op haar groeischema, maar dat was ongeveer een week of twee weken, geen maand.
Ze was ook klein toen ze geboren werd: 48 cm en 2kg780
Mijn meisje nu zal een stuk zwaarder zijn. We zullen zien!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 15:22
Ine

Online Status
Tammie,

Ik zie dat we voor dezelfde dag zijn uitgeteld.
Ik heb geen idee over de omtrek van het hoofdje bij ons beebje. Maar donderdag schatte onze gyn het gewicht op 2kg 200.
Het gemiddelde zou voor die periode op 2 kg 350 liggen. Dus een beetje kleiner dan het gemiddelde, maar zou geen kwaad kunnen.

Als je ongerust bent, misschien best toch even naar je gyn bellen.

groetjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:09
tammie 32

hoi
heb gyn gebeld en ik mag woensdag komen om te meten en hij zei me dat hij dat verwachte en dat we het nu om de 2 a3 dagen gaan moeten in het oog houden.
bedankt om eens te kijken naar jullie gegevens
grtj tammie

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:14
Mem?

Hallo allemaal,

Wat vervelend voor je Tammie, ik hoop dat je woensdag wat meer duidelijkheid krijgt van je gyn.
Verder alles goed met iedereen? Hoe is het met jullie nesteldrang? Hebben jullie alles helemaal klaar staan? Wij het meeste wel, maar we zitten nog in een verbouwing en dat brengt veel troep en viezigheid door het hele huis en dat zit me zo dwars! Ik wil graag alles af hebben en netjes en schoon alles klaar hebben staan, maar dat lukt zo niet! Heel irritant.
Verder gaat het heel goed, ik heb weinig last van mijn bekken en probeer toch al te genieten van mijn verlof ondanks de rommel.
Vandaag hebben we eindelijk een proefdruk van ons geboortekaartje gezien en we zijn heel tevreden!(We hadden op internet iets gezien en dat heeft onze drukker nagemaakt naar onze wensen)
Nu nog de laatste puntjes op de i, in de babykamer, qua lampje en een gordijntje en dan is het ook klaar. De tas voor het ziekenhuis( voor het geval dat) moet ik nog wel klaarzetten, hebben jullie dat al gedaan??
Ik geloof dat ik nu wel wat zenuwachtiger wordt, het kan al bijna elk moment gebeuren voor mijn gevoel!

groetjes van een tikkeltje nerveuze aanstaande mem

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 10:17
Katja

hallo allemaal,

nieuws, vers van de pers : onze kleine weegt al 2.6 kg en staat met z'n groei 2 weken voor ! dat beloofd dus als hij zo doorgaat. hopelijk beslist hij dan ook om wat vroeger de wereld te komen verkennen !

jammer dat de spelen bijna gedaan zijn... dan ga ik 's nachts iets anders moeten doen. heb jij al plannen An??

Tammie, ik heb er geen idee van, ik zou je idd ook aanraden de dokter te raadplegen !

Mem, ik ken dat, ik heb ook het idee dat ik dat al klaar moest hebben, maar ik heb de energie nog niet gevonden om m'n koffertje klaar te zetten... ik blijf het maar uitstellen, maar ja, ik kan dat niet blijven doen hé

het aftellen gaat verder...

succes allemaal,
groetjes
Katja

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 20:38
An

Heila,

Nee, Katja, zal niet weten wat ik moet doen! Ik was ervan overtuigd dat de spelen 3 weken duurden, maar nu heb ik gehoord dat ze zondag al gedaan zijn!

Ik moet pas volgende donderdag naar de gyn, ben benieuwd of mijn madame al ingedaald is en of ik opening heb, ik hoop stiekem van wel...

Mijn valies is gemaakt! Ik moet nu alleen nog even naar de AVA en nog naar de drukker voor nog 20 kaartjes die ik tekort heb en dan nog eens naar de colruyt voor drank en zo voor in het ziekenhuis en dan ben ik er , denk ik!

Ik tel al serieus af, dames!

Groetjes,

An en

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >