Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/07/2008 @ 23:03 ![]() | ik ook erg warm..hier in de woonunit is niet te houden, ik zweet mij kapot ![]() |
| 01/08/2008 @ 20:29 jokske ![]() | vandaag mijn verjaardag, echt gevierd hebben we niet. prettig weekend! |
| 01/08/2008 @ 23:56 jokske ![]() | Tja zit daarmee niet in, hij zei me , mijn mooiste geschenkje krijg je binnen 2 weken, we zullen zien..... |
| 02/08/2008 @ 08:00 farientje ![]() | hihi nou laten we hopen dat hij hier mee een pos zw test bedoeld he. dat zou wel heel mooi zijn. dan zou je kleintje op of rond je verjaar dag verwekt zijn. ![]() |
| 02/08/2008 @ 12:41 jokske ![]() | hihi, Een straatkat laat je sneller buiten dan een kat die je koopt. |
| 03/08/2008 @ 17:38 jokske ![]() | an, hihi, raar hé, ik heb vandaag ook weesten brunchen met mijn vriendinnen! Het was leuk! |
| 04/08/2008 @ 08:33 jokske ![]() | duur hé zo'n nieuwe auto!!! Wij hebben er ook 6 maand geleden een nieuwe gekocht. Een huyndai santa fé, gezellig bakske! |
| 05/08/2008 @ 09:51 farientje ![]() | nee sorry jokske ik ben niet bekend met steken rond de navel,mischien moet je ff via google zoeken. wie weet kan je er wat over vinden |
| 05/08/2008 @ 13:15 jokske ![]() | zal ik eens doen |
< vorige pagina | volgende pagina >

Volgende NOD tegen eind december ?

Maar voor de rest alls ok, hoor! Volgende dinsdag naar de gyne. Een dagje voor mijn verjaardag, dus hopelijk wordt dat genieten van mijn verjaardag met het geruste gevoel dat alles in orde is met onze kleine spruit...

en mijn vriend heeft hem dan nog gelijk ook, ja waren die even verschoten van mijn reactie
, pfff het plezier was er vlug af hoor
maar het viel goed mee, voor donderdag heb ik al verlof moeten vragen en het is al goedgekeurd