volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/08/2008 @ 08:37 LiLLeBi ![]() | Oh dat lijkt mij wel een leuke job! Succes met bevallen zene ... Ben benieuwd of ik nog 'nieuws' zal lezen voor ons vertrek! Ik supporter hoor! ![]() |
volgende pagina >

wachten op zwangerschap

Anders is de verrassing er helemaal vanaf. Ze begint ook wel weer sterk te worden. De schopjes worden steeds harder en ze reageert nu ook echt als ik op mijn buik duw.
Ze begint precies wel dezelfde gewoonte als haar broer aan te nemen om mij rechts onder mijn ribben te gaan stampen. Tot nu toe is het alleen nog maar een onaangenaam gevoel, maar dat zal nog wel veranderen binnen enkele weken
Och ja, hoor mij klagen, ik vind het zo geweldig als ik haar voel

Ik ga het er toch moeilijk mee hebben, denk ik. Het gaat allemaal zo verschrikkelijk snel.
!
doorbrengen. Nog even op de tanden bijten dus, maar ik doe het wel wat rustiger aan hoor. Ik probeer veel dingen uit te stellen die niet dringend zijn en voor de rest probeer ik niet al teveel afspraken enz meer op te zetten zodat er zo weinig mogelijk stress is.