< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wachten op zwangerschap

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wachten op zwangerschap
12/06/2008 @ 09:57
cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

amai wat lange wachttijden bij die dokters, maar ja, zoals je zegt, beter wat langer wachten dan Zoë voor niks laten opereren.

Een naam hebben we ondertussen voor ons meisje, maar die blijft nog geheim tot ze geboren is Anders is de verrassing er helemaal vanaf. Ze begint ook wel weer sterk te worden. De schopjes worden steeds harder en ze reageert nu ook echt als ik op mijn buik duw. Ze begint precies wel dezelfde gewoonte als haar broer aan te nemen om mij rechts onder mijn ribben te gaan stampen. Tot nu toe is het alleen nog maar een onaangenaam gevoel, maar dat zal nog wel veranderen binnen enkele weken Och ja, hoor mij klagen, ik vind het zo geweldig als ik haar voel

Jochen doet het ook goed. Het meeste van de tijd is hij een vrolijke en lieve, slimme peuter waar ik toch zo ontzettend fier op ben. Hij gaat ook weer liever naar de creche wat het toch heel wat gemakkelijker maakt 's morgens om hem weg te brengen.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 23:53
LiLLeBi

Ooooooooh geweldig die schopjes !!!
Laat het hier maar snel september zijn!

Wanneer ga Jochen naar school?
Ons Zoë mag volgend jaar april gaan!

Hier zijn we begonnen met de verbouwingen ...
Wij hebben een heel oud huis! (zijn het aan het kopen, moeten enkel nog de acte gaan tekenen)
We hebben al enkele verassingen gekregen zoals onze waterput die volleig onder het huis zit .
Hopelijk verloopt alles goed!

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 08:45
cindy

Hey Carmen,

ik moest even kijken, je bent van naam veranderd

Wanneer wordt de akte van je huis beschreven? Oei, de waterput onder je huis, ja, dat heb je met oude huizen, je weet nooit welke verrassingen je te wachten staan. Maar het heeft wel zo zijn charmes vind ik. Zeker als je het naar jouw smaak kan verbouwen.

Ja, voor mij mag het ook snel september zijn Alhoewel, ik geniet nog wel even van mijn buikje

Jochen gaat ook volgend jaar april naar de kleuterschool. We gaan rond oktober eens kijken in de school en zien hoe het dan zit met inschrijven enzo.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 10:23
LiLLeBi

Hey sorry was vergeten zeggen dat ik van naam veranderd ben!
Is omdat familie nog niet hoeft te weten dat we in september er weer voor gaan

Wij gaan vrijdag tot maandag naar centerparcs

t'Zal raar zijn zo naar school gaan! Weer een stap verder in de grote wereld!

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 08:53
cindy

Hey,

oh, fijn een weekendje centerparcs! Naar welk park ga je? Wij zijn in april in Vossemeren geweest in Lommel. Ik vond het echt ideaal met Jochen, jullie zullen ook wel genieten met Zoë.

Ja, die stap naar de kleuterschool gaat weer zo groot zijn. Dan zijn onze kleine kindjes echt weg Ik ga het er toch moeilijk mee hebben, denk ik. Het gaat allemaal zo verschrikkelijk snel.

Vandaag een dagje verlof. Vorige week wat teveel stress gehad op werk met resultaat dat ik vorig weekend met pijnlijke harde buiken heb gezeten. Nu dus maar een dagje rusten zodat het wat kalmeert in mijn buik. Jochen ligt trouwens nog altijd in zijn bedje, de kleine slaapkop Dat doet hij normaal nooit zolang, zeker niet in het weekend als wij ook eens zouden kunnen uitslapen

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 08:24
LiLLeBi

Geweldig als ze zo eens langer slapen he!

Oei al pijnlijke harde buiken ... Pas dan maar goed op en neem op tijd rus! In hoeverre dat mogenlijk is met een peuter in huis
Ik ben erg benieuwd naar de naam !
Besef je dat je binnen 2 maand al bijna volledig 'veilig' kan bevallen!?
Dat vliegt zo vooruit!

Wij gaan naar Peer. We hebben een last-minute gepakt en het ging tussen Herperheide en Vossemeren. In Vossemeren was er enkel nog een luxe-cottage voor 8p vrij en nu hebben wij een 5p economy-cottage.
Zal deugd doen!

Ben weg, moet binnen een uurtje bij de tandarts zijn en zit hier nog in pyama

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:57
cindy

Hey,

weer even geleden. Hoe is het in Centerparcs geweest? Heeft Zoë haar geamuseerd?

Ondertussen hier al 30 weken voorbij Het gaat echt zo snel. Voor jullie ook nog maar 2 maandjes geduld vooraleer je voor een 2de gaat! Ik duim nu alvast dat het heel snel raak mag zijn voor jullie

Vorige week nog op controle geweest en onze meid weegt nu ongeveer 1500 gr en doet het heel goed. Zit mooi op schema met haar groei en gewicht. Alleen met de lengte van haar beentjes zit ze iets voor, maar dat was bij Jochen ook. Jochen was dan ook 53 cm toen hij geboren werd, dus zal onze meid nu ook wel een grote gaan worden.

Sinds vrijdag slaapt Jochen in zijn groot bed. Het gaat heel goed en we zijn het al helemaal gewend. Dat is al één zorg minder.

Hoe gaat het met jullie? Had je nu al een afspraak gehad bij een dokter met Zoë of komen die nog?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 20:04
LiLLeBi

Heeeey!

Jij moet al bijna gaan bevallen!
Red je het een beetje met een dikke buik en een op en top peutertje in huis

Centerparcs was ZALIG!
Zeker voor herhaling vatbaar!
We tellen nu af naar 1 sept voor onze reis naar Mallorca!
Ben benieuwd voor ons zoë en het vliegtuig!

Wij zijn al naar die speciale dermatoloog geweest maar daar hebben we de uitslag nog niet van...
Maar voorlopig hezeft ze het ook niet meer gehad ...
Ze denkt ook aan een muggenbetenallergie maar in de periode zal ze er harder op reageren dan een andere. Nu bv heeft ze 3 gewone muggenbeten zonder bijkomende dingen !
Het is blijkbaar ook niet abnormaal en veelvoorkomend bij kindjes (wel niet zo extreem)!

Wij zijn deze week voor de laatste keer gaan tekenen voor ons huisje dus nu zijn we de officiële eigenaars .
De verbouwingen lopen langzaam maar we komen er wel .
Dit weekend komen ze het water leggen voor onze nieuwe wc en badkamer en dan ga ik ons zoë haar potje daar installeren.
En dan beginnen we met trainen!

Het praten gaat hier beter en beter. Ik kan een hele Zoë woordenboek beginnen .
Ook begint ze met zinnetjes te praten van 3 tot 5 woorden!
Buiten de driftbuien vind ik de peuterperiode geweldig!

Danny is ondertussen peter geworden van een meisje Femke.
Ze is op 34 weken zw ter wereld gekomen en mocht na 3 weken naar huis. Sinds ik haar in mijn armen heb gehad begin ik toch serieus te snakken naar weer een baby in huis!

Hoe gaat het daar?

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 20:59
cindy

Hey,

gefeliciteerd met jullie huis!! De verbouwingen zullen wel in orde geraken, niet alles tegelijk.

Fijn dat Centerparcs zo goed is meegevallen en in september naar Mallorca! Zou ik ook heel graag willen Alleen met die dikke buik zou het nog al moeilijk worden

Ja, het aftellen is hier begonnen. Het wordt wel heel zwaar nu, ik heb serieus last van mijn bekken en rug en dat weegt door. Deze week en volgende week ben ik overdag alleen thuis met Jochen en mijn ouders zijn op vakantie. Hij is heel braaf, maar een echt duracell-konijntje. Hij heeft zoveel energie en gaat door tot hij in slaap valt. Echt vermoeiend soms.

Ik heb ook alle kleedjes gesorteerd en ga morgen beginnen met wassen. Het park staat gereed en mijn man is de babykamer nog aan het verven. Dan zou nog een bad moeten geplaatst worden, maar ja, als dat niet meer op tijd lukt, trekken we onze plan wel. We hebben dus nog heel wat te doen en de tijd gaat zo snel.

Proficiat trouwens met Danny zijn petekindje. Dat zal wel dat het dan opnieuw begint te kriebelen bij jullie. Wie weet in Mallorca, lekker ontspannen

Gelukkig reageert Zoë wel niet op elke muggenbeet zo allergisch. Arm kind anders. Misschien dat die mug toen juist ergens iets met zich meedroeg wat die reactie heeft uitgelokt. Wanneer krijg je de resultaten?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 09:58
LiLLeBi

Alles is dus bijna klaar voor de komst van jullie meisje!
Heb je geen schrik dat je kleine mannetje jaloers gaat zijn?
Daar heb ik wel schrik voor!
Al reageerd ze goed op baby's! Maar effe een baby zien of er constant thuis 1 hebben is nog iets anders he!
Dat zal uiteindelijk wel los lopen zeker?
Wanneer moet je weer op controle bij de gyn?
Spannend zo een bevalling he! Heb je de eerste keer een vlotte bevalling gehad?

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 14:13
cindy

Hey,

ik ben vorige dinsdag nog op controle geweest. Alles zag er goed uit. Mijn bloeddruk enzo waren allemaal goed en onze meid heeft zich met haar hoofdje naar beneden gedraaid.

Ja, ik ben wel bang dat Jochen jaloers gaat zijn, of gewoon al dat ik niet meer de tijd met hem kan doorbrengen die ik nu met hem doorbreng. Ik hoop gewoon dat ik mijn aandacht kan verdelen zodat ze allebei content zijn. Maar het zal wel allemaal loslopen zeker? Er zijn zoveel kindjes die aan hun broertje of zusje zijn moeten wennen.

Hoe gaat het nu met Zoë en jullie? Ik las je bevallingsverhaal op de homepagina. Is ook wel allemaal heel snel gegaan toen he?

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 12:46
LiLLeBi

Wij zijn juist trug van het ziekenhuis...
t'Was alleen bij de assistente nu. En weer begon ze over een brilletje, zoals vorige keer (maar toen zij de arts zelf dat dat het scheelzien enkel zou verminderen, niet oplossen en dat we dan haar oogjes luier zouden maken omdat die hun werk wel degelijk doen) dus ik heb daar maar weinig interesse aan getoont.
Ik moet nu afwisselend afplakken (elke dag ander oogje en maar 1u inplaats 2u) omdat ze niet hard meer een voorkeuroogje heeft.
Als we het brilletje laten voor wat het is dan zou ze waarschijnlijk eind dit jaar geopereerd worden. 2 spiertjes zouden er dan onder hande worden genomen.

Ben eens benieuwd wat onze nieuwe oogarts gaat zeggen!
Daar moeten we volgende maand naartoe.

Deze van vandaag is dat rotziekenhuis ...

(al weet ik ook wel dat opereren nodig is)

Alles gaat hier eigelijk vrij goed!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:23
cindy

Hey,

ik ben benieuwd wat de andere oogarts volgende maand gaat vertellen. Zijn er veel risico's verbonden aan een operatie?

Nog enkele weekjes voor jullie, he en dan ook beginnen voor nr. 2 Ben je al gestopt met de pil?

Gisteren nog eens naar de gyn geweest. Tot nu toe nog geen ontsluiting, wel is ons meisje aan het indalen. Het zou nog niet voor direct zijn, zei de gyn. Ze was zelfs verwonderd toen ik zei dat dat goed was. Het lijkt mij toch beter dat ze nog minstens 2 weekjes blijft zitten ook al wordt het zo zwaar. Ik ben nu wel echt aan het aftellen. Nog 2 weekjes werken na deze week, maar het wordt moeilijk. Vandaag gaat het weer beter, maar er zijn dagen bij dat ik me gene mens voel

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 15:12
LiLLeBi

Jij gaat nog werken
Amai chapeau!!!!

Je meisje zit daar goed vanbinnen dan! Op hoeveel weken ben jij van je eerste kapoen bevallen?

Veel succes moest het toch ineens doorzetten!

Hoe gaat het met de harde buiken enzo?

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 16:48
cindy

Bij Jochen ben ik op 38 weken en 6 dagen bevallen. Een goede week op voorhand dus.

Ik ga nu nog werken omdat ik maar 8 weken zwangerschapsverlof heb als zelfstandige. Die wil ik dan zoveel mogelijk met ons doorbrengen. Nog even op de tanden bijten dus, maar ik doe het wel wat rustiger aan hoor. Ik probeer veel dingen uit te stellen die niet dringend zijn en voor de rest probeer ik niet al teveel afspraken enz meer op te zetten zodat er zo weinig mogelijk stress is.

De harde buiken zijn er nog altijd. Soms doen ze wat pijn, maar ik vind het niet meer erg. Dat ze maar zorgen voor wat opening binnen 2 weken bij de gyn Onze meid mag gerust de laatste week van augustus komen van mij

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 08:35
LiLLeBi

Awel, ik vind dat een goede week om in te bevallen
Anders moet ik op het 'nieuws' wachten tot we trug zijn uit verlof!
We vertrekken den 1e tot den 10e naar Mallorca!

Jij bent zelfstandige? Wat doe je dan van werk?

Merkt Jochen al op dat er iets gaat gebeuren binnen kort?
Wil hij ook niet trug in het park zitten enzo?

Toen wij in Centerparcs waren wilde ons Zoë weer in een park zitten als ze dat zag staan....

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 10:17
LiLLeBi

Kijk naar mijn banner

September zal pas de ECHTE eerste ronde worden denkik zene ...
Danny wil in Mallorca een kindje maken, maar dan zijn de vruchtbare dagen juist voorbij!

Maar wie weet he

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 07:12
cindy

Oh fijn!!! Ik hoop echt dat het heel snel mag lukken voor jullie

Ja, van mij mag het deze week nu echt wel gebeuren. Ik word ineens heel ongeduldig om ons meisje te zien Er is ook vanalles aan het rommelen de laatste dagen, maar ja, dat kan ook nog wel effe duren zo. Morgen weer naar de gyn, ben eens benieuwd.

Ik denk niet dat Jochen al echt iets beseft ervan. Hij weet wel dat het park en de koets, maxicosi enzo allemaal voor de baby zijn, maar dat is eerder omdat we hem dat zo vaak gezegd hebben denk ik. Hij heeft tot nu toe een keer gevraagd om in het park te slapen, maar toen ik zei dat dan zijn schoentjes uitmoesten, wou hij niet meer

Ik ben zelfstandige sinds begin dit jaar. Ik werk voor een bedrijf van mijn vader dat appartementen en woningen verhuurt en verkoopt en nieuwe projecten ontwikkeld. Meestal een plezante job, zolang er geen vervelende huurders zijn. Maar zo zal elke job wel zijn voor- en nadelen hebben.

Jullie mochten in september ook naar de nieuwe oogarts gaan met Zoë, he? Ben eens benieuwd wat die gaat zeggen. Misschien is er toch nog een mogelijkheid zonder operatie.

Veel klusplezier de komende dagen

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 08:37
LiLLeBi

Oh dat lijkt mij wel een leuke job!

Succes met bevallen zene ...
Ben benieuwd of ik nog 'nieuws' zal lezen voor ons vertrek!
Ik supporter hoor!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 04:37
cindy

Hey,

tot nu toe nog niks hoor Wel al last gehad van voorweeën, maar die zijn weer gestopt

Veel plezier in Mallorca moest ik dit weekend niet meer langskomen en hopelijk kan je hier mijn bevallingsverhaal lezen als je terug komt

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >