Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/07/2008 @ 23:45 zonneke | HI allemaal liesbet leuk om te horen dat het gelukt is ![]() kriekske dat is goed nieuws! en konden ze het geslacht al zien of wou je het niet weten ik moet volgende week gaan kan niet wachten. Ik hoop zo erg dat het dan al te zien is en natuurlijk vooral of alles in orde is want elke keer een maand wachten voor je meer weet is zooo lang ![]() |
| 29/07/2008 @ 21:04 ABke ![]() | Liesbeth: zo'n lendeband helpt vooral bij rugpijn, omdat het je rug verstevigt. Persoonlijk had ik er heel veel aan. Heb hier nog eentje XL liggen van het merk Anita. |
| 29/07/2008 @ 22:00 Mie | Misschien toch een onderscheid maken tussen de soorten pijnen die je kan voelen. Ik had van mijn 6de tot 10de week helse menstruatiepijnen. Nu heb ik ze af en toe nog wel eens, maar ze duren nooit lang en zijn ook niet meer zo fel. Dan heb ik echt het gevoel alsof mijn regels eraan komen. Ik voel dan de baarmoeder keihard in mijn onderrug duwen. Ik denk dat hij dan gewoon groeit.. En ik vrees dat daar niet echt veel tegen te doen is. Buiten misschien een warm badje, kruikje of kersenpitkussentje. Op andere momenten heb ik echt van die kramperige steken aan de zijkanten van mijn buik, de bandenpijnen zoals ze zeggen. Dat is dan precies alsof ik een spier heb verrokken en de pijnscheut houdt ook enkele seconden aan. Naar het schijnt kan zo een buikband daar wel tegen helpen, omdat hij je buik mee ondersteunt. Zo gaat de buik minder aan de 'banden' hangen.. Tja, vervelend he, die kwaaltjes. Maar ik vrees dat ze erbij horen ![]() |
| 01/08/2008 @ 14:02 Mie | Dag Tessy, supergoed nieuws zeg!! Ik heb straks echo (om 16.15uur) en ben heel nerveus. Vooral omdat het al lang geleden is en omdat we nu toch al beter zouden zien of alles wel 'goed zit', maar ook een beetje voor het geslacht hoor. Het is zo confronterend he! Voila, dit wordt het, dus niet het andere geslacht brrr.. Zou ik eens mogen vragen hoeveel jij bent bijgekomen? (of is dat onbeleefd hehe). Ik ben ook al 3,5 kilo bij, op mijn weegschaal toch, maar ik eet gezonder dan ooit. Begrijp er niks van. Ach. Mie |
| 01/08/2008 @ 17:08 Mie | Ha Tessy, hier ook een jongen he! Ik had het wel verwacht eigenlijk, en we zijn er dan ook heel blij mee. Voor een meisje hadden we nog geen naam hihi, daar moeten we dus niet meer naar zoeken. Mja, ik eet ook graag. En meer dan anders. Maar dat zal toch niet abnormaal zijn. Och, dat zal er achteraf wel weer afvliegen ![]() Mie |
| 02/08/2008 @ 11:29 Mie | Pfffft ja, ik had een banner gemaakt, maar af en toe moet ik me daar blijkbaar weer voor inloggen. Enfin, nu nog even zonder.. Ik ben uitgerekend voor 5 januari. Bij ons net hetzelfde. Mijn man had nog een broer en heeft al twee zonen uit zijn vorige relatie. Eigenlijk hadden we ook wel graag een meisje gewild, maar ja, ik kan er ook niks aan doen dat hij alleen maar mannekes kan maken he ![]() Mie |
< vorige pagina | volgende pagina >

januari 2009
) Zelf ben ik ook helemaal weg van iets of wat 'oudere' exemplaren maar mijn vriend zag het liever wat moderner. Nu vonden we iets dat een beetje tussen beiden ligt dus zijn we beiden tevreden hé 

.
. We zijn dolgelukkig.
. Het vreemdste is dat ik nog in al mijn broeken pas, krijg ze enkel niet meer dicht. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik nog heel wat kilo's ga bijkomen