< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie wil er ook jong mama worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie wil er ook jong mama worden?
25/07/2008 @ 20:59
Nienke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou Tessa, dan geef ik het maar op! Misschien hebben de andere meiden nog ideeen...

Het was vandaag heerlijk op het strand! Lekker in het water en in het zand spelen...het zand zat zelfs IN haar zwembroek dus thuis gelijk maar even douchen...

Morgen lekker op vakantie, dus ben hier niet meer elke dag komende 3 weken. Maar ik kom soms gewoon even snel bijlezen en héél snel iets plaatsen. Je weet nooit wat voor spannende ontwikkelingen hier zijn en ik ben van nature erg nieuwsgierig!

Liefs Nienke

ps: duimen jullie mee dat ik tijdens mijn vakantie een positieve test in handen heb en in het internetcafé een banner aan mag maken...?

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 08:23
Tessa

Fijne vakantie Nienke! We hopen op een positief berichtje van je

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 09:31
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
Fijne vakantie nienke! Ik hoop op goed bericht, en dat jij ook een mooie zwangerschapsbanner mag aanmaken deze vakantie

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 10:25

hey denise

mag ik ook de site van levy??
heb de link niet meer
vanwege een andere pc

grt xxx Trienke

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 11:41
sara

Nienke, een beetje laat, maar toch nog een hele fijne vakantie gewenst! Ik hoop dat je met heel goed nieuws terugkomt!

Tessa, ik ga niet raden, het wordt mij veel te moeilijk. Zou je het wel zeggen als we het goed raden???

Even een kort bericht, want we gaan zo weg naar sanjes fertier. Is een soort ballorig maar dan binnen en buiten. Ik ga met mijn schoonmoeder en jelte zijn beide nichtjes. Die logeren daar en vanavond logeert de oudste bij ons. Wordt weer lekker druk.

Misschien tot morgen!

Liefs sara

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 12:19
Mammie-D

Sara veel plezier!

Trienke je hebt een PBtje.

Ik kom even trots vertellen dat mijn mannetje kan lopen! Het begon deze week ineens met los staan voor een langere tijd en gister stond hij los, en liep hij ineens weg! Van de schuifpui naar de tafel in de tuin bij mijn moeder. We keken allemaal enorm verbaasd haha! En vanmorgen heeft ie ook al stukjes gelopen, in het winkelcentrum kleine stukjes, dan houd ie ons heel schattig vast aan een vinger, hij leunt er niet op puur voor de zekerheid dat als ie valt hij ons vast kan grijpen. Zo schattig! Hij wordt nu echt groot *snik*

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 14:32
Tessa

Oh wat leuk seg dat hij kan stappen Dan lijken ze helemaal zo groot geworden he.Net zoals mijn meisjes op 14 maanden

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 20:15
Tessa

"Esther,sorry moest je dat gevoel gehad hebben.Wauw,3 meiden! Denk dat wij hier ook zo'n meidenbende gaan hebben.Ik ben zeker dat ons nr 3 ook een meisje zal zijn."

Dit las ik net terug in het archief ergens in mei vorig jaar.

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 19:53
sara

Hallo allemaal,

Zo rustig zeg hier. Ik heb het zelf ook druk gehad en het was natuurlijk prachtig weer dus ook geen zin om achter de pc te zitten.

Tessa, heeft je gevoel het toch juist gehad!!

denise, Wat goed dat levy kan lopen!!! Dan voel je je zo trots hé! Bij jelte gaat het ook telkens beter, dus ben benieuwd hoelang het nog zal duren.

Hier gaat het zijn gangentje. Weer 2 werkdagen achter de rug. Nu 1 dagje vrij en dan nog 1,5 dag. Volgende week hoop ik iets rustiger. Het weekend was erg gezellig maar wel druk met mijn nichtje erbij. Misschien ga ik binnenkort met haar naar K3. Lijkt me zo leuk!

Ik ga even relaxen, tot morgen!!

liefs sara

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:37
Tessa

Hey allemaal,

het is hier inderdaad rustig.
Genieten jullie allemaal zo van het mooie weer?
Wij zijn gisteren met een vriendin en haar meisjestweeling naar het park geweest.Daar was het zaaaaalig koel onder de bomen.
Verslag en foto's op de babysite.

Nog 6 dagen en we mogen ons kleine meisjes weer gaan bewonderen

Tot de volgende

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 20:36
Nienke

Zo, ik kom even snel spieken hoor...
Denise gefeliciteerd met je grote man, knap hoor!

Hier gaat alles perfect! Heerlijk weer dus elke dag naar het strand of in het zwembadje.
Isa vindt het zwembadje nog een beetje eng omdat het water best koud is, maar de zee vindt ze geweldig! Ze rent gewoon echt de zee in en ook de golven vindt ze niet eng!
Ook heeft ze natuurlijk al een lekker kleurtje opgelopen...
Nou meiden, ik kom snel weer eens spieken!

Dikke kus vanuit Texel!
Nienke & Isa

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 14:54
Mammie-D

Hey dames!

Ik zat hier donderdag wéér met een ziek mannetje. Hij moest overgeven, had heel papa's auto onder gespuugd, zo zielig joh!
Gister heeft ie alles binnen gehouden, alleen melk borrelt nog omhoog dus dan maar geen melk...
gister naar CB geweest, hij moest eigelijk prikken maar die hebben we even opgeschoven, ik word het zo beu om elke vrije dag die ik heb met een ziek kindje te zitten. Hij is nu 80 cm en 11200 gr. mooi op zijn curve.
Ik voel de baby sinds een paar dagen heel duidelijk bewegen! Gister was het kindje zo ontzettend druk!!! Heerlijk weer dat gevoel!

Nienke, ik duim heel veel voor je meissie en hoop dat je je gauw ook mag aansluiten bij de zwangeren!
Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie, geniet er maar van!

Tessa, leuke foto's weer op de site! Zijn jij en jens het nu een beetje eens over de schrijfwijze van jullie kleine meisje?

Sara, spannend wanneer jelte zijn eerste stapjes zal maken! Hoe is het nu met hem? Doen de homeopatische middeltjes een beetje goed hun werk??

Liefs!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:10
Tessa

Hoi,

Sara,ik zie dat je er weer zijn Op naar de volgende ronde Alles goed met Jelte?

Nienke,nog veel plezier in Texel! Voel je al iets van een of komende Ik hoop het eerste.Hou ons op de hoogte he.

Mammie D,oh was hij weer ziek? Nu zou je zeggen het is zomer dus minder zieke kindjes Hoe is het met z'n stappen?
Leuk he,de baby voelen stampen
Neen nog niet eens over de schrijfwijze

Overmorgen weer naar ons meisje gaan kijken

Tot de volgende

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:57
sara

Hallo allemaal!!

Daar ben ik weer eens.

Zoals jullie zien helaas weer de op bezoek. Wordt er een beetje moedeloos van, maar het zal toch eens moeten lukken niet???

Nienke, fijn dat het zo leuk is op vakantie. Hoe staat het ervoor? Kan je ons al goed nieuws vertellen??? Vind het nu wel spannend worden hoor!

Denise, wat super dat je de baby al kan voelen. Zalig gevoel of niet?
Is levy ondertussen weer wat opgeknapt? Met Jelte gaat het goed de laatste tijd. Ik heb geen idee of fe middeltjes werken, maar hij is nog niet weer ziek geweest.

Tessa, spannend zeg weer jullie meisje bekijken. Hopen dat het dan nog steeds meisje is

Hier gaat alles zijn gangentje. Druk met werk enzo. Ben nu eventjes alleen thuis heerlijk! mijn man is met even met jelte weg ook wel eens lekker. Jelte begint al aardig te stappen. Hij stapt soms kleine stukjes van 3 stapjes van de bank naar de stoel bijvoorbeeld. Het zal dus niet lang meer duren denk ik.
Vanmiddag komt er weer een mevr van het cb praten over jelte zijn eetgedrag , Ik ben benieuwd...

liefs sara

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:52
Anja

Hey dames!

Zo kalmpjes hier... Maar met dit mooie weer kan ik jullie geen ongelijk geven natuurlijk .

Ik heb wonder boven wonder vorige week de op bezoek gekregen! Ik was er niet zo blij mee want het was die dag heel warm (31°) en mijn ventje had een zwembad gekocht. Ik kwam thuis van het werk en ik wou snel even douchen en dan lekker in het frisse water duiken en toen zag ik de dus . Maar ja, niet aan te doen. Ze zijn intussen al bijna terug weg.

Gitta heeft intussen flink last van verlatingsangst . Ze brult alles bijeen als ik haar in haar bedje stop 's middags of 's avonds. Na een 5 à 10 minuutjes valt ze toch in slaap maar ik moet mij echt inhouden om haar niet weer te gaan halen. Het is echt heel zielig om te horen. Ze is nu voor de 2e avond bij mijn mama en daar heeft ze het niet gedaan . Raar hoor, ik hoop dat ze morgenavond ook niet zo doet want dan slaapt ze hier.
Ook haar eten gaat niet zoals het zou moeten... Ze heeft echt problemen met die brokjes. Fruitpap zonder brokjes eet ze 2 potjes leeg en met brokjes met moeite 1 potje. Ook de groentjes gaan niet zoals het moet. Ik moet de helft van het potje mixen en dan de rest erbij doen, dan lukt het best. Zou het kwaad kunnen als ik haar terug potjes van 6 maand geef?

Hier begint het te korten naar onze trouwdag . Nog 3 nachtjes slapen. We hebben zaterdag onze ringen gaan halen en we zien ze nog liever dan toen we ze gingen bestellen .
Zondag gaan we naar Walibi, een trouwcadeautje van Gitta haar meter . Ik kijk er erg naar uit want het is heel lang geleden dat we nog zoiets gedaan hebben.

Ik ben terug weg want ik ga seffes slapen. Morgen een vroege (). Moet om 5u23 beginnen en heb pas gedaan om 14u07.

Heel veel liefs, Anja

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:02
Tessa

Anja,heel veel plezier morgen en alvast een dikke proficiat he!!!
Hopelijk blijft het een beetje droog.

Nienke,ben even naar je banner gaan kijken...2 dagen overtijd???

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 10:04

Online Status Bekijk profiel
Hallo Ladies,

Sorry dat ik zo lang niet ben geweest maar op het moment gaat het hier niet zo goed...
Ik heb te horen gekregen dat mijn vader leukemie heeft...Dit kwam total onverwacht en heel ons leven is hierdoor op zijn kop gegooit...

Het is hier allemal enorm hectisch, ook met de aankomende verhuis...
Ik blijf hier wel gewoon meelezen, maar om veel te reageren, daar heb ik nu geen tijd en kracht voor...

Ik heb ook Sems verjaardag woensdag uitgesteld.

Hoop dat julie dit begrijpen!

Veel liefs,
Kim en Sem

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:12
Nienke

Even snel een ego berichtje hoor meiden, heb eerder nog geen tijd gehad om een computer te zoeken...
Maar de zijn helaas precies op de goede dag gekomen...ik had dus mijn eisprong goed gevoeld...
Nou ja, op naar de volgende ronde maar weer!
Ik vind het het lastigst dat Isa nu dus zowieso 2 is als ze een broertje of zusje krijgt terwijl ik zoooooo blij was dat ze maar 1,5 jaar zouden schelen, tot ik mijn miskraam kreeg...
Nou ja, het zal toch een keer gaan gebeuren....

Isa heeft het hier reuze naar haar zin en is de hele dag druk, in plaats van 2 slaapjes doet ze nu van 12.00 tot 15.00 1x een slaapje. Dit is ideaal om lekker 2x per dag op stap te gaan!

Tot snel,
Dikke kus Nienke & Isa

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 22:51
Mammie-D

Kim, wat een vreselijk nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte om dit te kunnen verwerken en ermee om te kunnen gaan.

Nienke, wat ontzettend jammer dat het niet raak is. Ik had er juist zo'n positief gevoel bij dit keer! Geef de moed niet op, jij raakt dit jaar echt nog zwanger!

Hier alles zijn gangetje. Zoonlief loopt het hele huis door en buiten gaat het ook al erg goed, hele kleine stukjes bv van de hal naar de auto, van de auto naar de supermarkt etc. Zo ontzettend schattig!
Maandag ben ik jarig, maar ik doe er niks aan dit jaar. Tis mij te druk en teveel gedoe

Liefs!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 22:51
Mammie-D

Anja... gefeliciteerd nog met jullie huwelijk!!! Hebben jullie een mooie dag gehad? Hoe voelt dat nu als man en vrouw?

Tessa, hoe was de echo? Lag het kindje goed op schema?

Sara, ja het kan ineens snel gaan met lopen. Hier had hij het ook binnen 1 week door en nu danst ie zelfs en draait rondjes!

[Laatst gewijzigd door Mammie-D - 09/08/2008 @ 22:53] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >