Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 14:51 LiLLeBi ![]() | Kenji ziet helemaal niet scheel! Wat voor een belachelijke uitspraak was at nu weer? Ja ons Zoë kijkt scheel soms maar als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik ook fameus op mijn tenen zijn getrapt! Klaartje oh nee, daar kijk je dan zo naar uit naar die afspraak?! Weet die dan niet op voorhand wanneer die in verlof gaat? Zo van die dingen zouden niet mogen gebeuren vind ik! Amai 35 weken dan ... Ik ben bevallen op 35 weken en 6 dagen . Dan begint het te spannen he!Ik denk al 2 maanden dat ons Zoë last heeft van haar kiezen. Ze bijt steeds met haar achterste tanden/tandvlees op haar tutje. Regelmatig diarree maar de tanden komen maar niet door! Niels is dus ook een buitenratje Ons Zoë ook. Ach, dat is gezond he! Hebben jullie een groot terras?Mijn autootje is ook al 10 jaar oud zene. Maar er stonden 'maar' 80.000 km op. Dus dat valt dan nog weer mee vind ik! Het is een Ford Ka: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BDNL8IWI.jpg We hebben het kunnen kopen voor 2500 euro + 1 jaar garantie! Misschien nog goed voor enkele jaartjes he! Femke mocht vandaag naar huis! Vanavond mogen we al even op babybezoek gaan! Kga weer smelten waarschijnlijk ![]() ![]() Morgen gaan we eens met ons Zoë langst! Ben benieuwd hoe ze gaat reageren! Hoe doen jullie kindjes tegenover andere kindjes? Als ons Zoë aan het spelen is met een doos kleurtjes (bijvoorbeeld) dan mag daar geen enkel ander kindje aankomen! Dan krabt ze of pitst ze of duwt ze dat kindje weg! Ik denk dat dat nog wat gaat worden op school ![]() Fijn weekend ! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

. Dan begint het te spannen he!
Ons Zoë ook. Ach, dat is gezond he! Hebben jullie een groot terras?

Ocharme seg!