< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?
27/07/2008 @ 14:04
LiLLeBi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Wat er gaat gebeuren als je wondertje nu geboren word kan niemand je zeggen denkik. Elk kindje is anders!
Nu heeft je kleintje al wel een mooi gewicht. Je hebt geluk dat je niet veel te vroeg zal bevallen dus de longetjes en hersentjes zullen al wel volgroeid zijn. Natuurlijk is het wel zo dat die lichtgewichtjes eerst goed moeten kunnen eten voor ze mee naar huis mogen en ik weet niet wat ze doen bij kindjes met schisis.
Dorrdat je kindje een lichtgewichtje is maar eigenlijk niet alarmerend laag is zal het misschien niet lang of zelfs niet in de couveuze moeten. Zal er een eetje van afhangen hoe goed hij/zij de temperatuur kan behouden.
Inleiden doen ze ook op verschillende manieren.
Als je graag heel mijn bevallingsverhaal wil lezen stuur dan effe een pb en dan zend ik je het adres van onze website.
Kort uitgelegd:
s'Morgends een pilletje gekregen. Dat steken ze dan op, niet echt aangenaam maar voelt hetzelfde als controleren op opening. Dat zou er dan voor moeten zorgen dat je weeë krijgt en de baarmoederhals zou moeten verweken. Bij mij hebben ze ook iets op ons Zoë haar hoofdje geplaatst (toen ze nog in de buik zat) om haar hartslag nog beter in het oog te kunnen houden dan normaal. Bij lichte kindjes is er meer kans dat het hartje wegzakt bij een wee. s'Middags heb ik dan weeënopwekkers gekregen, om 14u hebben ze men water gebroken en om 16.09u is ons wonder geboren. Als ze het goed doet krijg je ze nog even bij jou. Dan neemt de kinderarts ze over en doen ze de reflexen testen. Dan werd ze dik ingewikkeld in doeken en ging ze naar de neonatologie. Neonatologie wilt niet altijd zeggen dat het slecht gaat met je kleintje! Het kan ook zijn dat ze het daar effe houden om verdere testen te doen of gewoon om alles in het oog te houden. Mijn keintje heeft 3 weken op neonatologie gelegen (geboortegewicht was 1880 gram) maar deed het volkomen goed!
Onthoud goed, van die lichtgewichtjes zijn vechterkes

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 14:09

hey lillebi

bedankt voor je reactie, ik heb er nu toch al een stukje meer vertrouwen in.
als ik zo eens goed rondlees op internet, merk ik dat ons kleinte zijn/haar gewicht idd zoo slecht nog niet is.
Wat betreft het eten, ja dat is natuurlijk afwachten;
De dokters denken dat ons kleintje alleen maar een klein gepleten lipje heeft en als dat idd zo is dan zou er zelfs bij borstvoeding geven geen problemen zijn, is er ook een gaatje in het gehemelte, dan moeten we afwachten en zien hoe het voeden gaat.
Maar overal lees i kdat schisiskindjes heel sterke kindjes zijn en we hebben er dan ook veel hoop o pdat alles goed gaat gaan he;
Morgen moeten we weer naar de gyne, en hopemijk weten we dan weer ietske meer he.

Groetjes Akoos

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:38

Hoi allemaal,

Hoe gaat het er mee? Aan't genieten van het mooie weer?

Lillebi, een leuk wagentje, zeg. Heb je er al veel deugd van gehad?
Hoe was het babybezoek geweest? 't Zal ook nog wel een kleintje zijn, he?
Onze Noah laat zich eerlijk gezegd nogal doen door andere kindjes. Als ze wat te wild zijn of zijn speelgoed afnemen, dan gaat hij ergens anders met iets anders spelen. Heel soms neemt hij het terug af. Zijn neefje vindt dat trouwens nogal frustrerend omdat hij per se met Noah wil spelen, maar als hij te druk is, gaat Noah lopen! Geeft dus soms wel grappige situaties!
Goed gebbqed? Wij hebben er ook weeral eentje achter de kiezen. Dat kan toch smaken met zo'n weer!

Kelly, wij hebben hier ook zo van die verhalen. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik 12 was, met al de ruzies en pesterijen erbij. Probeer je er niet door te laten doen en gewoon langs je neer te leggen. Daar pest je die feeks het hardste mee!
Oei, een operatie voor je ventje, das niet zo leuk. Hopelijk verloopt alles vlot en hersteld hij goed.
Hoe was het kappersbezoek geweest? Hier is dat altijd een gedoe. Krijsen van begin tot eind en altijd doodmoe als we buiten komen.

Ik heb nu een afspraak gemaakt bij de tandarts. Wel pas in oktober, ik ben ook eens benieuwd wat dat gaat geven. Hopelijk valt het mee, want met Noah zijn hartafwijking moet hij regelmatig op tandartsbezoek.

Akoos, zoals Lillebi al zei, het kan nog alle kanten uit. Noah was geschat op 31 weken op 1600 gr, op 35 weken op 1700 gr en is op 35,5 weken geboren met een gewicht van 1930 gr. Ik vind dus ook dat je kindje al een goed gewicht heeft. Als het zo goed blijft groeien, denk ik niet dat het in de couveuse zal moeten, hoor. Hou je ons op de hoogte?

Verder loopt hier alles zijn gangetje, Wouter en Noah zijn afgelopen week en deze week thuis. Ik loop nog steeds bol rond, dus dat is goed nieuws. Vrijdag terug op controle!

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 21:54
LiLLeBi

Kheb nog eens foto's van mijn poppemieke op men profiel gezet!

Akkoos, hoe was het bij de gyn?
Misschien moet je nu wel binnengaan als er geen gewichtstoename is?
Hopelijk krijgen we nog nieuws te horen?

Klaartje, jaja heb al goe rondgereden
Morgen gaan we naar de Nekker want pfff dat weer is toch ook ambetant voor de kleintjes soms he!
Hier is het constant in de blote poep rondlopen nu!
Op het potje gaan lukt nog niet echt ...
Maar ik moet mij gelukkig prijzen dat ze me wel komt zeggen waar ze pipi gedaan heeft
Vrijdag dus weer op controle. Spannend!
Eigenlijk wil ik je toch al een dikke proficiat wensen dat je het al 'zo lang' volgenhouden hebt!
Chapeau zene!
Voel je al wat veranderingen? Want het begint toch wel spannend te worden he!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:25

Goeiemorgen iedezreen.

Ben blij vandaag goed nieuws te kunnen melden
Gisteren hadden we terug een afspraak bij de gyne en alhoewel hij vorige keer had gezegd geen schatting van het gewicht te doen,heeft hij dat gisteren toch gedaan. En daar waren wij helemaal niet boos over hoor want ons kleintje is maar liefst ongeveer 300 gram bijgekomen!!
Hij/ zij weegt nu ongeveer 2580 gram, nog steeds een lichtgewichtje maar het belangrijkste is dat het is bijgekomen he.
Dus van eventuele keizersnee en zelfs inleiden is geen sprake meer. Bovendien is de "couveusegrens" van 2500 nu behaald he.
Als ik het nog een 2 weekjes volhou en hij/zij doet zo verder haalt het misschien de 3KG nog he.
Of ik het nog zolang volhou, das iets anders natuurlijk.
Het kan eigenlijk vandaag gebeuren maar net zo goed over een dikke 2 weken he.
De baarmoedehald-s is volledig verstreken, ons kleintje is helemaal ingedaald maar van ietsiepietsie opening is totaal geen sprake, dus we wachten gewoon rustig af he.

Groetjes Akoos

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 08:46
Kelly

Akoos gelukkig dat je baby terug bijgekomen is in gewicht. Mijn zus haar kindje woog 2580 gr bij de geboorte en omdat hij apgar score 10 had moest hij inderdaad niet meer in de couveuse. Hij is dan afgevallen tot 2310 gr maar omdat hij het zo goed deed mocht hij ook mee naar huis en is hij altijd op de kamer gebleven. Hopelijk geeft dit je ook een beetje moed.
Oja zowel mijn zus als mijn nicht hebben nog 3 weken rond gelopen met enkele cm opening en de baarmoederhals verstreken. Ze moesten het wel kalm aan doen maar 3 weken is toch een serieus verschil he.

Carmen zo een leuk meisje dat je hebt. Echt wel een poppemieke he. En jullie gaan binnenkort voor een tweede spruit. Zo tof zeg.

Klaartje scheidingen zijn nooit leuk he maar mijn man en zijn ex kunnen dus niet meer op een volwassen manier praten met als gevolg dat ik altijd de deur moet open doen, bellen naar haar als er iets is, ... Dus ik krijg dan ook alle gekte naar mijn hoofd geslingerd. Alhoewel het de laatste 2 jaar iets beter gaat. Normaal laat ik dat wel over me heen gaan hoor en lach ik er zelfs mee omdat ik weet dat ze dan begint te koken vanbinnen maar als ze over mijn zoon beginnen dan word ik woest. Ik zeg ook niets slechts over haar dochtertje.
Vandaag controle. Laat iets weten he.

Ik ben op wacht want de verpleegster komt nog om mijn ventje zijn wonde te verzorgen. Het was nu toch geen fistel maar een abces. Het weefsel errond was al volledig aangetast dus hebben ze weer redelijk moeten snijden. Hij is nu voorlopig de rest van de maand thuis. Zitten en liggen gaat nu natuurlijk heel moeilijk maar ja veel kunnen we er niet aan veranderen he.

Ik moet ook nog vanalles regelen want op 10 augustus wordt Kenji gedoopt. Normaal gingen we de doop en achteraf een barbeque bij ons thuis doen maar nu met Krist zijn wonde gaat dat moeilijk. Mijn ouders hebben nu voorgesteld om alles bij hen te doen. Maar maandag moeten we nog naar die priester van rent a priest en dan moet ik nog het boekje maken en dan alle andere voorbereidingen voor het eten, de versiering van de tent, een aandenken, .....

Ik ben in verlof maar veel zal ik er nu niet aan hebben.

Ga snel wat verder doen terwijl ik wacht op de verpleegster.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 09:24
LiLLeBi

Akkoos wat goed nieuws !!!!!
Hou je ons op de hoogte?
Heb je al last van harde buiken ofzo?

Kelly, wij gaan voor onze trouw ook rent a priest doen. Hoe hebben jullie dat allemaal dan moeten regelen? Ik heb daar eens een website van gevonden maar heb die niet bijgehouden.

Ocharme je ventje!
Heeft hij veel pijn?
Wens hem maar veel beterschap!

Ons Zoë slaapt nog steeds, kga ze sevvens maar eens wakker maken denkik!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 11:28

hoi hoi,

Ja hoor harde buiken die hebben we al.
Vannacht bijna heel de nacht wakker gelegen, door het onweer maar ook door de buik.
Als dit geen oefenweeën waren, dan weet ik het ook niet meer.
Maar nee hoor, tzette niks door, na een hele lange tijd uiteindelijk toch in slaapgevallen en toen ik vanmorgen wakker werd was er niks meer te bespeuren van harde buiken of eventuele weeën.

Als ons kleintje wil, mag hij/zij zeker komen hoor.
De papa wordt al flink ongeduldig, om van de mama maar te zwijgen he

groetjes Akoos

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 12:08

Hoi hoi allemaal,

Carmen, ik vind dat jullie echt een mooi poppemieke hebben! Ze heeft zo een schattig snoetje!
Hier heeft Noah ook al de hele tijd in zijn blootje gelopen. Van potjestraining is hier totaal nog geen sprake. In't zwembad is al een paar keer duidelijk geworden dat hij er nog totaal geen controle over heeft. We zullen wel zien eens ik bevallen ben. Hij heeft tenslotte ook nog meer dan een jaar voordat hij naar school moet.
Trouwens, gaan jullie trouwen??? Das't eerste wat ik er van hoor????

Het gynaecoloogbezoek is dan nu wel door gegaan en't was de moeite! Geen opening te bespeuren (wel verweekte baarmoederhals), geen Helpp, placenta nog perfect in orde (nog geen verkalking te zien), nog genoeg vruchtwater en het babytje is geschat op (hou jullie vast) 2900gr! We zijn dus super blij en zelfs een beetje de kluts kwijt! Ik moet het nu nog een weekje rustig aan doen en vanaf dan mag ik stilltjes aan terug meer gaan doen. Moest de bevalling nu toch stilaan op gang komen, moeten er ook geen weeënremmers meer gegeven worden, dus eigenlijk zitten we nu in de veilig zone. De voorlopige bevallingsdatum is vastgelegd, maar moet nog bevestigd worden over de volgende weken, dus ik ga die nog even voor mezelf houden. Maar volgens de gynaecoloog is de kans groot dat ik het uitdoe en zelfs als er nu opening zou komen is dat nu geen ramp meer!

Akoos, je ziet, door te rusten kan je dus nog heel veel gewicht op je kindje winnen! Hopelijk verloopt het bij jou ook zo goed als bij ons.
Wij worden hier nu ook wel nieuwsgierig, hoor. Maar vermits het ons laatste kindje wordt, willen we ook nog zo lang mogelijk zwanger blijven. Ik heb ook nog steeds harde buiken en zeer pijnlijke, maar ze zijn niet regelmatig. Ik kruip 's avonds ook in bed met een flink aantal harde buiken achter de rug, maar 's morgens is er ook niets meer aan de hand.

Kelly, veel succes met het regelen van de doop. Hoe gaat het nu met je ventje? Ik meen me te herinneren dat zo'n fistel een pijnlijke zaak is, niet?

Een fijn weekend allemaal!

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 20:16
LiLLeBi

Akkoos weet je eigenlijk het geslacht?

En namen ???

En klaartje ???

Ik ben niet cerieus zene

Akkoos, heb je het gevoel dat het er dan zit aan te komen?
Klaartje, amai seg wat een nieuws !!
Kan me voorstellen dat ht nu allemaal een roze wolk is!

Goed gedaan meid!

Jaja wij gaan trouwen ...
Op 12.01.2012 . Dus het is nog ff zene .
Dan zijn we op de kop 10 jaar samen!

Oja,
Femke moet donderdag voor een echo. Ze heeft ruis op het hartje. Hopelijk onschuldig en gaat het weg met opgroeien!

[Laatst gewijzigd door LiLLeBi - 01/08/2008 @ 20:17] - Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 20:42
Tiny

Online Status Stuur bericht
Klaartje, amaai ik ben echt blij voor jullie met het goede nieuws. Nu al 2kg9 dat is helemaal niet slecht!
Ik begrijp wel niet goed wat je bedoeld met de voorlopige bevaldatum? Ga je dan met een keizersnede bevallen?

LilleBi, ik wist ook niet dat jullie gingen trouwen! Wel een leuke datum, maar toch nog eventjes wachten hé!
Hopelijk is alles goed met Femke. Onze Niels had ook hartruis en dat is er ook uitgegroeid dus duimen maar...

Akoos, gelukkig heb jij ook goed nieuws gekregen. Ik kan goed geloven dat je al een beetje ongeduldig wordt.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de babytjes. Ik vind het elke keer weer heel spannend. Diegene die ik op mijn werk vervang is woensdag bevallen van een flinke dochter Elena.

Kelly, ik wens je ventje een spoedig herstel. Hopelijk kan hij vlug terug zitten zonder pijn.
Veel succes met de doop van Kenji! Ik hoop dat het zonnetje ook van de partij is.

Groetjes en een prettig weekend
Tiny

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 09:43
Kelly

Carmen een dikke proficiat met jullie huwelijk in spee. Ik weet dat je 2 organisaties hebt van rent a priest. Wij zijn gehuwd met Norbert Bethune. Hij heeft een website http://www.rentapriest.be als ik mij niet vergis. Wij zijn voor ons huwelijk gewoon bij hem op gesprek moeten gaan en aan de hand daarvan heeft hij onze viering in elkaar gestoken. We hadden dan ook een heleboel teksten meegekregen waaruit we konden kiezen. Maar ik had zelf al enkele teksten en liedjes in gedachten. Ons huwelijk ging door in de tuin van de feestzaal. Prachtig weer, een heel mooie locatie en lekkere hapjes en drankjes nadien. Meer moest dat niet zijn voor ons. We vonden het zo mooi dat we toen gezegd hadden dat als we ooit een kindje hadden we het zeker ook door hem zouden laten dopen.
Ik voor Femke dat de hartruis zo verdwijnt.

Klaartje dat is super goed nieuws he. Zo een mooi gewicht. Hopelijk komen er nog enkele grammen bij.

Akoos ik had op 28 en 29 december ook voorweeën. Op 30 december is alles kalm gebleven maar op 31 december was het dan zover. Het ergste was dat ik dan ook dacht dat het over zou gaan. Zelfs na 5 uur weeën was ik ervan overtuigd dat het oefenweeën waren.

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 20:05

Hoi,

Carmen, het geslacht willen we niet weten, dus 't is voor ons ook heel erg spannend. Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden!
De namen liggen al een hele tijd vast, enkel de jongensnaam was zo wat een twijfelgeval.
Proficiat met jullie ver aanstaande huwelijk!! Hoe ben je gevraagd?
Oei, een ruisje. Volgens onze kinderarts is er dan meestal weinig aan de hand. Maar uit ondervinding weet ik dat het geen leuke dagen zijn voor de ouders van Femke nu.

Tiny, het wordt bij ons een keizersnede, ja. Medisch gezien is dit niet helemaal noodzakelijk, maar van de gynaecoloog hebben wij de vrije keus gekregen. Ik mag niet meer ingeleid worden, dus bij de minste complicatie wordt het toch een keizersnede. En omdat het bij Noah allemaal zo hectisch verlopen is met de spoedkeizersnede en Wouter er niet bij was, zouden wij nu graag in alle rust kunnen bevallen. Omdat de kans nu groter is op complicaties (wegens eerdere keizersnede), hebben wij er voor gekozen om van in't begin voor keizersnede te kiezen. Zo weten we wat ons te wachten staat en kan het allemaal heel rustig verlopen. 't Enige nadeel is natuurlijk het herstel achteraf.

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 11:36
LiLLeBi

We zijn al 6 jaar verloofd zene
Hij is op zijn knieën gaan zitten in een vol restaurant
Daarvoor had ik een glas pissang gekregen met onderin een ring in!

Wij trouwen (allez ons voorlopig plan ) op 12.01.2012 in het gemeentehuis om die datum als officiële datum te hebben. Daarna zouden we dan met ouders en getuigen lekker gaan eten en doorgaan naar een hotelletje dichtbij of aan de feestzaal. Maar dat is op een donderdag en dan weten we nu al dat er niet zoveel gendodigden zullen komen dus we zouden dan een keertje overnachten in dat hotel, en de dag erna rond 19u kerkelijk trouwen (met rent a priest) in onze feestzaal met iedereen erbij en dan aansluitend ons feest.

Moest dat allemaal gaan he ...

Ja tword hier spannend he me de dikke buiken!
Klaartje, word er dan een datum gekozen of is het wachten tot je weeën krijgt?

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:45

Hoi,

Carmen, momenteel ligt er voorlopig een datum vast, maar die wordt pas bij de volgende afspraak definitief bevestigd. Nu maar hopen dat ik het tot dan uithou, he!
Ik ga er allezinds toch van uit dat ik het ga halen. Heb het zelfs aangedurfd om een avondje cinema op de planning te zetten.

Dan heb je zeker nog tijd genoeg om alles geregeld te krijgen voor jullie trouw! Is er een speciale reden waarom jullie zo lang wachten?
Hoe staat het trouwens met de verbouwingen?

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 19:13
LiLLeBi

Danny zei altijd dat hij wilde trouwen op zen 26 jaar.
Dan is het 2011. En dat vind ik een lelijk jaar Dus word het 2012 en dan die datum omdat we dan 10 jaar samen zijn

Een avondje cinema
Gewaagde plannen

De verbouwingen gaan langzaam ...
Danny neemt er zijn tijd voor (tot mijn ongenoegen soms )

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:23
Kelly

Hallo

Ik kom hier even pauzeren want ik word zot vrees ik.

Nu besef ik wat ik nog allemaal moet doen voor de doop. We hebben nog maar net de teksten gekregen van de priester dus moet ik nu alles in een boekje zetten. En ik wil er absoluut foto's tussen en wil het zo perfect hebben dat elke tekst ook op 1 pagina past maar dat lukt dus niet,....... Verschrikkelijk dus. Mijn stiefzoontje zit dan constant ertussen te moeien (goed bedoeld wel) maar dan moet ik even
goed uitblazen want hij wilt natuurlijk ook maar helpen.

We moeten nu ineens nog de muziek op cd zetten maar daar kennen ik en mijn man dus niets van. Mijn man heeft nu nog een collega van het werk opgebeld die dat wilt doen voor ons.

Ons menu voor na de doop is ook gewijzigd door het weer. Normaal ging het barbeque zijn maar nu ga ik een menu bereiden. Op restaurant gaan is geen optie met mijn ventje zijn achterwerk en mijn zus haar zoontje van 1,5 jaar oud. Hij moet ook naar zijn bedje.

Het feest gaat dus door bij mijn ouders omdat de kids daar een bed hebben. Maar nu wilt mijn moeder zich natuurlijk ook met vanalles bemoeien. Het menu, waar de tent komt, waar we eventueel binnen gaan zitten als het echt heel slecht weer is, de versiering, ...

Ik moet ook nog de bedankingen maken voor achteraf. Het is met 10 verschillende foto's maar ik heb er nog maar 6. We moeten dus in die paar dagen nog 4 mooie en verschillende foto's nemen. Allemaal niet veel werk natuurlijk maar ik wil niet dat Kenji dezelfde kleren draagt op de foto's. Ik moet dus telkens dat ventje uit en aankleden. En dat is ook geen makkie meer. Hij wilt recht zitten ofwel draait hij zich langs alle kanten.
Oja wat kleren betreft. Ik heb al 3 maand kleren liggen voor Kenji maar heb ze nog niet eens gepast. Zou dat morgen misschien eens doen want als het niet past moet ik nog om iets nieuws.

Hier zal de komende dagen dus alles rond de doop draaien.

Oja als wij Kenji recht zetten blijft hij mooi zitten voor een 2 à 3 min. Zelf komt hij ook al recht maar dan zit hij nog schuin terwijl hij op 1 handje moet steunen.
De deugnieten veranderen toch snel he.

Ga mij nu verder druk maken om die boekjes

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 18:43
LiLLeBi

Mijn kleine ster die het teletubbielied zingt

http://s133.photobucket.com/albums/q72/danny-carmen-zoe/Zoe%20Ouder%20dan%2018%20maand/?action=view& current=MOV07197.flv

Alleen de spatie ervan tussen laten, anders wilt hij de link niet neerzetten hier!

Kelly veel succes zene! Er komt een heleboel bij kijken he!

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 12:44
LiLLeBi

Trug van het ziekenhuis...
t'Was alleen bij de assistente nu. En weer begon ze over een brilletje, zoals vorige keer (maar toen zij de arts zelf dat dat het scheelzien enkel zou verminderen, niet oplossen en dat we dan haar oogjes luier zouden maken omdat die hun werk wel degelijk doen) dus ik heb daar maar weinig interesse aan getoont.
Ik moet nu afwisselend afplakken (elke dag ander oogje en maar 1u inplaats 2u) omdat ze niet hard meer een voorkeuroogje heeft.
Als we het brilletje laten voor wat het is dan zou ze waarschijnlijk eind dit jaar geopereerd worden. 2 spiertjes zouden er dan onder hande worden genomen.

Ben eens benieuwd wat onze nieuwe oogarts gaat zeggen!
Daar moeten we volgende maand naartoe.

Deze van vandaag is dat rotziekenhuis ...

(al weet ik ook wel dat opereren nodig is)

[Laatst gewijzigd door LiLLeBi - 08/08/2008 @ 12:45] - Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 17:56

Hoi allemaal,

Carmen, oei op't einde van het jaar al die operatie? Das nog snel. Hopelijk geeft de volgende oogarts meer duidelijkheid.

Kelly, een heel geregel, he, voor de doop. Hopelijk is ondertussen het meeste in orde.

Hier hoeft Noah niet meer naar de kinésist. Das weeral een hele last die van mijn schouders valt. Want ook al is het voor zijn eigen goed, momenteel zag ik het toch niet meer zitten om nog 9 keer te moeten gaan. Gelukkig heeft hij genoeg vooruitgang geboekt en is het niet meer nodig.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Klaartje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >