< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/07/2008 @ 20:22
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Vannie: tof kamertje hoor! Erg stoer! Ik weet echt niet meer wat wij gaan doen met Lubbes kamertje... Maar er is eigenlijk geen haast meer bij he... Fijn dat je controle goed was!

@Pooh: verzorg jezelf maar goed en rust goed uit! Hopelijk voel je je gauw wat beter in je vel

@M.: Is Laurine al beter??? Een oorontsteking is zoooo vervelend he. Ze zien daar zo van af!

Lubbe is weer beter. Het was weer iets eenmaligs. Raar toch...
Vandaag ben ik ook flink geschrokken. Ik gaf hem net zijn flesje, maar hij wou niet drinken en trok zo'n vieze smoel. Ik maar een paar keer proberen. Toen dacht ik: er zit misschien een haartje in zijn mond of zo, dus ik vraag het, en hij: Ja, mama, haartje! Ik zag niks en hij bleef weigeren. Wat blijkt? De melk is slecht. Ik had op den duur zelf geproefd en die was ongelofelijk bitter! Terwijl het net een nieuwe fles was, waarvan ik net het zegel had verwijderd... En de datum was ook oke... Geen idee wat ermee aan de hand was... Ik heb dan maar een andere geopend (eerst zelf geproefd) en die gegeven, en dan heeft hij flink gedronken. Ik ben nu natuurlijk bang dat hij ziek gaat worden, maar veel zal hij er wel niet van binnen hebben. Zo vies... Jakkes! Ik heb meteen gebeld naar de colruyt en ik mag die fles binnenbrengen voor verder onderzoek als het mij eens past. Ik ga toch vragen om op de hoogte gehouden te worden over wat ze vinden hoor!

Voor mij is het niet zo erg, dat iedereen hier in vakantie gaat. Wij moeten nog een weekje werken, en dan zijn we ook thuis. Ik ga zelf ook wat minder langskomen denk ik. Ik jaag me veel te veel op in horrorverhalen hier op 9maand (herhaalde miskramen, late miskramen, doodgeboorte ). Ik trek het mij allemaal veel te veel aan en voel me dan weer helemaal negatief worden en zit in compassie te blèten aan mijn pc Denk dat ik beter even wat afstand neem. En zulke onderwerpen niet lezen, dat lukt me toch nooit...

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 20:40
Kellytje

Ik weet wat je bedoelt Ann! Ik heb het soms ook moeilijk om toch niet naar die forums te gaan kijken maar probeer mezelf toch van de nadelen te overtuigen en meestal lukt het wel om dan alles af te sluiten.
Ik mag dat ook echt niet doen want anders krijg ik angstaanvallen zoals gisteravond en vanmorgen (om 5u nota bene!)! Vanmorgen was het er echt over hoor: de meest verschrikkelijke scenario's spookten door mijn hoofd, echt om gek van te worden.
Alleen kwam het deze keer door iemand die op december-forum zat en haar kleintje verloren was... Tja, dat kon ik natuurlijk niet weten toen ik het begon te lezen he..

Als jij je er beter bij voelt om een tijdje niet te komen dan moet je dat zeker doen!

Jakkes wat vies van die melk! En wel raar he.. Maar misschien zat er ergens een klein gaatje in en kwam het daardoor, dat kan natuurlijk altijd gebeuren he. En zoals je zegt, als hij er maar weinig van binnen heeft zal hij er niet ziek van worden hoor. Maak je maar niet ongerust!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 13:17
ann

Fijne vakantie trouwens, allemaal!
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 11:58
Vannie

Bedankt voor jullie reacties over Kevin's kamer ! Ben ik natuurlijk erg blij mee, want we hebben ons best er op gedaan

Kelly, ja misschien dat je dat bij de echo even na kunt vragen, want een en ander heeft daar misschien mee te maken. En.......ben je nu meer gaan drinken ??

Ann, ja ik heb het ook een keer gehad dat de melk niet goed was, en dat was ook een nieuw pak. Kan gebeuren hoor, ze zullen er niet gelijk doodziek van worden. Die kleintjes kunnen meer hebben als wij nog hoor.
Zeg, maak je niet te gek met die verhalen die je hier lees op het forum en al meid. Ik doe dat zelf ook expres niet. Gisteren was er ook weer een item op tv over mensen die hun kindje met 26 weken hadden verloren en dat heb ik gelijk afgezet. Niet opzoeken !

Nou meisjes, dit gaat even mijn laatste bezoek zijn voor de vakantie. Zondagochtend gaan we weg. Ik zal juist dichter in jullie buurt gaan komen, want we gaan naar de Ardennen haha. Het schijnt na het weekend mooier weer te worden en daar hoop ik dan ook echt op want momenteel is het helemaal niks natuurlijk.
Spreek jullie weer over een week of 2,5 !!!

Jullie ook een fijne vakantie !

xxxxxx

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 13:05
Kellytje

Vannie, mijn vriendin had me gewaarschuwd dat zij dat ook had gehad rond 17 weken: plots niets meer voelen... Maar een paar dagen later voelde ze haar kleintje meer dan ervoor.
En ik moet zeggen, sinds woensdag voel ik het dus ook meer en langer dan voordien, echt gek! Het was dus stilte voor de storm

Hey, naar waar trekken jullie in de Ardennen? Wij vertrekken morgen of zondag en doen een tussenstop in de Ardennen, meer bepaald in Malmedy want daar is het feest voor 21 juli! Er zijn blijkbaar allemaal marktjes en 's avonds gaan ze vuurwerk afsteken, lijkt me allemaal heel gezellig!
Ik hoop voor jou dat het weer hier wat meevalt! Allee, dat hoop ik eigenlijk voor iedereen!
Kreeg daar net trouwens een leuk mailtje over:

zeer belangrijk bericht!!!

Bericht van verdwijning :

VERDWENEN !!!

GEEL ROND DING DAT GEWOONLIJK AL DRAAIEND IN DE LUCHT ZWEEFT !!!

ZE LUISTERT NAAR DE NAAM '' ZON''.

ALS U HAAR ZIET, ZEG HAAR DAT HET

VERD***MME JULI IS !!!

Vond het wel grappig Dus meiden: als we ze tegenkomen...

Vandaag voor de rest weer héél veel last van pijn in mijn been! En tegenwoordig krijg ik ook meer last van pijn in mijn rug maar dan aan de andere kant dan waar de hernia zit pffff
Gelukkig hebben we van m'n schoonouders een rolstoel kunnen lenen zodat we op vakantie toch verder kunnen komen dan de deur van de mobilhome!

Heb een eerste buikfoto geplaatst!

[Laatst gewijzigd door Kellytje - 18/07/2008 @ 17:57] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:06
Ann

@Kellytje: ik heb die ook gekregen! hihihi

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 13:13
Ann

Kijk eens: een banner! Ik heb mijn vrijwel gewoon op tijd gekregen! Ik denk niet dat ik een eisprong gehad heb, maar kom, misschien kunnen we nu weer verder he...

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 18:49
Kathy

Al een goed teken dat de duivels op tijd zijn. Ik duim met jullie mee dat er vlug een nieuwe kans komt!

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 11:49
babietje

Hallo iedereen,

Het is alweer even geleden dat ik hier nog eens binnensprong maar hier ben ik weer. Hier gaat alles goed, we hebben nu een weekje verlof maar het is er eentje om hard te werken. De nonkel van Johan heeft een crossterrein het Rooiveld. En nu woensdag geven ze een grote cross, dus veel werk. Alle ze hebben al heel veel voorbereidend werk gedaan, heel de maand juli zijn ze altijd bezig. Dinsdagnamiddag komen er veel crossers met hun caravans aan dus dan moeten we al aan de inkom zitten. Das meestal tot middernacht of zelfs tot 1 uur en dan smorgens moeten we er weer zijn vanaf 7 uur tot een uur of 3 snachts en dan donderdags zeer leuk alles terug kuisen en oprommelen. Maja dat hoort er allemaal bij. Dus volgende week zal ik hier niet veel zijn.

Pooh, welkom terug! Oei overspannen, verzorg je maar goed!

M, ik ben al veel te laat maar toch nog een goede reis toegewenst! Veel plezier!

Vannie, ja maagzuur ik kende dat ook. Dat was zo het enige waar ik last van had. Niet leuk he maar hoort erbij!
Mooie kamer van Kevin! Knap! Ook te laat waarschijnlijk maar ook voor jullie een goede reis!

Kelly, fijn te horen dat alles in orde is met jullie kleineof Mooi buikje trouwens!

Ann, ja al die verhalen op het forum, ik ga er ook niet naar op zoek hoor, ik moet het allemaal niet weten. Want dan begint je na te denken en te piekeren, is allemaal voor niets nodig. Gewoon toelaten en niet lezen.

Ik moet gaan, ons meisje is wakker, eerst de patatjes opzetten.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 22:33

Meiden sorry t is nogal druk hier met 2 kids in huis ineens. Gisteren was ze heel erg verlegen en heeft niets gezegd maar vandaag ging het supergoed. Sophie vindt het ook prachtig allemaal en doet alles na Nu hopen dat het snel goed weer wordt, kunnen ze lekker in het zwembad. Hubbie had een heel mooi zwembadje gekocht voor allebei de kindjes en hij had vandaag ook nieuwe schoentjes en kleertjes voor Kimberly gekocht. Verder kan ik er niet te veel over kwijt, maar dat begrijpen jullie wel he...

Ann, kijk je dat is een goed teken!!!! Gaan jullie er nu direct weer voor? Weetje ik heb het gevoel dat het dit keer wel goed zal gaan als je straks weer gaat zijn. Drie keer is tenslotte ook scheepsrecht. Hopelijk mag het snel zo ver zijn

Alle vakantiegangers, veel plezier
Weet niemand iets leuks in Denemarken? Willen wij in september nog eens naar toe

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:31
M.

hoihoi,

wij zijn ook terug van verlof, t zit er weer op!
t is heel goed meegevallen deze keer, beter dan Barcelona
dankzij de airco op de kamer was het s avonds doenbaar om te slapen voor zowel Laurine als ons
voor de rest was het weer ook goed, rond de 30 graden maar dragelijk
ook een goed hotel, lekker eten, vriendelijke mensen
we zijn veel gaan wandelen, ook een paar marktjes gedaan, lekker gaan eten,...
en voor de rest gewoon lekker relaxen, lezen en genieten van ons
normaal is Laurine geen zo'n grote eter maar amaai de pasta valt precies in de smaak,eten dat ze deed, niet te doen
ze kan ook al een paar nieuwe dingen: ze zegt 'choi' (weet niet hoe je t schrijft in t italiaans), doet mooi bravo, drinkt haar melk helemaal alleen en begint zowat aan de hand te stappen
ongeloofelijk hoe snel ze veranderen op zo'n korte tijd!
maandag moet men man al terug aan t werk maar ik ben gelukkig nog een weekje thuis

hoe is t hier met iedereen? t is ook redelijk stil geweest, iedereen ook genoten van t mooie weer de laatste dagen zeker?

kellytje, jij zit ook al bijna in de helft hé, t gaat snel zeg!

mekkie, ben nog nooit in denemarken geweest dus vrees dat ik je niet zal kunnen helpen ermee

vannie, echt een supermooie kamer hoor! knap gedaan

ann, hoe is t nu met jou? lukt het wat om de moeilijke topics te vermijden? ik zie ook dat jullie nu in de groene dagen zitten, ga voor je

ga snel even een wasje buiten hangen kom dan later nog eens terug

groetjes

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 14:23

welkom terug Malika! En je banner vier dagen overtijd???

druk hier met twee kindjes nog steeds, maar wel heel leuk. Gelukkig is t vandaag wel iets minder warm want het was echt niet te doen gisteren zeg Nog een weekje dan moet ze weer terug. Sophie zal Kimberly wel onwijs missen want ze zijn echt heel dol op elkaar

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 15:14
M.

hey mekkie, heb je geen foto van Kimberly? t zal voor jullie vast ook raar doen als ze weer weg is
kun je me nog eens de site doorgeven via dewelke jullie gekeken hebben voor een vakantiekindje
had erover gesproken tegen men man en die wou er wel eens wat meer over lezen
oja, ik heb mijn pil een week doorgenomen om geen te krijgen op reis, ben nu de aan het opwachten, weet ondertussen wel dat ze er al zitten aan te komen maar hebn wel een paar dagen op men ongemakken gelopen
de 1e dag op vakantie was ik men pil vergeten te nemen en ja net dan......

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 15:37

ok hihi vandaar Malika

Als je op mijn profiel kijkt heb je de link naar mijn weblog en daar staan een paar fotos van Kimberly en sophie op. Heb nog een hele berg om er op te zetten maar kom er niet aan toe nu
Ze is al goed bijgekomen want ze was echt heel wit en mager maar heeft nu al een lekker kleurtje

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 15:38

http://www.europakinderhulp.nl is de site van die stichting maar das alleen voor mensen van uit NL. Weet eigenlijk niet of er in Belgie ook zoiets is?

zo en nu ga ik sophie eens uit bedje halen. Hopelijk blijft het een beetje droog want we zouden vanavond gaan bbq en

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 17:15
babietje

Amai eindelijk we hebben een weekje zonder internet gezeten maar zo te zien is het op dit forum niet echt druk geweest.
We hadden al een paar weken dat de verbinding uitviel, dat zagen we aan de tv als het beeld slecht was of sneeuw opkwam zoals we hier zeggen maar vanaf vorige week vrijdag bleef de sneeuw erop en geen internet meer. Woensdag kwam de technieker dan langs maar kreeg het niet opgelost, het was de kabel die van de electriciteistpaal naar hier binnen loopt. Dus hij moest iemand anders sturen en ik dacht al dat gaar hier nog enkele dagen duren en toen we gisteren thuis kwamen van het werk zat er een kaartje in de bus dat hij hier was geweest maar dat er niemand thuis was, ja we moeten wel nog werken he, en ze hadden niets laten weten want anders had ik er wel voor gezorgd dat hij binnenkon.
Deze morgen heeft johan dan gebeld en zoals jullie zien zijn ze vandaag weer langs geweest. Goe he.

M, welkom terug. En deze keer de reis wel goed meegevallen, das toch plezant dan he. Het is toch altijd afwachten of het meevalt of niet. En Laurine doet het goed, ja ze worden snel groot, voor je het weet komen ze met een vriend thuis.

Mekkie, ik kan het me voorstellen dat he tnu zeer durk is bij jullie. geniet nog van jullie laatste weekje

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 15:13
M.

hé mekkie, waarschijnlijk stom van me maar ik zie die foto's niet staan, vind er precies enkel terug uit 2007
waar moet ik juist kijken?

babietje, goed dat internet terug gaat
wel raar dat ze zomaar aan de deur stonden zonder verwittigen, ze konden toch denken dat jullie uit werken waren
mijn man zit er hier soms ook al mee te lachen dat ze binnen een jaar of 15 met een vriendje naar huis zal komen en dat hij dan de strenge en keurende papa zal zijn

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:30
Ann

@M: Sinds de er weer doorgekomen zijn, voel ik me een stuk beter in mijn vel, dus het gaat wel weer. Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong had (al is mijn temp niet veel gestegen tot nu toe). De wachttijd breekt nu weer aan... We hebben goed ons best gedaan, maar ik mag er niet op rekenen dat het weer de eerste keer raak zal zijn he... Na drie keer zo vlot zwanger te geraken, hoop ik er stiekem natuurlijk wel wat op, maar de gyn zei ook: niet verschieten als het nu ineens 6 maand duurt...

Fijn dat de reis zo goed meegevallen is!

Ik zal je banner toch nog even in de gaten houden, aangezien je een beetje gemist hebt met de pil... Je weet maar nooit

@Mekkie: wat fijn dat Kimberly en Sophie zo goed opschieten met elkaar... Er zullen wel wat traantjes vloeien als ze weer naar huis moet... Maar misschien volgend jaar weer?

@Babietje: 't Was een goeie week om zonder internet te zitten, zo kalm als het hier was Gelukkig is alles nu opgelost! Nu kunnen we weer kletsen!

Hier gaat alles goed. Leuk verlof tot nu toe. Vrijdag zijn we met de familie naar Planckendael geweest (B-dagtrip met boottochtje van station naar de zoo). Lubbe vond het erg leuk! De dag zelf was hij nog kalm, 't zijn natuurlijk heel veel indrukken voor zo'n kind. Maar toen ik de dag erna vroeg: Heb jij echte giraffen gezien? begon hij geweldig te tetteren en te vertellen, super gewoon

Hij doet het ook erg goed zonder pamper. Als we lang van huis gaan doen we hem wel nog zo'n pullup broekje aan van pampers, maar als hij het droog houdt krijgt hij een (heel klein) snoepje. Gisteren zijn we zo de hele middag naar Ikea geweest, en zijn pampertje was poerdroog als we thuiskwamen. Ginder is hij twee keer flink op het groot toilet pipi gaan doen. We moeten het hem wel nog wat helpen onthouden, hij gaat nog niet altijd vanzelf. Als hij in zijn blote poep kan rondlopen, gaat hij meestal uit zichzelf. Met een sponsen broekje moeten we het hem meestal helpen onthouden. Een onderbroekje is nog moeilijk, dat voelt teveel als een pampertje denk ik. Eigenlijk heeft hij vanaf dag 3 al bijna geen accidentjes meer. Soms eens een paar druppeltjes, maar dan stopt hij en gaat hij flink op het potje.

Zijn er hier nog kleintjes zonder pamper? Faith, dat weet ik, maar verder??? Was benieuwd hoe vlot (of minder vlot) het bij jullie gaat?

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 21:24
M.

ann, ik hoop voor jou dat de gyn ongelijk heeft en dat het wel weer van de 1e keer raak is, er is niets dat er op wijst dat het niet zo kan zijn hé
ik heb mijn hoor dus er komt zeker geen verandering in mijn banner de eerstkomende tijd
mijn man was er precies wat door ontgoocheld maar ach... k weet soms niet wat ik er van moet denken, die doet soms zo gek

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 21:25
M.

ann, ik hoop voor jou dat de gyn ongelijk heeft en dat het wel weer van de 1e keer raak is, er is niets dat er op wijst dat het niet zo kan zijn hé
ik heb mijn hoor dus er komt zeker geen verandering in mijn banner de eerstkomende tijd
mijn man was er precies wat door ontgoocheld maar ach... k weet soms niet wat ik er van moet denken, die doet soms zo gek
oja er staan 2 nieuwe foto's van Laurine op mijn profiel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >