[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/07/2008 @ 22:05 Kishoo | Hoi, best wel spannend allemaal, ik ben nu 6 weken ver en zit wel met wat gemengde gevoelens. Diep van binnen ben ik diepgelukkig en tegelijkertijd doodongerust. Mijn vorige zwangerschap eindigde op 9 weken omdat er geen hartslag was en nu weet ik dus niet of ik blij moet zijn of realistisch en of ik moet incalculeren dat het ook nu mis kan gaan. Liefst van al zou ik het van de daken schreeuwen En al die zorgen kunnen niet goed zijn. Daarbij komt ook nog dat ik 9 dagen lang een zware verkoudheid heb gehad met een hoest om U tegen te zeggen...Heeft er iemand wat bemoedigende woorden voor een ongeruste mama in spe? Groetjes |
[Reageer]

Zwanger!
En al die zorgen kunnen niet goed zijn. Daarbij komt ook nog dat ik 9 dagen lang een zware verkoudheid heb gehad met een hoest om U tegen te zeggen...

( hij duimt mee )
Ik duim echt mee voor je. Maar omwille van die hoest kan ik je wel geruststellen. Ik heb toen ik 3 maand was een griep gehad. Ik had er te lang mee gelopen en moest dus al antibiotica nemen. Het kon geen kwaad voor de baby zei de dokter maar als toekomstige moeder sta je er wel wat sceptischer tegenover. Ik vermijd liever alle medicatie. maar kijk, mijn jongetje is nog steeds zo gezond als wat. Dus ik denk dat je je niet veel zorgen moet maken ivm die hoest hoor!! Ik hoop voor je dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten.